Klopt... de andere kant op slepen is de volledige TT laten zien indien die te lang is om helemaal te laten zienquote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef JJH het volgende:
Als je in de mobieletutsjlayout links of rechts over de TT heensleept in je MyAT dan krijg je ook de pagina's te zien.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... de andere kant op slepen is de volledige TT laten zien indien die te lang is om helemaal te laten zien
ja was ijskoud beneden, nu is het weer 21 gradenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verwarming?!
Ik heb het juist best wel warm
Ian blij!quote:
Die heeft er nu weinig aan, aangezien hij niet hier isquote:
Ja he? Ik dacht dat het aan mij lagquote:
Valt toch wel mee? We hebben hier geen airco, maar vorige week was het pas echt vieeeesssssssssssssss Joran!quote:
Totdat iemand hem uitlegt wat je hem hebt aangedaan!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Kally het volgende:
Zorro is zo lief nu
Ligt steeds lekker tegen me aan
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat iemand hem uitlegt wat je hem hebt aangedaan!
Nah... raam staat open het is gewoon vochtig en benauwdquote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? We hebben hier geen airco, maar vorige week was het pas echt vieeeesssssssssssssss Joran!
Oh Almere, wij hebben hier een Duitse wind denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... raam staat open het is gewoon vochtig en benauwd![]()
Wie wil je hard schoppen!?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Verdomme, ik wil dat die TAL meet opschiet.
Ik maak me ook geen zorgen, ze zijn nu allemaal geholpen en ze vinden me gewoon liefquote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Bert vind me ook nog steeds lief.
Uhuh... en... zo... pluizigggggggg!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen, ze zijn nu allemaal geholpen en ze vinden me gewoon lief
Dat ben ik ook gewoon
Ja alleen ik schop altijdquote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nóg niemand... Hoezo? Is dat traditie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |