en ze komt deels dus dan is ze nog jongerquote:
Afro is gewoon Mr A. zn kloonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef hornage het volgende:
[..]
en ze komt deels dus dan is ze nog jonger
Zoals ik al eerder zei maakt het me niet zoveel uit. Conan of Melancholia. Melancholia lijkt me zelf erg goed, ben een von Trier fan. Maar dat is zo'n love-or-hate regisseur dat het me beter lijkt met een diverse groep om naar Conan te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef hornage het volgende:
[..]
Gezellig euj
![]()
Je mag nog je voorkeur voor een film uitspreken
Ik ga volgende week Riget kijken en wellicht ben ik dan over. Een stem voor von Trier erbij!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei maakt het me niet zoveel uit. Conan of Melancholia. Melancholia lijkt me zelf erg goed, ben een von Trier fan. Maar dat is zo'n love-or-hate regisseur dat het me beter lijkt met een diverse groep om naar Conan te gaan.
Gaan we denk ik niet heenquote:
Ach niet echt boeiend, maar als je van onderbroekenlol houdt en gewoon een avondje niet-denken, dan is deze film primaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Gaan we denk ik niet heen
Was het wat?
Je vergeet het belangrijkste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Ach niet echt boeiend, maar als je van onderbroekenlol houdt en gewoon een avondje niet-denken, dan is deze film prima
Idd Natalie in haar string natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste.Natalie Portman
![]()
![]()
Dat is idd een goede oplossing. Dus doe maar een stem erbij voor de Trier. Als mensen gaan tegenstemmen, dan kijken we dan wel naar een oplossing.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ga volgende week Riget kijken en wellicht ben ik dan over. Een stem voor von Trier erbij!
Als mensen echt bezwaren gaan maken dan moeten we het er maar even over hebben
Jij komt nietquote:
Er is een hele, hele kleine kans dat dat niet waar isquote:
oe, oe, kan ik je op misschien zetten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is een hele, hele kleine kans dat dat niet waar is
jep. vrijgezellenfeest is een week verplaatst. Ik zit alleen even te peinzen of ik de enige vrije zaterdag in september wel een andere afspraak wil. Ik laat het nog weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:29 schreef hornage het volgende:
[..]
oe, oe, kan ik je op misschien zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |