Ik wil hem eigenlijk nog wel zien, maar hij wordt helemaal afgefikt in de media. Was het wat?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:19 schreef Zeroku het volgende:
Zat net Auschwitz van Uwe Boll te kijken, moest ik hem uitzetten. Ons pap vond hem te eng
_!
Nee. Het is echt een kutfilm. Hij duurt maar een uur en je ziet echt 20 keer hetzelfde.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk nog wel zien, maar hij wordt helemaal afgefikt in de media. Was het wat?
Dan laat ik hem aan me voorbij gaan. Ik vind WW2 best boeiend maar niet zo boeiend om een wanproduct van een matige regisseur te kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Het is echt een kutfilm. Hij duurt maar een uur en je ziet echt 20 keer hetzelfde.
mwa je hebt ook vrouwen en die gaan naar de kermis en nemen een borstel mee ...quote:
Ik kijk woensdag even voor maandag, maar anders doen we het woensdag, ik hou dinsdag wel open.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
Siep heb je nog gereserveerd voor volgende week maandag?
Of kan dat nog niet
Dan spreek ik volgende week dinsdag met me neefje afDIe wilde dat ik meeging... ok
Harry Potter
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:46 schreef Kally het volgende:
Miran ik kreeg sms van Ian, er werkt daar een nieuwe waar wij 2 anderhalf jaar lol om zouden hebben (vast kleding) ik heb een foto gevraagd
Ja, ik had er ook meer van verwacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan laat ik hem aan me voorbij gaan. Ik vind WW2 best boeiend maar niet zo boeiend om een wanproduct van een matige regisseur te kijken
Werken op Haiti lijkt me ook niets, DIe lopen nog steeds dat puin te ruimen van die aardbeving.quote:
marathon "Zonnetje in huis" op tv?quote:
Ik werk ook de godganse dag.quote:
Wat?quote:
Nietes, het regent maar het is niet koud. Het is 19 gradenquote:
Ik weet niet of we dat hier wel halen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nietes, het regent maar het is niet koud. Het is 19 graden
Ik normaal ook maar nu vakantiequote:
Ja dat is wel zo maar 19 graden is niet koudquote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dat hier wel halen.
En dan nog, 19 graden voor eind juli.
Dat is immer kudt.quote:
Bij mij staat ie heel het jaar aanquote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb even de verwarming aangezet
Nu weer uit hoor
Verwarmingquote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb even de verwarming aangezet
Nu weer uit hoor
volgens Android is het 13 graden in Zwolle.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar 19 graden is niet koud
Maar goed mijn vakantie week is wel verregend, nu al
Jij snapt hetquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
VerwarmingAls je het koud hebt ga je maar wat dichter tegen elkaar aan liggen
Das wel koudquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
volgens Android is het 13 graden in Zwolle.
Vloerverwarming, gewoon niet uitzetten!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
VerwarmingAls je het koud hebt ga je maar wat dichter tegen elkaar aan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |