Precies. Als je dan concludeert dat je een andere build moet gebruiken omdat je de skillshots niet raakt, dan snap je er niet zo veel van. In de psychologie noemen ze dat 'instant gratification'. In de jaren '70 is er een bekend psychologisch experiment uitgevoerd waarbij ze kinderen een marshmellow gaven met de boodschap dat ze er twee kregen wanneer ze de gekregen marsmellow niet binnen 20 minuten opaten. Kinderen die niet konden wachten bleken op latere leeftijd ook significant minder maatschappelijk te presteren. De EpicKnifejes van deze wereld dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
skillshots heten skillshots voor een reden zullen we maar zeggen
Stond er al twee weken ofzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:55 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wat? Ik heb dat bij mij nooit gezien.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je hebt lang niet altijd je gold card nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:33 schreef Schitzo het volgende:
Ik snap de hele discussie niet.. oefenen oefenen oefenen met TF.. als je geen 100% goldcards kan pakken speel TF dan lekker niet in matches.
Er is maar 1 build momenteel voor TF en dat is de AP build, vooral leuk in combo met blue buff kun je lekker je wildcards spammen de godganse dag, vooral leuk als enemy team achter de toren staat ram je er altijd wel een paar een groot deel van hun healthpool weg.
Er is een reden waarom de wildcards niet instant hitten want als ze je hitten is gewoon bijna de helft van je healthpool weg..
<3 TF
Oh, was me helemaal niet opgevallenquote:
Nuh, maar het is wel handig als je snel de goede kaart weet te trekken bij TF, en vaak is dat de gold cardquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je hebt lang niet altijd je gold card nodig.
Hoe kan dat nou moeilijk zijn, ik heb altijd mijn kaart die ik wil. Ik doe vaak de rode voor de extra damage of als ik in de rug teleport de gouden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:33 schreef Schitzo het volgende:
Ik snap de hele discussie niet.. oefenen oefenen oefenen met TF.. als je geen 100% goldcards kan pakken speel TF dan lekker niet in matches.
Er is maar 1 build momenteel voor TF en dat is de AP build, vooral leuk in combo met blue buff kun je lekker je wildcards spammen de godganse dag, vooral leuk als enemy team achter de toren staat ram je er altijd wel een paar een groot deel van hun healthpool weg.
Er is een reden waarom de wildcards niet instant hitten want als ze je hitten is gewoon bijna de helft van je healthpool weg..
<3 TF
TF kan niet voor niet met z'n ulti letterlijk een game beslissen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:46 schreef EpicKnife het volgende:
Wist niet eens dat het op towers kon. Dus als je zeg maar AP TF neemt, met een klein beetje attack speed, kan je super snel een tower kapot maken?
Niet handig genoeg om er geld naartoe te gooien. Met dezelfde logica kan je alleen maar magic res items nemen omdat 'het wel handig is tegen magic damage'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:53 schreef EpicKnife het volgende:
Maar het is wel handig bij het pushen lijkt mij.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:20 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou moeilijk zijn, ik heb altijd mijn kaart die ik wil. Ik doe vaak de rode voor de extra damage of als ik in de rug teleport de gouden.
.. gonna hate...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef Kijana het volgende:
Het werkt nog niet helemaal zoals het hoort.
Ik heb het niet over de lange queue's maar de startpagina ingame doet het niet en ik zie mensen online en offline gaan steeds.quote:
Mijn client is al 2x gecrashed en ik ben nu dus aan het reinstallen omdat ik de meest vage errors krijgquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef Kijana het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de lange queue's maar de startpagina ingame doet het niet en ik zie mensen online en offline gaan steeds.
Rustig maar, je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten hehe. Ik heb dat dus niet gelezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heb je ook gelezen hoe en wat na de split?
De serversplit zelf is nu klaar. De friendslist en de homepage zullen in de loop van de week geleidelijk worden opgepakt en afgerond. Dit is gewoon aangekondigd.
Die stream was lachen. Massive mid battles, Phreak met Twitch, keihard aangepaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
gewoon hekel aan dat eeuwige gezeur, niemand neemt meer de moeite om een klein stukje tekst te lezen of even de stream op de site aan te zetten
Heb je daar een goede ping dan?quote:
Ik heb geen enkel probleem daar. Wel zie ik regelmatig andere disconnecten en klagen over lag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Heb je daar een goede ping dan?
En ja 45+ minuten queue haha, dat gaat in de loop van de tijd heus wel weer zakken hoor.
Leuke site.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:35 schreef znarch het volgende:
Toffe website btwhttp://lolstatistics.com
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:17 schreef EpicKnife het volgende:
Kan je junglen met Shaco zonder runes? Met die jack in the boxes enzo.
Is het aangeraden?
Ik jungle met GP met wat ik heb aan runes en masteries. Armor voornamelijk , maar je moet ook gewoon beetje slim spelen, ook met junglen. Ik begin met GP nooit met blue maar doequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef EpicKnife het volgende:
Maar jij jungled toch ook zonder runes? Met GP
SPOILER: skillsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 21-07-2011 13:35:33 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |