quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die morde was volgens mij de eerste game, want die heb ik gezien... Morde mid en hotshotgg jungle amumu toch? Die faalde ook wel een beetje. Maar zoals ik al zei in chat: ban Nidalee en Cho, en HotshotGG heeft een probleem. Dat zijn de enige twee die hij ECHT goed kan spelen.
Ja en LoL spelen en in zo'n topic posten is zeker geen nerdalarm?quote:
Dat systeem hebben ze, als je leaved kun je niet meer joinen. Maar daar kun je gewoon omheen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:46 schreef WaywardOne het volgende:
Riot moet verdomme echt een of ander systeem ontwerpen voor leavers. Word schijtziek van games verliezen omdat een of andere debiel geen zin meer heeft of ragequit. Gebanned worden ze toch niet. Ze doen niks. Ze laten het gewoon toe dat er telkens weer 1 debiel de game verpest voor 9 anderen.
Ik denk dat een soort van systeem als in WoW prima kan werken. Dit is gewoon kut
Sivir is een carry, dat wil zeggen dat ze veel kills/assists kan krijgen. Andere carries zijn Ashe, Vayne en Malzahar. Als je het tabblad 'Champions' in je profiel aanklikt en je drukt links op Carry, dan zie je daar andere heroes die ook carry zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kelere, wat is dit spel lekker, zeg.
Maar, ik speel nu vrij veel met Sivir, en dat gaat gewoon tof. Maar ik lees nu op het officiële forum dat Sivir te moeilijk of zwaar underpowered is. Is dat zo? Ik bedoel, de meeste games win ik gewoon en maak ik vaak de meeste assists/minion kills/turrets kapot. Is dat niks waard, vergeleken met de andere champions?
Zijn champions met dezelfde rollen echt zoveel beter dat ik beter die kan pakken?
Misschien Ani maar eens oppakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:18 schreef WaywardOne het volgende:
New Free Champion Rotation:
Anivia, Ashe, Malphite, Master Yi, Morgana, Twisted Fate, Mordekaiser, Poppy, Maokai en Rumble!
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:47 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij is Ashe iedere twee rotations gratis
Ja.quote:Zijn champions met dezelfde rollen echt zoveel beter dat ik beter die kan pakken?
Ah, dus als ANDERE mensen leaven is het wel vervelend?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:13 schreef EpicKnife het volgende:
Godverdomme ik speel nu weer 2v5. Echt een kut ragequitters. Zeggen ze, wtf i have a dead. Leave!
Leavers zonder geldige reden krijg ik nu ook een pokkehekel aan. 3 Defeats op een rijtje nu.
En TF is echt moeilijk
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef EpicKnife het volgende:
Maar je ziet het toch vaak genoeg, je word niet zomaar op de bank gezet als je een paar keer ego't.
Verder ben ik ook niet de leaver, maar ik report ze gewoon nooitheb er niets tegen. Irritant kan het wel zijn inderdaad, maar redenen om in principe te leaven zijn er wel genoeg.
23:30 GMT toch? Dus dat is hier 00:30 pasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef nyny83 het volgende:
Goeie shit! Vanavond om 23.30 uur beginnen ze, dus eerder op de avond kun je nog gewoon spelen.
vind ik knap van je want dat is vrij vaak bij mij niet zo, al speel ik perfect met soraka. Maar soraka is dan ook een support die gewoon echt niet werkt als je niet in een premade group zit. gewoon random normal games dived lang niet iedereen op hetzelfde moment een gevecht in. Waar een soraka noujuist handig is, het gaat niet puur om je team in leven houden maar vooral om ze iets langer levend houden zodat ze meer schade kunnen doen. Dus vooral je carry's etc. en die doen het vaak zat echt slecht in normal games. als je een carry wilt spelen die wel werkt in Personally Uknown Groups (PUGs) kun je beter sona of taric spelen (alhoewel taric ook met een carry moet die een zeer hoge hit rate heeft op bottom) maar vooral sona, en zilean natuurlijk. Maar dat is eigenlijk niet echt een zeer goede carry (als je naar rated games kijkt).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef Zeroku het volgende:
.
Het lijkt wel alsof ik alleen kan winnen met Soraka. Iedere andere hero die ik speel eindigt in een lose, terwijl het lang niet altijd aan mezelf ligt.
Het kan soms ook handig zijn om de tank te healen, juist bij een dive. Zo kun je zorgen dat die de hele tijd turretdamage kan tanken waardoor jouw team zich volledig kan focussen op de tegenstander. Het is puur situationeel wie je in leven moet houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb niemand nodig die dived, ik zorg er gewoon voor dat 'mijn' carry niet doodgaat. Zolang dat lukt, winnen we.
Ja, ik had het ook over lanenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het kan soms ook handig zijn om de tank te healen, juist bij een dive. Zo kun je zorgen dat die de hele tijd turretdamage kan tanken waardoor jouw team zich volledig kan focussen op de tegenstander. Het is puur situationeel wie je in leven moet houden.
Mja, of hij weet gewoon hoe hij moet spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef EpicKnife het volgende:
Nee man, Xin Zhao, als die even gefeed is, krijg je hem zelfs niet met 5 man dood.
Hij moet echt oprotten uit het spel. Altijd met een Xin tegen me verliezen we, en dan hebben wij een mooie miss fortune (met skin) en morgana die hem feeden, na 5 minuten heeft ie dan al 4 kills.
Dan valt ie echt gewoon niet meer te stoppen. Wat een kut champ is dat toch.
Daar zou ik toch wat anders van maken ipv Master Yiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef EpicKnife het volgende:
Nou ik heb Mordekaiser eens geprobeerd, maar ik vind hem niet zo.
Niet echt bepaald goed tegen ontzettend goede anivia's en nocturnes, en ook niet echt leuk om te spelen.
Ik kots echt van master yi. wat een eikel is dat zeg
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:55 schreef EpicKnife het volgende:
Fiddlesticks?
je bedoeld zeker Morde boring 2 play Kaiser?
noob leaver:Pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef EpicKnife het volgende:
2 leaves in 120 games in niet veel nee.
Dan speel je mordekaiser dus echt verkeerd want mordekaiser kan alles aan..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef EpicKnife het volgende:
Nou ik heb Mordekaiser eens geprobeerd, maar ik vind hem niet zo.
Niet echt bepaald goed tegen ontzettend goede anivia's en nocturnes, en ook niet echt leuk om te spelen.
Ik kots echt van master yi. wat een eikel is dat zeg
Xin zhao is zeker een sterke champ, maar een XZ is nog steeds poep tegen een jax zelfs als die XZ al 5 kills heeft ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef EpicKnife het volgende:
Nee man, Xin Zhao, als die even gefeed is, krijg je hem zelfs niet met 5 man dood.
Hij moet echt oprotten uit het spel. Altijd met een Xin tegen me verliezen we, en dan hebben wij een mooie miss fortune (met skin) en morgana die hem feeden, na 5 minuten heeft ie dan al 4 kills.
Dan valt ie echt gewoon niet meer te stoppen. Wat een kut champ is dat toch.
- leblancquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Xin zhao is zeker een sterke champ, maar een XZ is nog steeds poep tegen een jax zelfs als die XZ al 5 kills heeft ofzo.
Te weinig squishies?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef EpicKnife het volgende:
Teemo heb ik dus totaal geen moeite mee.
Maar waarom zou Akali voor iemand gemaakt moeten zijn? Er zijn veel te weinig squishy in mijn ogen.
Dus dat betekend dat als iedereen even 500 health erbij neemt Akali kansloos is?
Farmen IS lasthitten! Wat denk jij dat farmen betekent?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, farmen gaat wel maar lasthitten blijft soms vervelend.
Teveel mensen die je op lvl 1 al willen ganken en uiteindelijk failen door een turret dive.
Jij bent level 5quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:36 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dat jij op level 5 al alles weet van dit spel.
Het is geen simpele shooter, dus de meeste mensen gaan op internet op zoek naar strategieen, builds, speeltips etc. Jij overduidelijk niet...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, maar hij en zoals vele anderen weten al echt ontzettend veel op vroege level. Is het gewoon zo dat jullie al wat ervaring hebben met dit soort (pc) games, of ben ik gewoon traag van begrip?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef EpicKnife het volgende:
Nah een beetje gedaan, maar vind het nogal saai om allemaal van die filmpjes gaan zitten kijken.
Internetgangster. Jullie zitten mij kanker vaak af te zeiken, terwijl oa. jij volwassen bent. Noobs, leavers, mij. Jij bent God en de hele wereld draait om jou natuurlijk. Vind je het niet kinderachtig om als 40+er nog op een forum te zitten en kinderspelletjes te spelen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nee.
Je bent gewoon een lui stuk vreten. Je kan toch zelf verdomme ook wel guides en builds opzoeken en die daadwerkelijk lezen in plaats van alleen te checken welke items je moet nemen en hoe je je masteries moet invullen?
Maar nee, jij vraagt en zeikt over alles hier in dit topic. Om moe van te worden. Iedere keer als ik jou zoiets zie posten ga ik van binnen een klein beetje dood.
Dit was je ingame nog niet opgevallen? LoL heeft echt een afgrijselijke community, nog geen enkele "normale" speler tegengekomen, zelfs WoW had een betere community...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Internetgangster. Jullie zitten mij kanker vaak af te zeiken, terwijl oa. jij volwassen bent. Noobs, leavers, mij. Jij bent God en de hele wereld draait om jou natuurlijk.
Simpele shooter nee, simpel spel ja..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het is geen simpele shooter, dus de meeste mensen gaan op internet op zoek naar strategieen, builds, speeltips etc. Jij overduidelijk niet...
Builds opzoeken-.- als je snugger bent weet je zelf wel welke items je moet hebben...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nee.
Je bent gewoon een lui stuk vreten. Je kan toch zelf verdomme ook wel guides en builds opzoeken en die daadwerkelijk lezen in plaats van alleen te checken welke items je moet nemen en hoe je je masteries moet invullen?
Maar nee, jij vraagt en zeikt over alles hier in dit topic. Om moe van te worden. Iedere keer als ik jou zoiets zie posten ga ik van binnen een klein beetje dood.
Ik ben helemaal geen internetgangster en ook zeker geen 40+er. Ik zou precies hetzelfde zeggen als ik voor je neus stond. Ik ben gewoon iemand die zich irriteert aan jouw gedrag en je keuze van woorden. In plaats van ''kanker vaak'' kan je bijvoorbeeld ''heel erg vaak'' zeggen. Maar goed, blijkbaar ben je zo hersendood dat je niet eens weet wat het betekent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Internetgangster. Jullie zitten mij kanker vaak af te zeiken, terwijl oa. jij volwassen bent. Noobs, leavers, mij. Jij bent God en de hele wereld draait om jou natuurlijk. Vind je het niet kinderachtig om als 40+er nog op een forum te zitten en kinderspelletjes te spelen?
Ik zoek liever naar builds en guides dan het hier telkens te vragen. En voor zover ik weet is er niets mis om filmpjes te bekijken of guides te lezen om wat tips te krijgen. Dat zegt niets over ''het spel wel of niet kennen''.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Builds opzoeken-.- als je snugger bent weet je zelf wel welke items je moet hebben...
En als je moet opzoeken wat je moet doen met een bepaalde champ kan je beter stoppen met de game.
http://www.youtube.com/user/GeneralWiserquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef EpicKnife het volgende:
Wat zo'n gratis game wel niet met je kan doen
Jij moet als enige weer mensen persoonlijk aanvallen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen internetgangster en ook zeker geen 40+er. Ik zou precies hetzelfde zeggen als ik voor je neus stond. Ik ben gewoon iemand die zich irriteert aan jouw gedrag en je keuze van woorden. In plaats van ''kanker vaak'' kan je bijvoorbeeld ''heel erg vaak'' zeggen. Maar goed, blijkbaar ben je zo hersendood dat je niet eens weet wat het betekent.
Prima als jij dat zo ziet, kan ik niets aan doen. Ik zeg alleen wat ik vind.. En als dat vervelend voor je uitpakt... Tja.. Tough break.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:06 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Jij moet als enige weer mensen persoonlijk aanvallen.
Je bedoeld AP mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef EpicKnife het volgende:
Twisted Fate is echt zo'n fijne champ om AD te spelen
Laat maar hahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef EpicKnife het volgende:
AD ja, 12/4/11 geëindigd. hoe wil je hem AP spelen met een Q die bijna niet te raken valt, een W die soms eens handig is, een E die je maar 1x in de 4 beurten hebt en een R die geen damage doet?
AP>AD je kunt tf AD spelen maar dit is niet het beste.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:16 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom zou het perse beter zijn? Ik deal gewoon 300 dmg ad + 2.1 attack speed, geen probleem toch?
hij bedoeld denk ik outgame...mensen die AD TF spelen zijn minder afhankelijk van hun skill shots zoals de eerder genoemde ' Q die niet te raken valt ' terwijl juist een goede AP TF die skill shots wel raakt en die Q juist zijn kracht is.quote:
Wat is het verschil tussen lowlevel ingame of outgame? Blijft toch hetzelfde? Daankes bedoelt dat voor de lagere levels(onder 30 laten we maar zeggen) ad TF sterker is omdat hij op die manier makkelijker te spelen is. Degene die er mee hebben geoefend op AP zullen over het algemeen beter uit de bus komen dan degene die AD TF gaanquote:
Je kent Reginald? Nee? Kijk maar eens wat hij met TF kan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef EpicKnife het volgende:
AD ja, 12/4/11 geëindigd. hoe wil je hem AP spelen met een Q die bijna niet te raken valt, een W die soms eens handig is, een E die je maar 1x in de 4 beurten hebt en een R die geen damage doet?
Ja, en laten we de andere 60 champs die niet viable zijn op high high elo ook maar uit de game halenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:48 schreef Nystiq het volgende:
TF AD spelen is zo dom, kan je beter een ashe of MF nemen.
Het punt is dat hij gewoon z'n skillshots niet kan raken. Tsja..quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:21 schreef ems. het volgende:
Ik had een hele grote post uitgetypt maar toen besefte ik me dat je selectief leest dus ik vat het maar even samen:
- Je argumenten waarom AP TF niet goed zou zijn kloppen niet.
- Kijk inderdaad één keer een filmpje van een goede AP tf
- Leer daar-fucking-van
- Stel geen vragen meer als je toch het antwoord gaat negeren.
Precies. Als je dan concludeert dat je een andere build moet gebruiken omdat je de skillshots niet raakt, dan snap je er niet zo veel van. In de psychologie noemen ze dat 'instant gratification'. In de jaren '70 is er een bekend psychologisch experiment uitgevoerd waarbij ze kinderen een marshmellow gaven met de boodschap dat ze er twee kregen wanneer ze de gekregen marsmellow niet binnen 20 minuten opaten. Kinderen die niet konden wachten bleken op latere leeftijd ook significant minder maatschappelijk te presteren. De EpicKnifejes van deze wereld dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
skillshots heten skillshots voor een reden zullen we maar zeggen
Stond er al twee weken ofzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:55 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wat? Ik heb dat bij mij nooit gezien.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je hebt lang niet altijd je gold card nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:33 schreef Schitzo het volgende:
Ik snap de hele discussie niet.. oefenen oefenen oefenen met TF.. als je geen 100% goldcards kan pakken speel TF dan lekker niet in matches.
Er is maar 1 build momenteel voor TF en dat is de AP build, vooral leuk in combo met blue buff kun je lekker je wildcards spammen de godganse dag, vooral leuk als enemy team achter de toren staat ram je er altijd wel een paar een groot deel van hun healthpool weg.
Er is een reden waarom de wildcards niet instant hitten want als ze je hitten is gewoon bijna de helft van je healthpool weg..
<3 TF
Oh, was me helemaal niet opgevallenquote:
Nuh, maar het is wel handig als je snel de goede kaart weet te trekken bij TF, en vaak is dat de gold cardquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je hebt lang niet altijd je gold card nodig.
Hoe kan dat nou moeilijk zijn, ik heb altijd mijn kaart die ik wil. Ik doe vaak de rode voor de extra damage of als ik in de rug teleport de gouden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:33 schreef Schitzo het volgende:
Ik snap de hele discussie niet.. oefenen oefenen oefenen met TF.. als je geen 100% goldcards kan pakken speel TF dan lekker niet in matches.
Er is maar 1 build momenteel voor TF en dat is de AP build, vooral leuk in combo met blue buff kun je lekker je wildcards spammen de godganse dag, vooral leuk als enemy team achter de toren staat ram je er altijd wel een paar een groot deel van hun healthpool weg.
Er is een reden waarom de wildcards niet instant hitten want als ze je hitten is gewoon bijna de helft van je healthpool weg..
<3 TF
TF kan niet voor niet met z'n ulti letterlijk een game beslissen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:46 schreef EpicKnife het volgende:
Wist niet eens dat het op towers kon. Dus als je zeg maar AP TF neemt, met een klein beetje attack speed, kan je super snel een tower kapot maken?
Niet handig genoeg om er geld naartoe te gooien. Met dezelfde logica kan je alleen maar magic res items nemen omdat 'het wel handig is tegen magic damage'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:53 schreef EpicKnife het volgende:
Maar het is wel handig bij het pushen lijkt mij.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:20 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou moeilijk zijn, ik heb altijd mijn kaart die ik wil. Ik doe vaak de rode voor de extra damage of als ik in de rug teleport de gouden.
.. gonna hate...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef Kijana het volgende:
Het werkt nog niet helemaal zoals het hoort.
Ik heb het niet over de lange queue's maar de startpagina ingame doet het niet en ik zie mensen online en offline gaan steeds.quote:
Mijn client is al 2x gecrashed en ik ben nu dus aan het reinstallen omdat ik de meest vage errors krijgquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef Kijana het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de lange queue's maar de startpagina ingame doet het niet en ik zie mensen online en offline gaan steeds.
Rustig maar, je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten hehe. Ik heb dat dus niet gelezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heb je ook gelezen hoe en wat na de split?
De serversplit zelf is nu klaar. De friendslist en de homepage zullen in de loop van de week geleidelijk worden opgepakt en afgerond. Dit is gewoon aangekondigd.
Die stream was lachen. Massive mid battles, Phreak met Twitch, keihard aangepaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
gewoon hekel aan dat eeuwige gezeur, niemand neemt meer de moeite om een klein stukje tekst te lezen of even de stream op de site aan te zetten
Heb je daar een goede ping dan?quote:
Ik heb geen enkel probleem daar. Wel zie ik regelmatig andere disconnecten en klagen over lag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Heb je daar een goede ping dan?
En ja 45+ minuten queue haha, dat gaat in de loop van de tijd heus wel weer zakken hoor.
Leuke site.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:35 schreef znarch het volgende:
Toffe website btwhttp://lolstatistics.com
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:17 schreef EpicKnife het volgende:
Kan je junglen met Shaco zonder runes? Met die jack in the boxes enzo.
Is het aangeraden?
Ik jungle met GP met wat ik heb aan runes en masteries. Armor voornamelijk , maar je moet ook gewoon beetje slim spelen, ook met junglen. Ik begin met GP nooit met blue maar doequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef EpicKnife het volgende:
Maar jij jungled toch ook zonder runes? Met GP
SPOILER: skillsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 21-07-2011 13:35:33 ]
GP wel dus net als bijvoorbeeld WW of Udyr.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, maar dat heeft bijna niemand, tenzij je lifesteal koopt.
Shaco is één van de moeilijkste junglers, aangezien je je skills goed moet timen en je boxes ook op de goede plek moet zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef EpicKnife het volgende:
Dan probeer ik het ook eens, en begin ik gewoon bij de kleinere beesten.
En waarom staat Shaco op hard 2 play? Zijn ability's zijn volgens mij niet zo moeilijk, en zelf is AD ook best simpel te spelen.
Bedankt voor de info, daar had ik nog geen rekening mee gehouden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die zet je er vaak buiten omdat je blue in de brush wil attacken om ganks tegen te gaan. Als je daar niet bang voor bent (lees, laag lvl games) kan je gewoon je boxes stacken op de golem
In dat filmpje is buiten, dus buiten de ring (achter de golem). Er daar ging het dus om. Wat ik dus niet doe. Snap je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Bedoel dus dat je die box in de brush zet, maar ver van de golem spawn afsnappie?
Shaco is end-game gewoon heel zwak. Punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Onzin, hijs niet supersterk in teamfights maar een sterkere roamer is er bijna niet te vinden.
Het is bewezen? Its true I read it on the interwebs!!1
... zucht ...
als je early game heel goed is kom je niet eens aan endgame toe. Nasus heeft een van de sterkste endgames in het spel, maar toch verlies ik meestal als ik hem speel. Puur omdat ik tegen de tijd dat ik die triforce eindelijk compleet heb de game meestal al verloren is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef EpicKnife het volgende:
Maar endgame is juist het belangrijkst
Alstie zo ervaren is weet ie dat ie in een game die je aan het verliezen bent geen mejai soulstealer moet kopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zitten huilen van het lachen.
Ik was trouwens de bovenste van de verliezers.
Mijn teamleden werden door Master Yi verkracht, ongelovelijk.
Ik had hem helemaal niet door, zat lekker met Miss Fortuna en Akali te sparren (sivir, mid lane).
3/12/2 is een behoorlijk ervaren speler trouwens, maar die mensen speelden krankzinning goed samen.
En flink wat meer creepkills hebben aan het einde van een game. Tenzij hij support speelde maar dan was mejaj's een des te slechter ideequote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Alstie zo ervaren is weet ie dat ie in een game die je aan het verliezen bent geen mejai soulstealer moet kopen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef EpicKnife het volgende:
Nou ik heb echt baby bursts soms hoor met Akali. Ze is wel goed, maar tegen sommige gefeede Xin Zhao die soms wel eens offtank speelt, kan ik denk ik niet tegen op. Daar is mijn nuke net iets te schattig voor.
Ik ben het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef ems. het volgende:
Natuurlijk heeft akali geen kans tegen xin zhao. Daar is akali ook helemaal niet voor gemaakt.
Verder is xin overrated.
Is nog net niks van bekend, behalve de concept art en een idee voor een ability volgens mij.quote:
Als je tegen een goede xin speelt gaat hij meestal deels tanky. Dat in combinatie met zijn ult laat hem een stuk harder tanken dan de gemiddelde ashe of brand. Ik zeg niet dat xin > akali, mijn punt is dat ik xin meestal niet de voor de hand liggende target vind. Tenzij hij vol damage gaat, maar de laatste keer dat ik dat succesvol heb zien gebeuren was op level 12 oid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef djedz het volgende:
Ik ben het hier niet mee eenseen goeie akali eet een xin op. Of iig, ik eet xin op als ik akali speel
Poeh, eh, uit mijn hoofd, van bovenaf op volgorde:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Laat dan ook even de teamcompo zien zeg
Ik weet niet wat ik fout doe met Akali, maar ik heb meestal mijn build zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef djedz het volgende:
Allereerst zeg ik even HOI! Ik kom het topic ook joinen en gezellig mee lezen. Zelf speel ik al een ruime tijd. Zit nu totaal op de 1500 games (normal + ranked). Mijn elo zit op dit moment op de 1050(solo queue) waar ik een dieptepunt gehad heb van 600 elo(eerste paar ranked games verloren, gelijk -45 elo)
Wist niet dat er zoveel mensen waren op Fok! die het spelen tot ik het topic tegen kwam. Daarom maar gelijk even posten!
Een paar pages terug las ik dit:
[..]
[..]
Ik ben het hier niet mee eenseen goeie akali eet een xin op. Of iig, ik eet xin op als ik akali speel
LOLquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef EpicKnife het volgende:
Nou, het is bewezen, en Shaco blijkt dus "underpowered" te zijn, en er bestaat een grote kans dat hij een dikke buff krijgt, dus niet elke champ hoeft potentie te hebben. Hij blijft wel leuk te spelen tho.
6 kills krijgen, start je top of bot en gank je dan naar een andere lane voor kills? Of is jouw lane "helemaal" van jouzelf?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef dada3322 het volgende:
[..]
LOL
Zo leuk dat ik 80% van de games gecarried heb met shaco.. 3v1 geen probleem, zelfs 5 gekilld in me eentje gewoon kiten en proberen los te killen best easy.
Zorgen dat je earlygame veel gankt en bij 10 minuten zorgen dat je ongeveer 6 kills hebt.
De eerste kill moet je bij mid halen. meteen ganken zodra er minions zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:53 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
6 kills krijgen, start je top of bot en gank je dan naar een andere lane voor kills? Of is jouw lane "helemaal" van jouzelf?
Shaco is heerlijk. Eerste champ waar ik uberhaupt ooit jungle leuk mee vond (dat gebeurt mij niet snelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef dada3322 het volgende:
[..]
LOL
Zo leuk dat ik 80% van de games gecarried heb met shaco.. 3v1 geen probleem, zelfs 5 gekilld in me eentje gewoon kiten en proberen los te killen best easy.
Zorgen dat je earlygame veel gankt en bij 10 minuten zorgen dat je ongeveer 6 kills hebt.
Of je haalt even je blue en je red en op level 3 kan je met je ogen dicht FB halen of in ieder geval flash/ghost forceren. 10 minuten 6 kills is prachtig natuurlijk, maar weinig realistisch tegen goede gasten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:58 schreef dada3322 het volgende:
[..]
De eerste kill moet je bij mid halen. meteen ganken zodra er minions zijn.
Dan terug naar je eigen lane proberen te killen, lukt dit is het nice maar ga er niet van uit. level even bij, ren weer terug naar mid kill mid weer. ren door naar de andere lane kill daar tenminste 1.
Recall get items en kill je je eigen lane en blijf je ganken.
Moet je zelf dus beter zijn, en toch kom je in normal games geen superspelers tegen en in ranked neem je geen shaco..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Shaco is heerlijk. Eerste champ waar ik uberhaupt ooit jungle leuk mee vond (dat gebeurt mij niet snel) en je kan inderdaad makkelijk een game carryen, zeker als je early game flink raped. Verder is hij een geweldige backdoorer of towerpusher.
Wat shaco imo wel harder heeft dan andere junglers is dat hij ook echt early die kills moet maken om zo goed de mid/lategame in te scalen. Als je als shaco vroeg in de jungle wordt genakt is het voor hem lastiger om er weer bovenop te komen dan bijv. een warwick. Dat is ook een beetje mijn ervaring met hem; Als het goed gaat kan je makkelijk carryen, als het minder goed gaat kan je het best gewoon lekker lanes blijven (split)pushen totdat je geld genoeg hebt om echt vies te doen.
AP shaco geloof ik trouwens niet in.
[..]
Of je haalt even je blue en je red en op level 3 kan je met je ogen dicht FB halen of in ieder geval flash/ghost forceren. 10 minuten 6 kills is prachtig natuurlijk, maar weinig realistisch tegen goede gasten.
Een LB haal ik niet zo vaak met Akali. Dan haal ik liever een Trinity Force. Akali moet je hybrid spelen omdat je dan meer gebruikt van haar passive.quote:
Ik draai nu in het algemeen positief en speel het net een weekje. Dat is dan met één karakter, met de rest zuig ik nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wil dit ook gaan spelen, hoe lang duurt het tot je het onder de knie hebt?
Maar daar maar een jaartje van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik draai nu in het algemeen positief en speel het net een weekje. Dat is dan met één karakter, met de rest zuig ik nog.
Als je een groep karakters wilt beheersen, dan duurt het volgens mij nog een fiks poosje om met allemaal gemiddeld tot goed te worden. Maandje?
Ik speel een jaar en kan met alle champs(behalve support) keihard ownenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef Nystiq het volgende:
Ik speel nu een jaar en heb maar een paar echt gemasterd.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Ik speel een jaar en kan met alle champs(behalve support) keihard ownen
SUPPORT is Saai
quote:
quote:
Altijd nagelbijten als iemand anivia pickt in de gratis week.quote:
doe ik meestal toch al dus dat scheeltquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef ems. het volgende:
Haha sgoed. Als jij dan een jungletje pakt zodat ik kan solo'en!
Die combo van amumu, annie en sona kan eigenlijk ook dodelijk zijn, samen met de ulti van GP dan nog. Ulti amumu, annie dropt tibers iets later, sona doet haar ulti, ondertussen GP zijn ulti erop en tada, wat lui doodquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Monolith het volgende:
Heerlijke 5/0/16 met amumu net. Potje met Annie en Sona en een GP en ashe die voor spek en bonen meededen.
Ja ik vind sowieso Sona support een ideale combo met Amu, als je er beiden iets van kan heb je zoveel aoe stun in een teamfight.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:33 schreef jespertje het volgende:
[..]
Die combo van amumu, annie en sona kan eigenlijk ook dodelijk zijn, samen met de ulti van GP dan nog. Ulti amumu, annie dropt tibers iets later, sona doet haar ulti, ondertussen GP zijn ulti erop en tada, wat lui dood
Heb het net SK gaming weer succesvol zien doen, doen ze heel vaak dit. Alleen jammer dat die Sona-speler van hun (Nyph) zo vaak out of position is en vaak gegankt wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik vind sowieso Sona support een ideale combo met Amu, als je er beiden iets van kan heb je zoveel aoe stun in een teamfight.
Op zich is een guardian angel niet heel goed, prijs / stat wise. De passive van GA maakt een hoop goed, vooral op Alistar, die is vaak de initiator en gaat daarom vaak snel dood. Dus op Alistar kan je een GA zeker wel maken, alleen zou ik het niet als eerste item maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kies voor Alistar vaak Guardian Angel, maar krijg van team-leden te horen dat dat noob-tank-gear is.
Tank er daarentegen nog wel vrij lekker mee.
Moet ik het roer omgooien en op andere zooi focussen of gewoon lekker met GA blijven rondlopen en me er niks van aantrekken?
Op Nidalee is ie helemaal fantastisch. Zodra je revivet kun je jezelf voor 1k health bijhealen ofzo en ben je weer bijna full healthquote:Op zondag 24 juli 2011 17:32 schreef flipp. het volgende:
[..]
Op zich is een guardian angel niet heel goed, prijs / stat wise. De passive van GA maakt een hoop goed, vooral op Alistar, die is vaak de initiator en gaat daarom vaak snel dood. Dus op Alistar kan je een GA zeker wel maken, alleen zou ik het niet als eerste item maken.
Maar met tanken is het sowieso zo dat je de items moet aanpassen op de tegenstanders die je hebt.
Dat natuurlijk altijd, magic resist wanneer veel mages, armor wanneer veel melee enzo spreken voor zich.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:32 schreef flipp. het volgende:
[..]
Op zich is een guardian angel niet heel goed, prijs / stat wise. De passive van GA maakt een hoop goed, vooral op Alistar, die is vaak de initiator en gaat daarom vaak snel dood. Dus op Alistar kan je een GA zeker wel maken, alleen zou ik het niet als eerste item maken.
Maar met tanken is het sowieso zo dat je de items moet aanpassen op de tegenstanders die je hebt.
Werd ie op Dreamhack niet opvallend vaak gebruikt?quote:
Nee, hij is zo hard generfed.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef CraniuM het volgende:
Is Pantheon het waard om te kopen?
zit nog erg te twijfelen of ik hem moet halen.
Er zijn veel betere champions. Verder zijn zijn skills niet echt baanbrekend.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef CraniuM het volgende:
Is Pantheon het waard om te kopen?
zit nog erg te twijfelen of ik hem moet halen.
Volgende patch wordt zijn global ult generft. Dan is alles wat hem uniek maakt gelijk weg en zijn er idd veel betere champs.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:19 schreef ems. het volgende:
Het is geen #1 pick maar als je hem leuk vindt om te spelen (en na wat oefening) kan je best je team ermee carryen.
Ik zie nou niet echt reden om Pantheon te nerfen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgende patch wordt zijn global ult generft. Dan is alles wat hem uniek maakt gelijk weg en zijn er idd veel betere champs.
Hmm, dan maak je er volgens mij helemaal 13 in een dozijn champs van.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:45 schreef nyny83 het volgende:
Ik ook niet, maar global ults worden als OP gezien. Die van TF wordt ook generfd dus als ze van die 2 champs hun stats niet upgraden worden ze useless.
Heb je ook een tekstuele samenvatting? Kan hier geen filmpjes kijken.quote:
Goh, hopelijk is het deze keer wel een nerf die nut heeft...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:01 schreef CraniuM het volgende:
Zag ook in het topic Gp zal ook een nerf krijgen :/
Pantheon wordt juist gebuffed straks... Dat ze nu zijn ulti een beetje veranderen doet daar niks aan af.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:05 schreef Zeroku het volgende:
Die nerf van Pant en TF_! Daar gaat alle mobiliteit.
Ja en dus moet men nu gaan huilen dat hij generfd wordt ? -,-quote:Op maandag 25 juli 2011 12:43 schreef ems. het volgende:
Voor zover ik begreep gaan ze hem de volgende patch pas buffen. Behalve zijn ulti-nerf wordt er verder nog niets aan panth gedaan.
Ik ben wel heel benieuwd hoe ze hem gaan buffen trouwens. Zal wel meer survivability worden.
Nouja, volgens mij hadden ze die buff ook wel gelijk kunnen doen, gewoon een beetje tweaken met nummertjes. Nu kunnen pantheon spelers 2 weken met een zwaar underpowered champ spelen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja en dus moet men nu gaan huilen dat hij generfd wordt ? -,-
Ja want meer champs hebben ze niet? Dit is altijd een stukje feedback uit de community. Ze wachten tot mensne de nieuwe ulti proberen en tweaken accordingly. Als het wel meevalt tweaken ze anders dan nu direct. Je weet niet exact hoe dit de games beinvloed, vandaar dat ze de buffs pas achteraf doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij hadden ze die buff ook wel gelijk kunnen doen, gewoon een beetje tweaken met nummertjes. Nu kunnen pantheon spelers 2 weken met een zwaar underpowered champ spelen.
Dit is al heel lang bekend dat deze nerf er aan komt. Ik ben er op zich wel blij mee, want het idee van deze nerf komt van de nieuwe map magma chamber. Deze is groter dan summoner's rift en derhalve zouden global ulti's daar te sterk zijn voor ganks.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:05 schreef Zeroku het volgende:
Die nerf van Pant en TF_! Daar gaat alle mobiliteit.
Volgens mij is die map al een tijdje definitief van de baan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef flipp. het volgende:
[..]
Dit is al heel lang bekend dat deze nerf er aan komt. Ik ben er op zich wel blij mee, want het idee van deze nerf komt van de nieuwe map magma chamber. Deze is groter dan summoner's rift en derhalve zouden global ulti's daar te sterk zijn voor ganks.
Dus hopelijk is dit een indicatie dat magma chamber er snel aan komt!
Lijkt me eigenlijk juist geen fuck aan. De afstanden worden dan zo groot dat je wel in je lane MOET blijven omdat je anders heel veel XP misloopt. Roamen kun je dan wel vergeten en ganken ook. Dan wordt het dus gewoon een heel saaie 1v1 of 2v2 omdat je op jezelf bent aangewezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Logisch dan natuurlijk, maar een 9x9 of 7x7 over vijf lanes o.i.d. klink ook wel tof
Malz is inderdaad de enige die ik nog wel interessant vind in deze rotation.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mij ook wel, en malzahar om te proberen of ik die eerst wil kopen
AD Sionquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:03 schreef ems. het volgende:
Gister leuk 3v3 gedaan met vrienden, tegen vrienden. Taric/ADsion/Akali ftw
Met zijn ultimate en zijn shield is hij met Attack Damage een tank met belachelijk veel damage.quote:
En dan taric met healz en akali met mad spellvamp want gunblade. Die ignites kunnen beter niet op cooldown zijn!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Met zijn ultimate en zijn shield is hij met Attack Damage een tank met belachelijk veel damage.
Heb ik toch nog iets aan mijn teleportquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk juist geen fuck aan. De afstanden worden dan zo groot dat je wel in je lane MOET blijven omdat je anders heel veel XP misloopt. Roamen kun je dan wel vergeten en ganken ook. Dan wordt het dus gewoon een heel saaie 1v1 of 2v2 omdat je op jezelf bent aangewezen.
Tanky DPS ftw in 3v3. In een 5v5 kun je een semi-tanky character nog eenvoudig wegbursten met 5 man, in een 3v3 is dat wat lastiger. Top picks in 3v3:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
[..]
En dan taric met healz en akali met mad spellvamp want gunblade. Die ignites kunnen beter niet op cooldown zijn!
That being said, ik ben voor de rest compleet noob wat 3v3 setups betreft. Deze werkte gisteravond in ieder geval zonder al te veel problemen
Nou, zo erg:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |