Hmm, ook eens een keer kijken dan of dat beter werkt voor mijquote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens getest, maar met tantrum rushen ben je sneller. Vooral omdat die kleine beestjes dan sneller doodgaan en je dus ook minder HP verliest.
Och, hoe kan ik die joinen? =))quote:Op maandag 11 juli 2011 12:21 schreef jespertje het volgende:
Hmm, zit net in een ranked potjeAnders moet je FOK channel joinen wanneer je wil gamen
Dit dus..quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zin wel, maar op mn werk ist niet te doen om LoL te doen ^^
Wel zin in een potje ranked, maar dan 5 on 5quote:Op maandag 11 juli 2011 13:27 schreef MrManuel het volgende:
Straks wil ik nog steeds een 3V3 Ranked doen..
Wie o wie wil?
Is goed hoor.. 18:00!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:12 schreef jespertje het volgende:
[..]
Wel zin in een potje ranked, maar dan 5 on 5heb niet echt de champions voor een 3 on 3
Ik ben zelf meestal in de avond rond een uur of 9/10 online, zondagen overdag ben ik vaak andere dingen aan het doenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Neee geen 3-3
Aankomende zondag (meeste fokkers online) een 5-5 plannen met 10 fokkerts?
SS zeggen als de persoon uit jou Lane wegloopt.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Ronalld het volgende:
Hoi. Nieuwe speler hier, level 6 onderhand. Nog beginnerstips? Begin het onderhand wel redelijk door te krijgen. Maar het is nog wat wennen..
Yi is maar 450 IP. Als je er goed mee bent verdien je dat dik terug met wins omdat hji low level zo extreem hard kan carryen.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef ems. het volgende:
Yi niet kopen en als je van plan bent dit spel tot level 30+ te spelen geen runes kopen tot je level 20 bent.
Yi is van lvl 1-10 de ultieme champion vind ik...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef ems. het volgende:
Yi niet kopen en als je van plan bent dit spel tot level 30+ te spelen geen runes kopen tot je level 20 bent.
True. Hoewel op low level kan je met elk mannetje wel extreem hard carryen. Mijn favoriet voor laag-level-stompen was tryndamerequote:Op maandag 11 juli 2011 17:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yi is maar 450 IP. Als je er goed mee bent verdien je dat dik terug met wins omdat hji low level zo extreem hard kan carryen.
Champs die veel kills kunnen halen in een match.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:36 schreef Ronalld het volgende:
Ik vind Heimerdinger eigenlijk echt heel tof. Met die turrets enzo. Wat is carryen eigenlijk? Hoor het overal.
Aah kan ook, maar meestal horen de carry's toch de ganken (dacht ik)?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef ems. het volgende:
Elke champ kan veel kills halen in een match
Carry's zijn meestal de grote damage dealers die vanaf midgame bepalend zijn voor het verloop van het spel. Het is dan zeg maar hun taak om hun team naar de overwinning te dragen (carryen).
Speel 's morgens. Dan heb je gen lange queue van 30+ minutenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Ronalld het volgende:
Hoi. Nieuwe speler hier, level 6 onderhand. Nog beginnerstips? Begin het onderhand wel redelijk door te krijgen. Maar het is nog wat wennen..
Over een week of zo komt de serversplit waarschijnlijk al en dan komt ook de patch met de nieuwe hero (Leona).quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Speel 's morgens. Dan heb je gen lange queue van 30+ minuten
Als ik met Malz mid ben domineer ik erg vaak, maar toen ik een heimerdinger ontmoette..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heimerdinger op MID is gegarandeerd een Win.
Ik gaf onlangs anders wel lessen aan heimer mid op mijn pantheon, maar dat heeft dan waarschijnlijk ook meer te maken met zijn foolishnessquote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Zeker niet, gewoon blijven pushen met heimer hebben ze geen kans, vooral je ulti + grenade + missiles goed timern.quote:
Brand lijkt me erg goed. Heb er zelf nog niet mee gespeeld. Ben momenteel IP aan het sparen voor Vladimir, maar zit wel te twijfelen tussen hem of Brand.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik gaf onlangs anders wel lessen aan heimer mid op mijn pantheon, maar dat heeft dan waarschijnlijk ook meer te maken met zijn foolishness
Verder kan ik hem denk ik wel hebben op brand.
Een goede Brand is dan ook een goede AoE nuker eh?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze allebei en hoewel vlad sterk blijft vind ik brand over het algemeen een stuk leuker om te spelen. Ik denk dat ze qua kracht wel ongeveer gelijk lopen, hoewel ik denk ik toch liever een goede Brand in mijn team heb dan een vladi.
Het is nu ook wel rustig.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Gayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:18 schreef Necrodeath het volgende:
Yes! Armor of the Fifth Age skin is on sale
's Ochtends heb je weer server restarts enzow. Iets wat 3 uur duurt, nu al meer dan 5 uurquote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Hey, doen jij ff normaal?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef ems. het volgende:
Aah bout..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Renekton, Vayne, Soraka, Rammus, Garen, Cho'Gath, Cassiopedia, Sivir, Annie, Fiddlesticks
Ik heb master yi van lvl 1 tot en met 30 gespeeld en op solo ranked 5v5 speelde ik hem tot 1450 elo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:11 schreef MrManuel het volgende:
ems?
Wrm geen Yi kopen?!
Natuurlijk wel.. als hij/zij dat wil!
Je kan elke champ kopen.
En ligt eraan hoeveel champs je wilt kopen want ik heb toch echt runes op me DwD account en ben lvl 6!
Kan je met elke champ doen zolang je er maar goed mee wordt..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb master yi van lvl 1 tot en met 30 gespeeld en op solo ranked 5v5 speelde ik hem tot 1450 elo.
Instant buy, net zoals bijv een ashe en een malphite
Cassiopedia, ben ik wel erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Renekton, Vayne, Soraka, Rammus, Garen, Cho'Gath, Cassiopedia, Sivir, Annie, Fiddlesticks
Ik ben bang dat er straks ook allemaal Vayne's en Fiddlesticks inderdaad rondrennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Aah bout..
Overal rennen straks dus fiddles en Cho'Gaths rond.. ¬¬
Bah.. Nouja mijn kans om Rammus te leren kennen..
Hard 2 Play, durf ik niet eens te proberen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:36 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Cassiopedia, ben ik wel erg benieuwd naar.
Oh dat komt nog wel dat je daar moeite mee krijgt..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:49 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er straks ook allemaal Vayne's en Fiddlesticks inderdaad rondrennen.
Cho'Gath heb ik geen moeite mee.
Omdat ik hem saai en zwak vind.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kan je met elke champ doen zolang je er maar goed mee wordt..
Snap ook niet waarom ems zegt geen yi kopen.. :p
Kom mid tegen mijn Renektonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kwam er afgelopen week nog een renekton tegen die moest perse mid tegen mijwas een erg kort potje ^^
tuurlijk niet. Je kan als je het goed doet gelijk op hun carry duiken (na initiatie van je tank) en hem in 3 klappen doodrammen. Je moet hem wel goed gebruiken alleen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yi is solo heel sterk , maar useless in teamfights.
Ik wist dattie kwamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Je kan als je het goed doet gelijk op hun carry duiken (na initiatie van je tank) en hem in 3 klappen doodrammen. Je moet hem wel goed gebruiken alleen.
Het hangt allemaal van de teamcomp af. Er zijn teamcomps te bedenken waarin een Yi juist beter past dan andere carries.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik wist dattie kwamLaat ik zo zeggen, er zijn beter carrys die in teamfights meer kunnen bijdragen met stuns, silences etc
Yi is te gemakkelijk te trappen en stunnen/killen. Daarbij wordt bij teamfights vaker een ranged carry gekozen om die afstand nog tussen je tanks en je pure DPS
Nou, die Q van Yi is anders wel irritant hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik wist dattie kwamLaat ik zo zeggen, er zijn beter carrys die in teamfights meer kunnen bijdragen met stuns, silences etc
Yi is te gemakkelijk te trappen en stunnen/killen. Daarbij wordt bij teamfights vaker een ranged carry gekozen om die afstand nog tussen je tanks en je pure DPS
op een ander forum hoorde ik iets anders. Zijn dit meningsverschillen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Een Ashe/Corki/Caitlynn kan alleen wel constante damage doen van een veilige afstand, met ashe een slow, corki een escape en caitlynn een stun slow en escape. Uiteindelijk doen ranged gewoon meer in teamfights. Een Yi kan pas wat doen in een full on teamfight. Helaas duurt het dansen voor zo'n gevecht veel langer als het gevecht zelf. Ik zal 100% een ranged nemen in teamfights over Yi
Annie vs Brand, ligt aan je control. Annie is iets makkelijker, Brand is goed gespeeld iets dodelijker
dat lijkt me de definitie van een meningsverschilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
op een ander forum hoorde ik iets anders. Zijn dit meningsverschillen?![]()
Ik vind het eigenlijk wel wat random wie beter is, maar annie vind ik leuker
Nah, ik heb daar wel Skype voor als het moet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef MrManuel het volgende:
Vind het leuk om te zien dat mensen TS3 al gebruiken!
Maar hoe oneshot je precies? welke combo? E+W+R+Q ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fiddle is ook geen probleem, roll ik gewoon weer keertje veigar1shot fiddle met combo, niet eens deathgrasp nodig
Is er een TS server dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef MrManuel het volgende:
Vind het leuk om te zien dat mensen TS3 al gebruiken!
Same. "Vroegah" gebruikte ik geen Skype omdat dat teveel resources en.bandbreedte gebruikte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze sinds mijn 12e ongeveer allemaal gebruikt en het maakt echt bar weinig uit. Ik gebruik tegenwoordig ook skype en ik heb nog geen reden kunnen ontdekken om dat niet te doen.
Die W doe ik lekker omhoog, lekker veel damage ;Dquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef Adames het volgende:
Hoe spelen jullie overigens Annie, Disintegrate of Incinerate?
Ah kijk aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef nyny83 het volgende:
In de OP staat een TS server, opgezet door MrManuel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |