tuurlijk niet. Je kan als je het goed doet gelijk op hun carry duiken (na initiatie van je tank) en hem in 3 klappen doodrammen. Je moet hem wel goed gebruiken alleen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yi is solo heel sterk , maar useless in teamfights.
Ik wist dattie kwamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Je kan als je het goed doet gelijk op hun carry duiken (na initiatie van je tank) en hem in 3 klappen doodrammen. Je moet hem wel goed gebruiken alleen.
Het hangt allemaal van de teamcomp af. Er zijn teamcomps te bedenken waarin een Yi juist beter past dan andere carries.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik wist dattie kwamLaat ik zo zeggen, er zijn beter carrys die in teamfights meer kunnen bijdragen met stuns, silences etc
Yi is te gemakkelijk te trappen en stunnen/killen. Daarbij wordt bij teamfights vaker een ranged carry gekozen om die afstand nog tussen je tanks en je pure DPS
Nou, die Q van Yi is anders wel irritant hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik wist dattie kwamLaat ik zo zeggen, er zijn beter carrys die in teamfights meer kunnen bijdragen met stuns, silences etc
Yi is te gemakkelijk te trappen en stunnen/killen. Daarbij wordt bij teamfights vaker een ranged carry gekozen om die afstand nog tussen je tanks en je pure DPS
op een ander forum hoorde ik iets anders. Zijn dit meningsverschillen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Een Ashe/Corki/Caitlynn kan alleen wel constante damage doen van een veilige afstand, met ashe een slow, corki een escape en caitlynn een stun slow en escape. Uiteindelijk doen ranged gewoon meer in teamfights. Een Yi kan pas wat doen in een full on teamfight. Helaas duurt het dansen voor zo'n gevecht veel langer als het gevecht zelf. Ik zal 100% een ranged nemen in teamfights over Yi
Annie vs Brand, ligt aan je control. Annie is iets makkelijker, Brand is goed gespeeld iets dodelijker
dat lijkt me de definitie van een meningsverschilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
op een ander forum hoorde ik iets anders. Zijn dit meningsverschillen?![]()
Ik vind het eigenlijk wel wat random wie beter is, maar annie vind ik leuker
Nah, ik heb daar wel Skype voor als het moet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef MrManuel het volgende:
Vind het leuk om te zien dat mensen TS3 al gebruiken!
Maar hoe oneshot je precies? welke combo? E+W+R+Q ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fiddle is ook geen probleem, roll ik gewoon weer keertje veigar1shot fiddle met combo, niet eens deathgrasp nodig
Is er een TS server dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef MrManuel het volgende:
Vind het leuk om te zien dat mensen TS3 al gebruiken!
Same. "Vroegah" gebruikte ik geen Skype omdat dat teveel resources en.bandbreedte gebruikte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze sinds mijn 12e ongeveer allemaal gebruikt en het maakt echt bar weinig uit. Ik gebruik tegenwoordig ook skype en ik heb nog geen reden kunnen ontdekken om dat niet te doen.
Die W doe ik lekker omhoog, lekker veel damage ;Dquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef Adames het volgende:
Hoe spelen jullie overigens Annie, Disintegrate of Incinerate?
Ah kijk aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef nyny83 het volgende:
In de OP staat een TS server, opgezet door MrManuel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |