quote:Op maandag 18 juli 2011 08:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt het bazenpakket nu (kom teveel in ONZ)
Lapo, TT, Fipo
En dan straks naar het toilet en dan die opgehouden scheet eruit brullen!quote:
Ja, nou ja hij had een mooie leeftijd maar toch.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Lekker vroeg wakker
wilde sporten maar mijn rug/schouders doen echt auZo eerst maar eens fysiotherapeut bellen
Ow en rip John Kraaijkamp sr.86 jaar geloof ik, maar toch. Vind hem altijd zo schattig, zo van. Die zou ik wel als opa willen ofzo
Moet dat op het toilet?quote:Op maandag 18 juli 2011 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan straks naar het toilet en dan die opgehouden scheet eruit brullen!
Ja, voor de extra galm!quote:
Oh jaquote:
Lekker, ik zie een oude bekende in ONZ radioquote:Op maandag 18 juli 2011 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is snel, morgen 14:45 uur al afspraak met fysio
Symph?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, ik zie een oude bekende in ONZ radio
Jaquote:
Ja hij draait ook bij Radio 49quote:
Ja maar dat komt omdat niet iedereen in hetzelfde topic post als ikquote:Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
Alle posts van C_A lezen als een deja vu
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
Alle posts van C_A lezen als een deja vu
I knowquote:Op maandag 18 juli 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij draait ook bij Radio 49
[..]
Ja maar dat komt omdat niet iedereen in hetzelfde topic post als ik
En dan in een ander topic, hoe knap is dat van onsquote:
Ik voel een band groeien.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan in een ander topic, hoe knap is dat van ons
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:52 schreef Kally het volgende:
Wat een held is Zorro, hij geeft geen kik in de auto, ligt er gewoon heel relaxed bij
Dat heb je in TAL, ik waarschuw maar vastquote:
Haai heksje, ja triest he? Een stukje Nederlandse geschiedenis wegquote:
Hij is nu daar, ik moet hem half 1 ophalenquote:
ach mooie leeftijd, maar toen ik het las moest ik aan zijn nummer denken, 86 ik hoop het te worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb je in TAL, ik waarschuw maar vast
[..]
Haai heksje, ja triest he? Een stukje Nederlandse geschiedenis weg
oh oke, nou als hij dan net zo raar gaat doen als Terror Jaapquote:Op maandag 18 juli 2011 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is nu daar, ik moet hem half 1 ophalen
Schat dat is hij al, hij lag op zijn broer te rijdenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, nou als hij dan net zo raar gaat doen als Terror Jaapdan heb je ook een homo in huis
wat een viezerikquote:Op maandag 18 juli 2011 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat dat is hij al, hij lag op zijn broer te rijden
quote:
hahahaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 09:29 schreef Kally het volgende:
[..]
En die is een slag groter dus het was echt geen gezicht
maar moest gelijk aan het nummer denken van hem, ( en vind het mooi nummer en mooie tekst) toen ik het las, ach dan zal de tv wel de hele avond alles van hem uitzenden hoop ook King Learquote:Op maandag 18 juli 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
Triest idd, maar geen schok. De beste man was al 86. Mooie leeftijd om te gaan.
nou laat hem maar lekker met rust lijkt mij, hoe zou jij het vinden als je net je doos kwijt bent en ze gaan aan je zitten plukkenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:32 schreef Kally het volgende:
Nou ja straks is hij heul zielig natuurlijk ga ik hem lekker vertroetelen
Ik bedoelde dat ik een lekker plekje voor hem maak, het is niet de eerste kat die ik laat helpenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou laat hem maar lekker met rust lijkt mij, hoe zou jou het vinden als je net je doos kwijt bent en ze gaan aan je zitten plukken
Ik heb er heel weinig mee. Ik vind/vond zijn humor niet leuk. Maar je kunt er vergif op innemen dat ze een soort tribute van hem gaan uitzenden ja. Zowel op de publieken als op RTL (zonnetje in huis)quote:Op maandag 18 juli 2011 09:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar moest gelijk aan het nummer denken van hem, ( en vind het mooi nummer en mooie tekst) toen ik het las, ach dan zal de tv wel de hele avond alles van hem uitzenden hoop ook King Lear
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik een lekker plekje voor hem maak, het is niet de eerste kat die ik laat helpen
O joepiequote:Op maandag 18 juli 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet zo serieus op de vroege morgen, ben al weer mijn bed uit getimmert door de bouwvakkers hier naast
dacht laatste week want dacht volgende week begint de bouwvakquote:
denk het ook..................quote:Op maandag 18 juli 2011 09:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb er heel weinig mee. Ik vind/vond zijn humor niet leuk. Maar je kunt er vergif op innemen dat ze een soort tribute van hem gaan uitzenden ja. Zowel op de publieken als op RTL (zonnetje in huis)
Goed planquote:
Ik iets anders.quote:
Je buik?quote:
kkkssstttttttttttttt je ging aan je huishoudelijke taken zit je hier nog, heb ik voor niksquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kkkssstttttttttttttt je ging aan je huishoudelijke taken zit je hier nog, heb ik voor niks
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed plan
Zo was erin, keuken opgeruimd, straks nog even stofzuigen en ik kan er weer tegen voor vandaag.
Dat is een constante factor.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 10:06 schreef Toverheks het volgende:
Kally allemaal meisjes voor de deur en ze zijn er allemaal ook degene die ziek is.........hij heeft er 2 gezien want ze nemen dezelfde uitgang achter........hij staat nu weer onder de dousche want er moet weer gewerkt worden
Hij was hartstikke stoer, gaf geen kik en keek alleen maar om zich heen met zo'n koppie van wie doet mij watquote:
Echte bazenkat dusquote:Op maandag 18 juli 2011 10:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was hartstikke stoer, gaf geen kik en keek alleen maar om zich heen met zo'n koppie van wie doet mij wat
Jij bent morgen jarigquote:
ssstquote:
succesquote:
Nu ietsie minder.quote:
Succesquote:Op maandag 18 juli 2011 10:34 schreef Laysa het volgende:
Zo naar het ziekenhuis en dan krijgt DK ander gips....Hoop ik
en ik maar zoeken wie mij verwijderd hadquote:
Ik had al tijden niet meer gekeken....en dan moet het gewoon wegquote:Op maandag 18 juli 2011 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik maar zoeken wie mij verwijderd haddenk dat ik het ook maar opdoek zit er nooit kijk er nooit en vind het onzin allemaal...
succes straks
Da's kut.quote:
Woont Marianne Weber bij jou in huis?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:00 schreef Zeroku het volgende:
Ik hoor Marianne Weber beneden, dus hrt is tijd om te gaan poetsen beneden denk ik.
Je ballenquote:
Kloten voor je. Oh nee, juist niet.quote:
Jij hoort nu onder narcose te liggenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:27 schreef Zorro het volgende:
Ik ben aan het werk, dat is bijna hetzelfde.
Ik ga hem zo halen, het arme beestquote:
Ik wil hem eigenlijk nog wel zien, maar hij wordt helemaal afgefikt in de media. Was het wat?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:19 schreef Zeroku het volgende:
Zat net Auschwitz van Uwe Boll te kijken, moest ik hem uitzetten. Ons pap vond hem te eng
_!
Nee. Het is echt een kutfilm. Hij duurt maar een uur en je ziet echt 20 keer hetzelfde.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk nog wel zien, maar hij wordt helemaal afgefikt in de media. Was het wat?
Dan laat ik hem aan me voorbij gaan. Ik vind WW2 best boeiend maar niet zo boeiend om een wanproduct van een matige regisseur te kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Het is echt een kutfilm. Hij duurt maar een uur en je ziet echt 20 keer hetzelfde.
mwa je hebt ook vrouwen en die gaan naar de kermis en nemen een borstel mee ...quote:
Ik kijk woensdag even voor maandag, maar anders doen we het woensdag, ik hou dinsdag wel open.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
Siep heb je nog gereserveerd voor volgende week maandag?
Of kan dat nog niet
Dan spreek ik volgende week dinsdag met me neefje afDIe wilde dat ik meeging... ok
Harry Potter
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:46 schreef Kally het volgende:
Miran ik kreeg sms van Ian, er werkt daar een nieuwe waar wij 2 anderhalf jaar lol om zouden hebben (vast kleding) ik heb een foto gevraagd
Ja, ik had er ook meer van verwacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan laat ik hem aan me voorbij gaan. Ik vind WW2 best boeiend maar niet zo boeiend om een wanproduct van een matige regisseur te kijken
Werken op Haiti lijkt me ook niets, DIe lopen nog steeds dat puin te ruimen van die aardbeving.quote:
marathon "Zonnetje in huis" op tv?quote:
Ik werk ook de godganse dag.quote:
Wat?quote:
Nietes, het regent maar het is niet koud. Het is 19 gradenquote:
Ik weet niet of we dat hier wel halen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nietes, het regent maar het is niet koud. Het is 19 graden
Ik normaal ook maar nu vakantiequote:
Ja dat is wel zo maar 19 graden is niet koudquote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dat hier wel halen.
En dan nog, 19 graden voor eind juli.
Dat is immer kudt.quote:
Bij mij staat ie heel het jaar aanquote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb even de verwarming aangezet
Nu weer uit hoor
Verwarmingquote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb even de verwarming aangezet
Nu weer uit hoor
volgens Android is het 13 graden in Zwolle.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar 19 graden is niet koud
Maar goed mijn vakantie week is wel verregend, nu al
Jij snapt hetquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
VerwarmingAls je het koud hebt ga je maar wat dichter tegen elkaar aan liggen
Das wel koudquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
volgens Android is het 13 graden in Zwolle.
Vloerverwarming, gewoon niet uitzetten!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
VerwarmingAls je het koud hebt ga je maar wat dichter tegen elkaar aan liggen
Klopt... de andere kant op slepen is de volledige TT laten zien indien die te lang is om helemaal te laten zienquote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef JJH het volgende:
Als je in de mobieletutsjlayout links of rechts over de TT heensleept in je MyAT dan krijg je ook de pagina's te zien.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... de andere kant op slepen is de volledige TT laten zien indien die te lang is om helemaal te laten zien
ja was ijskoud beneden, nu is het weer 21 gradenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verwarming?!
Ik heb het juist best wel warm
Ian blij!quote:
Die heeft er nu weinig aan, aangezien hij niet hier isquote:
Ja he? Ik dacht dat het aan mij lagquote:
Valt toch wel mee? We hebben hier geen airco, maar vorige week was het pas echt vieeeesssssssssssssss Joran!quote:
Totdat iemand hem uitlegt wat je hem hebt aangedaan!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Kally het volgende:
Zorro is zo lief nu
Ligt steeds lekker tegen me aan
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat iemand hem uitlegt wat je hem hebt aangedaan!
Nah... raam staat open het is gewoon vochtig en benauwdquote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? We hebben hier geen airco, maar vorige week was het pas echt vieeeesssssssssssssss Joran!
Oh Almere, wij hebben hier een Duitse wind denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... raam staat open het is gewoon vochtig en benauwd![]()
Wie wil je hard schoppen!?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Verdomme, ik wil dat die TAL meet opschiet.
Ik maak me ook geen zorgen, ze zijn nu allemaal geholpen en ze vinden me gewoon liefquote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Bert vind me ook nog steeds lief.
Uhuh... en... zo... pluizigggggggg!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen, ze zijn nu allemaal geholpen en ze vinden me gewoon lief
Dat ben ik ook gewoon
Ja alleen ik schop altijdquote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nóg niemand... Hoezo? Is dat traditie?
Wil je zeggen dat ik me moet scheren?quote:
LTS-voetbal!quote:
Alleen Kal schopt alleenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nóg niemand... Hoezo? Is dat traditie?
quote:
GMTAquote:
Verlang je er zo na om mij weer even te zienquote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Verdomme, ik wil dat die TAL meet opschiet.
Ah, daar heb je het alquote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh Almere, wij hebben hier een Duitse wind denk ik.
Ik vind jou hartstikke gezelly, dat weet je tochquote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Verlang je er zo na om mij weer even te zien
Vooral net uit bedquote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou hartstikke gezelly, dat weet je toch
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou hartstikke gezelly, dat weet je toch
nou ga ik blozenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De meest gezelly, rode toiletborstel evah!
quote:
nou ik weet nog wel een paar namen hoor die zo voor toiletborstel door kunnen gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HeheheJe won makkelijk, er waren niet veel toiletborstels
* Pheno #looser: no hairquote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik weet nog wel een paar namen hoor die zo voor toiletborstel door kunnen gaan
Ik weet er een paar die er qua geur thuishoren, in dat toiletquote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik weet nog wel een paar namen hoor die zo voor toiletborstel door kunnen gaan
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet er een paar die er qua geur thuishoren, in dat toilet
Maar laten we het classy houden, anders schoppen ze ons terug naar RLS
Naaaaaaah!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet er een paar die er qua geur thuishoren, in dat toilet
Maar laten we het classy houden, anders schoppen ze ons terug naar RLS
In mijn tijd nog niet. Vroeger, toen de vissen nog liepen!quote:
Het was vroeger wel met 2 o's?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn tijd nog niet. Vroeger, toen de vissen nog liepen!
Nee joh, dat is juist de grap. Ik spel het altijd verkeerd, omdat appelquote:
OHwquote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist de grap. Ik spel het altijd verkeerd, omdat appel
Komt door de autocorrect in FF, die vind dat ik losser (in het NL) benquote:
En dan een koffie verslaving opbouwen?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
w000t![]()
Nog een koffie, kan makkelijk volgens mij.
Lekker afkicken van de RedBull, zo
Dit dus, als je dat verschil niet kunt zienquote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Troll.
Anders is ie dommer dan het achtereind van een varken.
En dan nog, even 12 ruggen uitgeven en helemaal niets nazoeken of nakijken op internet.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus, als je dat verschil niet kunt zien!
Huh?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:08 schreef Kally het volgende:
Zo visite weer weg, hij ging naar de sportschool, want hij is al zo klein
Zoon van vrienden van me, kwam even kadootje brengen voor D. maar hij is 1.98 en bijna net zo breed, zijn bovenarmen zijn mijn bovenbenenquote:
Zou die ook hetzelfde werken als bij vrouwen?quote:
Alweer?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:16 schreef Laysa het volgende:
Alsof er hier in huis al niet genoeg kutzooi is
![]()
Net infuus accuut moeten wisselen![]()
enige voordeel is hieraan dat ik dan volgende week zaterdag als het goed is nergens last van heb![]()
Klopt met hamer op de houten deur
Geen ideequote:Op maandag 18 juli 2011 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou die ook hetzelfde werken als bij vrouwen?
Jaquote:Op maandag 18 juli 2011 16:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee
En alsof je dat zomaar opeens ontdekt![]()
brb, even iets checken.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee
En alsof je dat zomaar opeens ontdekt![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:19 schreef iBenny het volgende:
Ik ontdekte net een hoofd onder mijn oksel!
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:16 schreef Laysa het volgende:
Alsof er hier in huis al niet genoeg kutzooi is
![]()
Net infuus accuut moeten wisselen![]()
enige voordeel is hieraan dat ik dan volgende week zaterdag als het goed is nergens last van heb![]()
Klopt met hamer op de houten deur
ja....begon vanochtend en daarnet knalrood...Denk dat het komt dat ik Dk heb moeten tillen enzulks...tis maar goed dat hij vanaf nu meer zelf kan.quote:
Uitknijpen?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:19 schreef iBenny het volgende:
Ik ontdekte net een hoofd onder mijn oksel!
Njah maar vorige was ook al zo, vraag het van de week wel evenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....begon vanochtend en daarnet knalrood...Denk dat het komt dat ik Dk heb moeten tillen enzulks...tis maar goed dat hij vanaf nu meer zelf kan.
LayLay, ik vind het zielig voor je enzeaux, maar in mijn hoofd is dát hilarisch.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:19 schreef Laysa het volgende:
Denk dat het komt dat ik Dk heb moeten tillen enzulks...
Je kamer nu vol met pusverf?quote:
Ik ga niet naar het vu...dat heb ik al af moeten zeggenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah maar vorige was ook al zo, vraag het van de week wel even
Dat is het ook....alleen de pus vond het minder grappigquote:Op maandag 18 juli 2011 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LayLay, ik vind het zielig voor je enzeaux, maar in mijn hoofd is dát hilarisch.
Waarom afzeggen?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga niet naar het vu...dat heb ik al af moeten zeggen![]()
[..]
Dat is het ook....alleen de pus vond het minder grappig![]()
Ik ga gewoon lekker zitten chagerijnen tegen de katten
Mr. Potato headquote:Op maandag 18 juli 2011 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, er ligt nu een neus, oren, hersenen, ed. verspreid over de vloer
Yep is die ookquote:Op maandag 18 juli 2011 16:29 schreef Laysa het volgende:
Dr is trouwens....ff tip0 zo voor de lekker.....een nieuwe ( voor mij) Philidelphia....Met Feta en komkommer en die is
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....begon vanochtend en daarnet knalrood...Denk dat het komt dat ik Dk heb moeten tillen enzulks...tis maar goed dat hij vanaf nu meer zelf kan.
Spare rib expressquote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga bestellen zo, pizza, pasta of lasagna?
Wat een ellende
pizzaquote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
Wat een ellende
Gisteren al opquote:
Iets bij de beer vandaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
Wat een ellende
Zo'n cracotte, philadelphia en plakjes komkommer op... *bam*quote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Laysa het volgende:
en op een croissantje komt die gewoon het allerbeste uit![]()
Nee we willen iets van de pizzeriaquote:
Ook lekkerquote:
quote:
lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 16:35 schreef Laysa het volgende:
Maar eerst eet ik nog een croissant en ik neem dr een glas rosé bij....
Is ook lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 16:35 schreef Zeroku het volgende:
Wij eten aardappel anders.
Leuken woordgrap.
Erpelquote:Op maandag 18 juli 2011 16:35 schreef Zeroku het volgende:
Wij eten aardappel anders.
Leuken woordgrap.
Met Romana op de scooterquote:Op maandag 18 juli 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waaterscooter?
Zo nog even stofzuigen en dweilen beneden
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LayLay, ik vind het zielig voor je enzeaux, maar in mijn hoofd is dát hilarisch.
Die laaf moet zich niet zo aanstellenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ook wel lachen, zie Laysa al helemaal met D/K op haar nek, en maar roepen werk nu eens ff mee..........
Nog nietquote:
Auwquote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben dom, ik kook eitje, ik haal alles van het gas af, ik wil de vaatwasser inruimen, dus ik dacht ow het pitje kan er ook in, ik pak pitje beet, nu vingers au
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben dom, ik kook eitje, ik haal alles van het gas af, ik wil de vaatwasser inruimen, dus ik dacht ow het pitje kan er ook in, ik pak pitje beet, nu vingers au
C_atjequote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
ja het witte goud ligt al op een spiegeltje op je te wachtenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ik overleef het wel met wat drugs en drank![]()
Zo en nu heb ik genoeg gezeurd hoor
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja het witte goud ligt al op een spiegeltje op je te wachten
Ik heb dozen vol, oh wacht het is gewoon wasmiddel vond het al zo raar dat ik steeds belletjes zat te blazen![]()
stom he gebeurt mij nooitquote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:12 schreef Toverheks het volgende:
nou ik ga me ff in bikini hijsen, mijn luchtbedje opblazen en ff lekker een uurtje dobberen op mijn balkonnetje, heb echt een prive zwembad........niet jaloers worden hoor, kunnen jullie ook hebben als jullie putje van balkon niet gauw genoeg door loopt
Ian gaat het even proberenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:17 schreef Kally het volgende:
oehhh we hebben een nieuwe buur binnenkort Ian wil ook CV gaan doen
Ik heb alle vertrouwen in jequote:
Ik heb die zooi uitgeschakeld dus leef je uitquote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bied alvast mijn excuses aan voor irritante onzin over CityVille via FBIk snap er geen hout van
Msn staat openquote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bied alvast mijn excuses aan voor irritante onzin over CityVille via FBIk snap er geen hout van
Op FB zelf heb ik er geen last van, maar het komt altijd wel via Tweetdeck op m'n foon binnen. Don't worry, ik heb er nog een paar.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb gezorgd dat de schade beperkt blijft door hem sommige dingen weg te laten klikkenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Op FB zelf heb ik er geen last van, maar het komt altijd wel via Tweetdeck op m'n foon binnen. Don't worry, ik heb er nog een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |