Ik ook? waarom gaat het dan mis?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
De nummering was toch al om zeep geholpen door XM. Had mij ff gevraagd, ik zit op een netbook.
Ik heb die alweer aangepastquote:Op zondag 17 juli 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
De nummering was toch al om zeep geholpen door XM. Had mij ff gevraagd, ik zit op een netbook.
Zo raak je wel lurkers kwijtquote:Op zondag 17 juli 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:50 schreef kwakz0r het volgende:
Groetjes vanaf de achterbank van uniek's auto
Als ik er al aan denk gaan m'n nekharen overeind staanquote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op alles waar schuim in zitIk begrijp dus ook helemaal niets van Moblo
Bij de IKEA linksaf.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo broodje op, kom nu die kant op! 10-15 min fietsen gok ik. Mits ik niet verdwaal, maar heb foon met google maps mee.
Pasta koken, in ovenschaal doen (of van die verse pasta, die hoef je niet te koken)quote:Op zondag 17 juli 2011 13:47 schreef Chicolate het volgende:
*gaap* Ik heb een echte brakke zondag. Beetje aan het bijkomen van allerlei dingen 'moeten' de laatste tijd. Dus lig ik al een paar uur tv te kijken op de bank.
Nu maar eens verzinnen wat ik vanavond ga eten. Er ligt pangafilet en koolvis in de koelkast, dat moet vandaag op, maar ik kan geen leuke/lekkere recepten vinden. Liefst iets 'hollands' (niet pittig) en niet té eenvoudig (gewoon opbakken met aardappelen en broccoli is bijv te saai). En geen champignons/paprika/olijven. Nouja ik zoek nog even verder. Baal nu dat al mijn kookboeken nog thuis liggen.
Iets uit de oven goed idee ... ik kom nu hierop:quote:Op zondag 17 juli 2011 13:54 schreef Blurred86 het volgende:
Chico, ik maak wel eens een ovenschotel met witvis, simpel maar wel heel lekker![]()
Groente bakken, saus maken (ik maak meestal een dillesaus met bouillion en melk, indikken met bloem) vis erbij en alles in de oven ongeveer 20 minuten tot er een mooi korstje op zit. Lekker met aardappel (evt erbij in de oven) of rijst.
Heel liefquote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Pasta koken, in ovenschaal doen (of van die verse pasta, die hoef je niet te koken)
zak voorgesneden prei er overheen
olijfolie daar overheen
afdekken met pangafilet
daarover een zakje prei saus, alles moet bedekt zijn
peper, zout
in de oven tot de filet bruin en knapperig wordt
die lijken me dan weer niet zo lekkerquote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Iets uit de oven goed idee ... ik kom nu hierop:
http://www.okokorecepten.(...)ketjes-tortillachips
http://www.okokorecepten.(...)uw/kabeljauw-schotel
Of misschien zoiets?
http://www.okokorecepten.(...)ge-vissticks-koolvis
Oeh dat ziet er ook goed uitquote:Op zondag 17 juli 2011 14:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
die lijken me dan weer niet zo lekkermaar smaken verschillen natuurlijk
![]()
http://www.kayotic.nl/blog/kays-fish-pie dit lijkt een beetje op wat ik maak, maar dan met meer groente en zonder puree, al lijkt het me met puree best okee (dat rijmt)
rauw in de oven, met een dressing van citroenrasp, olijfolie, peper en zout en wat citroensap eroverheen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
en nu ben ik de weg kwijt na dat kijken naar al die recepten.
Ik zoek iets voor 2 stronken broccoli maar dan wel sjiek aangekleed (doordeweeks roerbak ik het of gooi het door een saus of eten we het zo maar dit is voor het weekend).
Dit lijkt me wel lekker met uiteraard vers gemaakte saus http://www.ah.nl/recepten/recept?id=721598&rq=broccoli
Maar suggesties zijn welkom
quote:
ik vind mac en cheese met broccoli niet bepaald sjiek eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 juli 2011 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zoek iets voor 2 stronken broccoli maar dan wel sjiek aangekleed (doordeweeks roerbak ik het of gooi het door een saus of eten we het zo maar dit is voor het weekend).
Dit lijkt me wel lekker met uiteraard vers gemaakte saus http://www.ah.nl/recepten/recept?id=721598&rq=broccoli
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:37 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vind mac en cheese met broccoli niet bepaald sjiek eerlijk gezegdwel lekker though
zelf ben ik een groot fan van broccoli soep
Gelijk hebben julliequote:Op zondag 17 juli 2011 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
rauw in de oven, met een dressing van citroenrasp, olijfolie, peper en zout en wat citroensap eroverheen.![]()
Wij hebben besloten vandaag niet meer naar de camping te rijden, het regent zo hard, en geen zin om het tentje bij regen op te zetten, etc. Morgen dus. Vandaag brakken we hier uit...
Die moest je ook op je handen wrijven, niet opetenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik er al aan denk gaan m'n nekharen overeind staanzelfde als ik aan zaken als van die magnesiumblokken die je met gym moest gebruiken denk
Broccolisoep?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Broccoliquote:Op zondag 17 juli 2011 14:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Broccolisoep?
Ik ga voor de marokkaanse balletje met rijst en een nog niet verzonnen groente erbij. Maar als elke dag zo lang duurt, ben ik vanavond nog niet klaar met het menu voor deze week.
Ja zou dat erbij smaken? Want dat vind ik wel zo makkelijk en ik hou van broccoliquote:Op zondag 17 juli 2011 14:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Broccoli
Nee dat eet ie ook nietlastig is hij eigenlijk
Mooiquote:
lekker he broccolisoep?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vanavond broccolisoep makenLekker joh
Met zachte geitenkaas?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vanavond broccolisoep makenLekker joh
Ja broccoli met een tomatendipjequote:Op zondag 17 juli 2011 14:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zou dat erbij smaken? Want dat vind ik wel zo makkelijk en ik hou van broccoli.
Ach ik ben zelf ook lastig, des te groter de uitdaging om wat lekkers te maken.
http://uitdekeukenvanarde(...)mburgerbroodjes.htmlquote:Op zondag 17 juli 2011 14:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi. Avondeten voor vanavond staat vast.
Morgen wil ik hamburgers gaan maken. Tot nu toe kom ik niet verder dan rundergehakt, ei, wat broodkruim, een uitje en wat peper/zout en ik kan nergens een goed, recept vinden voor hamburgers. Wel al een recept gevonden voor zelfgemaakte broodjes. En wat doe je erop, sla tomaat kaas spek ofzo? (het moet een complete maaltijd zijn).
Wat is dat en waar haal je het?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Haal een tube harissa en doe dat ook door je hamburgergehakt heen, zó lekker!
Ohquote:Op zondag 17 juli 2011 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Elke zichzelf respecterende internationale supermarkt/toko heeft het wel denk ik.
Het is een pittige pasta gemaakt van chili, knoflook, specerijen, etc.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harissa
De burgers hiermee waren een hit op mijn verjaardagsbarbecue
Dankje, dat wordt hem! Ik heb geen kitchenaid, dus moet zelf gaan kneden neem ik aan?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
http://uitdekeukenvanarde(...)mburgerbroodjes.html
Jupquote:Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje, dat wordt hem! Ik heb geen kitchenaid, dus moet zelf gaan kneden neem ik aan?
Mijn super hier heeft bijna niets, dus Mo's tip probeer ik een keer als ik weer in Amsterdam ben.
2 days down, 4 days to go.
Later als mijn keuken groot is ga ik zoveel mooie spullen kopenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jupik heb ook geen Kitchenaid hoor
![]()
Iets met een verlangslijstje enzo
Mee eensquote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Later als mijn keuken groot is ga ik zoveel mooie spullen kopen. Koken is zoveel leuker als je de spullen (en tijd en geld) ervoor hebt!
Ziet er goed uitquote:Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat ik er nog wat op moet oefenen en de receptuur iets moet aanpassen, hij kan wat mooier, maar lekker istie wel(dit is wat er nu nog van over is)
quote:
Was 'ie ookquote:
Mja, de enige met een Google+ account die ik ken is een vervelende excollega (kreeg net een bericht dat ze van Hyves af gaat, nicequote:Op zondag 17 juli 2011 17:03 schreef Blurred86 het volgende:
ja stom is dat he Syrena, misschien moet je gewoon nog even wachten tot google+ helemaal hip is, dan kun je facebook helemaal overslaanop google+ kun je mensen ook in 'cirkles' indelen en dan per status update/foto/bericht kiezen welke cirkles het mogen zien. Kun je veilig over je collega's bitchen zonder dat ze het zien
Huh, hadden ze een fles wijn meegenomen? Niet gezienquote:Op zondag 17 juli 2011 17:14 schreef MarMar het volgende:
Owja,bijna vergeten on topic te gaan
lijstje:
O: 2 crackers met kaas
T: appel
L: stukje quiche van gister, rauwkost
T: TAART!!!
D: sperziebonen en gehaktballetjes
T: stukje meloen
T: een glas rode wijn van de slankiesen misschien nog een paar olijfjes
Echt een weekendmenu!
Facebook is voor meelopersquote:Op zondag 17 juli 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Klagen kun je hier toch doen, Syrena?
Ik vind Hyves voor huisvrouwen en pubers /Vik kort door de bocht. Facebook is even wennen, maar nodigt wel veel meer uit tot interactie dan Hyves, vind ik. En geen troela's die je met een dom plaatje een fijne dag wensen + geen irritante smileys
.
Jij bent iig geen truttige huisvrouwquote:Op zondag 17 juli 2011 17:20 schreef MarMar het volgende:
lol Vik njah, behalve wat bakken doe ik bijzonder weinig huishouden, maar huisvrouw it is dan![]()
Mijn hele fam. zit op hyves (de jongere generatie dan), dat is mijn excuus
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, hadden ze een fles wijn meegenomen? Niet gezien.
whehe, nou ik zit op het randje met mijn jarenvijftig taartreceptquote:Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent iig geen truttige huisvrouw. En je hebt ook FB
.
Masterchef Amerika is toch met Gordon Ramsey? Wat een slechte koks zijn dat, ook in Hell's Kitchen. Die kinderen zijn nog beter! Al begin ik me wel een beetje aan die kinderen te ergeren, ze zijn me iets te perfect, net minivolwassenenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Vik, vergeten te zeggen
Geniet van je wijntje MarMar.
Masterchef Australie en Amerika lijken wel heel erg op elkaar.. Wat een drama maken ze er ook van.
Junior wat origineler?
3 kwartier kijk ik ook in een kwartier wegquote:Op zondag 17 juli 2011 17:31 schreef MarMar het volgende:
Ik neem ze op en spoel het geleuter tussendoor altijd door Uniekjunior vind ik tof, verbazingwekkend wat die kids kunnen en watvoor recepten ze uit hun blote hoofd blijken te weten!
Ze zijn altijd blij voor elkaar ("Goed gedaan!"), maken heel volwassen en sportieve opmerkingen... krijg echt een beetje het gevoel alsof ze een beetje zo gedrilld zijn, ze komen niet over als kinderen. Maar goed, ze maken wel lekkere dingen en ze hebben er volgens mij wel plezier en daar gaat het om!quote:Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
3 kwartier kijk ik ook in een kwartier weg
Junior binnenkort maar eens kijken.
Denk dat Vik wel gelijk heeft met "minivolwassen"
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Coco's zijn anders heel lief hoor!.
Ah, mooi zoquote:Op zondag 17 juli 2011 16:06 schreef MarMar het volgende:
Oh en het was gezellig met de meidenze zijn net weer weg.
Oh wat leuk!!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag van 7.30u - 16.30u met een vriendin samen op de rommelmarkt gestaan
Was nog leuk ook. En best lucratiefZelf ¤100 winst; m'n vriendin +/- ¤130. Toch leuk
![]()
Verder, lijstje:
O: boterham met pindakaas
T: stroopwafel
L: broodjes met omelet + spek*
T/D: frietjes
T: ananas
* Martijn is ons rond 12u, half een die broodjes speciaal komen brengen. Het ei was nog lekker warm. Mijn man is echt lief; is naderhand nog thee komen brengen voor Judith en heeft ons echt goed verzorgd![]()
Ehrm, eigenlijk vooral boeken (met pijn in mijn hart, maar echt geen plaats en nu stonden ze -bij wijze van spreken- in de kelder in dozen weg te rotten) en 'oude' kleding (waar ik bijvoorbeeld echt niet meer in pasquote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!
Dat wil ik ook nog eens doen met een vriendin. Wat heb je allemaal verkocht?
Of gewoon fotoen gaat het weer wat beter +
![]()
lieff!
Oh, en ja, gelukkig welquote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!
Dat wil ik ook nog eens doen met een vriendin. Wat heb je allemaal verkocht?
Of gewoon fotoen gaat het weer wat beter +
![]()
lieff!
Eerlijk is eerlijk: zo is hij eigenlijk altijd welquote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef MarMar het volgende:
Hij doet iig erg zijn best om het goed te maken coco
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
MarMar bedankt voor de gezellige ontvangst & de prachtige en heerlijke taart!
Hier zijn de beesten gevoederd en heb ik een stief kwartiertje op bed gelegen - ik word zó moe van zo'n middagje koffie, erg he?.
Eten staat op; witte rijst, sperziebonen, wat gehaktballetjes & pindasaus.
Je gaat er echt 25 nog krijgen?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en nieuwe cadeautjes gekregen
Twee nieuwe comics (Ronin & V for Vendetta, beide de Absolute edities). En een nieuwe (staaf)mixer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus 5 down, en nog 25 cadeautjes to go nu![]()
Kleding oh dat is goed te weten heb bergen kleding liggenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm, eigenlijk vooral boeken (met pijn in mijn hart, maar echt geen plaats en nu stonden ze -bij wijze van spreken- in de kelder in dozen weg te rotten) en 'oude' kleding (waar ik bijvoorbeeld echt niet meer in pas).
Zal eens een fotootje opsnorren
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
MarMar bedankt voor de gezellige ontvangst & de prachtige en heerlijke taart!
Hier zijn de beesten gevoederd en heb ik een stief kwartiertje op bed gelegen - ik word zó moe van zo'n middagje koffie, erg he?.
Eten staat op; witte rijst, sperziebonen, wat gehaktballetjes & pindasaus.
Hoef er ook niet meer voor te hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kleding gaat eigenlijk heel goed. Ligt er een beetje aan wat je ervoor vraagt natuurlijk. Maar shirtjes/zomerrokjes doe ik gewoon voor 2-3 euro weg (zeker als ik ze al vaak heb aangehad en ze hier toch maar liggen te liggen).
Wat duurdere jurkjes en zo deden we voor 5-10 euro weg. Ging prima zo
En yeh, hij is echt zijn best aan het doen om me in totaal 30 cadeautjes te gevenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
Je gaat er echt 25 nog krijgen?
Oehhh leeswerken een staafmixer (welke?).
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:24 schreef Chicolate het volgende:
De marokkaanse visballetjes in tomatensaus, broccoli en rijst zijn bijna klaar. Alleen is mijn broertje nog niet thuis
.
Oehh ik zou hem de lush site aanwijzenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En yeh, hij is echt zijn best aan het doen om me in totaal 30 cadeautjes te geven^^
Oh, deze mixer: (de Braun M1050, blijkbaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog gezellig ookquote:Op zondag 17 juli 2011 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoef er ook niet meer voor te hebbenziet er leuk uit!
Dat is een ideequote:Op zondag 17 juli 2011 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
Oehh ik zou hem de lush site aanwijzen
Dat is een mooie alleskunner
Heb op de markt gewerkt,enorm leuk maar ze hadden stoelen moeten hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is nog gezellig ookWe zijn wel complete rommelmarkt noobs. Natuurlijk niks meegenomen om het zeil vast te maken en dergelijke. Maar er stonden allemaal heel aardige mensen om ons heen; die kwamen ons touw brengen, tips geven, praatje maken. Was leuk
quote:
Owww, dan zou jij vast heel goed voorbereid zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Heb op de markt gewerkt,enorm leuk maar ze hadden stoelen moeten hebben
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Owww, dan zou jij vast heel goed voorbereid zijnEn hoofdschuddend naar ons hebben zitten kijken
![]()
Net mijn push ups weer gedaan: Week 1, dag 2: 6-8-6-6-10 (90sec pauze tussen iedere set).
Ben wel benieuwd, want het programma ziet er in week 2 al behoorlijk pittig uit
Oh, maar het echte opbouwen hoef je niet te doen xD Alleen zeiltje spannen eigenlijk, haha.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorik kan zelf geen kraam opbouwen (te zwaar) maar weet wel hoe het moet.
En hoe heb je gegeten de afgelopen dagen?
uh, wat?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond het ook gezellig! Dankjewel voor t meerijden sigme en uniek, en voor de gastvrijheid marmar, en voor de 138 euro dochter van marmar
Ben nu in Utrecht, trein gaat zo rijden naar den haag, ben nu toch wel een beetje moe...
Weinig he? Ik ben miljonairquote:
ik ben ook gaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weinig he? Ik ben miljonair
Maar eten achter de kiezen, was opruimen, vaatwasser leeghalen, douchen en slapen... Ook moe. Krijg je van sociaal doen
Neuh dat viel wel weer mee maar ik was wel wat aanweziger dan anders, zeg maarquote:Op zondag 17 juli 2011 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus je hebt iedereen de oren van het hoofd gekletst Vik
6 - 8 - 6 - 6 - 6 - 10quote:Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Owww, dan zou jij vast heel goed voorbereid zijnEn hoofdschuddend naar ons hebben zitten kijken
![]()
Net mijn push ups weer gedaan: Week 1, dag 2: 6-8-6-6-10 (90sec pauze tussen iedere set).
Ben wel benieuwd, want het programma ziet er in week 2 al behoorlijk pittig uit
Ik vind Facebook eigenlijk erg 2009 en eerder om eerlijk te zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent iig geen truttige huisvrouw. En je hebt ook FB
.
Gewoon niet aan meedoenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef MarMar het volgende:
lol sjees, moet je dan elke 2 jaar ergens anders het hele profielcircus opnieuw beginnen?![]()
geen googleplus voor mij dus
Ziet er mooi en lekker uit Chico!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:45 schreef Chicolate het volgende:
Fok-Foodgawkers #7 - post hier foto's van je kookkunsten!
*Burp*. Dat spul vult echt enorm. En het was lekker!
Hiquote:Op zondag 17 juli 2011 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
http://hundredpushups.com/week1.html
Hoi! Hoe is 't met jou? Eindelijk/bijna vakantie?
Hoe is het eigenlijk met jouw man? Weer helemaal opgeknapt na dat ongeluk?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hi! Ja, eindelijk vakantie nu. En zo moe/op/leeg van dit schooljaar dat ik al een heel weekend lamlendig op de bank / achter de computer / in bed / in een bioscoopstoel hang
. Dus vanavond blijf ik even lamlendig, maar morgen ga ik weer beginnen met actief zijn! Ga veel wandelen want wil een beetje oefenen voor onze wandelvakantie in Oostenrijk in augustus. En dat schema dus, voor de spierballen
.
En qua gewicht/conditie denk ik dat het gewoon mijn redding is dat ik een beroep heb waar ik nauwelijks zit en de hele dag in beweging ben. Door die terugkomende heupblessure ren ik al sinds maart niet meer, maar mijn gewicht blijft stabiel rond de 70 kilo. Dus dat is fijn. Alleen is niks doen niks voor mij, dus maar wat meer wandelen en fietsen om conditie te houden.
Dat is mooi! Ik dacht eraan omdat je het over een wandelvakantie hebt, en zo lang geleden is dat allemaal toch nog niet? Fijn dat het weinig permanente schade heeft aangericht. (En een gezonde vrees voor ijzel kan vast geen kwaad.)quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, op een lichte angst voor ijzel en een knie die zeer doet bij vrieskou na gaat het prima met hem. Lief dat je het vraagt!
Het is even afwachten hoe zijn knie zich houdt, inderdaad, maar hij heeft nu bij lange stukken wandelen eigenlijk nooit last, gelukkig! Alleen bij heel lang stilzitten gaat de knie juist zeer doen (bijvoorbeeld in de auto of in de bioscoop). Maar als het in de bergen opspeelt gaan we gewoon wat minder wandelen en wat meer rondrijden of mountainbikes huren.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is mooi! Ik dacht eraan omdat je het over een wandelvakantie hebt, en zo lang geleden is dat allemaal toch nog niet? Fijn dat het weinig permanente schade heeft aangericht. (En een gezonde vrees voor ijzel kan vast geen kwaad.)
Moet je na de vakantie opnieuw zo hard werken?
Je bent altijd welkom!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, ik val er weer eens erg *plons* middenin. Chicolate - je gerecht ziet er heerlijk uit! Mar - jouw taart ook, en wat fijn dat het zo gezellig was! Mo vind ik erg stoer met de move naar Engeland, en geheid dat je daar je draai prima gaat vinden
. En Coco op de rommelmarkt - zie ik hier een gemiste roeping als marktvrouw
? Anyway, ik lurk zo her en der mee en heb nu weer genoeg tijd om ook mee te posten. Fijn vind ik dat
hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo'n vakantie-poster ben
.
Nou, stabiel rond de 70 kilo dus. En lijstjes die soms heel netjes zijn en soms wat minder. Ik probeer in ieder geval voor elke mindere dag een balansdag met weinig suikers en veel groente in te plannen. Lijstje vandaag:quote:Op zondag 17 juli 2011 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom!
Hoe is het met je slankiegehalte dan, om maar even netjes ontopic te gaan?
ik had nog wortelsalade in mn tas, bedenk ik me nuquote:Op zondag 17 juli 2011 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gooi er nog een schaaltjes studentenhaver tegenaan. En jammer kwak. Volgende keer misschien 2 appels nemen? Of een zakje paprikareepjes mee voor onderweg?.
ik lust alleen appels en mandarijntjesquote:Op zondag 17 juli 2011 20:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Kwak - ik krijg na het eten van een appel altijd enorme honger! En ook snaaibuien. Bij ander fruit heb ik het minder, bananen bijvoorbeeld.
Nee?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
had ik al gezegd dat ik het heel leuk vond
nee, dat dacht ik nog! helemaal niet!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:
In het echt zie er toch niet zo tanig en gespierd uit toch? Toch?
nope. Wel heel goed! Mooie armen, mooi kleurtje!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:
In het echt zie er toch niet zo tanig en gespierd uit toch? Toch?
Ik post daar onder een andere nick hequote:Op zondag 17 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat! En thx voor de post, want ik zocht dat topic
Of je gaat op tijd naar bedquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Chicolate het volgende:
Als ik in mn eigen huis was geweest, was ik nu gaan schoonmaken of was ik even op bed gaan liggen slapen. Misschien ga ik dat bed liggen nu ook wel doen. En straks een film aanzetten ofzo ipv dat zappen de hele tijd.
Dat was afgelopen week wel zo jaquote:Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of je gaat op tijd naar bedHelpt ook om in een normaal ritme te komen
Jij bent toch langzamerhand dag en nacht aan het omdraaien? Of vergis ik me nu?
quote:
Dankquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nope. Wel heel goed! Mooie armen, mooi kleurtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ok, dan in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hej, ik vroeg me af, heb je zin om een keertje wat te gaan drinken/met me naar de film te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gewoon vragen SDB. Oefening baart kunst
. Ik kan het ook niet hoor. Daarom scoor ik m'n vrouwen ook maar via het internet, dat is minder eng
.
Ben weer thuis.
Niet meer actief op Fok!
Gebruik je dat hoesje voor je tel ook wat met lopen? Moest er op de fiets even aan denken, kan dat ding dan nergens kwijt maar wilde het op zich wel tracken alsof ik Tjallingi ben.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
. Ik kan het ook niet hoor. Daarom scoor ik m'n vrouwen ook maar via het internet, dat is minder eng
.
Ben weer thuis.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
.
Ben weer thuis.
Nee gebruik het hoesje nietquote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Gebruik je dat hoesje voor je tel ook wat met lopen? Moest er op de fiets even aan denken, kan dat ding dan nergens kwijt maar wilde het op zich wel tracken alsof ik Tjallingi ben.
Aan de andere kant ben je dan niet lekker aan het tannenhoewel dat nu toch niet gebeurd.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]Ja ik doe het gewoon en als ie nee zegt zie ik hem alleen nog maar de komende paar jaar
Zekers!quote:
Dat je dan bruin wordt met een witte vlek op je arm. Niet mooi.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee gebruik het hoesje niet. Want ik vind Nike+ toch prettiger. Foon moet je iedere keer opgeladen hebben enzo, teveel gedoe
.
En de rest van je post snap ik niet.
Oh zonde, hopen dat hij er morgen is.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
eergisteren heel handig een sprei aan de bovenbuurman gegeven om te drogen op t balkon. denk niet dat ie met de regen nog zal drogen voor ik op vakantie ga
buurman is niet thuis, en kan er zelf niet bij... als ik m nou morgen nat meeneem naar ouders kan ie daar nog gewassen en gedroogd... suf!
Ja zo bedoelde ik het ookquote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Een paar jaar kunnen heeeeeeeeeeeel lang zijn
.
Je zou een maaltijdsalade van de appie kunnen meenemen? Of zelf iets in elkaar draaien en meenemen. En koude pannenkoeken? Maar dat valt dan weer niet in de categorie gezond. Als je in de buurt bent van een station kan je altijd nog pasta halen bij Julia's, dat schijnt wel gezond (en vers) te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O shit ik moet ook nog een aantaldagen declareren maar nog niet gedaan. Damn, dan maar na de vakantie.
Wat is goed te doen qua gezond eten ergens waar je niet kunt koken of iets op kunt warmen? Brood/fruit/koffie kan ik meenemen maar voor in de avond weet ik dan niets, de ander wilde al patat halen maar ja nu even patat dag erna ook makkelijk zo gaat mij dat niet lukken. Mooi eigenlijk dat ik een probleem maak in plaats van een oplossing kies.
'S ochtends een rondje lopen, amsel/viking doen jullie dat op een lege maag?
Oei hoopdat het weer bij jou beter is!quote:Op maandag 18 juli 2011 07:35 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag 10 kuub grind uitharken bij moeders.
* spuwt in handen en rolt mouwen op
Ja, ik las het. Dat zat er wel aan te komen. Wel een gemis hoorquote:
Het is een school, ik denk dat ze het nummer in de vakantie hebben afgeslotenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef MarMar het volgende:
lastig! misschien tijdelijke storing en is het nr straks wel bereikbaar?
Als je nog wat anders leuks zoekt: doe nu met Mr.Mo Lotro, beetje nep WoW, maar wel gratis en best grappigquote:Op maandag 18 juli 2011 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Dat zat er wel aan te komen. Wel een gemis hoor
Zeg, als je straks even beslist waar je wow gaat spelen, dan ben ik misschien wel geneigd om daar ook een char aan te maken en misschien anderen ook. En als we dan de chars wat op elkaar afstemmen (tank, healer, dps) dan kunnen we best veel lol gaan hebben
Nah, elke keer als ik een ander spel dan wow probeer doe ik dat niet langer dan 1-2 uur omdat wow toch leuker blijft en ik daar nog 'genoeg te doen' heb ('t is net een extra baan somsquote:Op maandag 18 juli 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
Als je nog wat anders leuks zoekt: doe nu met Mr.Mo Lotro, beetje nep WoW, maar wel gratis en best grappig
Als de suikerprijs omhoog gaat zullen er wel meer zoetstoffen gebruikt gaan wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:19 schreef MarMar het volgende:
Vanaf morgen lijkt het hier ook droger te worden dan voorspeldMet een beetje geluk kan ik nog wat uurtjes in de tuin zitten zelfs!
En dus maar de prijs van snoep wordt aanzienlijk hoger want de suikerprijs gaat met 50% omhoog zegt het nieuws. Ik vind dat niet stiekem niet zo erg.
Ook niet volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, ik mag 4 uur voor de scan nuchter blijven. Mag alleen water dan, toch?
Staat dat niet in de folder? Want soms mag je ook niet drinken.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
of we kopen gewoon minder snoepquote:Op maandag 18 juli 2011 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als de suikerprijs omhoog gaat zullen er wel meer zoetstoffen gebruikt gaan worden![]()
Of ze voegen minder suiker toe onder het mom van "gezonder" en gooien tegelijkertijd de prijs omhoog.
Ik geloof niet dat een euro extra op een zakje snoep ervoor gaat zorgen dat ik er minder van ga kopen.quote:
heldere vloeistof zonder suiker, soms idd helemaal niet omdat je blaas leeg moet zijn (zal wel in jouw geval?) dan mag je wel met een slokje water je mond spoelen tegen het dorstgevoel.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
^ maar ik koop sowieso zelden snoep eigenlijk. Al zit in ijs en gebak natuurlijk ook suiker, damnitquote:Op maandag 18 juli 2011 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een euro extra op een zakje snoep ervoor gaat zorgen dat ik er minder van ga kopen.
Het is idd niet dat ik het elke dag eetquote:Op maandag 18 juli 2011 09:42 schreef Blurred86 het volgende:
^ maar ik koop sowieso zelden snoep eigenlijk. Al zit in ijs en gebak natuurlijk ook suiker, damnit
Oh, wij vinden onverwachts bezoek niet erg, maar die mensen moeten er maar mee leven dat we nooit zaken als frisdrank, snoep, etc. in huis hebben. Thee, water, melk, bier en wijn kunnen ze krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Veel mensen hebben altijd wat in huis 'voor geval er bezoek komt', maar wij krijgen nooit onverwachts bezoek en dat willen we ook niet.
En gek kijken dat ze dan doenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, wij vinden onverwachts bezoek niet erg, maar die mensen moeten er maar mee leven dat we nooit zaken als frisdrank, snoep, etc. in huis hebben. Thee, water, melk, bier en wijn kunnen ze krijgen
Dat dus, je bent hier altijd van harte welkom, maar het kan zijn dat we niets in huis hebben. Tomaatjes kan je krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wij vinden onverwachts bezoek niet erg, maar die mensen moeten er maar mee leven dat we nooit zaken als frisdrank, snoep, etc. in huis hebben. Thee, water, melk, bier en wijn kunnen ze krijgen
Die lopen alleen op cola?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor verjaardagen enzo halen we meestal wel wat sap, maar toen mijn ouders kwamen helpen het laminaat eruit slopen waren we dus vergeten cola te halen
Dus dat moesten ze zelf maar even meenemen
Als ze aangekondigd komen doe ik dat ookquote:Op maandag 18 juli 2011 10:05 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb zelf nooit fris in huis, maar als mensen komen helpen of als er bezoek komt voor een verjaardag zorg ik echt wel dat er iets lekkers voor diegenen in huis is hoor!
Het ligt ook aan wie er komt, maar ik vind het echt karig om te zeggen "sorry alleen water". Als het bezoek onverwacht is telt dat niet, natuurlijk
simplistischquote:Op maandag 18 juli 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
ligt het aan mij of zijn de lijstjes over het algemeen weer wat netter?
Net weekend geweestquote:Op maandag 18 juli 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
Een héél handje?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Net weekend geweestheb gisteravond zelfs een handje chipjes op
Dat zal ook eens niet hè?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:26 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind ze maar een beetje karig geloof ik!
Uhuh en ze waren nog vies ookquote:
quote:
Ik vroeg het al een keer maar toen kreeg ik geen antwoord volgens mij. Klopt het dat jullie vaak hetzelfde eten? Zie regelmatig die nachos voorbij komen en fajitas ook. Of varieer je elke keer met de inhoud van de fajita's?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, vanavond eten we fajitas![]()
Het zou droog zijn vandaag, en zou dan lekker op de fiets boodschappen gaan doen.
met het komt met bakken uit de hemel in de supermarkt is niet héél dichtbij
Ik ga die van mij aan M geven wegens veel te groot (moet de broek optrekken tot m'n borstenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb bedacht dat ik een regenpak ga kopen! Kan ik ook bij koude en ontij fietsen.
[voorspelbaar]quote:Op maandag 18 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga die van mij aan M geven wegens veel te groot (moet de broek optrekken tot m'n borsten) en dan zelf een hip regenpak kopen
![]()
.
Nee dat niet, ga vanavond naar huis kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Perruche het volgende:
Ah Nallie ook een B: 2x20 minuten fietsen naar werk? Boks!
Ik merk dat ik het fietsen echt lekker vind. Deze morgen zelfs willens en wetens in de regen de fiets gepakt ipv de bus! Schone kleding meegenomen en de broek hangt nu te drogen, vrij relaxed. Ben een stuk wakkerder als ik fiets in plaats van in zo'n veel te warme en klamme bus zit.
Zal ik de mijne posten van de afgelopen dagen?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
Alle nachten je tent gevonden?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zal ik de mijne posten van de afgelopen dagen?
Jaaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zal ik de mijne posten van de afgelopen dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |