GP wel dus net als bijvoorbeeld WW of Udyr.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, maar dat heeft bijna niemand, tenzij je lifesteal koopt.
Shaco is één van de moeilijkste junglers, aangezien je je skills goed moet timen en je boxes ook op de goede plek moet zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef EpicKnife het volgende:
Dan probeer ik het ook eens, en begin ik gewoon bij de kleinere beesten.
En waarom staat Shaco op hard 2 play? Zijn ability's zijn volgens mij niet zo moeilijk, en zelf is AD ook best simpel te spelen.
Bedankt voor de info, daar had ik nog geen rekening mee gehouden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die zet je er vaak buiten omdat je blue in de brush wil attacken om ganks tegen te gaan. Als je daar niet bang voor bent (lees, laag lvl games) kan je gewoon je boxes stacken op de golem
In dat filmpje is buiten, dus buiten de ring (achter de golem). Er daar ging het dus om. Wat ik dus niet doe. Snap je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Bedoel dus dat je die box in de brush zet, maar ver van de golem spawn afsnappie?
Shaco is end-game gewoon heel zwak. Punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Onzin, hijs niet supersterk in teamfights maar een sterkere roamer is er bijna niet te vinden.
Het is bewezen? Its true I read it on the interwebs!!1
... zucht ...
als je early game heel goed is kom je niet eens aan endgame toe. Nasus heeft een van de sterkste endgames in het spel, maar toch verlies ik meestal als ik hem speel. Puur omdat ik tegen de tijd dat ik die triforce eindelijk compleet heb de game meestal al verloren is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef EpicKnife het volgende:
Maar endgame is juist het belangrijkst
Alstie zo ervaren is weet ie dat ie in een game die je aan het verliezen bent geen mejai soulstealer moet kopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zitten huilen van het lachen.
Ik was trouwens de bovenste van de verliezers.
Mijn teamleden werden door Master Yi verkracht, ongelovelijk.
Ik had hem helemaal niet door, zat lekker met Miss Fortuna en Akali te sparren (sivir, mid lane).
3/12/2 is een behoorlijk ervaren speler trouwens, maar die mensen speelden krankzinning goed samen.
En flink wat meer creepkills hebben aan het einde van een game. Tenzij hij support speelde maar dan was mejaj's een des te slechter ideequote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Alstie zo ervaren is weet ie dat ie in een game die je aan het verliezen bent geen mejai soulstealer moet kopen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef EpicKnife het volgende:
Nou ik heb echt baby bursts soms hoor met Akali. Ze is wel goed, maar tegen sommige gefeede Xin Zhao die soms wel eens offtank speelt, kan ik denk ik niet tegen op. Daar is mijn nuke net iets te schattig voor.
Ik ben het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef ems. het volgende:
Natuurlijk heeft akali geen kans tegen xin zhao. Daar is akali ook helemaal niet voor gemaakt.
Verder is xin overrated.
Is nog net niks van bekend, behalve de concept art en een idee voor een ability volgens mij.quote:
Als je tegen een goede xin speelt gaat hij meestal deels tanky. Dat in combinatie met zijn ult laat hem een stuk harder tanken dan de gemiddelde ashe of brand. Ik zeg niet dat xin > akali, mijn punt is dat ik xin meestal niet de voor de hand liggende target vind. Tenzij hij vol damage gaat, maar de laatste keer dat ik dat succesvol heb zien gebeuren was op level 12 oid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef djedz het volgende:
Ik ben het hier niet mee eenseen goeie akali eet een xin op. Of iig, ik eet xin op als ik akali speel
Poeh, eh, uit mijn hoofd, van bovenaf op volgorde:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Laat dan ook even de teamcompo zien zeg
Ik weet niet wat ik fout doe met Akali, maar ik heb meestal mijn build zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef djedz het volgende:
Allereerst zeg ik even HOI! Ik kom het topic ook joinen en gezellig mee lezen. Zelf speel ik al een ruime tijd. Zit nu totaal op de 1500 games (normal + ranked). Mijn elo zit op dit moment op de 1050(solo queue) waar ik een dieptepunt gehad heb van 600 elo(eerste paar ranked games verloren, gelijk -45 elo)
Wist niet dat er zoveel mensen waren op Fok! die het spelen tot ik het topic tegen kwam. Daarom maar gelijk even posten!
Een paar pages terug las ik dit:
[..]
[..]
Ik ben het hier niet mee eenseen goeie akali eet een xin op. Of iig, ik eet xin op als ik akali speel
LOLquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef EpicKnife het volgende:
Nou, het is bewezen, en Shaco blijkt dus "underpowered" te zijn, en er bestaat een grote kans dat hij een dikke buff krijgt, dus niet elke champ hoeft potentie te hebben. Hij blijft wel leuk te spelen tho.
6 kills krijgen, start je top of bot en gank je dan naar een andere lane voor kills? Of is jouw lane "helemaal" van jouzelf?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef dada3322 het volgende:
[..]
LOL
Zo leuk dat ik 80% van de games gecarried heb met shaco.. 3v1 geen probleem, zelfs 5 gekilld in me eentje gewoon kiten en proberen los te killen best easy.
Zorgen dat je earlygame veel gankt en bij 10 minuten zorgen dat je ongeveer 6 kills hebt.
De eerste kill moet je bij mid halen. meteen ganken zodra er minions zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:53 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
6 kills krijgen, start je top of bot en gank je dan naar een andere lane voor kills? Of is jouw lane "helemaal" van jouzelf?
Shaco is heerlijk. Eerste champ waar ik uberhaupt ooit jungle leuk mee vond (dat gebeurt mij niet snelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef dada3322 het volgende:
[..]
LOL
Zo leuk dat ik 80% van de games gecarried heb met shaco.. 3v1 geen probleem, zelfs 5 gekilld in me eentje gewoon kiten en proberen los te killen best easy.
Zorgen dat je earlygame veel gankt en bij 10 minuten zorgen dat je ongeveer 6 kills hebt.
Of je haalt even je blue en je red en op level 3 kan je met je ogen dicht FB halen of in ieder geval flash/ghost forceren. 10 minuten 6 kills is prachtig natuurlijk, maar weinig realistisch tegen goede gasten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:58 schreef dada3322 het volgende:
[..]
De eerste kill moet je bij mid halen. meteen ganken zodra er minions zijn.
Dan terug naar je eigen lane proberen te killen, lukt dit is het nice maar ga er niet van uit. level even bij, ren weer terug naar mid kill mid weer. ren door naar de andere lane kill daar tenminste 1.
Recall get items en kill je je eigen lane en blijf je ganken.
Moet je zelf dus beter zijn, en toch kom je in normal games geen superspelers tegen en in ranked neem je geen shaco..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Shaco is heerlijk. Eerste champ waar ik uberhaupt ooit jungle leuk mee vond (dat gebeurt mij niet snel) en je kan inderdaad makkelijk een game carryen, zeker als je early game flink raped. Verder is hij een geweldige backdoorer of towerpusher.
Wat shaco imo wel harder heeft dan andere junglers is dat hij ook echt early die kills moet maken om zo goed de mid/lategame in te scalen. Als je als shaco vroeg in de jungle wordt genakt is het voor hem lastiger om er weer bovenop te komen dan bijv. een warwick. Dat is ook een beetje mijn ervaring met hem; Als het goed gaat kan je makkelijk carryen, als het minder goed gaat kan je het best gewoon lekker lanes blijven (split)pushen totdat je geld genoeg hebt om echt vies te doen.
AP shaco geloof ik trouwens niet in.
[..]
Of je haalt even je blue en je red en op level 3 kan je met je ogen dicht FB halen of in ieder geval flash/ghost forceren. 10 minuten 6 kills is prachtig natuurlijk, maar weinig realistisch tegen goede gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |