Om eerlijk te zijn was ik non stop aan het posten in het topic.. o.Oquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:36 schreef Keselo het volgende:
Lapo hunters die vervolgens uren wachten met een nieuw topic
Ik wilde de lapo, snap dat dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:36 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was ik non stop aan het posten in het topic.. o.O
Ik ben wel up voor 3v3 ranked, heb dat een behoorlijke tijd met andere gespeeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:35 schreef MrManuel het volgende:
Zo weer een leeg topic..
Laten we nu teminste even niet elkaar gaan flamen of bashen!
Ik wil ondertussen wel eens een 3v3 ranked doen.
Kunnen we hiervoor een klein Fok! team opstelling?
En wie van jullie komt allemaal op TS3?!
Kben bezig met aparte channels maken en heb nu een Server Group Fok!kers aangemaakt. Dus dan kan je gewoon ook in de Fok! hangout etc.. alleen even vragen om deze rechte aan mijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:38 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ik ben wel up voor 3v3 ranked, heb dat een behoorlijke tijd met andere gespeeld.
En we hebben vanochtend nog op TS gezeten met zn allen.
3v3 is een hele andere speelstijl dan 5v5 veel meer individualistisch qua helden. Het is daar veel meer voorkomend dat 1 held het hele team carried.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:24 schreef MrManuel het volgende:
Solo 3v3 is saai.
Met een team is het echt wel leuk hoor..
Nu een ranked:
Leblanc, Shen, Caitlyn, Fiddle, Irelia
Tegen (ons):
Alistar Sona(ik) Kennen Jarvan Xin
Wie wint?
Hoe kom ik achter mijn ELO?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:49 schreef nyny83 het volgende:
NetjesJe zit trouwens rond mijn ELO, we kunnen wel een keerjte duo-queuen ranked.
Je hebt ook elo voor normal games alleen die is hidden. Vroeger was het mogelijk om die op een manier naar boven te halen maar dat is uitgezet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:26 schreef nyny83 het volgende:
ELO geldt alleen voor ranked games. Als je een ranked game hebt gespeeld staat het rechtsboven, zie het plaatje. Hij heeft dus een ELO van 1052
hoe bedoel je dat? Dat geeft je toch invurneble?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef Keselo het volgende:
Als al je tegenstanders 4 seconde vast staan koop je als fiddle gewoon een Hourglass. Problem solved
QSS is dan best wel meh, maar goed.
Als de tegenstander QSS koopt tegen zo'n team, winnen ze nooit.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:02 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat? Dat geeft je toch invurneble?
Niet meer nee, vroeger gaf Phantom Dancer ook dodge..quote:Op zondag 10 juli 2011 02:30 schreef EpicKnife het volgende:
Is het mogelijk om Jax 100% of 90% dodge change te laten worden? Bijvoorbeeld 6x Ninja Tabi's ofzo? Of items met nog hogere dodge change?
Amumu is wel grappig, haal er niet echt kills mee, maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een tank ben. Best grappig dat ik niet zo squishy ben en dat ik niet snel back 2 base moet.
Het kan dacht ik wel, aangezien enkel de movement speed op ninja tabis unique is. Maar 6 boots op iemand is nou niet echt supergoed te noemen...quote:Op zondag 10 juli 2011 03:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Niet meer nee, vroeger gaf Phantom Dancer ook dodge..
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Dodge .quote:Op zondag 10 juli 2011 02:30 schreef EpicKnife het volgende:
Is het mogelijk om Jax 100% of 90% dodge change te laten worden? Bijvoorbeeld 6x Ninja Tabi's ofzo? Of items met nog hogere dodge change?
Amumu is wel grappig, haal er niet echt kills mee, maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een tank ben. Best grappig dat ik niet zo squishy ben en dat ik niet snel back 2 base moet.
100 * 0.84 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 = 39 . Dus met 6x Ninja Tabi + Jax' passive dodge je 61% (100-39) van de aanvallen.quote:The dodge formula is a multiplicatively additive formula. By default, each champion has a dodge modifier of 100, meaning they will be hit by every physical attack directed at them. Sources that modify the dodge stat are multiplied in sequence, reducing the previous dodge modifier by the given percentage.
In practice, this means that each increase in the dodge chance has less of an impact on the total dodge modifier. If a champion wears an item that increases dodge chance by 10%, their dodge modifier will be 90% of 100, or 90 (10% of physical attacks are dodged). If the champion buys a second such item, their dodge modifier will be 90% of 90, or 81 (19% of attacks are dodged), not 80% of 100
Zal wel leuk wezen voor een keer als dat kon.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:47 schreef Thormodo het volgende:
[..]
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Dodge .
[..]
100 * 0.84 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 * 0.88 = 39 . Dus met 6x Ninja Tabi + Jax' passive dodge je 61% (100-39) van de aanvallen.
Overigens heb je geen drol aan zoveel dodge, want je wordt vervolgens door spells helemaal naar de filistijnen geholpen.
De bedoeling is dat je met Jax heel veel HP krijgt door je AD en AP. Dan kun je dus W + Q doen, en daarna doorrammen. Met je ulti passive ga je steeds sneller slaan, en als je zelf een dodgeproc hebt opgebouwd kun je E doen om iedereen om je heen te stunnen. Als mages je gaan focussen activeer je je ulti voor extra veel magic resist en sloop je alles wat je tegenkomt.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:58 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zal wel leuk wezen voor een keer als dat kon.
Ik bouw Jax hybrid, dus AD+AP, maar ik merk dat het niet super gaat. W+Q is een dikke hit, maar daar kill ik dus nooit iemand mee.
Lijkt me toch dat ie zelf ook wel op dat idee had kunnen komen?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:55 schreef nyny83 het volgende:
Gewoon RIOT contacteren met de gegevens die op de site staan. http://support.leagueofle(...)oint-purchase-errors
Succes!
Nee, want dan moet hij zelf op internet zoeken, en daar is hij te lui voor.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:56 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ie zelf ook wel op dat idee had kunnen komen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef EpicKnife het volgende:
Met die slome internet op mijn kamer is dat uren zoeken.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef EpicKnife het volgende:
Met die slome internet op mijn kamer is dat uren zoeken.
jajaquote:Op zondag 10 juli 2011 20:36 schreef EpicKnife het volgende:
Nld x TangoDown.
Maar mijn pc liep op het laatst weer eens vast. Queue van een uur, lekker weer in de wachtrij staan.
Midgame al dreigen met leaven en /surrender doen terwijl we er goed voor stonden.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:36 schreef EpicKnife het volgende:
Nld x TangoDown.
Maar mijn pc liep op het laatst weer eens vast. Queue van een uur, lekker weer in de wachtrij staan.
Ach, de client heeft wel eens zijn kuren, gebeurt ook wel eens dat ik gewoon in de queue mag.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:41 schreef EpicKnife het volgende:
Ja, beeld werd zwart, en mijn hele pc gecrashed.
maar nee, jouw computer is lekker. halve match weg zijn. dat jij joinde had ook nog weinig zin.
En wacht mocht jullie ping wezen? schelden doet geen pijn trouwens..quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Ach, de client heeft wel eens zijn kuren, gebeurt ook wel eens dat ik gewoon in de queue mag.
Maar he! In tegenstelling tot jou scheld ik niet continue met kanker ingame, en ga ook niet midgame al een surrender vote doen alleen omdat ikzelf niet lekker speel.
Ingame is het net zo hard zaak je te vermijden als hier merk ik wel.
Oh en het feit dat je ingame gewoon dreigt te leaven helpt ook niet.
Het is asociaal, dreigen te leaven is ook asociaal, en een surrendervote doen terwijl je er goed voor staat is ook gewoon lomp.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
En wacht mocht jullie ping wezen? schelden doet geen pijn trouwens..
Het gaat er niet om of je verliest of wint. Het gaat erom hoe je je gedraagd ingame, en dat is dus hetzelfde is hier op het forum zon beetje.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:53 schreef EpicKnife het volgende:
Alle turrets kapot en we waren defeat, de laatste minuut liep mijn laptop pas vast. Ja we deden het erg goed!
Achterlijke kankerlul. Of doet het dan wel pijn?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
En wacht mocht jullie ping wezen? schelden doet geen pijn trouwens..
Jij begon midgame al met surrenderen *omdat jouw game niet lekker liep* toen hadden we echt nog kunnen winnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef EpicKnife het volgende:
Zal wel mee spelen ja, ik ben inderdaad geen 25+'er, dus hierbij bied ik dan mijn excuses aan over het woord "kanker".
Maar goed, volgens mij ben ik de enige van 16 hier op het FOK! Forum? zo lijkt het immers wel.
verliezen niet erg? surrender dan gewoon want dan is het gewoon tijd verdoen!
Ik had toen toch al heel wat kills. Kills/deaths hebben vind ik niet erg, maar dat ik steeds 2 seconden vertraging had vond ik wel kut.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Jij begon midgame al met surrenderen *omdat jouw game niet lekker liep* toen hadden we echt nog kunnen winnen.
Jij bent echt grappig!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Achterlijke kankerlul. Of doet het dan wel pijn?
Probeer gewoon normaal te doen, dat je verliest is niet erg.
Ik ben 18 en scheld ook niet met kanker, niveau noemt men dat.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef EpicKnife het volgende:
Zal wel mee spelen ja, ik ben inderdaad geen 25+'er, dus hierbij bied ik dan mijn excuses aan over het woord "kanker".
Maar goed, volgens mij ben ik de enige van 16 hier op het FOK! Forum? zo lijkt het immers wel.
verliezen niet erg? surrender dan gewoon want dan is het gewoon tijd verdoen!
Oh is het er zo een. Dat gedrag past inderdaad bij zijn leeftijd.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Ach, de client heeft wel eens zijn kuren, gebeurt ook wel eens dat ik gewoon in de queue mag.
Maar he! In tegenstelling tot jou scheld ik niet continue met kanker ingame, en ga ook niet midgame al een surrender vote doen alleen omdat ikzelf niet lekker speel.
Ingame is het net zo hard zaak je te vermijden als hier merk ik wel.
Oh en het feit dat je ingame gewoon dreigt te leaven helpt ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel you in the wind, you guide me constantly.
En waarom dan wel?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:30 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
hahahahahahhah, kanker is een vrij normaal woord tegenwoordig.
Echt, tyfe gewoon lekker op uit dit topic. Het enige wat je hier doet is je als een irritante kutpuber gedragen en trollen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Echt, tyfe gewoon lekker op uit dit topic. Het enige wat je hier doet is je als een irritante kutpuber gedragen en trollen.
Daar heb je het zelf ook wel een 'beetje' naar gemaakt, vind je niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef EpicKnife het volgende:
Ben ik wel weg eh?
ik word hier toch niet met respect behandeld.
Respect moet je verdienen koter.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef EpicKnife het volgende:
Ben ik wel weg eh?
ik word hier toch niet met respect behandeld.
Kan beide.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:51 schreef Xa1pt het volgende:
Heb je met ranked geen vaste teams? Daarvoor zou ik nog wel eens ranked willen spelen. Maar als je ook dan solo-queued...
Ben ik niet hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:46 schreef MrManuel het volgende:
Waarom zoveel haat in mijn topicje!
Ben wel blij dat die gast eruit is geknikkerd..
Ik heb jouw niet eens meer.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef nyny83 het volgende:
Mijn vermoedens zijn bevestigd, weer eentje om uit mn friendslist te gooien ingame.
Kappen nou, laatste waarschuwing.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ben ik niet hoor.
[..]
Ik heb jouw niet eens meer.
Wat zijn jullie onvolwassen, gvd.
Eerst maar eens werken en sporten en als het meezit nog even snel een potje vanavond.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:02 schreef MrManuel het volgende:
Goeeeeeeeeedemorgen allemaal!
Vandaag weer lekker gamen tussen 18:00 en 21:00!
Hier hetzelfde..quote:Op maandag 11 juli 2011 09:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerst maar eens werken en sporten en als het meezit nog even snel een potje vanavond.
Klopt, ik raad het ook niet aan. Junglers die makkelijk zonder full runepage kunnen:quote:Op maandag 11 juli 2011 11:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gister voort eerst jungle amumu gedaan, best leuk nogmaar lastig zonder volle runepage en masteries
De build is niks over te zeggen, standaard buildquote:Op maandag 11 juli 2011 11:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ben niet dood gegaan dus het ging nog wel prima, maar wel 2x terug voor lvl6, volgens mij is dat 1x teveel
Als iemand blue maar pulled, dan wil het wel.
beginnen met despair, dan tantrum 2x, bandagetoss en ulti.
clotharmor en 5x healpot
goede build?
Ik pak die omdat je op dat moment blue buff hebt, je kunt die dus de hele tijd aan laten en doet dus gehele tijd damage. Tantrum doet ook extra damage, maar ik hou er meer van om die constante damage te doen op de minions erom heen. Maar het is gewoon afhankelijk waar je zelf meer van houdtquote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waarom 2e lvl despair op lvl3? Verklaar je nader
ik had btw een gank gedaan en firstblood dus was het wel waard
Ik heb het wel eens getest, maar met tantrum rushen ben je sneller. Vooral omdat die kleine beestjes dan sneller doodgaan en je dus ook minder HP verliest.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waarom 2e lvl despair op lvl3? Verklaar je nader
ik had btw een gank gedaan en firstblood dus was het wel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |