quote:Op maandag 18 juli 2011 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LayLay, ik vind het zielig voor je enzeaux, maar in mijn hoofd is dát hilarisch.
Die laaf moet zich niet zo aanstellenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ook wel lachen, zie Laysa al helemaal met D/K op haar nek, en maar roepen werk nu eens ff mee..........
Nog nietquote:
Auwquote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben dom, ik kook eitje, ik haal alles van het gas af, ik wil de vaatwasser inruimen, dus ik dacht ow het pitje kan er ook in, ik pak pitje beet, nu vingers au
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben dom, ik kook eitje, ik haal alles van het gas af, ik wil de vaatwasser inruimen, dus ik dacht ow het pitje kan er ook in, ik pak pitje beet, nu vingers au
C_atjequote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
ja het witte goud ligt al op een spiegeltje op je te wachtenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ik overleef het wel met wat drugs en drank![]()
Zo en nu heb ik genoeg gezeurd hoor
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja het witte goud ligt al op een spiegeltje op je te wachten
Ik heb dozen vol, oh wacht het is gewoon wasmiddel vond het al zo raar dat ik steeds belletjes zat te blazen![]()
stom he gebeurt mij nooitquote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:12 schreef Toverheks het volgende:
nou ik ga me ff in bikini hijsen, mijn luchtbedje opblazen en ff lekker een uurtje dobberen op mijn balkonnetje, heb echt een prive zwembad........niet jaloers worden hoor, kunnen jullie ook hebben als jullie putje van balkon niet gauw genoeg door loopt
Ian gaat het even proberenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:17 schreef Kally het volgende:
oehhh we hebben een nieuwe buur binnenkort Ian wil ook CV gaan doen
Ik heb alle vertrouwen in jequote:
Ik heb die zooi uitgeschakeld dus leef je uitquote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bied alvast mijn excuses aan voor irritante onzin over CityVille via FBIk snap er geen hout van
Msn staat openquote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bied alvast mijn excuses aan voor irritante onzin over CityVille via FBIk snap er geen hout van
Op FB zelf heb ik er geen last van, maar het komt altijd wel via Tweetdeck op m'n foon binnen. Don't worry, ik heb er nog een paar.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb gezorgd dat de schade beperkt blijft door hem sommige dingen weg te laten klikkenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Op FB zelf heb ik er geen last van, maar het komt altijd wel via Tweetdeck op m'n foon binnen. Don't worry, ik heb er nog een paar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |