Niet persoonlijk bedoeld maar jou had ik er ook niet persee op gehoeven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:35 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nah, ik heb daar wel Skype voor als het moet.
Skype is fijn met je vrienden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze sinds mijn 12e ongeveer allemaal gebruikt en het maakt echt bar weinig uit. Ik gebruik tegenwoordig ook skype en ik heb nog geen reden kunnen ontdekken om dat niet te doen.
4 potjes gedaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Cassiopeia iswel moeilijk though om te spelen dan.
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef Tjado het volgende:
Vind de TS3 server idd heel handig. Laatste paar potjes elke keer gebruikt iig. Thanks MrManuel
kom toch eens in het GoT-kanaal, heb je daar nog niet gezien!quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:18 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Vind het leuk dat mensen er baat bij hebben!
En hoop ook straks dat er genoeg mensen opzitten zodat ik zelf ook iig mensen daarop kan zoeken om mee te gamen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld maar jou had ik er ook niet persee op gehoeven.
Heb ik gedaan. De queue was toen 18 minuten, maar ondertussen alweer uitgelopen naar 40 minuten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
om deze tijd? zou em even opnieuw starten, lijkt me niet kloppen...
Nee hoor..quote:
Ik ga wel even een account maken :pquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kom toch eens in het GoT-kanaal, heb je daar nog niet gezien!
Dit dus.. 40 min nuquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:14 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. De queue was toen 18 minuten, maar ondertussen alweer uitgelopen naar 40 minuten.
Meningsverschillen die betrekking hebben op het spel zelf en op die specifieke match.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef EpicKnife het volgende:
Maar niet met iemand willen spelen vanwege meningsverschillen.
Nu gaat de discussie al weer te ver, maar oké. LoL simpeler kan het toch niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:44 schreef ems. het volgende:
Nee die zijn er niet. Als je niet over de mentale capaciteit beschikt om in te weten dat je ongeveer een uur vrij moet maken voor één potje dan moet je simpelere games gaan spelen.
Yup, ik ook 1 uur, 15 minuten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:51 schreef MrManuel het volgende:
WHAT THE FUCK..
Me Queue springt gewoon naar 1,5 uur en kom niet meer lager..
Vriend naast me later dan mij ingelogt.. 30 min ¬¬
Precies wat je zegt..quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef EpicKnife het volgende:
Maar je ziet het toch vaak genoeg, je word niet zomaar op de bank gezet als je een paar keer ego't.
Verder ben ik ook niet de leaver, maar ik report ze gewoon nooitheb er niets tegen. Irritant kan het wel zijn inderdaad, maar redenen om in principe te leaven zijn er wel genoeg.
Blijkbaar is het voor sommigen niet simpel genoeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:52 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nu gaat de discussie al weer te ver, maar oké. LoL simpeler kan het toch niet?
Het is misschien appels met peren vergelijken, maar voetbal is een beroep, en LoL is just a game.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Precies wat je zegt..
Een paar keer kan. Daarna worde ze boos en flikkere ze je eruit.
Dat doet Riot dus ook- Er zijn geen redenen om te leaven.. een paar maar.. En als je spel speelt WEET je dat je uur bezig kan zijn.
Voetbal is ook maar een spel en kun je ook op amateuristisch niveau spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:58 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Het is misschien appels met peren vergelijken, maar voetbal is een beroep, en LoL is just a game.
Niet alleen vanwege meningsverschillen. Zoveel mag inmiddels wel duidelijk zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef EpicKnife het volgende:
Maar niet met iemand willen spelen vanwege meningsverschillen.
Op amateuristisch niveau word je er ook lang niet zo snel op de bank gezet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:00 schreef Kijana het volgende:
[..]
Voetbal is ook maar een spel en kun je ook op amateuristisch niveau spelen.
16. Wat is de gemiddelde leeftijd hier dan? 25/35? Mijn pa is 40 maar die zie ik echt niet zo'n spel als dit spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:01 schreef ems. het volgende:
Het zijn allebei games waar je je beroep van kan maken zz. Hoe oud ben je eigenlijk?
Heb ik ook al 2x gehad.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:07 schreef MrManuel het volgende:
Leuk.. sta je in de queue..
Hup deruit server busy.. bam TERING SPEL
Totaal niet mee eens, hangt van de build af dat je gebruikt. Ontzettend goede hero om een hele team doormidden te hakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yi is solo heel sterk , maar useless in teamfights.
Jij spreekt mij aan met kanker puber, etc etc etc. Dus ik dacht, wtf lul je nou weer?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:16 schreef Xa1pt het volgende:
Dude, je zit ieder topic verongenoegd te zeiken, in-game gedraag je je als een irritante schreeuwer en en passant denk je indruk te maken door te zeggen dat je een kogel door m'n kop wilt schieten. Echt, wat mankeert jou?
stun/nuke/weg yi.quote:En als je gefocused wordt meditate je waardoor je bijna geen damage krijgt en waardoor je teammates hun kunnen afmaken.
Gedrag heeft weinig met je posts te maken. Kun je inmiddels ook al gokken hoe ik eruit zie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef ems. het volgende:
Gedraag je ook eens als een 16 jarige danHet lijkt wel alsof je 12 bent.
[..]
stun/nuke/weg yi.
Ik vind yi nog steeds zwak. Leuk dat hij damage heeft maar dat hebben meer classes en die zijn niet hebben dan ook nog eens utility erbij.
Yi is idd alleen speelbaar met cleanse en ghost.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef ems. het volgende:
Gedraag je ook eens als een 16 jarige danHet lijkt wel alsof je 12 bent.
[..]
stun/nuke/weg yi.
Ik vind yi nog steeds zwak. Leuk dat hij damage heeft maar dat hebben meer classes en die zijn niet hebben dan ook nog eens utility erbij.
ehm.. oops.. ik bedoelde gewoon het ingame FOK chat channel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nee hoor..
Het is gewoon jij denkt anders over leaven etc in game dan mij, en om die reden wil ik geen match met je spelen. Voor de rest ken ik je niet eens dus hoe kan het nou in godsnaam persoonlijk zijn..
[..]
Ik ga wel even een account maken :p
Ik heb jouw niet eens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:31 schreef ems. het volgende:
Het heeft er genoeg mee te maken. Ik ignore je anders ook wel, succes nog met alles
Oh nee, dat is nuttige informatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:56 schreef ems. het volgende:
Ik doelde op fok uiteraard. Ik vermoed dat ik jou sowieso niet snel zal tegenkomen in een van mn games
Ontopic: Bijna genoeg iptjes voor Jarvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |