Als ik kom ZEKER nietquote:
Wellicht hangt dat ook met de vraag samen of ze daarvoor betaald wordenquote:
Is links of rechts wyccie?quote:
Ben ik nu je cockblocker?quote:
In je leven?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
Ik voorspel een hoop lullen en weinig tieten
De baas die een vriendin heeftquote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat dat wanhopige gestress van jullie ook niet bevorderlijk werkt. Maar goed, wie ben ik.
Heeft zijn baas een vriendin?quote:
Sands wil vast wel wat dildo's en blaaspoppen voor je meenemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
Ik voorspel een hoop lullen en weinig tieten
Eenmaal beet, nooit meer laten gaan.quote:
quote:
Ik denk dat Pico die makkelijker kan regelenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands wil vast wel wat dildo's en blaaspoppen voor je meenemen.
Ja, zeker van hout en in zwart en wit gespotenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands wil vast wel wat dildo's en blaaspoppen voor je meenemen.
Die hebben we wel in het magazijn ja. Ik zal kijken of ik voor goodies kan zorgen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Pico die makkelijker kan regelen
Penis pump?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die hebben we wel in het magazijn ja. Ik zal kijken of ik voor goodies kan zorgen.
Wrom niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
Hey guys, kan er helaas niet bij zijn. Veel plezier though!
Vrijgezellenfeest, vriend van me verdient paybackquote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wrom niet?Had je graag willen ontmoeten!
Dat mag je inderdaad niet missenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest, vriend van me verdient payback
Aangezien er enkel mannen komen, kom ik voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik formuleer 'm anders. Komen er mensen die niet wanhopig zijn?
Niet eens... kunnen we de meet niet in Wenen doen, ook altijd een gezellige stadquote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik kom trouwens niet. Desalniettemin veel plezier natuurlijk.
Bij gebrek aan vrouwenquote:
Na het incidentje in de SC, komt ze nu helemaal niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Komt tombo niet? Of had die wat met haar verjaardag?
Ok,jij komt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na het incidentje in de SC, komt ze nu helemaal niet meer
Ja, misschien als ík niet kom
Zeker nog nooit voor een makkelijkere keuze in je leven gestaanquote:
Ik hoorde dat pico voor de dames zorgt, dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit voor een makkelijkere keuze in je leven gestaan
Pico is vanaf nu mijn beste vriendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pico voor de dames zorgt, dus maak je geen zorgen.
Inddquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit voor een makkelijkere keuze in je leven gestaan
Nee ik zorgde voor de seksspeeltjes, subtiel verschil.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pico voor de dames zorgt, dus maak je geen zorgen.
Conclusie:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee ik zorgde voor de seksspeeltjes, subtiel verschil.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Conclusie:
Fox mag wegblijven en Tombola komt
WTF, waar baseer je dat nou weer op?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na het incidentje in de SC, komt ze nu helemaal niet meer
Ja, misschien als ík niet kom
Niet happenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF, waar baseer je dat nou weer op?Ik heb me nog nooit door iemand weg laten jagen/houden
![]()
Ik kom, onder voorbehoud
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:17 schreef hornage het volgende:
Maar alleeeee, na al deze ranzige teut....
Welke films zouden er draaien op 10 september?
De volgende films zijn dan net uit:
- De nieuwe Lars von Trier Melancholia met Kirsten Dunst, Jon Hurt en Kiefer Sutherland
- De nieuwe Joel Schumacher Trespass met Nicolas Cage en Nicole Kidman
- Final Destination 5! Do i need to say more
- Your Higness Natalie Portman!
- Conan the BarbarianRose McGowan, Ron Perlman
- Rise Of The Planet Of The Apes Andy Serkis, Brian Cox
- Bucky Larson: Born to Be a Star Christina Ricci
Je bedoelt deze?quote:
Tot nu toe tel ik in dit topic Robby, Gill en ik voor Melancholia, en Fox en Asap voor Conan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
Aanwezig
FireFox1
Hornage
picodealion
Patch
Asap
Sands
Misschien
Robby87
Njosnavelin
tombolafan
Gillingham
Mike
Niet
Doff
DragonFodder
Tanin
Films
2 Conan The Barbarian
3 Melancholia
0 Trespass
0 Final Destination 5
0 Your Highness
0 Rise Of The Planet Of The Apes
0 Bucky Larson: Born To Be A Star
Hehe, maar Gil en Robby zijn misschien en Hornage is nog voor Conanquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tot nu toe tel ik in dit topic Robby, Gill en ik voor Melancholia, en Fox en Asap voor Conan.
Niet zo valsspelen dus.
iddquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, maar Gil en Robby zijn misschien en Hornage is nog voor Conan
Done.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
Ah tof..
Dan mag je je stem voor Melancholia ook terugzetten hoor.
quote:
Wat ik vorige keer heb gedaan was de laatste maand vragen doorspitten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef Robby87 het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij real time FMT?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt me leuk om FMT in de vorm van hints te doen met twee teams, ik zie Sands al een musical uitbeelden
Nee dat is juist goed, lekker kunnen discussieren. Als we naar zo'n mainstream trash film gaan kom ik wel wat laterquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal er ook eens over denken en kijken of ik kan. (ben dan wel niet meer actief in FMT, maar mag vast ook wel komen)
Qua film ben ik voor Rise of the Planet of the Apes. Of anders Conan. Melancholia lijkt me persoonlijk ook goed, maar von Triers zijn altijd van die ontzettende love-or-hate films. Met een grote groep verscheidene personen is dat dan een minder geschikte film om heen te gaan.
Ik vind dat wel een goed argument voor Melancholia,quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee dat is juist goed, lekker kunnen discussieren. Als we naar zo'n mainstream trash film gaan kom ik wel wat later.
Je mag helemaal niet praten in de bios tijdens de filmquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goed argument voor Melancholia,
Daartegenover vind ik eyecandy trash ook wel grappig. Juist omdat je met mensen bent die toch de iets diepere en intelligentere film meer kunnen waarden. Dan kan je het flink afkraken en kijken of je de rest van het verhaal tot in details kan voorspellen
Zo kom ik zulke films met vrienden altijd erg goed door
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer wederom verstek laat gaan
Ow, zo vervelend zijn we ook weer niet, volume gewoon op een juist niveau houdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet praten in de bios tijdens de film![]()
Discussieren met mensen die de film leuk vonden over de inhoud en betekenis vind ik leuk. Maar ik heb geen behoefte om met mensen in discussie te gaan die de film niks vinden. Dan gaat het toch snel weer over dat over smaak niet te twisten valt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee dat is juist goed, lekker kunnen discussieren. Als we naar zo'n mainstream trash film gaan kom ik wel wat later.
Ach, zo erg zou het allemaal ook weer niet zijn. Ik ga meestal uit van het positievequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Discussieren met mensen die de film leuk vonden over de inhoud en betekenis vind ik leuk. Maar ik heb geen behoefte om met mensen in discussie te gaan die de film niks vinden. Dan gaat het toch snel weer over dat over smaak niet te twisten valt.
En met een groep mensen zitten waarvan de helft loopt te zuchten en te klagen tijdens heb ik ook weinig zin. Dat bederft mijn film pret te veel.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, zo vervelend zijn we ook weer niet, volume gewoon op een juist niveau houden
Mensen van de vorige meet weten dat ik daar erg goed in ben
Nou dan moet je niet naast mij zitten als we naar Conan gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Discussieren met mensen die de film leuk vonden over de inhoud en betekenis vind ik leuk. Maar ik heb geen behoefte om met mensen in discussie te gaan die de film niks vinden. Dan gaat het toch snel weer over dat over smaak niet te twisten valt.
En met een groep mensen zitten waarvan de helft loopt te zuchten en te klagen tijdens heb ik ook weinig zin. Dat bederft mijn film pret te veel.
Wij hebben dat ooit gedaan bij Alien vs Predator. Ik had alles precies voorspeld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goed argument voor Melancholia,
Daartegenover vind ik eyecandy trash ook wel grappig. Juist omdat je met mensen bent die toch de iets diepere en intelligentere film meer kunnen waarden. Dan kan je het flink afkraken en kijken of je de rest van het verhaal tot in details kan voorspellen
Zo kom ik zulke films met vrienden altijd erg goed door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Filmsquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Tanin het volgende:
Ik ben dan wel niet aanwezig, ik zou graag een negatieve stem willen uitbrengen op het zien van Your Highness. Ik heb hem reeds in Engeland gezien, en ik wil geen van jullie dat aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |