Ik iets anders.quote:
Je buik?quote:
kkkssstttttttttttttt je ging aan je huishoudelijke taken zit je hier nog, heb ik voor niksquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kkkssstttttttttttttt je ging aan je huishoudelijke taken zit je hier nog, heb ik voor niks
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed plan
Zo was erin, keuken opgeruimd, straks nog even stofzuigen en ik kan er weer tegen voor vandaag.
Dat is een constante factor.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 10:06 schreef Toverheks het volgende:
Kally allemaal meisjes voor de deur en ze zijn er allemaal ook degene die ziek is.........hij heeft er 2 gezien want ze nemen dezelfde uitgang achter........hij staat nu weer onder de dousche want er moet weer gewerkt worden
Hij was hartstikke stoer, gaf geen kik en keek alleen maar om zich heen met zo'n koppie van wie doet mij watquote:
Echte bazenkat dusquote:Op maandag 18 juli 2011 10:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was hartstikke stoer, gaf geen kik en keek alleen maar om zich heen met zo'n koppie van wie doet mij wat
Jij bent morgen jarigquote:
ssstquote:
succesquote:
Nu ietsie minder.quote:
Succesquote:Op maandag 18 juli 2011 10:34 schreef Laysa het volgende:
Zo naar het ziekenhuis en dan krijgt DK ander gips....Hoop ik
en ik maar zoeken wie mij verwijderd hadquote:
Ik had al tijden niet meer gekeken....en dan moet het gewoon wegquote:Op maandag 18 juli 2011 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik maar zoeken wie mij verwijderd haddenk dat ik het ook maar opdoek zit er nooit kijk er nooit en vind het onzin allemaal...
succes straks
Da's kut.quote:
Woont Marianne Weber bij jou in huis?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:00 schreef Zeroku het volgende:
Ik hoor Marianne Weber beneden, dus hrt is tijd om te gaan poetsen beneden denk ik.
Je ballenquote:
Kloten voor je. Oh nee, juist niet.quote:
Jij hoort nu onder narcose te liggenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:27 schreef Zorro het volgende:
Ik ben aan het werk, dat is bijna hetzelfde.
Ik ga hem zo halen, het arme beestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |