LTS-voetbal!quote:
Alleen Kal schopt alleenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nóg niemand... Hoezo? Is dat traditie?
quote:
GMTAquote:
Verlang je er zo na om mij weer even te zienquote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Verdomme, ik wil dat die TAL meet opschiet.
Ah, daar heb je het alquote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh Almere, wij hebben hier een Duitse wind denk ik.
Ik vind jou hartstikke gezelly, dat weet je tochquote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Verlang je er zo na om mij weer even te zien
Vooral net uit bedquote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou hartstikke gezelly, dat weet je toch
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou hartstikke gezelly, dat weet je toch
nou ga ik blozenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De meest gezelly, rode toiletborstel evah!
quote:
nou ik weet nog wel een paar namen hoor die zo voor toiletborstel door kunnen gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HeheheJe won makkelijk, er waren niet veel toiletborstels
* Pheno #looser: no hairquote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik weet nog wel een paar namen hoor die zo voor toiletborstel door kunnen gaan
Ik weet er een paar die er qua geur thuishoren, in dat toiletquote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik weet nog wel een paar namen hoor die zo voor toiletborstel door kunnen gaan
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet er een paar die er qua geur thuishoren, in dat toilet
Maar laten we het classy houden, anders schoppen ze ons terug naar RLS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |