Om eerlijk te zijn was ik non stop aan het posten in het topic.. o.Oquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:36 schreef Keselo het volgende:
Lapo hunters die vervolgens uren wachten met een nieuw topic
Ik wilde de lapo, snap dat dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:36 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was ik non stop aan het posten in het topic.. o.O
Ik ben wel up voor 3v3 ranked, heb dat een behoorlijke tijd met andere gespeeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:35 schreef MrManuel het volgende:
Zo weer een leeg topic..
Laten we nu teminste even niet elkaar gaan flamen of bashen!
Ik wil ondertussen wel eens een 3v3 ranked doen.
Kunnen we hiervoor een klein Fok! team opstelling?
En wie van jullie komt allemaal op TS3?!
Kben bezig met aparte channels maken en heb nu een Server Group Fok!kers aangemaakt. Dus dan kan je gewoon ook in de Fok! hangout etc.. alleen even vragen om deze rechte aan mijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:38 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ik ben wel up voor 3v3 ranked, heb dat een behoorlijke tijd met andere gespeeld.
En we hebben vanochtend nog op TS gezeten met zn allen.
3v3 is een hele andere speelstijl dan 5v5 veel meer individualistisch qua helden. Het is daar veel meer voorkomend dat 1 held het hele team carried.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:24 schreef MrManuel het volgende:
Solo 3v3 is saai.
Met een team is het echt wel leuk hoor..
Nu een ranked:
Leblanc, Shen, Caitlyn, Fiddle, Irelia
Tegen (ons):
Alistar Sona(ik) Kennen Jarvan Xin
Wie wint?
Hoe kom ik achter mijn ELO?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:49 schreef nyny83 het volgende:
NetjesJe zit trouwens rond mijn ELO, we kunnen wel een keerjte duo-queuen ranked.
Je hebt ook elo voor normal games alleen die is hidden. Vroeger was het mogelijk om die op een manier naar boven te halen maar dat is uitgezet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:26 schreef nyny83 het volgende:
ELO geldt alleen voor ranked games. Als je een ranked game hebt gespeeld staat het rechtsboven, zie het plaatje. Hij heeft dus een ELO van 1052
hoe bedoel je dat? Dat geeft je toch invurneble?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef Keselo het volgende:
Als al je tegenstanders 4 seconde vast staan koop je als fiddle gewoon een Hourglass. Problem solved
QSS is dan best wel meh, maar goed.
Als de tegenstander QSS koopt tegen zo'n team, winnen ze nooit.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:02 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat? Dat geeft je toch invurneble?
Niet meer nee, vroeger gaf Phantom Dancer ook dodge..quote:Op zondag 10 juli 2011 02:30 schreef EpicKnife het volgende:
Is het mogelijk om Jax 100% of 90% dodge change te laten worden? Bijvoorbeeld 6x Ninja Tabi's ofzo? Of items met nog hogere dodge change?
Amumu is wel grappig, haal er niet echt kills mee, maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een tank ben. Best grappig dat ik niet zo squishy ben en dat ik niet snel back 2 base moet.
Het kan dacht ik wel, aangezien enkel de movement speed op ninja tabis unique is. Maar 6 boots op iemand is nou niet echt supergoed te noemen...quote:Op zondag 10 juli 2011 03:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Niet meer nee, vroeger gaf Phantom Dancer ook dodge..
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Dodge .quote:Op zondag 10 juli 2011 02:30 schreef EpicKnife het volgende:
Is het mogelijk om Jax 100% of 90% dodge change te laten worden? Bijvoorbeeld 6x Ninja Tabi's ofzo? Of items met nog hogere dodge change?
Amumu is wel grappig, haal er niet echt kills mee, maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een tank ben. Best grappig dat ik niet zo squishy ben en dat ik niet snel back 2 base moet.
100 * 0.84 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 = 39 . Dus met 6x Ninja Tabi + Jax' passive dodge je 61% (100-39) van de aanvallen.quote:The dodge formula is a multiplicatively additive formula. By default, each champion has a dodge modifier of 100, meaning they will be hit by every physical attack directed at them. Sources that modify the dodge stat are multiplied in sequence, reducing the previous dodge modifier by the given percentage.
In practice, this means that each increase in the dodge chance has less of an impact on the total dodge modifier. If a champion wears an item that increases dodge chance by 10%, their dodge modifier will be 90% of 100, or 90 (10% of physical attacks are dodged). If the champion buys a second such item, their dodge modifier will be 90% of 90, or 81 (19% of attacks are dodged), not 80% of 100
Zal wel leuk wezen voor een keer als dat kon.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:47 schreef Thormodo het volgende:
[..]
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Dodge .
[..]
100 * 0.84 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 = 39 . Dus met 6x Ninja Tabi + Jax' passive dodge je 61% (100-39) van de aanvallen.
Overigens heb je geen drol aan zoveel dodge, want je wordt vervolgens door spells helemaal naar de filistijnen geholpen.
De bedoeling is dat je met Jax heel veel HP krijgt door je AD en AP. Dan kun je dus W + Q doen, en daarna doorrammen. Met je ulti passive ga je steeds sneller slaan, en als je zelf een dodgeproc hebt opgebouwd kun je E doen om iedereen om je heen te stunnen. Als mages je gaan focussen activeer je je ulti voor extra veel magic resist en sloop je alles wat je tegenkomt.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:58 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zal wel leuk wezen voor een keer als dat kon.
Ik bouw Jax hybrid, dus AD+AP, maar ik merk dat het niet super gaat. W+Q is een dikke hit, maar daar kill ik dus nooit iemand mee.
Lijkt me toch dat ie zelf ook wel op dat idee had kunnen komen?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:55 schreef nyny83 het volgende:
Gewoon RIOT contacteren met de gegevens die op de site staan. http://support.leagueofle(...)oint-purchase-errors
Succes!
Nee, want dan moet hij zelf op internet zoeken, en daar is hij te lui voor.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:56 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ie zelf ook wel op dat idee had kunnen komen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef EpicKnife het volgende:
Met die slome internet op mijn kamer is dat uren zoeken.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef EpicKnife het volgende:
Met die slome internet op mijn kamer is dat uren zoeken.
jajaquote:Op zondag 10 juli 2011 20:36 schreef EpicKnife het volgende:
Nld x TangoDown.
Maar mijn pc liep op het laatst weer eens vast. Queue van een uur, lekker weer in de wachtrij staan.
Midgame al dreigen met leaven en /surrender doen terwijl we er goed voor stonden.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:36 schreef EpicKnife het volgende:
Nld x TangoDown.
Maar mijn pc liep op het laatst weer eens vast. Queue van een uur, lekker weer in de wachtrij staan.
Ach, de client heeft wel eens zijn kuren, gebeurt ook wel eens dat ik gewoon in de queue mag.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:41 schreef EpicKnife het volgende:
Ja, beeld werd zwart, en mijn hele pc gecrashed.
maar nee, jouw computer is lekker. halve match weg zijn. dat jij joinde had ook nog weinig zin.
En wacht mocht jullie ping wezen? schelden doet geen pijn trouwens..quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Ach, de client heeft wel eens zijn kuren, gebeurt ook wel eens dat ik gewoon in de queue mag.
Maar he! In tegenstelling tot jou scheld ik niet continue met kanker ingame, en ga ook niet midgame al een surrender vote doen alleen omdat ikzelf niet lekker speel.
Ingame is het net zo hard zaak je te vermijden als hier merk ik wel.
Oh en het feit dat je ingame gewoon dreigt te leaven helpt ook niet.
Het is asociaal, dreigen te leaven is ook asociaal, en een surrendervote doen terwijl je er goed voor staat is ook gewoon lomp.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
En wacht mocht jullie ping wezen? schelden doet geen pijn trouwens..
Het gaat er niet om of je verliest of wint. Het gaat erom hoe je je gedraagd ingame, en dat is dus hetzelfde is hier op het forum zon beetje.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:53 schreef EpicKnife het volgende:
Alle turrets kapot en we waren defeat, de laatste minuut liep mijn laptop pas vast. Ja we deden het erg goed!
Achterlijke kankerlul. Of doet het dan wel pijn?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
En wacht mocht jullie ping wezen? schelden doet geen pijn trouwens..
Jij begon midgame al met surrenderen *omdat jouw game niet lekker liep* toen hadden we echt nog kunnen winnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef EpicKnife het volgende:
Zal wel mee spelen ja, ik ben inderdaad geen 25+'er, dus hierbij bied ik dan mijn excuses aan over het woord "kanker".
Maar goed, volgens mij ben ik de enige van 16 hier op het FOK! Forum? zo lijkt het immers wel.
verliezen niet erg? surrender dan gewoon want dan is het gewoon tijd verdoen!
Ik had toen toch al heel wat kills. Kills/deaths hebben vind ik niet erg, maar dat ik steeds 2 seconden vertraging had vond ik wel kut.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Jij begon midgame al met surrenderen *omdat jouw game niet lekker liep* toen hadden we echt nog kunnen winnen.
Jij bent echt grappig!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Achterlijke kankerlul. Of doet het dan wel pijn?
Probeer gewoon normaal te doen, dat je verliest is niet erg.
Ik ben 18 en scheld ook niet met kanker, niveau noemt men dat.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef EpicKnife het volgende:
Zal wel mee spelen ja, ik ben inderdaad geen 25+'er, dus hierbij bied ik dan mijn excuses aan over het woord "kanker".
Maar goed, volgens mij ben ik de enige van 16 hier op het FOK! Forum? zo lijkt het immers wel.
verliezen niet erg? surrender dan gewoon want dan is het gewoon tijd verdoen!
Oh is het er zo een. Dat gedrag past inderdaad bij zijn leeftijd.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Ach, de client heeft wel eens zijn kuren, gebeurt ook wel eens dat ik gewoon in de queue mag.
Maar he! In tegenstelling tot jou scheld ik niet continue met kanker ingame, en ga ook niet midgame al een surrender vote doen alleen omdat ikzelf niet lekker speel.
Ingame is het net zo hard zaak je te vermijden als hier merk ik wel.
Oh en het feit dat je ingame gewoon dreigt te leaven helpt ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel you in the wind, you guide me constantly.
En waarom dan wel?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:30 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
hahahahahahhah, kanker is een vrij normaal woord tegenwoordig.
Echt, tyfe gewoon lekker op uit dit topic. Het enige wat je hier doet is je als een irritante kutpuber gedragen en trollen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Echt, tyfe gewoon lekker op uit dit topic. Het enige wat je hier doet is je als een irritante kutpuber gedragen en trollen.
Daar heb je het zelf ook wel een 'beetje' naar gemaakt, vind je niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef EpicKnife het volgende:
Ben ik wel weg eh?
ik word hier toch niet met respect behandeld.
Respect moet je verdienen koter.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef EpicKnife het volgende:
Ben ik wel weg eh?
ik word hier toch niet met respect behandeld.
Kan beide.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:51 schreef Xa1pt het volgende:
Heb je met ranked geen vaste teams? Daarvoor zou ik nog wel eens ranked willen spelen. Maar als je ook dan solo-queued...
Ben ik niet hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:46 schreef MrManuel het volgende:
Waarom zoveel haat in mijn topicje!
Ben wel blij dat die gast eruit is geknikkerd..
Ik heb jouw niet eens meer.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef nyny83 het volgende:
Mijn vermoedens zijn bevestigd, weer eentje om uit mn friendslist te gooien ingame.
Kappen nou, laatste waarschuwing.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ben ik niet hoor.
[..]
Ik heb jouw niet eens meer.
Wat zijn jullie onvolwassen, gvd.
Eerst maar eens werken en sporten en als het meezit nog even snel een potje vanavond.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:02 schreef MrManuel het volgende:
Goeeeeeeeeedemorgen allemaal!
Vandaag weer lekker gamen tussen 18:00 en 21:00!
Hier hetzelfde..quote:Op maandag 11 juli 2011 09:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerst maar eens werken en sporten en als het meezit nog even snel een potje vanavond.
Klopt, ik raad het ook niet aan. Junglers die makkelijk zonder full runepage kunnen:quote:Op maandag 11 juli 2011 11:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gister voort eerst jungle amumu gedaan, best leuk nogmaar lastig zonder volle runepage en masteries
De build is niks over te zeggen, standaard buildquote:Op maandag 11 juli 2011 11:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ben niet dood gegaan dus het ging nog wel prima, maar wel 2x terug voor lvl6, volgens mij is dat 1x teveel
Als iemand blue maar pulled, dan wil het wel.
beginnen met despair, dan tantrum 2x, bandagetoss en ulti.
clotharmor en 5x healpot
goede build?
Ik pak die omdat je op dat moment blue buff hebt, je kunt die dus de hele tijd aan laten en doet dus gehele tijd damage. Tantrum doet ook extra damage, maar ik hou er meer van om die constante damage te doen op de minions erom heen. Maar het is gewoon afhankelijk waar je zelf meer van houdtquote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waarom 2e lvl despair op lvl3? Verklaar je nader
ik had btw een gank gedaan en firstblood dus was het wel waard
Ik heb het wel eens getest, maar met tantrum rushen ben je sneller. Vooral omdat die kleine beestjes dan sneller doodgaan en je dus ook minder HP verliest.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waarom 2e lvl despair op lvl3? Verklaar je nader
ik had btw een gank gedaan en firstblood dus was het wel waard
Hmm, ook eens een keer kijken dan of dat beter werkt voor mijquote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens getest, maar met tantrum rushen ben je sneller. Vooral omdat die kleine beestjes dan sneller doodgaan en je dus ook minder HP verliest.
Och, hoe kan ik die joinen? =))quote:Op maandag 11 juli 2011 12:21 schreef jespertje het volgende:
Hmm, zit net in een ranked potjeAnders moet je FOK channel joinen wanneer je wil gamen
Dit dus..quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zin wel, maar op mn werk ist niet te doen om LoL te doen ^^
Wel zin in een potje ranked, maar dan 5 on 5quote:Op maandag 11 juli 2011 13:27 schreef MrManuel het volgende:
Straks wil ik nog steeds een 3V3 Ranked doen..
Wie o wie wil?
Is goed hoor.. 18:00!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:12 schreef jespertje het volgende:
[..]
Wel zin in een potje ranked, maar dan 5 on 5heb niet echt de champions voor een 3 on 3
Ik ben zelf meestal in de avond rond een uur of 9/10 online, zondagen overdag ben ik vaak andere dingen aan het doenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Neee geen 3-3
Aankomende zondag (meeste fokkers online) een 5-5 plannen met 10 fokkerts?
SS zeggen als de persoon uit jou Lane wegloopt.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Ronalld het volgende:
Hoi. Nieuwe speler hier, level 6 onderhand. Nog beginnerstips? Begin het onderhand wel redelijk door te krijgen. Maar het is nog wat wennen..
Yi is maar 450 IP. Als je er goed mee bent verdien je dat dik terug met wins omdat hji low level zo extreem hard kan carryen.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef ems. het volgende:
Yi niet kopen en als je van plan bent dit spel tot level 30+ te spelen geen runes kopen tot je level 20 bent.
Yi is van lvl 1-10 de ultieme champion vind ik...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef ems. het volgende:
Yi niet kopen en als je van plan bent dit spel tot level 30+ te spelen geen runes kopen tot je level 20 bent.
True. Hoewel op low level kan je met elk mannetje wel extreem hard carryen. Mijn favoriet voor laag-level-stompen was tryndamerequote:Op maandag 11 juli 2011 17:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yi is maar 450 IP. Als je er goed mee bent verdien je dat dik terug met wins omdat hji low level zo extreem hard kan carryen.
Champs die veel kills kunnen halen in een match.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:36 schreef Ronalld het volgende:
Ik vind Heimerdinger eigenlijk echt heel tof. Met die turrets enzo. Wat is carryen eigenlijk? Hoor het overal.
Aah kan ook, maar meestal horen de carry's toch de ganken (dacht ik)?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef ems. het volgende:
Elke champ kan veel kills halen in een match
Carry's zijn meestal de grote damage dealers die vanaf midgame bepalend zijn voor het verloop van het spel. Het is dan zeg maar hun taak om hun team naar de overwinning te dragen (carryen).
Speel 's morgens. Dan heb je gen lange queue van 30+ minutenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Ronalld het volgende:
Hoi. Nieuwe speler hier, level 6 onderhand. Nog beginnerstips? Begin het onderhand wel redelijk door te krijgen. Maar het is nog wat wennen..
Over een week of zo komt de serversplit waarschijnlijk al en dan komt ook de patch met de nieuwe hero (Leona).quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Speel 's morgens. Dan heb je gen lange queue van 30+ minuten
Als ik met Malz mid ben domineer ik erg vaak, maar toen ik een heimerdinger ontmoette..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heimerdinger op MID is gegarandeerd een Win.
Ik gaf onlangs anders wel lessen aan heimer mid op mijn pantheon, maar dat heeft dan waarschijnlijk ook meer te maken met zijn foolishnessquote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Zeker niet, gewoon blijven pushen met heimer hebben ze geen kans, vooral je ulti + grenade + missiles goed timern.quote:
Brand lijkt me erg goed. Heb er zelf nog niet mee gespeeld. Ben momenteel IP aan het sparen voor Vladimir, maar zit wel te twijfelen tussen hem of Brand.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik gaf onlangs anders wel lessen aan heimer mid op mijn pantheon, maar dat heeft dan waarschijnlijk ook meer te maken met zijn foolishness
Verder kan ik hem denk ik wel hebben op brand.
Een goede Brand is dan ook een goede AoE nuker eh?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze allebei en hoewel vlad sterk blijft vind ik brand over het algemeen een stuk leuker om te spelen. Ik denk dat ze qua kracht wel ongeveer gelijk lopen, hoewel ik denk ik toch liever een goede Brand in mijn team heb dan een vladi.
Het is nu ook wel rustig.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Gayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:18 schreef Necrodeath het volgende:
Yes! Armor of the Fifth Age skin is on sale
's Ochtends heb je weer server restarts enzow. Iets wat 3 uur duurt, nu al meer dan 5 uurquote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Hey, doen jij ff normaal?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef ems. het volgende:
Aah bout..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Renekton, Vayne, Soraka, Rammus, Garen, Cho'Gath, Cassiopedia, Sivir, Annie, Fiddlesticks
Ik heb master yi van lvl 1 tot en met 30 gespeeld en op solo ranked 5v5 speelde ik hem tot 1450 elo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:11 schreef MrManuel het volgende:
ems?
Wrm geen Yi kopen?!
Natuurlijk wel.. als hij/zij dat wil!
Je kan elke champ kopen.
En ligt eraan hoeveel champs je wilt kopen want ik heb toch echt runes op me DwD account en ben lvl 6!
Kan je met elke champ doen zolang je er maar goed mee wordt..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb master yi van lvl 1 tot en met 30 gespeeld en op solo ranked 5v5 speelde ik hem tot 1450 elo.
Instant buy, net zoals bijv een ashe en een malphite
Cassiopedia, ben ik wel erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Renekton, Vayne, Soraka, Rammus, Garen, Cho'Gath, Cassiopedia, Sivir, Annie, Fiddlesticks
Ik ben bang dat er straks ook allemaal Vayne's en Fiddlesticks inderdaad rondrennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Aah bout..
Overal rennen straks dus fiddles en Cho'Gaths rond.. ¬¬
Bah.. Nouja mijn kans om Rammus te leren kennen..
Hard 2 Play, durf ik niet eens te proberen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:36 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Cassiopedia, ben ik wel erg benieuwd naar.
Oh dat komt nog wel dat je daar moeite mee krijgt..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:49 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er straks ook allemaal Vayne's en Fiddlesticks inderdaad rondrennen.
Cho'Gath heb ik geen moeite mee.
Omdat ik hem saai en zwak vind.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kan je met elke champ doen zolang je er maar goed mee wordt..
Snap ook niet waarom ems zegt geen yi kopen.. :p
Kom mid tegen mijn Renektonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kwam er afgelopen week nog een renekton tegen die moest perse mid tegen mijwas een erg kort potje ^^
tuurlijk niet. Je kan als je het goed doet gelijk op hun carry duiken (na initiatie van je tank) en hem in 3 klappen doodrammen. Je moet hem wel goed gebruiken alleen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yi is solo heel sterk , maar useless in teamfights.
Ik wist dattie kwamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Je kan als je het goed doet gelijk op hun carry duiken (na initiatie van je tank) en hem in 3 klappen doodrammen. Je moet hem wel goed gebruiken alleen.
Het hangt allemaal van de teamcomp af. Er zijn teamcomps te bedenken waarin een Yi juist beter past dan andere carries.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik wist dattie kwamLaat ik zo zeggen, er zijn beter carrys die in teamfights meer kunnen bijdragen met stuns, silences etc
Yi is te gemakkelijk te trappen en stunnen/killen. Daarbij wordt bij teamfights vaker een ranged carry gekozen om die afstand nog tussen je tanks en je pure DPS
Nou, die Q van Yi is anders wel irritant hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik wist dattie kwamLaat ik zo zeggen, er zijn beter carrys die in teamfights meer kunnen bijdragen met stuns, silences etc
Yi is te gemakkelijk te trappen en stunnen/killen. Daarbij wordt bij teamfights vaker een ranged carry gekozen om die afstand nog tussen je tanks en je pure DPS
op een ander forum hoorde ik iets anders. Zijn dit meningsverschillen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Een Ashe/Corki/Caitlynn kan alleen wel constante damage doen van een veilige afstand, met ashe een slow, corki een escape en caitlynn een stun slow en escape. Uiteindelijk doen ranged gewoon meer in teamfights. Een Yi kan pas wat doen in een full on teamfight. Helaas duurt het dansen voor zo'n gevecht veel langer als het gevecht zelf. Ik zal 100% een ranged nemen in teamfights over Yi
Annie vs Brand, ligt aan je control. Annie is iets makkelijker, Brand is goed gespeeld iets dodelijker
dat lijkt me de definitie van een meningsverschilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
op een ander forum hoorde ik iets anders. Zijn dit meningsverschillen?![]()
Ik vind het eigenlijk wel wat random wie beter is, maar annie vind ik leuker
Nah, ik heb daar wel Skype voor als het moet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef MrManuel het volgende:
Vind het leuk om te zien dat mensen TS3 al gebruiken!
Maar hoe oneshot je precies? welke combo? E+W+R+Q ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fiddle is ook geen probleem, roll ik gewoon weer keertje veigar1shot fiddle met combo, niet eens deathgrasp nodig
Is er een TS server dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef MrManuel het volgende:
Vind het leuk om te zien dat mensen TS3 al gebruiken!
Same. "Vroegah" gebruikte ik geen Skype omdat dat teveel resources en.bandbreedte gebruikte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze sinds mijn 12e ongeveer allemaal gebruikt en het maakt echt bar weinig uit. Ik gebruik tegenwoordig ook skype en ik heb nog geen reden kunnen ontdekken om dat niet te doen.
Die W doe ik lekker omhoog, lekker veel damage ;Dquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef Adames het volgende:
Hoe spelen jullie overigens Annie, Disintegrate of Incinerate?
Ah kijk aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef nyny83 het volgende:
In de OP staat een TS server, opgezet door MrManuel
Niet persoonlijk bedoeld maar jou had ik er ook niet persee op gehoeven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:35 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nah, ik heb daar wel Skype voor als het moet.
Skype is fijn met je vrienden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze sinds mijn 12e ongeveer allemaal gebruikt en het maakt echt bar weinig uit. Ik gebruik tegenwoordig ook skype en ik heb nog geen reden kunnen ontdekken om dat niet te doen.
4 potjes gedaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Cassiopeia iswel moeilijk though om te spelen dan.
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef Tjado het volgende:
Vind de TS3 server idd heel handig. Laatste paar potjes elke keer gebruikt iig. Thanks MrManuel
kom toch eens in het GoT-kanaal, heb je daar nog niet gezien!quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:18 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Vind het leuk dat mensen er baat bij hebben!
En hoop ook straks dat er genoeg mensen opzitten zodat ik zelf ook iig mensen daarop kan zoeken om mee te gamen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld maar jou had ik er ook niet persee op gehoeven.
Heb ik gedaan. De queue was toen 18 minuten, maar ondertussen alweer uitgelopen naar 40 minuten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
om deze tijd? zou em even opnieuw starten, lijkt me niet kloppen...
Nee hoor..quote:
Ik ga wel even een account maken :pquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kom toch eens in het GoT-kanaal, heb je daar nog niet gezien!
Dit dus.. 40 min nuquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:14 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. De queue was toen 18 minuten, maar ondertussen alweer uitgelopen naar 40 minuten.
Meningsverschillen die betrekking hebben op het spel zelf en op die specifieke match.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef EpicKnife het volgende:
Maar niet met iemand willen spelen vanwege meningsverschillen.
Nu gaat de discussie al weer te ver, maar oké. LoL simpeler kan het toch niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:44 schreef ems. het volgende:
Nee die zijn er niet. Als je niet over de mentale capaciteit beschikt om in te weten dat je ongeveer een uur vrij moet maken voor één potje dan moet je simpelere games gaan spelen.
Yup, ik ook 1 uur, 15 minuten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:51 schreef MrManuel het volgende:
WHAT THE FUCK..
Me Queue springt gewoon naar 1,5 uur en kom niet meer lager..
Vriend naast me later dan mij ingelogt.. 30 min ¬¬
Precies wat je zegt..quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef EpicKnife het volgende:
Maar je ziet het toch vaak genoeg, je word niet zomaar op de bank gezet als je een paar keer ego't.
Verder ben ik ook niet de leaver, maar ik report ze gewoon nooitheb er niets tegen. Irritant kan het wel zijn inderdaad, maar redenen om in principe te leaven zijn er wel genoeg.
Blijkbaar is het voor sommigen niet simpel genoeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:52 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nu gaat de discussie al weer te ver, maar oké. LoL simpeler kan het toch niet?
Het is misschien appels met peren vergelijken, maar voetbal is een beroep, en LoL is just a game.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Precies wat je zegt..
Een paar keer kan. Daarna worde ze boos en flikkere ze je eruit.
Dat doet Riot dus ook- Er zijn geen redenen om te leaven.. een paar maar.. En als je spel speelt WEET je dat je uur bezig kan zijn.
Voetbal is ook maar een spel en kun je ook op amateuristisch niveau spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:58 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Het is misschien appels met peren vergelijken, maar voetbal is een beroep, en LoL is just a game.
Niet alleen vanwege meningsverschillen. Zoveel mag inmiddels wel duidelijk zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef EpicKnife het volgende:
Maar niet met iemand willen spelen vanwege meningsverschillen.
Op amateuristisch niveau word je er ook lang niet zo snel op de bank gezet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:00 schreef Kijana het volgende:
[..]
Voetbal is ook maar een spel en kun je ook op amateuristisch niveau spelen.
16. Wat is de gemiddelde leeftijd hier dan? 25/35? Mijn pa is 40 maar die zie ik echt niet zo'n spel als dit spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:01 schreef ems. het volgende:
Het zijn allebei games waar je je beroep van kan maken zz. Hoe oud ben je eigenlijk?
Heb ik ook al 2x gehad.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:07 schreef MrManuel het volgende:
Leuk.. sta je in de queue..
Hup deruit server busy.. bam TERING SPEL
Totaal niet mee eens, hangt van de build af dat je gebruikt. Ontzettend goede hero om een hele team doormidden te hakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yi is solo heel sterk , maar useless in teamfights.
Jij spreekt mij aan met kanker puber, etc etc etc. Dus ik dacht, wtf lul je nou weer?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:16 schreef Xa1pt het volgende:
Dude, je zit ieder topic verongenoegd te zeiken, in-game gedraag je je als een irritante schreeuwer en en passant denk je indruk te maken door te zeggen dat je een kogel door m'n kop wilt schieten. Echt, wat mankeert jou?
stun/nuke/weg yi.quote:En als je gefocused wordt meditate je waardoor je bijna geen damage krijgt en waardoor je teammates hun kunnen afmaken.
Gedrag heeft weinig met je posts te maken. Kun je inmiddels ook al gokken hoe ik eruit zie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef ems. het volgende:
Gedraag je ook eens als een 16 jarige danHet lijkt wel alsof je 12 bent.
[..]
stun/nuke/weg yi.
Ik vind yi nog steeds zwak. Leuk dat hij damage heeft maar dat hebben meer classes en die zijn niet hebben dan ook nog eens utility erbij.
Yi is idd alleen speelbaar met cleanse en ghost.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef ems. het volgende:
Gedraag je ook eens als een 16 jarige danHet lijkt wel alsof je 12 bent.
[..]
stun/nuke/weg yi.
Ik vind yi nog steeds zwak. Leuk dat hij damage heeft maar dat hebben meer classes en die zijn niet hebben dan ook nog eens utility erbij.
ehm.. oops.. ik bedoelde gewoon het ingame FOK chat channel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nee hoor..
Het is gewoon jij denkt anders over leaven etc in game dan mij, en om die reden wil ik geen match met je spelen. Voor de rest ken ik je niet eens dus hoe kan het nou in godsnaam persoonlijk zijn..
[..]
Ik ga wel even een account maken :p
Ik heb jouw niet eens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:31 schreef ems. het volgende:
Het heeft er genoeg mee te maken. Ik ignore je anders ook wel, succes nog met alles
Oh nee, dat is nuttige informatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:56 schreef ems. het volgende:
Ik doelde op fok uiteraard. Ik vermoed dat ik jou sowieso niet snel zal tegenkomen in een van mn games
Ontopic: Bijna genoeg iptjes voor Jarvan
Kan de OP niet meer veranderen. Maar heb een TR gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:00 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Vanmiddag ff TS3 installeren en een keer met jullie spelen
Wacht geduldig afquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:02 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kan de OP niet meer veranderen. Maar heb een TR gedaan
Bijna, maar net niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat het aan jezelf lag!![]()
Wat moet er aan de OP veranderd worden dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:04 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Wacht geduldig af
Oh ben trouwens level 10. En geen whiner door de mic xD
Mee eensquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:10 schreef Silv het volgende:
Eerste potje Cassiopeia 9/1/7. Erg leuk om te spelen ook.
Geheime informatie jonge!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat moet er aan de OP veranderd worden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
Waarom ga je in godsnaam meteen ranked doen als je lvl 30 bent.. Zeer vervelend voor je medespelers, maar okquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:40 schreef Zeroku het volgende:
. Ik level naar 30. Staat er overal opeens nog dat ik pas 29 ben, kan geen ranked game joinen. Toen gerelogged, nu weer 20 minuten queue
.
Zondag a.s om 8 uur LoLquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:29 schreef ems. het volgende:
Laten we trouwens proberen zondag echt een gamepje te doen. 5v5 zou leuk zijn maar als we 3v3 kunnen doen is het ook goed. Ideaal lijkt het me als we om 8 uur beginnen, dan heeft iedereen iig netjes gegeten.
Maargoed, laten we eerst maar eens kijken hoever we komen, zet je naam + nick erachter als je aanwezig bent. Leavers mogen niet meedoen
Ik ben er sowieso zondag de hele avond dus ik zal mijn best doen om iig wat te organiserenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:23 schreef HeavensAxe het volgende:
uhm, ik wil zondag opzich wel, maar ik ben bang dat ik pas na 10/11 uur kan
Tja, je bent of 16 of gelijk 25/35 hequote:Op woensdag 13 juli 2011 12:02 schreef EpicKnife het volgende:
16. Wat is de gemiddelde leeftijd hier dan? 25/35? Mijn pa is 40 maar die zie ik echt niet zo'n spel als dit spelen.
vul de bestaande lijst even aan danquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:04 schreef WaywardOne het volgende:
Zondag a.s om 8 uur LoL
Aanwezig:
- WaywardOne - Voarex
Als blijkt dat ik toch niet online kan zijn rond die tijd laat ik het wel even weten.
Als jullie 16 jong vinden, wat is 18/19 dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Tja, je bent of 16 of gelijk 25/35 he
Gewoon in fok channel rondhangen, zijn genoeg rond jouw lvl die vaak spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Adames het volgende:
Gaat iemand zo een potje spelen? Wil dan wel graag meedoen, ben alleen pas Lvl 14 met een handvol champs. Al is Rammus FTP, die champ lukt me altijd prima.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
vul de bestaande lijst even aan dan
Dit lijstje, maar ik heb je er al in gezet:quote:
Ik ben 19 en vind 16 niet per definitie jong (hangt af van het gedrag van de persoon in kwestie).quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Als jullie 16 jong vinden, wat is 18/19 dan?
Maar ik begin Veigar te snappen, 13/1 en 14/4 gespeeld.assists weet ik niet
En waar komt de Archangel of iets anders om wat mana te krijgen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Keselo het volgende:
Early game is het een 'ok' item, ik zou hem na de Deathcap die je rusht kopen (dus Deathcap + Sorc boots -> DFG)
Die koop je niet. Je begint gewoon met 2x dorans, die geven dikke regen en wat HP zodat je niet zo squishy bent. Nog AP ook! Daarna boots en dan deathcap rushen. Eventueel tussendoor kage lucky pick kopen voor gold/5 en daarna deathfire grasp.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
En waar komt de Archangel of iets anders om wat mana te krijgen?
je moet ook niet met een high elo'er duo-queuen. Dat houdt in dat je tegen 1400's komt en daar ben je echt nog niet klaar voor als je net 30 bent.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Sjongejonge. Eerste twee ranked matches met een 1600-rated vriend gedaan. Kansloos verloren. Daarna nog een ranked game gedaan op eigen rating. Echt, nog nooit zo'n kutnoobs gezien.
Nocturne die 1 vs 5 denkt te kunnen.
Soraka die meer cs dan Tryndamere had.
Ja, is ook zo. Maarja, dacht dat kan wel ff voor een keer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
je moet ook niet met een high elo'er duo-queuen. Dat houdt in dat je tegen 1400's komt en daar ben je echt nog niet klaar voor als je net 30 bent.
En solo: tja, da's gewoon ruk af en toe. Aan de andere kant hebben tegenstanders dat ook, dus na een stuk of 100 games vlakt dat elkaar wel uit en ben jij de enige constante factor die dus invloed op je rating heeft
Of duo-queuen met iemand van ongeveer dezelfde ELO waarvan je weet dat hij wel een redelijk goede speler is. Kun je in ieder geval proberen snel je tower om te pushen en de lane te winnen zodat je de rest kan helpen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Maarja, dacht dat kan wel ff voor een keer.
En dat laatste potje was echt om te janken.
Misschien is de oplossing gewoon alleen maar OP heroes spelen...
Installeer lol gewoon op haar PC!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:43 schreef MrManuel het volgende:
Damn zit bij me vriendin tot 1 uur niks te doen..
Vriendin is zelf rijlessen.. En zit op me Netbook daar draait helaas LoL niet op.
Ik koop altijd wel Archangle's Staff, Rod of Ages, en meer van dat soort items. Ik vind het wel handig en start altijd met meki pedant + potions.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die koop je niet. Je begint gewoon met 2x dorans, die geven dikke regen en wat HP zodat je niet zo squishy bent. Nog AP ook! Daarna boots en dan deathcap rushen. Eventueel tussendoor kage lucky pick kopen voor gold/5 en daarna deathfire grasp.
Ik vind het zo jammer dat de free 2 play meestal dezelfden zijn, en heel veel goedkope champs.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
inderdaad, laat haar daarna ook spelen, hoppatee
Vind de free to play deze week maar waardeloos, alleen Vayne speelt wel leukde rest is echt niet mijn pakkie-an helaas
Ja, ik ben zeg maar zo'n half jaar later begonnen dan iedereen die ik ken met LoLquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Of duo-queuen met iemand van ongeveer dezelfde ELO waarvan je weet dat hij wel een redelijk goede speler is. Kun je in ieder geval proberen snel je tower om te pushen en de lane te winnen zodat je de rest kan helpen.
Is Soraka dan ook leuk te spelen? Ik doe opzich best vaak solo queue, en had dus gehoord dat ze dan best bagger was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:07 schreef nyny83 het volgende:
Wat is er mis mee?
- Cho en Rammus zijn uitstekende tanks
- Annie is een uitstekende caster
- Vayne is momenteel de beste ranged carry in soloq
- Renekton is nog steeds een sterke melee DPS'er.
- Soraka is imo nog steeds de beste support die je kan hebben
Fiddle en Cassio kunnen sterk zijn, maar over het algemeen alleen voor mensen die er geregeld mee spelen. Ze zijn gewoon te squishy en te makkelijk te counteren. Sivir vind ik sinds haar nerf op die Q gewoon waardeloos. Kan alleen maar pushen pushen pushen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |