Kan de OP niet meer veranderen. Maar heb een TR gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:00 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Vanmiddag ff TS3 installeren en een keer met jullie spelen
Wacht geduldig afquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:02 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kan de OP niet meer veranderen. Maar heb een TR gedaan
Bijna, maar net niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat het aan jezelf lag!![]()
Wat moet er aan de OP veranderd worden dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:04 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Wacht geduldig af
Oh ben trouwens level 10. En geen whiner door de mic xD
Mee eensquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:10 schreef Silv het volgende:
Eerste potje Cassiopeia 9/1/7. Erg leuk om te spelen ook.
Geheime informatie jonge!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat moet er aan de OP veranderd worden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
Waarom ga je in godsnaam meteen ranked doen als je lvl 30 bent.. Zeer vervelend voor je medespelers, maar okquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:40 schreef Zeroku het volgende:
. Ik level naar 30. Staat er overal opeens nog dat ik pas 29 ben, kan geen ranked game joinen. Toen gerelogged, nu weer 20 minuten queue
.
Zondag a.s om 8 uur LoLquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:29 schreef ems. het volgende:
Laten we trouwens proberen zondag echt een gamepje te doen. 5v5 zou leuk zijn maar als we 3v3 kunnen doen is het ook goed. Ideaal lijkt het me als we om 8 uur beginnen, dan heeft iedereen iig netjes gegeten.
Maargoed, laten we eerst maar eens kijken hoever we komen, zet je naam + nick erachter als je aanwezig bent. Leavers mogen niet meedoen
Ik ben er sowieso zondag de hele avond dus ik zal mijn best doen om iig wat te organiserenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:23 schreef HeavensAxe het volgende:
uhm, ik wil zondag opzich wel, maar ik ben bang dat ik pas na 10/11 uur kan
Tja, je bent of 16 of gelijk 25/35 hequote:Op woensdag 13 juli 2011 12:02 schreef EpicKnife het volgende:
16. Wat is de gemiddelde leeftijd hier dan? 25/35? Mijn pa is 40 maar die zie ik echt niet zo'n spel als dit spelen.
vul de bestaande lijst even aan danquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:04 schreef WaywardOne het volgende:
Zondag a.s om 8 uur LoL
Aanwezig:
- WaywardOne - Voarex
Als blijkt dat ik toch niet online kan zijn rond die tijd laat ik het wel even weten.
Als jullie 16 jong vinden, wat is 18/19 dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Tja, je bent of 16 of gelijk 25/35 he
Gewoon in fok channel rondhangen, zijn genoeg rond jouw lvl die vaak spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Adames het volgende:
Gaat iemand zo een potje spelen? Wil dan wel graag meedoen, ben alleen pas Lvl 14 met een handvol champs. Al is Rammus FTP, die champ lukt me altijd prima.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
vul de bestaande lijst even aan dan
Dit lijstje, maar ik heb je er al in gezet:quote:
Ik ben 19 en vind 16 niet per definitie jong (hangt af van het gedrag van de persoon in kwestie).quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Als jullie 16 jong vinden, wat is 18/19 dan?
Maar ik begin Veigar te snappen, 13/1 en 14/4 gespeeld.assists weet ik niet
En waar komt de Archangel of iets anders om wat mana te krijgen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Keselo het volgende:
Early game is het een 'ok' item, ik zou hem na de Deathcap die je rusht kopen (dus Deathcap + Sorc boots -> DFG)
Die koop je niet. Je begint gewoon met 2x dorans, die geven dikke regen en wat HP zodat je niet zo squishy bent. Nog AP ook! Daarna boots en dan deathcap rushen. Eventueel tussendoor kage lucky pick kopen voor gold/5 en daarna deathfire grasp.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
En waar komt de Archangel of iets anders om wat mana te krijgen?
je moet ook niet met een high elo'er duo-queuen. Dat houdt in dat je tegen 1400's komt en daar ben je echt nog niet klaar voor als je net 30 bent.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Sjongejonge. Eerste twee ranked matches met een 1600-rated vriend gedaan. Kansloos verloren. Daarna nog een ranked game gedaan op eigen rating. Echt, nog nooit zo'n kutnoobs gezien.
Nocturne die 1 vs 5 denkt te kunnen.
Soraka die meer cs dan Tryndamere had.
Ja, is ook zo. Maarja, dacht dat kan wel ff voor een keer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
je moet ook niet met een high elo'er duo-queuen. Dat houdt in dat je tegen 1400's komt en daar ben je echt nog niet klaar voor als je net 30 bent.
En solo: tja, da's gewoon ruk af en toe. Aan de andere kant hebben tegenstanders dat ook, dus na een stuk of 100 games vlakt dat elkaar wel uit en ben jij de enige constante factor die dus invloed op je rating heeft
Of duo-queuen met iemand van ongeveer dezelfde ELO waarvan je weet dat hij wel een redelijk goede speler is. Kun je in ieder geval proberen snel je tower om te pushen en de lane te winnen zodat je de rest kan helpen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Maarja, dacht dat kan wel ff voor een keer.
En dat laatste potje was echt om te janken.
Misschien is de oplossing gewoon alleen maar OP heroes spelen...
Installeer lol gewoon op haar PC!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:43 schreef MrManuel het volgende:
Damn zit bij me vriendin tot 1 uur niks te doen..
Vriendin is zelf rijlessen.. En zit op me Netbook daar draait helaas LoL niet op.
Ik koop altijd wel Archangle's Staff, Rod of Ages, en meer van dat soort items. Ik vind het wel handig en start altijd met meki pedant + potions.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die koop je niet. Je begint gewoon met 2x dorans, die geven dikke regen en wat HP zodat je niet zo squishy bent. Nog AP ook! Daarna boots en dan deathcap rushen. Eventueel tussendoor kage lucky pick kopen voor gold/5 en daarna deathfire grasp.
Ik vind het zo jammer dat de free 2 play meestal dezelfden zijn, en heel veel goedkope champs.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
inderdaad, laat haar daarna ook spelen, hoppatee
Vind de free to play deze week maar waardeloos, alleen Vayne speelt wel leukde rest is echt niet mijn pakkie-an helaas
Ja, ik ben zeg maar zo'n half jaar later begonnen dan iedereen die ik ken met LoLquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Of duo-queuen met iemand van ongeveer dezelfde ELO waarvan je weet dat hij wel een redelijk goede speler is. Kun je in ieder geval proberen snel je tower om te pushen en de lane te winnen zodat je de rest kan helpen.
Is Soraka dan ook leuk te spelen? Ik doe opzich best vaak solo queue, en had dus gehoord dat ze dan best bagger was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:07 schreef nyny83 het volgende:
Wat is er mis mee?
- Cho en Rammus zijn uitstekende tanks
- Annie is een uitstekende caster
- Vayne is momenteel de beste ranged carry in soloq
- Renekton is nog steeds een sterke melee DPS'er.
- Soraka is imo nog steeds de beste support die je kan hebben
Fiddle en Cassio kunnen sterk zijn, maar over het algemeen alleen voor mensen die er geregeld mee spelen. Ze zijn gewoon te squishy en te makkelijk te counteren. Sivir vind ik sinds haar nerf op die Q gewoon waardeloos. Kan alleen maar pushen pushen pushen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |