Hopen dat hij in real life minder arrogant is dan hier op Fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Hij is ook een FMT'er dus welkom![]()
En oftie in real life een trol is? Dat kunnen we dan checken he
De meeste mensen zijn irl minder extreem dan hun internet alterego. Altijd wel typisch gevonden. Ik denk dat ik irl niet anders ben dan op een forum (maar daar denken andere mensen misschien anders over)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hopen dat hij in real life minder arrogant is dan hier op Fok!
Ik ben ook hetzelfde als hier op Fok. Iets minder frivool, dat dan weer welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn irl minder extreem dan hun internet alterego. Altijd wel typisch gevonden. Ik denk dat ik irl niet anders ben dan op een forum (maar daar denken andere mensen misschien anders over)
Ja, want jij bent echt een übermensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:06 schreef Mainport het volgende:
In het echt kom ik net zoveel idioten tegen maar dan zeg ik het achter hun rug om
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:06 schreef Mainport het volgende:
In het echt kom ik net zoveel idioten tegen maar dan zeg ik het achter hun rug om
Dan moet je me in real life eens meemakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:10 schreef Mainport het volgende:
In ieder geval geen viespeuk die probeert vrouwen op een internetforum te versieren
FF is inmiddels voorzien. Ik zou me drukker maken om Sands, die is nog vrijgezel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:14 schreef tombolafan het volgende:
Misschien kan ik toch maar niet de 10e dan
*mental image van FF die tegen een barkruk aan het oprijden is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je me in real life eens meemaken
Jij bent bezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:14 schreef tombolafan het volgende:
Misschien kan ik toch maar niet de 10e dan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:42 schreef hornage het volgende:
Lelijkerds?![]()
Wat je zegt ben je zelf![]()
Jij hebt zeker nog nooit Tombola, Patch of mij echt goed bekeken? Pure schoonheid jongen!
Welk deel laat je thuis?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Ah, de kans is groot dat ik iig deels aanwezig ben
Mag ik raden?quote:
Das mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |