Ik heb het niet over de lange queue's maar de startpagina ingame doet het niet en ik zie mensen online en offline gaan steeds.quote:
Mijn client is al 2x gecrashed en ik ben nu dus aan het reinstallen omdat ik de meest vage errors krijgquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef Kijana het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de lange queue's maar de startpagina ingame doet het niet en ik zie mensen online en offline gaan steeds.
Rustig maar, je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten hehe. Ik heb dat dus niet gelezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heb je ook gelezen hoe en wat na de split?
De serversplit zelf is nu klaar. De friendslist en de homepage zullen in de loop van de week geleidelijk worden opgepakt en afgerond. Dit is gewoon aangekondigd.
Die stream was lachen. Massive mid battles, Phreak met Twitch, keihard aangepaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
gewoon hekel aan dat eeuwige gezeur, niemand neemt meer de moeite om een klein stukje tekst te lezen of even de stream op de site aan te zetten
Heb je daar een goede ping dan?quote:
Ik heb geen enkel probleem daar. Wel zie ik regelmatig andere disconnecten en klagen over lag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Heb je daar een goede ping dan?
En ja 45+ minuten queue haha, dat gaat in de loop van de tijd heus wel weer zakken hoor.
Leuke site.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:35 schreef znarch het volgende:
Toffe website btwhttp://lolstatistics.com
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:17 schreef EpicKnife het volgende:
Kan je junglen met Shaco zonder runes? Met die jack in the boxes enzo.
Is het aangeraden?
Ik jungle met GP met wat ik heb aan runes en masteries. Armor voornamelijk , maar je moet ook gewoon beetje slim spelen, ook met junglen. Ik begin met GP nooit met blue maar doequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef EpicKnife het volgende:
Maar jij jungled toch ook zonder runes? Met GP
SPOILER: skillsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 21-07-2011 13:35:33 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |