Precies. Als je dan concludeert dat je een andere build moet gebruiken omdat je de skillshots niet raakt, dan snap je er niet zo veel van. In de psychologie noemen ze dat 'instant gratification'. In de jaren '70 is er een bekend psychologisch experiment uitgevoerd waarbij ze kinderen een marshmellow gaven met de boodschap dat ze er twee kregen wanneer ze de gekregen marsmellow niet binnen 20 minuten opaten. Kinderen die niet konden wachten bleken op latere leeftijd ook significant minder maatschappelijk te presteren. De EpicKnifejes van deze wereld dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
skillshots heten skillshots voor een reden zullen we maar zeggen
Stond er al twee weken ofzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:55 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wat? Ik heb dat bij mij nooit gezien.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je hebt lang niet altijd je gold card nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:33 schreef Schitzo het volgende:
Ik snap de hele discussie niet.. oefenen oefenen oefenen met TF.. als je geen 100% goldcards kan pakken speel TF dan lekker niet in matches.
Er is maar 1 build momenteel voor TF en dat is de AP build, vooral leuk in combo met blue buff kun je lekker je wildcards spammen de godganse dag, vooral leuk als enemy team achter de toren staat ram je er altijd wel een paar een groot deel van hun healthpool weg.
Er is een reden waarom de wildcards niet instant hitten want als ze je hitten is gewoon bijna de helft van je healthpool weg..
<3 TF
Oh, was me helemaal niet opgevallenquote:
Nuh, maar het is wel handig als je snel de goede kaart weet te trekken bij TF, en vaak is dat de gold cardquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je hebt lang niet altijd je gold card nodig.
Hoe kan dat nou moeilijk zijn, ik heb altijd mijn kaart die ik wil. Ik doe vaak de rode voor de extra damage of als ik in de rug teleport de gouden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:33 schreef Schitzo het volgende:
Ik snap de hele discussie niet.. oefenen oefenen oefenen met TF.. als je geen 100% goldcards kan pakken speel TF dan lekker niet in matches.
Er is maar 1 build momenteel voor TF en dat is de AP build, vooral leuk in combo met blue buff kun je lekker je wildcards spammen de godganse dag, vooral leuk als enemy team achter de toren staat ram je er altijd wel een paar een groot deel van hun healthpool weg.
Er is een reden waarom de wildcards niet instant hitten want als ze je hitten is gewoon bijna de helft van je healthpool weg..
<3 TF
TF kan niet voor niet met z'n ulti letterlijk een game beslissen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:46 schreef EpicKnife het volgende:
Wist niet eens dat het op towers kon. Dus als je zeg maar AP TF neemt, met een klein beetje attack speed, kan je super snel een tower kapot maken?
Niet handig genoeg om er geld naartoe te gooien. Met dezelfde logica kan je alleen maar magic res items nemen omdat 'het wel handig is tegen magic damage'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:53 schreef EpicKnife het volgende:
Maar het is wel handig bij het pushen lijkt mij.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:20 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou moeilijk zijn, ik heb altijd mijn kaart die ik wil. Ik doe vaak de rode voor de extra damage of als ik in de rug teleport de gouden.
.. gonna hate...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef Kijana het volgende:
Het werkt nog niet helemaal zoals het hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |