Champs die veel kills kunnen halen in een match.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:36 schreef Ronalld het volgende:
Ik vind Heimerdinger eigenlijk echt heel tof. Met die turrets enzo. Wat is carryen eigenlijk? Hoor het overal.
Aah kan ook, maar meestal horen de carry's toch de ganken (dacht ik)?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef ems. het volgende:
Elke champ kan veel kills halen in een match
Carry's zijn meestal de grote damage dealers die vanaf midgame bepalend zijn voor het verloop van het spel. Het is dan zeg maar hun taak om hun team naar de overwinning te dragen (carryen).
Speel 's morgens. Dan heb je gen lange queue van 30+ minutenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Ronalld het volgende:
Hoi. Nieuwe speler hier, level 6 onderhand. Nog beginnerstips? Begin het onderhand wel redelijk door te krijgen. Maar het is nog wat wennen..
Over een week of zo komt de serversplit waarschijnlijk al en dan komt ook de patch met de nieuwe hero (Leona).quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Speel 's morgens. Dan heb je gen lange queue van 30+ minuten
Als ik met Malz mid ben domineer ik erg vaak, maar toen ik een heimerdinger ontmoette..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heimerdinger op MID is gegarandeerd een Win.
Ik gaf onlangs anders wel lessen aan heimer mid op mijn pantheon, maar dat heeft dan waarschijnlijk ook meer te maken met zijn foolishnessquote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Zeker niet, gewoon blijven pushen met heimer hebben ze geen kans, vooral je ulti + grenade + missiles goed timern.quote:
Brand lijkt me erg goed. Heb er zelf nog niet mee gespeeld. Ben momenteel IP aan het sparen voor Vladimir, maar zit wel te twijfelen tussen hem of Brand.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik gaf onlangs anders wel lessen aan heimer mid op mijn pantheon, maar dat heeft dan waarschijnlijk ook meer te maken met zijn foolishness
Verder kan ik hem denk ik wel hebben op brand.
Een goede Brand is dan ook een goede AoE nuker eh?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze allebei en hoewel vlad sterk blijft vind ik brand over het algemeen een stuk leuker om te spelen. Ik denk dat ze qua kracht wel ongeveer gelijk lopen, hoewel ik denk ik toch liever een goede Brand in mijn team heb dan een vladi.
Het is nu ook wel rustig.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Speel 's morgens. Dan heb je gen lange queue van 30+ minuten
Gayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:18 schreef Necrodeath het volgende:
Yes! Armor of the Fifth Age skin is on sale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |