abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:36:57 #176
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_99361873
Ik stop met spelen tot de server split, al die tering oost europeanen die feeden, geen engels kunnen, geen ss callen en leaven in normal/ranked games werken mij nu serieus op de zenuwen..
sup
pi_99362003
Speel met vrienden --> probleem grotendeels opgelost?
Conscience do cost.
pi_99363336
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yi is solo heel sterk , maar useless in teamfights.
tuurlijk niet. Je kan als je het goed doet gelijk op hun carry duiken (na initiatie van je tank) en hem in 3 klappen doodrammen. Je moet hem wel goed gebruiken alleen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99363505
WW Jungle O+
pi_99364759
Malzahar vs tanks. O+ :*
pi_99365676
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef nyny83 het volgende:

[..]

tuurlijk niet. Je kan als je het goed doet gelijk op hun carry duiken (na initiatie van je tank) en hem in 3 klappen doodrammen. Je moet hem wel goed gebruiken alleen.
Ik wist dattie kwam :) Laat ik zo zeggen, er zijn beter carrys die in teamfights meer kunnen bijdragen met stuns, silences etc

Yi is te gemakkelijk te trappen en stunnen/killen. Daarbij wordt bij teamfights vaker een ranged carry gekozen om die afstand nog tussen je tanks en je pure DPS
pi_99367371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ik wist dattie kwam :) Laat ik zo zeggen, er zijn beter carrys die in teamfights meer kunnen bijdragen met stuns, silences etc

Yi is te gemakkelijk te trappen en stunnen/killen. Daarbij wordt bij teamfights vaker een ranged carry gekozen om die afstand nog tussen je tanks en je pure DPS
Het hangt allemaal van de teamcomp af. Er zijn teamcomps te bedenken waarin een Yi juist beter past dan andere carries.

bijvoorbeeld:

- Alistar (tank)
- Kayle (support)
- Annie (AP carry)
- Warwick (Jungle)
- Yi (AD carry)

In dit team heb je met Alistar, annie en warwick voldoende CC terwijl Kayle je kan ulten waardoor je een aantal seconden free damage kan doen. Yi kan met zijn gigantische attack speed en hoge damage (+45 van zijn e-skill! Free BF sword!) in een paar klappen een carry afslachten, met een Ashe/Corki/Caitlynn duurt dat vaak toch wat langer.
pi_99367735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Nou, die Q van Yi is anders wel irritant hoor.

Net 28/6/14 met Brand gespeeld. Wat denken jullie qua betere nuker en teamspeler? Annie vs Brand?
pi_99368076
Een Ashe/Corki/Caitlynn kan alleen wel constante damage doen van een veilige afstand, met ashe een slow, corki een escape en caitlynn een stun slow en escape. Uiteindelijk doen ranged gewoon meer in teamfights. Een Yi kan pas wat doen in een full on teamfight. Helaas duurt het dansen voor zo'n gevecht veel langer als het gevecht zelf. Ik zal 100% een ranged nemen in teamfights over Yi

Annie vs Brand, ligt aan je control. Annie is iets makkelijker, Brand is goed gespeeld iets dodelijker
pi_99368102
faaledit
pi_99368464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Een Ashe/Corki/Caitlynn kan alleen wel constante damage doen van een veilige afstand, met ashe een slow, corki een escape en caitlynn een stun slow en escape. Uiteindelijk doen ranged gewoon meer in teamfights. Een Yi kan pas wat doen in een full on teamfight. Helaas duurt het dansen voor zo'n gevecht veel langer als het gevecht zelf. Ik zal 100% een ranged nemen in teamfights over Yi

Annie vs Brand, ligt aan je control. Annie is iets makkelijker, Brand is goed gespeeld iets dodelijker
op een ander forum hoorde ik iets anders. Zijn dit meningsverschillen? :9
Ik vind het eigenlijk wel wat random wie beter is, maar annie vind ik leuker :)
pi_99369517
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

op een ander forum hoorde ik iets anders. Zijn dit meningsverschillen? :9
Ik vind het eigenlijk wel wat random wie beter is, maar annie vind ik leuker :)
dat lijkt me de definitie van een meningsverschil :) slimmert :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 juli 2011 @ 18:06:14 #188
300347 MrManuel
pi_99375528
Vind het leuk om te zien dat mensen TS3 al gebruiken! ^O^
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_99376683
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef MrManuel het volgende:
Nah, ik heb daar wel Skype voor als het moet. :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:03:20 #190
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_99377717
Teamspeak = Vent >>>>> Skype
pi_99378390
Ik heb ze sinds mijn 12e ongeveer allemaal gebruikt en het maakt echt bar weinig uit. Ik gebruik tegenwoordig ook skype en ik heb nog geen reden kunnen ontdekken om dat niet te doen.
Conscience do cost.
pi_99379454
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fiddle is ook geen probleem, roll ik gewoon weer keertje veigar ;) 1shot fiddle met combo, niet eens deathgrasp nodig
Maar hoe oneshot je precies? welke combo? E+W+R+Q ?
maar wat is er nou weer beter aan teamspeak dan? praten = praten? :9
pi_99381200
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef MrManuel het volgende:
Is er een TS server dan? :)
Of kun je met TS3 p2p connecten? Heb 3 nog niet gebruikt.
Doe eens niet.
pi_99381885
In de OP staat een TS server, opgezet door MrManuel :)
pi_99382357
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze sinds mijn 12e ongeveer allemaal gebruikt en het maakt echt bar weinig uit. Ik gebruik tegenwoordig ook skype en ik heb nog geen reden kunnen ontdekken om dat niet te doen.
Same. "Vroegah" gebruikte ik geen Skype omdat dat teveel resources en.bandbreedte gebruikte. :')
pi_99385106
Hoe spelen jullie overigens Annie, Disintegrate of Incinerate?
pi_99385474
Disintegrate meestal eerst want ezmode lasthittings. Mocht je voor die 5man first blood gaan dan kan het lonen om eerst incinerate te nemen en te zorgen dat je stun up is (spammen in de well), zodat je lekker een aoe stun klaar hebt, maar dat is meestal niet van toepassing in pubs.

Je zou kunnen zeggen dat incinerate sneller meer damage doet (en ook aoe is) maar de cooldown is dan ook 2 keer zo lang.

Maar 99 van de 100 keer dus gewoon starten met disintegrate en dan netjes om en om levelen met incinerate. Komt wel goed met die damage.
Conscience do cost.
pi_99385917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef Adames het volgende:
Hoe spelen jullie overigens Annie, Disintegrate of Incinerate?
Die W doe ik lekker omhoog, lekker veel damage ;D
God, wat word ik gek van Yi die 3 miljard kilometer per uur loopt. ;(
pi_99387092
Even een potje doen, winnen, bug report dialoogje voor je neus, queue van een uur. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_99387762
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef nyny83 het volgende:
In de OP staat een TS server, opgezet door MrManuel :)
Ah kijk aan :) had ik niet door ^O^
Doe eens niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')