quote:Op maandag 18 juli 2011 08:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt het bazenpakket nu (kom teveel in ONZ)
Lapo, TT, Fipo
En dan straks naar het toilet en dan die opgehouden scheet eruit brullen!quote:
Ja, nou ja hij had een mooie leeftijd maar toch.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Lekker vroeg wakker
wilde sporten maar mijn rug/schouders doen echt auZo eerst maar eens fysiotherapeut bellen
Ow en rip John Kraaijkamp sr.86 jaar geloof ik, maar toch. Vind hem altijd zo schattig, zo van. Die zou ik wel als opa willen ofzo
Moet dat op het toilet?quote:Op maandag 18 juli 2011 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan straks naar het toilet en dan die opgehouden scheet eruit brullen!
Ja, voor de extra galm!quote:
Oh jaquote:
Lekker, ik zie een oude bekende in ONZ radioquote:Op maandag 18 juli 2011 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is snel, morgen 14:45 uur al afspraak met fysio
Symph?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, ik zie een oude bekende in ONZ radio
Jaquote:
Ja hij draait ook bij Radio 49quote:
Ja maar dat komt omdat niet iedereen in hetzelfde topic post als ikquote:Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
Alle posts van C_A lezen als een deja vu
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
Alle posts van C_A lezen als een deja vu
I knowquote:Op maandag 18 juli 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij draait ook bij Radio 49
[..]
Ja maar dat komt omdat niet iedereen in hetzelfde topic post als ik
En dan in een ander topic, hoe knap is dat van onsquote:
Ik voel een band groeien.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan in een ander topic, hoe knap is dat van ons
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:52 schreef Kally het volgende:
Wat een held is Zorro, hij geeft geen kik in de auto, ligt er gewoon heel relaxed bij
Dat heb je in TAL, ik waarschuw maar vastquote:
Haai heksje, ja triest he? Een stukje Nederlandse geschiedenis wegquote:
Hij is nu daar, ik moet hem half 1 ophalenquote:
ach mooie leeftijd, maar toen ik het las moest ik aan zijn nummer denken, 86 ik hoop het te worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb je in TAL, ik waarschuw maar vast
[..]
Haai heksje, ja triest he? Een stukje Nederlandse geschiedenis weg
oh oke, nou als hij dan net zo raar gaat doen als Terror Jaapquote:Op maandag 18 juli 2011 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is nu daar, ik moet hem half 1 ophalen
Schat dat is hij al, hij lag op zijn broer te rijdenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, nou als hij dan net zo raar gaat doen als Terror Jaapdan heb je ook een homo in huis
wat een viezerikquote:Op maandag 18 juli 2011 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat dat is hij al, hij lag op zijn broer te rijden
quote:
hahahaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 09:29 schreef Kally het volgende:
[..]
En die is een slag groter dus het was echt geen gezicht
maar moest gelijk aan het nummer denken van hem, ( en vind het mooi nummer en mooie tekst) toen ik het las, ach dan zal de tv wel de hele avond alles van hem uitzenden hoop ook King Learquote:Op maandag 18 juli 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
Triest idd, maar geen schok. De beste man was al 86. Mooie leeftijd om te gaan.
nou laat hem maar lekker met rust lijkt mij, hoe zou jij het vinden als je net je doos kwijt bent en ze gaan aan je zitten plukkenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:32 schreef Kally het volgende:
Nou ja straks is hij heul zielig natuurlijk ga ik hem lekker vertroetelen
Ik bedoelde dat ik een lekker plekje voor hem maak, het is niet de eerste kat die ik laat helpenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou laat hem maar lekker met rust lijkt mij, hoe zou jou het vinden als je net je doos kwijt bent en ze gaan aan je zitten plukken
Ik heb er heel weinig mee. Ik vind/vond zijn humor niet leuk. Maar je kunt er vergif op innemen dat ze een soort tribute van hem gaan uitzenden ja. Zowel op de publieken als op RTL (zonnetje in huis)quote:Op maandag 18 juli 2011 09:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar moest gelijk aan het nummer denken van hem, ( en vind het mooi nummer en mooie tekst) toen ik het las, ach dan zal de tv wel de hele avond alles van hem uitzenden hoop ook King Lear
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik een lekker plekje voor hem maak, het is niet de eerste kat die ik laat helpen
O joepiequote:Op maandag 18 juli 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet zo serieus op de vroege morgen, ben al weer mijn bed uit getimmert door de bouwvakkers hier naast
dacht laatste week want dacht volgende week begint de bouwvakquote:
denk het ook..................quote:Op maandag 18 juli 2011 09:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb er heel weinig mee. Ik vind/vond zijn humor niet leuk. Maar je kunt er vergif op innemen dat ze een soort tribute van hem gaan uitzenden ja. Zowel op de publieken als op RTL (zonnetje in huis)
Goed planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |