's Ochtends heb je weer server restarts enzow. Iets wat 3 uur duurt, nu al meer dan 5 uurquote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Speel 's morgens. Dan heb je gen lange queue van 30+ minuten
Hey, doen jij ff normaal?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef ems. het volgende:
Yi niet kopen en als je van plan bent dit spel tot level 30+ te spelen geen runes kopen tot je level 20 bent.
Aah bout..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Renekton, Vayne, Soraka, Rammus, Garen, Cho'Gath, Cassiopedia, Sivir, Annie, Fiddlesticks
Ik heb master yi van lvl 1 tot en met 30 gespeeld en op solo ranked 5v5 speelde ik hem tot 1450 elo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:11 schreef MrManuel het volgende:
ems?
Wrm geen Yi kopen?!
Natuurlijk wel.. als hij/zij dat wil!
Je kan elke champ kopen.
En ligt eraan hoeveel champs je wilt kopen want ik heb toch echt runes op me DwD account en ben lvl 6!
Kan je met elke champ doen zolang je er maar goed mee wordt..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb master yi van lvl 1 tot en met 30 gespeeld en op solo ranked 5v5 speelde ik hem tot 1450 elo.
Instant buy, net zoals bijv een ashe en een malphite
Cassiopedia, ben ik wel erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Renekton, Vayne, Soraka, Rammus, Garen, Cho'Gath, Cassiopedia, Sivir, Annie, Fiddlesticks
Ik ben bang dat er straks ook allemaal Vayne's en Fiddlesticks inderdaad rondrennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Aah bout..
Overal rennen straks dus fiddles en Cho'Gaths rond.. ¬¬
Bah.. Nouja mijn kans om Rammus te leren kennen..
Hard 2 Play, durf ik niet eens te proberen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:36 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Cassiopedia, ben ik wel erg benieuwd naar.
Oh dat komt nog wel dat je daar moeite mee krijgt..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:49 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er straks ook allemaal Vayne's en Fiddlesticks inderdaad rondrennen.
Cho'Gath heb ik geen moeite mee.
Omdat ik hem saai en zwak vind.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kan je met elke champ doen zolang je er maar goed mee wordt..
Snap ook niet waarom ems zegt geen yi kopen.. :p
Kom mid tegen mijn Renektonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kwam er afgelopen week nog een renekton tegen die moest perse mid tegen mijwas een erg kort potje ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |