hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:40 schreef Asap het volgende:
Straks ben ik de oudste...(op de meet dan)
Uit 1979quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?
Ik ben even jong als tombolafan
En dan zitten de dudes je alleen maar aan te staren, met kwijlslierten uit hun mondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
ik ben toch niet weer de enige vrouw he
Dan neem je toch wat leuke vriendinnen mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
Nog een misschien: Njosnavelinquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
Sands komt ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
ging de vorige keer ook vlekkeloos andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Met vrouwen erbij, kunnen we het niet gewoon het lekker simpel over bier, tieten en voetbal hebben.(naast films)![]()
Je zegt hier dus eigenlijk dat tombolafan lelijk is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef hornage het volgende:
Ik ken die kop van tombolafan onderhand wel hoor
Niet vervelend bedoeld, maar kwijlend aanstaren zit er niet in voor mij
Intre, volgens mij krijg ik nog een puntje voor die rebusvraag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zegt hier dus eigenlijk dat tombolafan lelijk is?
Als dat zo is.. Pics van Hornage?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zegt hier dus eigenlijk dat tombolafan lelijk is?
Die staan al in zijn fotoboek en usericon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als dat zo is.. Pics van Hornage?
Pics van jou!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als dat zo is.. Pics van Hornage?
Hoe was je tweede date?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pics van jou!
Oh wacht, jij bent bezet
*gaat kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die staan al in zijn fotoboek en usericon.
Beetje tiesto in zijn gabbertijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
*gaat kijken
Oh die foto had ik al eens gezien..
Ging goed hoor.quote:
Was dat de film die jullie gekeken hebben of de uitkomst van de date?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ging goed hoor.![]()
Friends with benefit
Film hebben we overgeslagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Was dat de film die jullie gekeken hebben of de uitkomst van de date?
Kop?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef hornage het volgende:
Ik ken die kop van tombolafan onderhand wel hoor
Niet vervelend bedoeld, maar kwijlend aanstaren zit er niet in voor mij
Bro, I insist that youquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bro, I insist that you
[ afbeelding ]
Euj, ik bedoel het niet vervelend hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kop?
En wtf, niet kwijlen?
Dan kom ik misschien wel niet
Zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:49 schreef hornage het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kop?
En wtf, niet kwijlen?
Dan kom ik misschien wel niet
[/quote ]
Euj, ik bedoel het niet vervelend hoor
En als je kwijlende mannen wilt hebben moet je gewoon naar FireFox1 kijken
Jammer dat je er niet bij bent, maar ik wens je veel plezier op je bestemmingquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen, het gaat voor mij een beetje moeilijk worden om nog te komen, dus ik meld me bij deze af. Ik ben nu namelijk in Nederland, maar ga vrijdag weer weg. En hoe leuk het me ook lijkt om alle FMT'ers eens te zien, ik heb geen zin om speciaal daarvoor weer terug te reizen 1 week later
Maar veel plezier alvast! Misschien kan ik er de volgende keer wel bij zijn.
Da's die kroeg waar ik niet meer binnen mag inderdaad...quote:Op maandag 5 september 2011 09:20 schreef hornage het volgende:
Zo, as zaterdag is tha dag!![]()
Ik wacht nog even met het sturen van een pm met alle details erin totdat de bioscoop agenda's van Utrecht online komen.
Klopt het dat dit -> http://www.mickoconnells.nl/ de kroeg is waar we moeten zijn voor afpilsen en eten btw?
Als je meewilt kan dit trouwens nog steeds. Meldt het aub wel snel ivm reservering van de tent waar we gaan eten.....
Ah mooi, dan zal ik die deze week ff bellen om een tafel te reserveren!quote:Op maandag 5 september 2011 09:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's die kroeg waar ik niet meer binnen mag inderdaad...
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 5 september 2011 09:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's die kroeg waar ik niet meer binnen mag inderdaad...
quote:Op maandag 5 september 2011 10:59 schreef hornage het volgende:
Heel erg dronken worden en je daardoor wat erm, hoe zullen we het noemen, minder gecoordineerd gedragen
Dank jequote:Op maandag 5 september 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zeg je het nog heul netjes
Jammer man... Verzwaai je niet hequote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef Flitspaal het volgende:
Streep me maar door.
Ik heb zaterdagavond een uitzwaai-festiviteit.
Zo blijft er niemand meer overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |