Die hebben we wel in het magazijn ja. Ik zal kijken of ik voor goodies kan zorgen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Pico die makkelijker kan regelen
Penis pump?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die hebben we wel in het magazijn ja. Ik zal kijken of ik voor goodies kan zorgen.
Wrom niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
Hey guys, kan er helaas niet bij zijn. Veel plezier though!
Vrijgezellenfeest, vriend van me verdient paybackquote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wrom niet?Had je graag willen ontmoeten!
Dat mag je inderdaad niet missenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest, vriend van me verdient payback
Aangezien er enkel mannen komen, kom ik voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik formuleer 'm anders. Komen er mensen die niet wanhopig zijn?
Niet eens... kunnen we de meet niet in Wenen doen, ook altijd een gezellige stadquote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik kom trouwens niet. Desalniettemin veel plezier natuurlijk.
Bij gebrek aan vrouwenquote:
Na het incidentje in de SC, komt ze nu helemaal niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Komt tombo niet? Of had die wat met haar verjaardag?
Ok,jij komt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na het incidentje in de SC, komt ze nu helemaal niet meer
Ja, misschien als ík niet kom
Zeker nog nooit voor een makkelijkere keuze in je leven gestaanquote:
Ik hoorde dat pico voor de dames zorgt, dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit voor een makkelijkere keuze in je leven gestaan
Pico is vanaf nu mijn beste vriendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pico voor de dames zorgt, dus maak je geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |