abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2011 @ 12:07:03 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99573646
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php

[ Bericht 51% gewijzigd door Ml-etje op 17-07-2011 12:10:58 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 17 juli 2011 @ 12:07:43 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99573667
De nummering was toch al om zeep geholpen door XM :'). Had mij ff gevraagd, ik zit op een netbook.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 12:08:54 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99573697
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
De nummering was toch al om zeep geholpen door XM :'). Had mij ff gevraagd, ik zit op een netbook.
Ik ook? waarom gaat het dan mis?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 17 juli 2011 @ 12:09:33 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99573720
Lijstje:

O: beschuit chocovlokken, beschuit aardbei, bth kaas
T: mergpijp
T: glaasje sap
T: bakje rode bessen
T: celebrations snickers
L: twee zachte bruine bolletjes met vlees/kaas, glas yogidrank
T: gebakje bij MarMar (hoop ik :P)
D: aardappelen met spinazie, gehaktbal, ei
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 12:10:04 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99573735
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik ook? waarom gaat het dan mis?
Miss omdat de vorige niet gerepareerd is?
Niet meer actief op Fok!
pi_99573741
quote:
Ik heb die alweer aangepast :)
Ja doei.
pi_99573773
Gefikst ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 17 juli 2011 @ 12:23:06 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99574102
MarMar, gaat het goed met de taart? :s).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 12:25:40 #9
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99574185
leuk die vogeltjes MI O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 17 juli 2011 @ 12:31:48 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99574355
Dankuwel voor het fixen, ben nogal blont :')

Lijstje:
O: beschuit paard, beschuit appelstroop
S: 6.7 km met 11/h
L: 2 boterhammen kaas, gekookt ei, 2 pruimen
T's: Kwark en vla, taart?
D: bloemkool met tartaar
T: 2 pannenkoekjes met stroop
pi_99574359
quote:
Zo raak je wel lurkers kwijt O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99574381
Beschuit paard klinkt wel heel spannend! :D

* Isabeau ziet een heus paard met z'n reet op een beschuitje zitten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99574421
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo raak je wel lurkers kwijt O-)
hm....

*ontkoppelt*

:+
Ja doei.
pi_99574456
Ik ben al een tijdje aan het schoonmaken en bedenk me nu pas dat ik eigenlijk nog niet heb ontbeten :')
pi_99574584
:W

Veel plezier vandaag noorderlingen!

Ik ben blij dat ik donderdag ertussenuit ga. Depressiviteit galore :')
pi_99574690
Beschuit paard! :D

Ook weer een lijstje:

O: havermout met appel en kaneel
B: uur wandelen
T: 2 kiwi's, snoeptomaatjes, boterham halvarine en appelstroop
L: 2 bth, halvarine en smeerkaas, blaadje sla oid ertussen
T: banaan
D: spinazie, gekookte aardappels, 2 gekookte eiwitten
T: halfvolle yoghurt

Niet echt veel misschien, weet-nie-zo-goed? Maar werd beetje laat wakker en net pas mn O achter de kiezen. Dus nu ga ik mezelf de deur uitschoppen!
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
pi_99574702
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
MarMar, gaat het goed met de taart? :s).
ik denk het wel!

Nog een paar minuten dan moetie uit de oven en dan hopen dattie niet inzakt :)
pi_99574729
Wat voor taart is 't? :9
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 12:50:07 #19
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99574804
Groetjes vanaf de achterbank van uniek's auto :P
Kwak
pi_99574851
hazelnootschuimkoffiecreme gebak in korstdeeg, zoiets :)

Ziet er goed uit, maar ik kan nog niet onder de hazelnootschuim kijken hoe het met de koffiecreme gegaan is :P
pi_99574872
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:50 schreef kwakz0r het volgende:
Groetjes vanaf de achterbank van uniek's auto :P
:D tot zo!
pi_99574995
oeh, schuimtaart, m'n haren gaan al overeind staan bij de gedachte er in te happen :o :')

In Den Haag zit Maison Kelder, beroemd om zijn hazelnoot/slagroom- en hazelnoot/schuimgebak...
Als ik 't voor het kiezen heb: slagroom...

Kan ook niet tegen die schuimblokken, en van die schuimkransjes (gedroogde merengue) :')

Ril!

Wel leuk om zelf te maken lijkt me! Wat een werk! _O_
Ja doei.
pi_99575012
puh je bent gewoon jaloers :P
  zondag 17 juli 2011 @ 13:00:06 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99575066
Zo broodje op, kom nu die kant op! 10-15 min fietsen gok ik. Mits ik niet verdwaal, maar heb foon met google maps mee :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99575113
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:58 schreef MarMar het volgende:
puh je bent gewoon jaloers :P
oh, geloof me, nee :+

veel plezier! *O*
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 13:24:15 #26
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99575815
Hazelnootschuimgebak is echt heerlijk. :9
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99575834
Ik ben dol op alles waar schuim in zit :9 Ik begrijp dus ook helemaal niets van Moblo :D
pi_99575857
Brokking hazelnoot gebak O+

Ik ga het vlees eens in de marinade mikken. Net even alle uien gerooid en stukje gespi.
Ging best aardig maar voel het wel dus ik zit weer even.
pi_99575965
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op alles waar schuim in zit :9 Ik begrijp dus ook helemaal niets van Moblo :D
Als ik er al aan denk gaan m'n nekharen overeind staan :') zelfde als ik aan zaken als van die magnesiumblokken die je met gym moest gebruiken denk :o
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 13:35:12 #30
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99576225
ja die magnesiumblokken waren naar :X maar met hazelnootschuimgebak :9~ heb ik geen probleem :D
  zondag 17 juli 2011 @ 13:37:59 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99576345
Schuimgebak *ril*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99576402
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schuimgebak *ril*
*boks*
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 17 juli 2011 @ 13:46:27 #33
70532 loveli
N
pi_99576615
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo broodje op, kom nu die kant op! 10-15 min fietsen gok ik. Mits ik niet verdwaal, maar heb foon met google maps mee :P.
Bij de IKEA linksaf.
crap in = crap out
pi_99576630
*gaap* Ik heb een echte brakke zondag. Beetje aan het bijkomen van allerlei dingen 'moeten' de laatste tijd. Dus lig ik al een paar uur tv te kijken op de bank :').

Nu maar eens verzinnen wat ik vanavond ga eten. Er ligt pangafilet en koolvis in de koelkast, dat moet vandaag op, maar ik kan geen leuke/lekkere recepten vinden. Liefst iets 'hollands' (niet pittig) en niet té eenvoudig (gewoon opbakken met aardappelen en broccoli is bijv te saai). En geen champignons/paprika/olijven. Nouja ik zoek nog even verder. Baal nu dat al mijn kookboeken nog thuis liggen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 17 juli 2011 @ 13:54:22 #35
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99576895
Chico, ik maak wel eens een ovenschotel met witvis, simpel maar wel heel lekker :9
Groente bakken, saus maken (ik maak meestal een dillesaus met bouillion en melk, indikken met bloem) vis erbij en alles in de oven ongeveer 20 minuten tot er een mooi korstje op zit. Lekker met aardappel (evt erbij in de oven) of rijst.
pi_99576995
* tranen uit ogen veegt.
Jeetje dat is wat anders dan uien vd groenteboer :X

Ik kan je niet helpen chico eet beide vissoorten eigenlijk nooit.
pi_99577190
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:47 schreef Chicolate het volgende:
*gaap* Ik heb een echte brakke zondag. Beetje aan het bijkomen van allerlei dingen 'moeten' de laatste tijd. Dus lig ik al een paar uur tv te kijken op de bank :').

Nu maar eens verzinnen wat ik vanavond ga eten. Er ligt pangafilet en koolvis in de koelkast, dat moet vandaag op, maar ik kan geen leuke/lekkere recepten vinden. Liefst iets 'hollands' (niet pittig) en niet té eenvoudig (gewoon opbakken met aardappelen en broccoli is bijv te saai). En geen champignons/paprika/olijven. Nouja ik zoek nog even verder. Baal nu dat al mijn kookboeken nog thuis liggen.
Pasta koken, in ovenschaal doen (of van die verse pasta, die hoef je niet te koken)
zak voorgesneden prei er overheen
olijfolie daar overheen
afdekken met pangafilet
daarover een zakje prei saus, alles moet bedekt zijn
peper, zout
in de oven tot de filet bruin en knapperig wordt
Worry is a misuse of imagination
pi_99577329
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:54 schreef Blurred86 het volgende:
Chico, ik maak wel eens een ovenschotel met witvis, simpel maar wel heel lekker :9
Groente bakken, saus maken (ik maak meestal een dillesaus met bouillion en melk, indikken met bloem) vis erbij en alles in de oven ongeveer 20 minuten tot er een mooi korstje op zit. Lekker met aardappel (evt erbij in de oven) of rijst.
Iets uit de oven goed idee ... ik kom nu hierop:
http://www.okokorecepten.(...)ketjes-tortillachips
http://www.okokorecepten.(...)uw/kabeljauw-schotel

Of misschien zoiets?
http://www.okokorecepten.(...)ge-vissticks-koolvis

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Pasta koken, in ovenschaal doen (of van die verse pasta, die hoef je niet te koken)
zak voorgesneden prei er overheen
olijfolie daar overheen
afdekken met pangafilet
daarover een zakje prei saus, alles moet bedekt zijn
peper, zout
in de oven tot de filet bruin en knapperig wordt
Heel lief O+ maar ik lust geen pasta :P.
pi_99577424
Chico, je mag hier Boeuf komen voorproeven :P

Redde net de camera uit de regen :@ was ik vergeten mee te nemen naar binnen :@
  zondag 17 juli 2011 @ 14:13:11 #40
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99577535
quote:
die lijken me dan weer niet zo lekker :P maar smaken verschillen natuurlijk ;)
http://www.kayotic.nl/blog/kays-fish-pie dit lijkt een beetje op wat ik maak, maar dan met meer groente en zonder puree, al lijkt het me met puree best okee (dat rijmt :') )
pi_99577625
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:13 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

die lijken me dan weer niet zo lekker :P maar smaken verschillen natuurlijk ;)
http://www.kayotic.nl/blog/kays-fish-pie dit lijkt een beetje op wat ik maak, maar dan met meer groente en zonder puree, al lijkt het me met puree best okee (dat rijmt :') )
Oeh dat ziet er ook goed uit :9~. En ik kwam net een recept tegen voor marokkaanse visballetjes in tomatensaus en nu moet ik kiezen :+. http://www.kookse.tv/rece(...)s-in-tomatensaus.php

Ok ik hou van die website die je net postte. Iemand die van koken en fotografie houdt O+.
pi_99577736
Die visballetjes klinken lekker :Y
  zondag 17 juli 2011 @ 14:22:13 #43
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99577819
inderdaad! die sla ik op :9

en dat is inderdaad een leuke website ja, vind ik ook! en lekkere recepten :)
ik gebruik ook altijd haar recept voor pizzadeeg en die voor stoofvlees ook :D
pi_99578052
_O- en nu ben ik de weg kwijt na dat kijken naar al die recepten.
Ik zoek iets voor 2 stronken broccoli maar dan wel sjiek aangekleed (doordeweeks roerbak ik het of gooi het door een saus of eten we het zo maar dit is voor het weekend).

Dit lijkt me wel lekker met uiteraard vers gemaakte saus http://www.ah.nl/recepten/recept?id=721598&rq=broccoli

Maar suggesties zijn welkom ;)
pi_99578223
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zoek iets voor 2 stronken broccoli maar dan wel sjiek aangekleed (doordeweeks roerbak ik het of gooi het door een saus of eten we het zo maar dit is voor het weekend).

Dit lijkt me wel lekker met uiteraard vers gemaakte saus http://www.ah.nl/recepten/recept?id=721598&rq=broccoli

rauw in de oven, met een dressing van citroenrasp, olijfolie, peper en zout en wat citroensap eroverheen. :9

Wij hebben besloten vandaag niet meer naar de camping te rijden, het regent zo hard, en geen zin om het tentje bij regen op te zetten, etc. Morgen dus. Vandaag brakken we hier uit...
pi_99578227
Voor die visballetjes, ik heb geen keukenmachine, kan ik het dan gewoon zelf kneden met de hand?

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:22 schreef Blurred86 het volgende:
inderdaad! die sla ik op :9
  zondag 17 juli 2011 @ 14:37:42 #47
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99578320
quote:

ik vind mac en cheese met broccoli niet bepaald sjiek eerlijk gezegd :P wel lekker though :9 zelf ben ik een groot fan van broccoli soep O+
pi_99578343
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:37 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik vind mac en cheese met broccoli niet bepaald sjiek eerlijk gezegd :P wel lekker though :9 zelf ben ik een groot fan van broccoli soep O+
_O- het is sjieker dan wat ik er normaal mee doe :P en die kaas en pasta kunnen ook opgesjiekt ;)
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

rauw in de oven, met een dressing van citroenrasp, olijfolie, peper en zout en wat citroensap eroverheen. :9

Wij hebben besloten vandaag niet meer naar de camping te rijden, het regent zo hard, en geen zin om het tentje bij regen op te zetten, etc. Morgen dus. Vandaag brakken we hier uit...
Gelijk hebben jullie :Y
Mijn Mr eet het zo niet ;)
pi_99578421
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:

Als ik er al aan denk gaan m'n nekharen overeind staan :') zelfde als ik aan zaken als van die magnesiumblokken die je met gym moest gebruiken denk :o
Die moest je ook op je handen wrijven, niet opeten }:|

O-)

Ik begin ouwe wijven rimpelhanden te krijgen van het schoonmaken. Zo eerst maar een stuk gaan fietsen *)
pi_99578438
quote:

Broccolisoep?

Ik ga voor de marokkaanse balletje met rijst en een nog niet verzonnen groente erbij. Maar als elke dag zo lang duurt, ben ik vanavond nog niet klaar met het menu voor deze week :').
pi_99578467
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Broccolisoep?

Ik ga voor de marokkaanse balletje met rijst en een nog niet verzonnen groente erbij. Maar als elke dag zo lang duurt, ben ik vanavond nog niet klaar met het menu voor deze week :').
Broccoli :Y

Nee dat eet ie ook niet :') lastig is hij eigenlijk :o
pi_99578550
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Broccoli :Y

Nee dat eet ie ook niet :') lastig is hij eigenlijk :o
Ja zou dat erbij smaken? Want dat vind ik wel zo makkelijk en ik hou van broccoli :+.

Ach ik ben zelf ook lastig, des te groter de uitdaging om wat lekkers te maken :P.
pi_99578568
Ik ga vanavond broccolisoep maken :Y Lekker joh :9
  zondag 17 juli 2011 @ 14:48:59 #54
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99578634
ja broccoli is lekker met tomatensaus :9
  zondag 17 juli 2011 @ 14:49:36 #55
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99578661
nu heb ik ook zin in broccolisoep }:| maar ik heb geen broccoli. en geen staafmixer/blender ;(
pi_99578724
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:48 schreef Blurred86 het volgende:
ja broccoli is lekker met tomatensaus :9
Mooi :P. Avondeten voor vanavond staat vast.

Morgen wil ik hamburgers gaan maken. Tot nu toe kom ik niet verder dan rundergehakt, ei, wat broodkruim, een uitje en wat peper/zout en ik kan nergens een goed, recept vinden voor hamburgers. Wel al een recept gevonden voor zelfgemaakte broodjes :9~. En wat doe je erop, sla tomaat kaas spek ofzo? (het moet een complete maaltijd zijn).
pi_99578763
Haal een tube harissa en doe dat ook door je hamburgergehakt heen, zó lekker!
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 14:53:33 #58
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99578792
http://www.kayotic.nl/blog/can-i-haz-cheeseburger ;) nog nooit gemaakt overigens maar toch :P
pi_99578866
Ook erg lekker, als je van gorgonzola houdt:

Hamburger gevuld met gorgonzola, spinazie en pijnboompitjes O+

Mengsel maken van de laatste, gehakt kruiden en per hamburger 2 bolletjes maken. Beide bolletjes wat platdrukken, op één bolletje een beetje vulling leggen, andere platte bolletje erop en een mooie hamburger maken..

O+ héérlijk O+
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 15:00:14 #60
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99579015
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
lekker he broccolisoep? O+

maak jij hem ook naar het recept van Rudolf?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99579035
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Met zachte geitenkaas? :9
Ja doei.
pi_99579186
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja zou dat erbij smaken? Want dat vind ik wel zo makkelijk en ik hou van broccoli :+.

Ach ik ben zelf ook lastig, des te groter de uitdaging om wat lekkers te maken :P.
Ja broccoli met een tomatendipje :9
pi_99579222
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mooi :P. Avondeten voor vanavond staat vast.

Morgen wil ik hamburgers gaan maken. Tot nu toe kom ik niet verder dan rundergehakt, ei, wat broodkruim, een uitje en wat peper/zout en ik kan nergens een goed, recept vinden voor hamburgers. Wel al een recept gevonden voor zelfgemaakte broodjes :9~. En wat doe je erop, sla tomaat kaas spek ofzo? (het moet een complete maaltijd zijn).
http://uitdekeukenvanarde(...)mburgerbroodjes.html

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Haal een tube harissa en doe dat ook door je hamburgergehakt heen, zó lekker!
Wat is dat en waar haal je het?
pi_99579260
Elke zichzelf respecterende internationale supermarkt/toko heeft het wel denk ik.
Het is een pittige pasta gemaakt van chili, knoflook, specerijen, etc.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Harissa

De burgers hiermee waren een hit op mijn verjaardagsbarbecue :P
Ja doei.
pi_99579290
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Elke zichzelf respecterende internationale supermarkt/toko heeft het wel denk ik.
Het is een pittige pasta gemaakt van chili, knoflook, specerijen, etc.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Harissa

De burgers hiermee waren een hit op mijn verjaardagsbarbecue :P
Oh :D nou dan zal ik bij de supermarkten hier maar niet kijken :+
pi_99579468
quote:
Dankje, dat wordt hem! Ik heb geen kitchenaid, dus moet zelf gaan kneden neem ik aan?

Mijn super hier heeft bijna niets, dus Mo's tip probeer ik een keer als ik weer in Amsterdam ben.

2 days down, 4 days to go :').
pi_99579513
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dankje, dat wordt hem! Ik heb geen kitchenaid, dus moet zelf gaan kneden neem ik aan?

Mijn super hier heeft bijna niets, dus Mo's tip probeer ik een keer als ik weer in Amsterdam ben.

2 days down, 4 days to go :').
Jup :Y ik heb ook geen Kitchenaid hoor ;)
Iets met een verlangslijstje enzo :P
pi_99579530
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jup :Y ik heb ook geen Kitchenaid hoor ;)
Iets met een verlangslijstje enzo :P
Later als mijn keuken groot is ga ik zoveel mooie spullen kopen O+. Koken is zoveel leuker als je de spullen (en tijd en geld) ervoor hebt!
pi_99579562
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Later als mijn keuken groot is ga ik zoveel mooie spullen kopen O+. Koken is zoveel leuker als je de spullen (en tijd en geld) ervoor hebt!
Mee eens :) het erge hier is dat ik meer en meer tijd in de keuken doorbreng nu we iemand hebben die het grove sopwerk doet :D

Die Kitchenaid hoop ik ergens voor de winter te kopen/bij elkaar te sparen.
In de winter bak ik nog meer.
pi_99579586
Een Kitchenaid is nog steeds mijn droom O+

maar sinds ik een foodprocessor heb ben ik voorlopig weer een beetje tevreden... :P
Ja doei.
pi_99580991

Ik vind dat ik er nog wat op moet oefenen en de receptuur iets moet aanpassen, hij kan wat mooier, maar lekker istie wel :) (dit is wat er nu nog van over is)
pi_99581011
Oh en het was gezellig met de meiden :D ze zijn net weer weg.
  zondag 17 juli 2011 @ 16:20:34 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99581523
Ik heb een flinke omweg gemaakt op een bijna lege fietsaccu met zere knieën maar nu weer thuis. Was idd gezellig :) er werd onderweg naar me getoeterd maar kon zo snel niet zien of dat uniekhoorn en consorten waren :')
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 16:25:12 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99581665
Thuis..
Wij hebben niet getoeterd dus het zal wel weer een kerel zijn :P

Op het werk hebben wij ook altijd gebak en dan kies ik of slagroom of hazelnootschuim. Wat dat betreft heeft MarMar een goede keuze gemaakt!
Taart was echt lekker, thanks!

Tsssk, had niet door dat Kwak op de achterbank want zat te fokken :D
pi_99581677
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dat ik er nog wat op moet oefenen en de receptuur iets moet aanpassen, hij kan wat mooier, maar lekker istie wel :) (dit is wat er nu nog van over is)
Ziet er goed uit :P.
pi_99581789
Leuk dat het gezellig was O+
pi_99582410
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:29 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk dat het gezellig was O+
:Y en die taart ziet er :9 uit!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 17 juli 2011 @ 16:50:56 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99582507
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y en die taart ziet er :9 uit!
Was 'ie ook :9.

Toen ik thuiskwam, was m'n zus er met zwager en ik zei: "Ik heb schuimgebak gehad" en hij meteen :9, ik: "moet je er nu naartoe gaan, er was nog over" :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99582657
whehe, moetie wel snel zijn ;)
pi_99582755
:9 taart.
pi_99582785
Gatver, ik heb een dilemma.
Ineens verlaat iedereen Hyves voor dat stomme Facebook }:| Ik heb 2.5 jaar geleden al een account aangemaakt bij Facebook, drie mensen toegevoegd en dat was het dan. Ik vind het een onoverzichtelijk stom gedoe, dan nog dat gekloot met privacyinstellingen en andere voorwaarden die eenzijdig worden opgelegd door :r Amerikanen :r . En likes, prikborden, gepoke }:| :{w

Maar goed, Hyves is opgekocht door de :r Telegraaf :r . Steeds meer mensen vinden het cool om al hun krabbels te wissen (de smeerlappen, hoe moet ik nu de reden van je scheiding/ziekenhuisbezoek etc achterhalen?) of hun profiel op alleen voor vrienden te zetten waardoor je interessante gesprekken maar voor de helft kunt zien.

Nu wil ik wel gaan facebooken, want dan kan ik jullie ook allemaal toevoegen O+ maar dan komen daar nog IRL vrienden, IRL vage bekenden en collega's (waaronder bazen) bij. En dat kun je misschien wel allemaal van elkaar afschermen, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken.

Ik hou er gewoon niet van dat mijn webleven en mijn echte leven in elkaar overlopen, want waar kan ik dan nog eens lekker klagen over mijn stomme collega's :'( of ongestoord praten over piemels en sex (dat doe ik zelfs al bewust tijden niet meer ;( ).

Ik zag bovendien dat Twitter mij ongevraagd heeft aangeboden als "to follow" aan een andere (mij onbekende) Fokker, terwijl ik op Twitter onder mijn echte naam opereer }:|

Dus. Ik vond het internet vroeger veel leuker.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 17 juli 2011 @ 17:03:41 #82
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99582913
ja stom is dat he Syrena, misschien moet je gewoon nog even wachten tot google+ helemaal hip is, dan kun je facebook helemaal overslaan :P op google+ kun je mensen ook in 'cirkles' indelen en dan per status update/foto/bericht kiezen welke cirkles het mogen zien. Kun je veilig over je collega's bitchen zonder dat ze het zien 8-)
pi_99582923
Tsja, ik maak er geen geheim van wie ik ben zowel online niet als in het echte leven niet, dus ik kan je geen tips geven vrees ik.

Wel vind ik Facebook stukken fijner dan Hyves, maargoed, da's ook persoonlijk natuurlijk!
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:04:53 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99582953
Herkenbaar Syrena..
Vind het ook wel 'vervelend' dat IRL en Fokkers door elkaar lopen op facebook maar weet niet of je dat kan splitsen ?
Heb eergisteren inderdaad ook mijn Hyves gedeleted...
pi_99582956
Heb geen hyves.
pi_99583030
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:03 schreef Blurred86 het volgende:
ja stom is dat he Syrena, misschien moet je gewoon nog even wachten tot google+ helemaal hip is, dan kun je facebook helemaal overslaan :P op google+ kun je mensen ook in 'cirkles' indelen en dan per status update/foto/bericht kiezen welke cirkles het mogen zien. Kun je veilig over je collega's bitchen zonder dat ze het zien 8-)
Mja, de enige met een Google+ account die ik ken is een vervelende excollega (kreeg net een bericht dat ze van Hyves af gaat, nice 8-) als ze nu ook nog eens zou gaan kappen met het delen van iedere scheet op het bedrijfstwitternetwerk :+ ).
pi_99583045
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
Heb geen hyves.
Ik ook niet meer :+
Ja doei.
pi_99583154
Ik heb hyves voor de privemeuk en facebook voor de ietsminderprivemeuk.
pi_99583226
Ik heb zo examenfuif van een nichtje, ga er nog eens diep over nadenken als ik vlaai eet en het lopend buffet plunder :9
pi_99583284
Owja,bijna vergeten on topic te gaan :P

lijstje:

O: 2 crackers met kaas
T: appel
L: stukje quiche van gister, rauwkost
T: TAART!!!
D: sperziebonen en gehaktballetjes
T: stukje meloen
T: een glas rode wijn van de slankies O+ en misschien nog een paar olijfjes

Echt een weekendmenu!
  zondag 17 juli 2011 @ 17:15:46 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583340
Klagen kun je hier toch doen, Syrena?
Ik vind Hyves voor huisvrouwen en pubers /Vik kort door de bocht :P. Facebook is even wennen, maar nodigt wel veel meer uit tot interactie dan Hyves, vind ik. En geen troela's die je met een dom plaatje een fijne dag wensen + geen irritante smileys :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99583349
Het stoort me trouwens ook dat niet internet-savvy vriendinnen een beetje medelijdend vragen "heb je nog geen facebook" terwijl ik al facebook had voordat ze überhaupt wisten dat het bestond. Ik ben gewoon al voorbij de facebookfase :+

Als ik dan zeg: "Ik heb wel Twitter 8-) " dan kijken ze zo van: :{
  zondag 17 juli 2011 @ 17:16:17 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583361
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:14 schreef MarMar het volgende:
Owja,bijna vergeten on topic te gaan :P

lijstje:

O: 2 crackers met kaas
T: appel
L: stukje quiche van gister, rauwkost
T: TAART!!!
D: sperziebonen en gehaktballetjes
T: stukje meloen
T: een glas rode wijn van de slankies O+ en misschien nog een paar olijfjes

Echt een weekendmenu!
Huh, hadden ze een fles wijn meegenomen? Niet gezien :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99583503
lol Vik njah, behalve wat bakken doe ik bijzonder weinig huishouden, maar huisvrouw it is dan :P
Mijn hele fam. zit op hyves (de jongere generatie dan ;) ), dat is mijn excuus ;)
pi_99583533
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Klagen kun je hier toch doen, Syrena?
Ik vind Hyves voor huisvrouwen en pubers /Vik kort door de bocht :P. Facebook is even wennen, maar nodigt wel veel meer uit tot interactie dan Hyves, vind ik. En geen troela's die je met een dom plaatje een fijne dag wensen + geen irritante smileys :P.
Facebook is voor meelopers :6
Ik hoef ook geen interactie, ik wil gewoon weten hoe het staat met de baby, of de ruzie met de ex al is bijgelegd, vakantiefoto's zien van een stel waarvan ik weet dat hij er geen hol meer aan vindt, kijken of ze nu ALWEER een nieuwe knakker heeft opgedoken en hoe hij eruit ziet, of deze wel kan spellen, hoe dik iemand is geworden, hoe de vijfde tatoeage wordt uitgezocht.

Sommigen kijken GTST, ik lees Hyves oO<
pi_99583573
Mijn lijstje
O: 3 kleine danerolles croissants met 1 gekookt ei
L: 1 witte bol met kaas en komkommer, 2 handjes noten
D: uit eten bij spaans restaurant
  zondag 17 juli 2011 @ 17:23:10 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583583
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:20 schreef MarMar het volgende:
lol Vik njah, behalve wat bakken doe ik bijzonder weinig huishouden, maar huisvrouw it is dan :P
Mijn hele fam. zit op hyves (de jongere generatie dan ;) ), dat is mijn excuus ;)
Jij bent iig geen truttige huisvrouw :P. En je hebt ook FB ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_99583589
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Huh, hadden ze een fles wijn meegenomen? Niet gezien :P.
:Y lekker wijntje ook, lief schenkt me net een glas in O+
pi_99583622
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

whehe, nou ik zit op het randje met mijn jarenvijftig taartrecept :P
pi_99583782
Argh :')

We gaan elk jaar een weekendje weg met vriendengroepje en in dat groepje zit een dame met wie ik het zacht gezegd niet kan vinden :') _O-

Een van de mensen zei dat VK ook wel een optie was wellicht, dus ik vertel zo dat er hier in de buurt best leuke dingen te doen zijn (York, Yorkshire, geocachen, etc.) en dat 't niet zo duur is om met 4 man in één auto een overtocht te boeken, komt er echt zo'n bashmailtje terug met daarin dat "Hull maar kut is en dat er geen zak te beleven is" (ze is er één keer geweest) en dat het duur is (+300 euro) terwijl je op z'n budget met 140 euro inclusief extra overnachting klaar kunt zijn, etc.

Als ze weer naar de Ardennen of naar Terschelling gaan is 't ook allemaal prima, wij gaan dan alleen niet mee, maargoed, dat wisten we al toen we hierheen gingen, en ik vertelde alleen maar wat de opties hier waren en zij moet 't weer beter weten (met foutieve informatie) :') en daar kan ik me zo boos om maken :') _O-

Hull is dan wel niet het bruisende hart van Yorkshire, maar 't is nu wel 'mijn stad' en om dan zo kort door de bocht afgezeken te worden door iemand die er één keer geweest is, dat tolereer ik niet :+ :6
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:29:59 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99583785
Sorry Vik, vergeten te zeggen :)
Geniet van je wijntje MarMar.

Masterchef Australie en Amerika lijken wel heel erg op elkaar.. Wat een drama maken ze er ook van.
Junior wat origineler?
pi_99583819
Ik neem ze op en spoel het geleuter tussendoor altijd door Uniek :) junior vind ik tof, verbazingwekkend wat die kids kunnen en watvoor recepten ze uit hun blote hoofd blijken te weten!
  zondag 17 juli 2011 @ 17:31:36 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583820
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Vik, vergeten te zeggen :)
Geniet van je wijntje MarMar.

Masterchef Australie en Amerika lijken wel heel erg op elkaar.. Wat een drama maken ze er ook van.
Junior wat origineler?
Masterchef Amerika is toch met Gordon Ramsey? Wat een slechte koks zijn dat, ook in Hell's Kitchen. Die kinderen zijn nog beter! Al begin ik me wel een beetje aan die kinderen te ergeren, ze zijn me iets te perfect, net minivolwassenen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99583842
Ramsey zelf vind ik dan wel weer grappig :D
  zondag 17 juli 2011 @ 17:33:05 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583854
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:32 schreef MarMar het volgende:
Ramsey zelf vind ik dan wel weer grappig :D
Dat vond ik ooit ook, maar het is elk keer hetzelfde :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 17:33:33 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99583867
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:31 schreef MarMar het volgende:
Ik neem ze op en spoel het geleuter tussendoor altijd door Uniek :) junior vind ik tof, verbazingwekkend wat die kids kunnen en watvoor recepten ze uit hun blote hoofd blijken te weten!
3 kwartier kijk ik ook in een kwartier weg :')
Junior binnenkort maar eens kijken.
Denk dat Vik wel gelijk heeft met "minivolwassen"
  zondag 17 juli 2011 @ 17:33:57 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583876
19 uur pak ik de trein weer vanuit H'veen O+. Ouders brengen me even weg want er gaat maar eens in het uur een Q-liner :{w.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 17:35:05 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583904
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

3 kwartier kijk ik ook in een kwartier weg :')
Junior binnenkort maar eens kijken.
Denk dat Vik wel gelijk heeft met "minivolwassen"
Ze zijn altijd blij voor elkaar ("Goed gedaan!"), maken heel volwassen en sportieve opmerkingen... krijg echt een beetje het gevoel alsof ze een beetje zo gedrilld zijn, ze komen niet over als kinderen. Maar goed, ze maken wel lekkere dingen en ze hebben er volgens mij wel plezier en daar gaat het om!

En nu ga ik spinazie eten! :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_99584015
Volgens mij weten echte kinderen precies wanneer ze in de picture staan en wanneer ze hun beste kant moeten laten zien Vik ;) dus wat dat betreft zijn het wel echte kids. Ben wel benieuwd wat er achter de schermen gebeurt :P
pi_99584226
*achterloperT :P

Facebook vind ik zelf ook leuk :Y
En ik weiger gewoon pertinent collega's :)
pi_99584248
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Coco's zijn anders heel lief hoor! O+.
O+

*gaat weer verder met bijlezen*
pi_99584440
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:06 schreef MarMar het volgende:
Oh en het was gezellig met de meiden :D ze zijn net weer weg.
Ah, mooi zo :)
pi_99584614
Vandaag van 7.30u - 16.30u met een vriendin samen op de rommelmarkt gestaan :D
Was nog leuk ook. En best lucratief :o Zelf ¤100 winst; m'n vriendin +/- ¤130. Toch leuk :s)

Verder, lijstje:

O: boterham met pindakaas
T: stroopwafel
L: broodjes met omelet + spek*
T/D: frietjes
T: ananas

* Martijn is ons rond 12u, half een die broodjes speciaal komen brengen. Het ei was nog lekker warm. Mijn man is echt lief; is naderhand nog thee komen brengen voor Judith en heeft ons echt goed verzorgd O+
pi_99584711
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag van 7.30u - 16.30u met een vriendin samen op de rommelmarkt gestaan :D
Was nog leuk ook. En best lucratief :o Zelf ¤100 winst; m'n vriendin +/- ¤130. Toch leuk :s)

Verder, lijstje:

O: boterham met pindakaas
T: stroopwafel
L: broodjes met omelet + spek*
T/D: frietjes
T: ananas

* Martijn is ons rond 12u, half een die broodjes speciaal komen brengen. Het ei was nog lekker warm. Mijn man is echt lief; is naderhand nog thee komen brengen voor Judith en heeft ons echt goed verzorgd O+
Oh wat leuk!!
Dat wil ik ook nog eens doen met een vriendin. Wat heb je allemaal verkocht?
Of gewoon foto :P en gaat het weer wat beter + :9 O+ lieff!
pi_99584718
Oh, en nieuwe cadeautjes gekregen :D

Twee nieuwe comics (Ronin & V for Vendetta, beide de Absolute edities O+ ). En een nieuwe (staaf)mixer :P

Dus 5 down, en nog 25 cadeautjes to go nu :P :P
pi_99584775
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh wat leuk!!
Ehrm, eigenlijk vooral boeken (met pijn in mijn hart, maar echt geen plaats en nu stonden ze -bij wijze van spreken- in de kelder in dozen weg te rotten) en 'oude' kleding (waar ik bijvoorbeeld echt niet meer in pas :P).

Zal eens een fotootje opsnorren :D
pi_99584785
Hij doet iig erg zijn best om het goed te maken coco O+
pi_99584803
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh wat leuk!!
Oh, en ja, gelukkig wel :)

Gisteren ging het eigenlijk alweer een heel stuk beter, en vandaag nergens meer last van gehad *O*
pi_99584827
Goede reis zo Vik :W
pi_99584858
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef MarMar het volgende:
Hij doet iig erg zijn best om het goed te maken coco O+
Eerlijk is eerlijk: zo is hij eigenlijk altijd wel O+ Heel verzorgend, heel lief :)

Die 30 cadeautjes zijn nu min of meer van een soort grap veranderd naar een serieus plan. Niet dat ik het erg vind :P
pi_99584956
MarMar bedankt voor de gezellige ontvangst & de prachtige en heerlijke taart!

Hier zijn de beesten gevoederd en heb ik een stief kwartiertje op bed gelegen - ik word zó moe van zo'n middagje koffie, erg he :')?.

Eten staat op; witte rijst, sperziebonen, wat gehaktballetjes & pindasaus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 17 juli 2011 @ 18:13:52 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99585030
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef sigme het volgende:

Hier zijn de beesten gevoederd en heb ik een stief kwartiertje op bed gelegen - ik word zó moe van zo'n middagje koffie, erg he :')?.

:D.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 18:14:23 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99585045
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:07 schreef MarMar het volgende:
Goede reis zo Vik :W
Thx :). Heb er wel even zin in.
Niet meer actief op Fok!
pi_99585091
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en nieuwe cadeautjes gekregen :D

Twee nieuwe comics (Ronin & V for Vendetta, beide de Absolute edities O+ ). En een nieuwe (staaf)mixer :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dus 5 down, en nog 25 cadeautjes to go nu :P :P
Je gaat er echt 25 nog krijgen? :D
Oehhh leeswerk O+ en een staafmixer (welke?).

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ehrm, eigenlijk vooral boeken (met pijn in mijn hart, maar echt geen plaats en nu stonden ze -bij wijze van spreken- in de kelder in dozen weg te rotten) en 'oude' kleding (waar ik bijvoorbeeld echt niet meer in pas :P).

Zal eens een fotootje opsnorren :D
Kleding oh dat is goed te weten heb bergen kleding liggen :P als dat een beetje weg wil prima.
Boeken blijf ik nog even "op zitten" :@ moet wel de kelder uitmesten.

Fijn dat het beter gaat :Y
pi_99585127
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef sigme het volgende:

:D hoe herkenbaar.
pi_99585203

Kleding gaat eigenlijk heel goed. Ligt er een beetje aan wat je ervoor vraagt natuurlijk. Maar shirtjes/zomerrokjes doe ik gewoon voor 2-3 euro weg (zeker als ik ze al vaak heb aangehad en ze hier toch maar liggen te liggen :P).

Wat duurdere jurkjes en zo deden we voor 5-10 euro weg. Ging prima zo :)
pi_99585303
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

Kleding gaat eigenlijk heel goed. Ligt er een beetje aan wat je ervoor vraagt natuurlijk. Maar shirtjes/zomerrokjes doe ik gewoon voor 2-3 euro weg (zeker als ik ze al vaak heb aangehad en ze hier toch maar liggen te liggen :P).

Wat duurdere jurkjes en zo deden we voor 5-10 euro weg. Ging prima zo :)
Hoef er ook niet meer voor te hebben :Y ziet er leuk uit!
  zondag 17 juli 2011 @ 18:24:39 #128
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99585346
De marokkaanse visballetjes in tomatensaus, broccoli en rijst zijn bijna klaar O+. Alleen is mijn broertje nog niet thuis }:|.
pi_99585375
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
Je gaat er echt 25 nog krijgen? :D
Oehhh leeswerk O+ en een staafmixer (welke?).
En yeh, hij is echt zijn best aan het doen om me in totaal 30 cadeautjes te geven :D ^^

Oh, deze mixer: (de Braun M1050, blijkbaar :P)

pi_99585416
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:24 schreef Chicolate het volgende:
De marokkaanse visballetjes in tomatensaus, broccoli en rijst zijn bijna klaar O+. Alleen is mijn broertje nog niet thuis }:|.
:9 ik heb de Mr z'n oberkleertjes aangetrokken om het eten te serveren O+ ;)

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En yeh, hij is echt zijn best aan het doen om me in totaal 30 cadeautjes te geven :D ^^

Oh, deze mixer: (de Braun M1050, blijkbaar :P)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oehh ik zou hem de lush site aanwijzen :D
Dat is een mooie alleskunner :Y
pi_99585430
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoef er ook niet meer voor te hebben :Y ziet er leuk uit!
Het is nog gezellig ook :D We zijn wel complete rommelmarkt noobs. Natuurlijk niks meegenomen om het zeil vast te maken en dergelijke. Maar er stonden allemaal heel aardige mensen om ons heen; die kwamen ons touw brengen, tips geven, praatje maken. Was leuk :Y
pi_99585455
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:27 schreef Ml-etje het volgende:

Oehh ik zou hem de lush site aanwijzen :D
Dat is een mooie alleskunner :Y
Dat is een idee :D
pi_99585632
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het is nog gezellig ook :D We zijn wel complete rommelmarkt noobs. Natuurlijk niks meegenomen om het zeil vast te maken en dergelijke. Maar er stonden allemaal heel aardige mensen om ons heen; die kwamen ons touw brengen, tips geven, praatje maken. Was leuk :Y
Heb op de markt gewerkt,enorm leuk maar ze hadden stoelen moeten hebben :P
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is een idee :D
O+
pi_99585824
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Heb op de markt gewerkt,enorm leuk maar ze hadden stoelen moeten hebben :P
Owww, dan zou jij vast heel goed voorbereid zijn :D En hoofdschuddend naar ons hebben zitten kijken :P ;)

Net mijn push ups weer gedaan: Week 1, dag 2: 6-8-6-6-10 (90sec pauze tussen iedere set).

Ben wel benieuwd, want het programma ziet er in week 2 al behoorlijk pittig uit :o
pi_99585884
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Owww, dan zou jij vast heel goed voorbereid zijn :D En hoofdschuddend naar ons hebben zitten kijken :P ;)

Net mijn push ups weer gedaan: Week 1, dag 2: 6-8-6-6-10 (90sec pauze tussen iedere set).

Ben wel benieuwd, want het programma ziet er in week 2 al behoorlijk pittig uit :o
Valt wel mee hoor ;) ik kan zelf geen kraam opbouwen (te zwaar) maar weet wel hoe het moet.

En hoe heb je gegeten de afgelopen dagen?
  zondag 17 juli 2011 @ 18:44:54 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99585922
Ik vond het ook gezellig! Dankjewel voor t meerijden sigme en uniek, en voor de gastvrijheid marmar, en voor de 138 euro dochter van marmar :P

Ben nu in Utrecht, trein gaat zo rijden naar den haag, ben nu toch wel een beetje moe...
Kwak
  zondag 17 juli 2011 @ 18:46:37 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99585978
:O pfoe ik heb echt geen concentratie meer om nog papers te lezen, ik haal al die domme moleculen door elkaar :'( zo maar eens wat eten koken en relaxen en dan vanavond maar nog een paar uurtjes verder werken..

leuk dat de meet geslaagd was! (en de taart lekker ;) )
pi_99585992
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor ;) ik kan zelf geen kraam opbouwen (te zwaar) maar weet wel hoe het moet.

En hoe heb je gegeten de afgelopen dagen?
Oh, maar het echte opbouwen hoef je niet te doen xD Alleen zeiltje spannen eigenlijk, haha.

Eten gaat beter, net lijstje van vandaag gepost. Niet meest geweldige voedingswaren (frietje op rommelmarkt, bijvoorbeeld), maar denk wel voldoende en (min of meer) regelmatig).
  zondag 17 juli 2011 @ 18:47:15 #139
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99585994
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond het ook gezellig! Dankjewel voor t meerijden sigme en uniek, en voor de gastvrijheid marmar, en voor de 138 euro dochter van marmar :P

Ben nu in Utrecht, trein gaat zo rijden naar den haag, ben nu toch wel een beetje moe...
uh, wat? :7
  zondag 17 juli 2011 @ 18:49:29 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99586049
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:47 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Weinig he? Ik ben miljonair *O*

Maar eten achter de kiezen, was opruimen, vaatwasser leeghalen, douchen en slapen... Ook moe. Krijg je van sociaal doen
pi_99586149
Oh gelukkig is er enige herkenning. Ik voel me dan zo'n oud wijf / kleuter :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99586326
*burp, de boeuf was lekker O+
  zondag 17 juli 2011 @ 19:10:28 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99586616
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:47 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ja en ik mag blij zijn als ik 200 euro heb :{w
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 19:12:19 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99586662
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Weinig he? Ik ben miljonair *O*

Maar eten achter de kiezen, was opruimen, vaatwasser leeghalen, douchen en slapen... Ook moe. Krijg je van sociaal doen
ik ben ook gaar.

Vond het wel echt even leuk want op die massameets kan ik alleen een redelijk gesprek voeren met iemand die naast me zit en dan ook nog aan de goede kant, maar dit ging prima zo :)
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 19:15:44 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99586743
Dus je hebt iedereen de oren van het hoofd gekletst Vik :P
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 17 juli 2011 @ 19:16:55 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99586771
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus je hebt iedereen de oren van het hoofd gekletst Vik :P
Neuh dat viel wel weer mee maar ik was wel wat aanweziger dan anders, zeg maar :P
Niet meer actief op Fok!
pi_99586786
Ik ben ook helemaal kapoet was ik eigenlijk al van het taartbakken ;), maar het was tofheid en idd, zo kom je tenminste aan een gesprekje toe.
pi_99586885
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

6 - 8 - 6 - 6 - 6 - 10

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 17-07-2011 19:33:29 (nog tien erbij ;)) ]
  zondag 17 juli 2011 @ 19:34:01 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99587209
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind Facebook eigenlijk erg 2009 en eerder om eerlijk te zijn :@
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99587249
lol sjees, moet je dan elke 2 jaar ergens anders het hele profielcircus opnieuw beginnen? :{w

geen googleplus voor mij dus :P
  zondag 17 juli 2011 @ 19:41:39 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99587405
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef MarMar het volgende:
lol sjees, moet je dan elke 2 jaar ergens anders het hele profielcircus opnieuw beginnen? :{w

geen googleplus voor mij dus :P
Gewoon niet aan meedoen :+ Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar Linkedin.

Mijn daglijstje
o.croissant
t. perzik
l. 4 boterhammen met pindakaas en fluf
s. 2 uur zwemmen met de kinderen
t. appel+ klein zakje hamka's + borreltje
s. 30 minuten waterfietsen
d. rode sla met appel en avocado met cocktaildressing + klein stukje pasta-ovenschotel
t. 2 blokjes chocolade
s. half uurtje fietsen

Ik ben kapot van dit weekend en snak naar chips en ongezond spul :') Heb me redelijk ingehouden maar gelukkig ook veel bewogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinkepink op 17-07-2011 20:04:06 ]
pi_99587424
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]

6 - 8 - 6 - 6 - 6 - 10

Waar kan ik dat schema vinden?
pi_99587444
Ik zou - als ik sociaal zou willen mediaen - dat gewoon onder m'n internetnaam doen :D.
pi_99587476
quote:
5s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:42 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Waar kan ik dat schema vinden?
http://hundredpushups.com/week1.html

Hoi! Hoe is 't met jou? Eindelijk/bijna vakantie?
  zondag 17 juli 2011 @ 19:45:27 #155
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99587513
Fok-Foodgawkers #7 - post hier foto's van je kookkunsten!

*Burp*. Dat spul vult echt enorm. En het was lekker!
pi_99587625
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:45 schreef Chicolate het volgende:
Fok-Foodgawkers #7 - post hier foto's van je kookkunsten!

*Burp*. Dat spul vult echt enorm. En het was lekker!
Ziet er mooi en lekker uit Chico!
pi_99587724
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:43 schreef sigme het volgende:

[..]

http://hundredpushups.com/week1.html

Hoi! Hoe is 't met jou? Eindelijk/bijna vakantie?
Hi :W ! Ja, eindelijk vakantie nu. En zo moe/op/leeg van dit schooljaar dat ik al een heel weekend lamlendig op de bank / achter de computer / in bed / in een bioscoopstoel hang :'). Dus vanavond blijf ik even lamlendig, maar morgen ga ik weer beginnen met actief zijn! Ga veel wandelen want wil een beetje oefenen voor onze wandelvakantie in Oostenrijk in augustus. En dat schema dus, voor de spierballen ;).

En qua gewicht/conditie denk ik dat het gewoon mijn redding is dat ik een beroep heb waar ik nauwelijks zit en de hele dag in beweging ben. Door die terugkomende heupblessure ren ik al sinds maart niet meer, maar mijn gewicht blijft stabiel rond de 70 kilo. Dus dat is fijn :). Alleen is niks doen niks voor mij, dus maar wat meer wandelen en fietsen om conditie te houden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 19:54:32 ]
pi_99587896
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ziet er mooi en lekker uit Chico!
Dat! En thx voor de post, want ik zocht dat topic O+
pi_99587932
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hi :W ! Ja, eindelijk vakantie nu. En zo moe/op/leeg van dit schooljaar dat ik al een heel weekend lamlendig op de bank / achter de computer / in bed / in een bioscoopstoel hang :'). Dus vanavond blijf ik even lamlendig, maar morgen ga ik weer beginnen met actief zijn! Ga veel wandelen want wil een beetje oefenen voor onze wandelvakantie in Oostenrijk in augustus. En dat schema dus, voor de spierballen ;).

En qua gewicht/conditie denk ik dat het gewoon mijn redding is dat ik een beroep heb waar ik nauwelijks zit en de hele dag in beweging ben. Door die terugkomende heupblessure ren ik al sinds maart niet meer, maar mijn gewicht blijft stabiel rond de 70 kilo. Dus dat is fijn :). Alleen is niks doen niks voor mij, dus maar wat meer wandelen en fietsen om conditie te houden.
Hoe is het eigenlijk met jouw man? Weer helemaal opgeknapt na dat ongeluk?
  zondag 17 juli 2011 @ 19:58:27 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99587972
En ook vandaag ben ik weer onder de 1800 kcal gebleven :o . Dat is te weinig voor een weekend als dit. Straks nog maar een paar blokjes kaas,wat nootjes,een verse vijg (uit eigen tuin!) en een borreltje :Y)
pi_99587973
Ja, op een lichte angst voor ijzel en een knie die zeer doet bij vrieskou na gaat het prima met hem. Lief dat je het vraagt!
pi_99588171
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, op een lichte angst voor ijzel en een knie die zeer doet bij vrieskou na gaat het prima met hem. Lief dat je het vraagt!
Dat is mooi! Ik dacht eraan omdat je het over een wandelvakantie hebt, en zo lang geleden is dat allemaal toch nog niet? Fijn dat het weinig permanente schade heeft aangericht. (En een gezonde vrees voor ijzel kan vast geen kwaad.)

Moet je na de vakantie opnieuw zo hard werken?
pi_99588303
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is mooi! Ik dacht eraan omdat je het over een wandelvakantie hebt, en zo lang geleden is dat allemaal toch nog niet? Fijn dat het weinig permanente schade heeft aangericht. (En een gezonde vrees voor ijzel kan vast geen kwaad.)

Moet je na de vakantie opnieuw zo hard werken?
Het is even afwachten hoe zijn knie zich houdt, inderdaad, maar hij heeft nu bij lange stukken wandelen eigenlijk nooit last, gelukkig! Alleen bij heel lang stilzitten gaat de knie juist zeer doen (bijvoorbeeld in de auto of in de bioscoop). Maar als het in de bergen opspeelt gaan we gewoon wat minder wandelen en wat meer rondrijden of mountainbikes huren.

En ja, na de vakantie is het weer hard werken, maar dat vind ik wel fijn, een nieuw schooljaar beginnen. De laatste weken van een schooljaar zijn echt slopend i.v.m. nakijkwerk, eindeloos vergaderen en stressvolle aangelegenheden als diploma-uitreikingen, urenverdelingen en (soms vervelend) contact met ouders. Dus ik ben blij dat het nu klaar is, en dan straks weer fris beginnen O+. Ik gedij wel bij een ritme van hard werken en dan flink ontspannen ;) .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 20:09:18 ]
pi_99588381
Maar goed, ik val er weer eens erg *plons* middenin. Chicolate - je gerecht ziet er heerlijk uit :9 ! Mar - jouw taart ook, en wat fijn dat het zo gezellig was! Mo vind ik erg stoer met de move naar Engeland, en geheid dat je daar je draai prima gaat vinden ^O^ . En Coco op de rommelmarkt - zie ik hier een gemiste roeping als marktvrouw ;) ? Anyway, ik lurk zo her en der mee en heb nu weer genoeg tijd om ook mee te posten. Fijn vind ik dat :) hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo'n vakantie-poster ben :@ .
pi_99588417
:W Razz!

Wortelmuffin anyone?

Je hebt gelijk Tink over die vormen :Y
pi_99588429
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, ik val er weer eens erg *plons* middenin. Chicolate - je gerecht ziet er heerlijk uit :9 ! Mar - jouw taart ook, en wat fijn dat het zo gezellig was! Mo vind ik erg stoer met de move naar Engeland, en geheid dat je daar je draai prima gaat vinden ^O^ . En Coco op de rommelmarkt - zie ik hier een gemiste roeping als marktvrouw ;) ? Anyway, ik lurk zo her en der mee en heb nu weer genoeg tijd om ook mee te posten. Fijn vind ik dat :) hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo'n vakantie-poster ben :@ .
Je bent altijd welkom!

Hoe is het met je slankiegehalte dan, om maar even netjes ontopic te gaan?
  zondag 17 juli 2011 @ 20:15:59 #167
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99588514
*burp* dan neem je geen taart maar een appel (een lekkere!) en dan gaat t toch mis op het station. Ik baal van mezelf, en mn buik baalt ook, darmen meteen weer overstuur (geen suiker eten hielp echt...)

50 100 gram chocolade, twee stroopwafels en een zak (90 gram) bugles. bah. ben eigenlijk te misselijk voor mijn lekkere kogelbiefstukje... -O-

maar even invoeren op dieetinzicht (WW ben ik mee gestopt, veel te beperkend :N) en kijken of de schade wellicht meevalt

lijstje:
O- boterham fricandeau
T- 2 boterham fricandeau
L- 3 boterham fricandeau
T- appel
T- chocola, stroopwafels en bugles
D- biefstukje met of zonder ovenfrietjes en paprika en wortelsalade.
Kwak
  zondag 17 juli 2011 @ 20:19:18 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99588606
Ik gooi er nog een schaaltjes studentenhaver tegenaan. En jammer kwak. Volgende keer misschien 2 appels nemen? Of een zakje paprikareepjes mee voor onderweg?.
pi_99588615
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Je bent altijd welkom!

Hoe is het met je slankiegehalte dan, om maar even netjes ontopic te gaan?
Nou, stabiel rond de 70 kilo dus. En lijstjes die soms heel netjes zijn en soms wat minder. Ik probeer in ieder geval voor elke mindere dag een balansdag met weinig suikers en veel groente in te plannen. Lijstje vandaag:

O - 2 waldkornboterhammen, 1 halvarine/kaas/komkommer en 1 halvarine/hagelslag + gekookt eitje en beker karnemelk
L - dubbele waldkornboterham filet americain/komkommer/ui + kopje cup-a-soup tomatencrème
D - gekookte sperziebonen, worteltjes en broccoli met daar doorheen een tomaat in blokjes, wat olijven en een gesnipperd uitje en daarover wat olijfolie/citroensap. Daarbij vijf IKEA-gehaktballetjes en wat mosterd.
T - smoothie van magere yoghurt/aardbeien/honing
S - setje 1 van de pushuptraining. Auw :') .
T - straks nog wat noten

(Het moge duidelijk zijn dat ik balans voor gisteravond, avondje uit met een Italian coffee en een grote bak zoute popcorn in de bios bij Harry Potter ..)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 20:24:17 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 20:21:18 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99588665
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gooi er nog een schaaltjes studentenhaver tegenaan. En jammer kwak. Volgende keer misschien 2 appels nemen? Of een zakje paprikareepjes mee voor onderweg?.
ik had nog wortelsalade in mn tas, bedenk ik me nu :')

ik was idd een beetje week van de honger, liep ook echt te graaien in de AH to go (}:| de ah to go)

maar, schade valt me mee, als ik nu een biefstukje met salade neem zit ik op 2100 kcal vandaag.

morgen weer een betere dag!
Kwak
pi_99588667
Kwak - ik krijg na het eten van een appel altijd enorme honger! En ook snaaibuien. Bij ander fruit heb ik het minder, bananen bijvoorbeeld.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:22:30 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99588695
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Kwak - ik krijg na het eten van een appel altijd enorme honger! En ook snaaibuien. Bij ander fruit heb ik het minder, bananen bijvoorbeeld.
ik lust alleen appels en mandarijntjes :') mja. daarom de rauwkost in mn tas. moet ik m alleen niet vergeten in mn blinde honger...
Kwak
  zondag 17 juli 2011 @ 20:27:27 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99588869
Appel is snelle suikers toch? Krijg ik ook snel weer trek van. Boh ben zo moe. Hopelijk is het om 21:30 nog niet donker in DH, dan kan ik naar huis fietsen ipv lopen want ik heb geen licht en ik wil geen boete :P
Niet meer actief op Fok!
pi_99588887
Oh.. ja dat is lastig. Ook geen kiwi's? Of besjes? Zo veel lekker fruit :9 Maar de schade blijft beperkt inderdaad, en dan morgen gewoon een dag met veel groentes en vitamientjes en fijne gezonde dingen :).
  zondag 17 juli 2011 @ 20:31:05 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99589012
Fruit :9 volgens mij is er geen fruit dat ik niet lust. Groente daarentegen :') ik vind het trouwens stom dat het daarentegen is en niet daarintegen.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 20:31:56 #176
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99589050
had ik al gezegd dat ik het heel leuk vond O+
Kwak
  zondag 17 juli 2011 @ 20:32:13 #177
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99589062
hm ik wilde een lijstje posten maar ik ben vergeten wat ik allemaal gegeten heb :')
nou ja het was best ok vandaag in ieder geval geloof ik, en daar gaat het toch om :7
  zondag 17 juli 2011 @ 20:33:04 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99589110
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
had ik al gezegd dat ik het heel leuk vond O+
Nee?
Niet meer actief op Fok!
pi_99589181
In het echt zie er toch niet zo tanig en gespierd uit toch? Toch?
  zondag 17 juli 2011 @ 20:36:39 #180
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99589330
quote:
5s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:
nee, dat dacht ik nog! helemaal niet!
Kwak
  zondag 17 juli 2011 @ 20:39:43 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99589521
quote:
5s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:
nope. Wel heel goed! Mooie armen, mooi kleurtje!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 20:42:21 #182
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99589666
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat! En thx voor de post, want ik zocht dat topic O+
Ik post daar onder een andere nick he ;).

Onrust in mn kop. Ik wil heel veel doen (foto's bewerken, fotoboeken maken etc) maar daar ben ik te moe voor en mn concentratie kan ik hoogstens 10 min bewaren, dus kijk ik even tv, loop ik naar de computer, ga ik op zoek naar internetdingen om me af te leiden, toch maar weer tv kijken en op de bank liggen etc. Misschien moet ik maar mn chocolademousse gaan maken, dan ben ik tenminste met iets bezig }:|.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:44:30 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99589802
Ik voel me net zo als jij chico. Zit achter de computer, tv aan, wil eigenlijk lezen, heb zin in troep (maar niet zin genoeg gelukkig). Zou eigenlijk lekker in een schoon bedje met een boek moeten gaan liggen.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:47:17 #184
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99589996
Als ik in mn eigen huis was geweest, was ik nu gaan schoonmaken of was ik even op bed gaan liggen slapen. Misschien ga ik dat bed liggen nu ook wel doen. En straks een film aanzetten ofzo ipv dat zappen de hele tijd.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:49:52 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99590154
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Chicolate het volgende:
Als ik in mn eigen huis was geweest, was ik nu gaan schoonmaken of was ik even op bed gaan liggen slapen. Misschien ga ik dat bed liggen nu ook wel doen. En straks een film aanzetten ofzo ipv dat zappen de hele tijd.
Of je gaat op tijd naar bed :P Helpt ook om in een normaal ritme te komen
Jij bent toch langzamerhand dag en nacht aan het omdraaien? Of vergis ik me nu?
  zondag 17 juli 2011 @ 20:53:05 #186
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99590339
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of je gaat op tijd naar bed :P Helpt ook om in een normaal ritme te komen
Jij bent toch langzamerhand dag en nacht aan het omdraaien? Of vergis ik me nu?
Dat was afgelopen week wel zo ja :+. Maar gister ben ik half 1 gaan slapen en vanochtend om half 9 opgestaan dus ik kweek nu weer een normaal ritme. Misschien dat ik daarom ook zo moe ben, afgelopen weken weinig slaap gehad en veel afspraken/deadlines. En nu de stress dat ik zaterdag op vakantie ga en dan ook al mn tas voor de volgende vakantie volledig gepakt moet hebben.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:54:55 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99590441
Hoest eigs met je kies, XM?

Lol, vd week mooie wallpaper van een lieveheersbeestje op een blad op mn foon gezet. Zie ik nu pas dat het er twee zijn in een compromitterende houding :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99590668
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:36 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, dat dacht ik nog! helemaal niet!
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nope. Wel heel goed! Mooie armen, mooi kleurtje!
Dank :Y. Ik heb mezelf laatst nog eens kritisch bestudeerd, maar ik vind ook dat die foto's vertekenen. Ik moet gewoon niet hardlopen, want dan ben ik lelijk :D.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:59:12 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99590694
Het gaat. Morgen ff tandarts bellen en hopen dat 'ie niet met vakantie is. Moet echt wel voor de vakantie naar gekeken worden...
  zondag 17 juli 2011 @ 21:34:22 #190
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99592642
ik heb net zo geniaal lekker mn biefstukje gebakken O+ t was goedkope, uit de bonus, maar oh oh oh wat wassie lekker mals en medium O+
Kwak
pi_99592877
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:40:10 #192
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99592938
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ok, dan in een spoiler
Kwak
pi_99593024
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hej, ik vroeg me af, heb je zin om een keertje wat te gaan drinken/met me naar de film te gaan?

Dat.

SPOILER
pi_99593206
Oja thanks voor de spoiler Kwak, is waarschijnlijk niet echt nodig maar gewoon voor een soort van veiligheid :P

Maar oke, simpel maar effectief waarschijnlijk. Ik heb nog een paar dagen om even al m'n nagels af te bijten in ieder geval :')

Dronken zijn is ook een goeie, maar dat kan niet echt op mijn werk :P
  zondag 17 juli 2011 @ 21:55:20 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99593655
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat.

SPOILER
_O-.

Gewoon vragen SDB :Y. Oefening baart kunst :Y. Ik kan het ook niet hoor. Daarom scoor ik m'n vrouwen ook maar via het internet, dat is minder eng :').

Ben weer thuis *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_99593785
Na het werk de borrelhossel.

Change yes we can, zeker afgevallen want m'n haar is gemillimeterd nu. Morgen eerste "vrije" week, ik ben benieuwd.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_99594119
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Gewoon vragen SDB :Y. Oefening baart kunst :Y. Ik kan het ook niet hoor. Daarom scoor ik m'n vrouwen ook maar via het internet, dat is minder eng :').

Ben weer thuis *O*.
Gebruik je dat hoesje voor je tel ook wat met lopen? Moest er op de fiets even aan denken, kan dat ding dan nergens kwijt maar wilde het op zich wel tracken alsof ik Tjallingi ben.

Aan de andere kant ben je dan niet lekker aan het tannen :') hoewel dat nu toch niet gebeurd.
pi_99594513
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Ben weer thuis *O*.
:) Ja ik doe het gewoon en als ie nee zegt zie ik hem alleen nog maar de komende paar jaar :P
  zondag 17 juli 2011 @ 22:28:58 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99595598
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Gebruik je dat hoesje voor je tel ook wat met lopen? Moest er op de fiets even aan denken, kan dat ding dan nergens kwijt maar wilde het op zich wel tracken alsof ik Tjallingi ben.

Aan de andere kant ben je dan niet lekker aan het tannen :') hoewel dat nu toch niet gebeurd.
Nee gebruik het hoesje niet :@. Want ik vind Nike+ toch prettiger. Foon moet je iedere keer opgeladen hebben enzo, teveel gedoe :P.

En de rest van je post snap ik niet :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 22:29:38 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99595625
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

:) Ja ik doe het gewoon en als ie nee zegt zie ik hem alleen nog maar de komende paar jaar :P
_O-. Een paar jaar kunnen heeeeeeeeeeeel lang zijn }) .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 22:31:04 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99595693
Zo, thuis! Vandaag dus een vriend geholpen met verhuizen, dus dingetjes getild en ingepakt/uitgeruimd (hij had weinig goeie dozen :P), drukdrukdruk! Nu moeie pootjes, wel blij dat ik thuis ben O+ Na afloop nog wezen wokken, was leuk maar te lang gewacht met eten en de tol betaald (buikauw).

Mede daarom wel netjes gehouden daar :+ Klein kommetje soep met stukje kroepoek, bordje wokgroenten + vleesjes + sausje met paar pisang gorengs, gegrilde champignon en stuk gegrilde courgette, als toetje een bakje vruchtjes. Drinken alleen een glas appelsap en een kop thee.

Nu zo teruglezen!

Ik zag dat Shinyface al goed advies heeft gehad waar ik niks aan toe kan voegen wegens gebrek aan ervaring en ballen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99595694
Zo, weer thuis O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 17 juli 2011 @ 22:31:21 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99595706
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef progje het volgende:
Zo, weer thuis O+
Duo-post!
pi_99595906
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Duo-post!
Wij kunnen dat!
  zondag 17 juli 2011 @ 22:36:10 #205
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99595925
eergisteren heel handig een sprei aan de bovenbuurman gegeven om te drogen op t balkon. denk niet dat ie met de regen nog zal drogen voor ik op vakantie ga :')

buurman is niet thuis, en kan er zelf niet bij... als ik m nou morgen nat meeneem naar ouders kan ie daar nog gewassen en gedroogd... suf!
Kwak
  zondag 17 juli 2011 @ 22:37:20 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99595993
Mooi dat de meet geslaagd was! Taart zag er lekker uit zeg O+

quote:
6s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:35 schreef progje het volgende:

[..]

Wij kunnen dat!
Zekers! *; :7
pi_99596052
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee gebruik het hoesje niet :@. Want ik vind Nike+ toch prettiger. Foon moet je iedere keer opgeladen hebben enzo, teveel gedoe :P.

En de rest van je post snap ik niet :').
Dat je dan bruin wordt met een witte vlek op je arm. Niet mooi.
pi_99596273
Oeh griezel @rtl 4 :o
pi_99596325
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
eergisteren heel handig een sprei aan de bovenbuurman gegeven om te drogen op t balkon. denk niet dat ie met de regen nog zal drogen voor ik op vakantie ga :')

buurman is niet thuis, en kan er zelf niet bij... als ik m nou morgen nat meeneem naar ouders kan ie daar nog gewassen en gedroogd... suf!
Oh zonde, hopen dat hij er morgen is.
pi_99596359
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-. Een paar jaar kunnen heeeeeeeeeeeel lang zijn }) .
Ja zo bedoelde ik het ook

Oh zat op mn mobiel dus zag je smileys niet :)

[ Bericht 5% gewijzigd door shinydiscoball op 17-07-2011 22:49:35 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 23:01:31 #211
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99597432
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh zonde, hopen dat hij er morgen is.
ja! hij komt net thuis, kletsnatte sprei opgehaald :P
Kwak
  zondag 17 juli 2011 @ 23:48:38 #212
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99600493
Amélie weer eens gekeken, en nu moe genoeg om meteen in slaap te vallen als mn hoofd het kussen raakt (hoop ik tenminste). Plannen voor morgen: langs mn oude werk voor een declaratieformulier, en ze tevoren even bellen want ik ben vergeten hoe laat de afspraak is (nog een reden dat ik liever mail dan bel :+), chocolademousse maken, boodschappen doen, broodjes bakken, foto's door photoshop halen en 's avonds naar de film :). Genoeg te doen lijkt me zo.

En ik mis mijn kookboeken }:|. Ik heb nog voor 2 dagen ideeen wat we kunnen eten, maar daarna is het echt blanco. Ik weet niet eens 'iets met kip/vlees/vis/kaas' te bedenken per dag. En in mijn kookboeken staan dan altijd dingen die ik al een tijdje wil maken maar nooit tijd voor heb. Vandaag was vis, morgen rundergehakt, overmorgen kip.

[ Bericht 25% gewijzigd door Chicolate op 18-07-2011 00:11:24 ]
pi_99602013
O shit ik moet ook nog een aantaldagen declareren maar nog niet gedaan. Damn, dan maar na de vakantie.

Wat is goed te doen qua gezond eten ergens waar je niet kunt koken of iets op kunt warmen? Brood/fruit/koffie kan ik meenemen maar voor in de avond weet ik dan niets, de ander wilde al patat halen maar ja nu even patat dag erna ook makkelijk zo gaat mij dat niet lukken. Mooi eigenlijk dat ik een probleem maak in plaats van een oplossing kies.

'S ochtends een rondje lopen, amsel/viking doen jullie dat op een lege maag?
pi_99602214
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O shit ik moet ook nog een aantaldagen declareren maar nog niet gedaan. Damn, dan maar na de vakantie.

Wat is goed te doen qua gezond eten ergens waar je niet kunt koken of iets op kunt warmen? Brood/fruit/koffie kan ik meenemen maar voor in de avond weet ik dan niets, de ander wilde al patat halen maar ja nu even patat dag erna ook makkelijk zo gaat mij dat niet lukken. Mooi eigenlijk dat ik een probleem maak in plaats van een oplossing kies.

'S ochtends een rondje lopen, amsel/viking doen jullie dat op een lege maag?
Je zou een maaltijdsalade van de appie kunnen meenemen? Of zelf iets in elkaar draaien en meenemen. En koude pannenkoeken? Maar dat valt dan weer niet in de categorie gezond. Als je in de buurt bent van een station kan je altijd nog pasta halen bij Julia's, dat schijnt wel gezond (en vers) te zijn.
pi_99602914
Nasi goreng gevonden , nice!

Jij hebt ook een lekker ritme zeg ^O^
pi_99603084
:W Net de laatste aflevering van The Apprentice gekeken! Leuke winnaar! O+ *O*

Morgen tussen 7 en 1 kan mijn laptop bezorgd worden :o *O* O+ hoop dat ze rond half 9 komen, da's precies een mooie tijd :@
Ja doei.
  maandag 18 juli 2011 @ 06:43:43 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99608181
Uks, in de ochtend lopen doe ik op een lege maag maar iets kleins naar binnen gooien kan ook. Je moet maar even kijken wat werkt voor jou persoonlijk. Wel max een half uur lopen op lege maag!

Tevens goeiemorgen, ik ga er maar eens uit. Twee daagjes werken en woensdag vrij ivm solliesprek
Niet meer actief op Fok!
pi_99608447
Mogge.

Vandaag 10 kuub grind uitharken bij moeders.
* spuwt in handen en rolt mouwen op
pi_99608640
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 07:35 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Vandaag 10 kuub grind uitharken bij moeders.
* spuwt in handen en rolt mouwen op
Oei hoopdat het weer bij jou beter is!

Zo nog even naar de dokter, ben benieuwd wat ze te melden heeft.
  maandag 18 juli 2011 @ 08:42:34 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99609015
Crap. Antwoordapparaat van de tandarts. Geen dienst. Maar geen vermelding waarom en voor hoelang niet. Crap.

Maar even aanzien nog en anders hier maar naar de nooddienst.
pi_99609054
Ik geloof dat al dat bakken me toch meer energie kost dan dat het opeten van de baksels me opgeleverd heeft.. een pond lichter na dit weekend! Bizar!

lijstje voor vandaag:

O: 2 crackers met kaas, karnemelk
T: appel, cappuccino
L: yoghurt met muesli, rauwkost, karnemelk
T: worteltjes en komkommer
D: nog geen idee, heb wel zin in vis eigenlijk.
T: warme appel met een paar rozijntjes en een snufje kaneel
pi_99609171
goedemorgen! :W
Ja doei.
pi_99609242
Morning :)

Ontbijt vergeten mee te nemen :')
pi_99609299
John Kraaijkamp is overleden :o
Ja doei.
pi_99609338
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
John Kraaijkamp is overleden :o
Ja, ik las het. Dat zat er wel aan te komen. Wel een gemis hoor :{

Zeg, als je straks even beslist waar je wow gaat spelen, dan ben ik misschien wel geneigd om daar ook een char aan te maken en misschien anderen ook. En als we dan de chars wat op elkaar afstemmen (tank, healer, dps) dan kunnen we best veel lol gaan hebben O-)
  maandag 18 juli 2011 @ 09:08:41 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99609383
Zo. Ben ik een partijtje brak en moe. En een borrelbuik. En pijn in de rug (lijkt wel of een wervel verkeerd zit). Jeuh! We mogen weer!

Gelukkig vandaag een kort dagje met een paar gesprekken, dus de tijd vliegt snel voorbij ^O^
pi_99609384
86 jaar, goede leeftijd op zich, maar het is tegelijk ook een beetje het verliezen van een tijdperk die we niet meer terug gaan krijgen.
pi_99609404
Zometeen een afspraak met iemand, maar telefonisch tijd afgesproken en papiertje met de tijd ligt nog in Amsterdam. Dus ik wilde bellen om te vragen of mijn tijd klopt, krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is }:|. Nou dan maar op goed geluk er naartoe.
pi_99609503
lastig! misschien tijdelijke storing en is het nr straks wel bereikbaar?
pi_99609578
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef MarMar het volgende:
lastig! misschien tijdelijke storing en is het nr straks wel bereikbaar?
Het is een school, ik denk dat ze het nummer in de vakantie hebben afgesloten oO<. Maar ik weet bíjna zeker dat het half 11 is, dus ik loop (het is 10 min lopen) rond die tijd gewoon erheen.

En de weersvoorspellingen voor Ierland worden met de dag beter O+. Er zit nu zelfs een dag bij die een 9 krijgt! Dus droog en iets boven de 20 graden. Dat was eerst een week 15 graden en regen. Van dat soort dingen kan ik zo blij worden, mooi weer voorspellingen. En ik zoek nu op het dorpje waar ik zit, dus het zal wel accuraat zijn.
pi_99609612
Vanaf morgen lijkt het hier ook droger te worden dan voorspeld :) Met een beetje geluk kan ik nog wat uurtjes in de tuin zitten zelfs!

En dus maar de prijs van snoep wordt aanzienlijk hoger want de suikerprijs gaat met 50% omhoog zegt het nieuws. Ik vind dat niet stiekem niet zo erg.
pi_99609617
Planning dan maar?

O: banaan, perzik
T: pakje sultana, cappuccino
L: 3 sneden brood met kaas, 200 gr salade, soep
T: 150 ml magere yoghurt met 1 peer
B: 2x20 minuten fietsen in de regen :')
T: handje noten
S: fitness
D: weet niet.
pi_99609635
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik las het. Dat zat er wel aan te komen. Wel een gemis hoor :{

Zeg, als je straks even beslist waar je wow gaat spelen, dan ben ik misschien wel geneigd om daar ook een char aan te maken en misschien anderen ook. En als we dan de chars wat op elkaar afstemmen (tank, healer, dps) dan kunnen we best veel lol gaan hebben O-)
Als je nog wat anders leuks zoekt: doe nu met Mr.Mo Lotro, beetje nep WoW, maar wel gratis en best grappig :o
Ja doei.
pi_99609684
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:

Als je nog wat anders leuks zoekt: doe nu met Mr.Mo Lotro, beetje nep WoW, maar wel gratis en best grappig :o
Nah, elke keer als ik een ander spel dan wow probeer doe ik dat niet langer dan 1-2 uur omdat wow toch leuker blijft en ik daar nog 'genoeg te doen' heb ('t is net een extra baan soms :') )
pi_99609694
Planning

O: bakje cornflakes met melk
T: grapefruit
L: tosti
T: geen idee maar ik zal wel honger hebben denk ik. Misschien een tweede tosti?
D: home made hamburgers op een home made broodje met een nader te bedenken ijsbergsla salade. Indien trek: chocolademousse, anders na de film.
T: M&M's in de bios, misschien wijn achteraf

Volgens de weegschaal bij mn ouders ben ik afgevallen, maar ik heb het gevoel dat die gewoon standaard meer dan een kg minder aangeeft.
pi_99609712
Zit nu iig op m'n nieuwe laptop te wachten (wekker ging om 7 uur :') ) en Mr.Mo is naar z'n werk (lees: de werkkamer) :+

Pot thee voor mezelf gezet en zo maar's ontbijten... en daarna: vacatures doorspitten :o
Ja doei.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:27:35 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99609767
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:19 schreef MarMar het volgende:
Vanaf morgen lijkt het hier ook droger te worden dan voorspeld :) Met een beetje geluk kan ik nog wat uurtjes in de tuin zitten zelfs!

En dus maar de prijs van snoep wordt aanzienlijk hoger want de suikerprijs gaat met 50% omhoog zegt het nieuws. Ik vind dat niet stiekem niet zo erg.
Als de suikerprijs omhoog gaat zullen er wel meer zoetstoffen gebruikt gaan worden :r
Of ze voegen minder suiker toe onder het mom van "gezonder" en gooien tegelijkertijd de prijs omhoog.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:37:49 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99609971
Hmm, ik mag 4 uur voor de scan nuchter blijven. Mag alleen water dan, toch?
  maandag 18 juli 2011 @ 09:40:37 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99610024
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook niet volgens mij.
pi_99610027
quote:
Staat dat niet in de folder? Want soms mag je ook niet drinken.
pi_99610029
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als de suikerprijs omhoog gaat zullen er wel meer zoetstoffen gebruikt gaan worden :r
Of ze voegen minder suiker toe onder het mom van "gezonder" en gooien tegelijkertijd de prijs omhoog.
of we kopen gewoon minder snoep *O*
  maandag 18 juli 2011 @ 09:41:16 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99610038
Staat alleen dát ik nuchter moet blijven, vier uur voor aanvang vd scan. Naja, dan neem ik maar niks voor de zekerheid.
pi_99610044
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:40 schreef MarMar het volgende:

of we kopen gewoon minder snoep *O*
Ik geloof niet dat een euro extra op een zakje snoep ervoor gaat zorgen dat ik er minder van ga kopen.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:41:38 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99610050
Dat wordt een vroege lunch :').
  maandag 18 juli 2011 @ 09:41:56 #245
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99610058
volgens mij verschilt dat per scan/behandeling/watdanook, even bellen anders?
pi_99610059
Een glaasje water moet kunnen geloof ik, als je écht enorme dorst hebt, maar het is niet alsof je een kan water naast je mag zetten voor zover ik weet.
Ja doei.
pi_99610063
quote:
heldere vloeistof zonder suiker, soms idd helemaal niet omdat je blaas leeg moet zijn (zal wel in jouw geval?) dan mag je wel met een slokje water je mond spoelen tegen het dorstgevoel.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:42:54 #248
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99610078
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat een euro extra op een zakje snoep ervoor gaat zorgen dat ik er minder van ga kopen.
^ maar ik koop sowieso zelden snoep eigenlijk. Al zit in ijs en gebak natuurlijk ook suiker, damnit :')
  maandag 18 juli 2011 @ 09:44:04 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99610102
Ik prop me om 11:30 nog wel ff vol :').
  maandag 18 juli 2011 @ 09:44:39 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99610112
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik prop me om 11:30 nog wel ff vol :').
Dat is mijn normale lunchtijd als ik niet werk.
pi_99610123
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:42 schreef Blurred86 het volgende:

^ maar ik koop sowieso zelden snoep eigenlijk. Al zit in ijs en gebak natuurlijk ook suiker, damnit :')
Het is idd niet dat ik het elke dag eet :D Meestal 1x per week, dus als het dan wat duurder is: so be it.
pi_99610130
Niet teveel eten XM, meestal wordt geadviseerd om als laatste iets als een beschuitje met thee te nemen voordat je nuchter moet zijn.. toch maar even bellen voor de zekerheid?
pi_99610165
Hoe laat moet je XM?
  maandag 18 juli 2011 @ 09:48:21 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99610171
Nah, ik heb net een bakje kwark op en neem 3 boterhammetjes mee naar het werk, die ik over een uurtje / anderhalf uur opeet. Ze gaf verder geen instructies van alleen lichte maaltijden etc, dus het zal wel gaan. Had ze maar duidelijker moeten zijn hoor en had het maar duidelijker in de folder moeten staan die ik heb meegekregen. Daar staat het hokje aangevinkt met: "Vier uur vòòr het onderzoek nuchter blijven".

@Perr: 16:00h
  maandag 18 juli 2011 @ 09:50:35 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99610211
Op internet vind ik dat het alleen nodig is als je contrastvloeistof krijgt (krijg ik niet). En de keer dat ik een CT heb gehad mét contrast, hoefde ik niet nuchter te blijven :').
pi_99610219
Zelf weten, maar als de scan niet goed lukt hierdoor heb je jezelf ermee en niet zij die duidelijker had moeten zijn. Ik zou even bellen just to be sure, lijkt me fijner ook als de scan goed gaat en je nu eens snel duidelijkheid krijgt :*
pi_99610223
Boh, de knie zeurt :( :r

straks sporten maar afzeggen voor vandaag en morgen -O-
Ja doei.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:53:55 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99610281
Nouja, in de folder staat ergens anders nog vier uur niet eten en drinken. En daar houd ik me gewoon aan :).
pi_99610286
@ work :W

Mijn kniebanden zijn geirriteerd.

Daar had ik niet echt voor hoeven gaan maar vooruit.
Ik ga maar eens aan de slag, heerlijk doorwerken in de zomervakantie!
  maandag 18 juli 2011 @ 09:54:19 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99610292
Ik eet eigenlijk alleen maar snoep bij mijn ouders. En chips heb ik ook al een aantal weken niet meer gehad (muv afgelopen weekend) en ik mis het ook niet. Veel mensen hebben altijd wat in huis 'voor geval er bezoek komt', maar wij krijgen nooit onverwachts bezoek en dat willen we ook niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_99610313
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Veel mensen hebben altijd wat in huis 'voor geval er bezoek komt', maar wij krijgen nooit onverwachts bezoek en dat willen we ook niet.
Oh, wij vinden onverwachts bezoek niet erg, maar die mensen moeten er maar mee leven dat we nooit zaken als frisdrank, snoep, etc. in huis hebben. Thee, water, melk, bier en wijn kunnen ze krijgen :+
Ja doei.
pi_99610320
mogguh
  maandag 18 juli 2011 @ 09:55:38 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99610324
Met mijn knieën en spierpijn gaat het beter. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik woensdag en vrijdag ga lopen en dit weekend in Brugge maar niet. En dan ga ik vanaf volgende week 3 keer per week lopen ipv 4, omdat ik in het weekend meer kilometers ga maken en bang ben dat 3 x 5 en 1 x 8, 9, 10 etc teveel gaat worden en blessures ervaar ik als zeer demotiverend, dus neem ik liever het risico niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_99610347
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, wij vinden onverwachts bezoek niet erg, maar die mensen moeten er maar mee leven dat we nooit zaken als frisdrank, snoep, etc. in huis hebben. Thee, water, melk, bier en wijn kunnen ze krijgen :+
En gek kijken dat ze dan doen :D Heb echt alleen maar water en soms wat fris in huis plus koffie/wijn/bier (dat laatste ook met mate aangezien ik dat niet haal maar de Mr zelf).
pi_99610392
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:

Dat dus, je bent hier altijd van harte welkom, maar het kan zijn dat we niets in huis hebben. Tomaatjes kan je krijgen :D

als ik niet in een raid zit :@ Ook een keer gehad: uh, neem plaats, zorg voor je eigen thee, ik moet even vervanging regelen :@
pi_99610427
Voor verjaardagen enzo halen we meestal wel wat sap, maar toen mijn ouders kwamen helpen het laminaat eruit slopen waren we dus vergeten cola te halen :')

Dus dat moesten ze zelf maar even meenemen :X
Ja doei.
pi_99610474
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor verjaardagen enzo halen we meestal wel wat sap, maar toen mijn ouders kwamen helpen het laminaat eruit slopen waren we dus vergeten cola te halen :')

Dus dat moesten ze zelf maar even meenemen :X
Die lopen alleen op cola? :D
pi_99610481
M'n pa wel :P m'n moeder kan ook op sap leven :+
Ja doei.
pi_99610507
Oh ik heb zelf nooit fris in huis, maar als mensen komen helpen of als er bezoek komt voor een verjaardag zorg ik echt wel dat er iets lekkers voor diegenen in huis is hoor!

Het ligt ook aan wie er komt, maar ik vind het echt karig om te zeggen "sorry alleen water :D ". Als het bezoek onverwacht is telt dat niet, natuurlijk ;)
pi_99610565
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:05 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb zelf nooit fris in huis, maar als mensen komen helpen of als er bezoek komt voor een verjaardag zorg ik echt wel dat er iets lekkers voor diegenen in huis is hoor!

Het ligt ook aan wie er komt, maar ik vind het echt karig om te zeggen "sorry alleen water :D ". Als het bezoek onverwacht is telt dat niet, natuurlijk ;)
Als ze aangekondigd komen doe ik dat ook :)
Alleen geef ik goede vrienden vaak de restanten mee :P
  maandag 18 juli 2011 @ 10:12:52 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99610696
Lijstje:

O: Gr yoghurt met aardbei
T: halve meloen (kleine)
T: twee minikrakelingen
L: drie bth sandwichspread
T: 250 gram worteltjes
T: hand noten
D: tomaten-limoenrisotto denk ik
Niet meer actief op Fok!
pi_99610778
klinkt goed vik! :)

onverwacht bezoek gebeurt hier zelden, maar wel vaak dat ze bellen "komt het nu ff uit?" en 'iets' in huis heb ik altijd wel, maar lekkers bij de koffie niet, tenzij gepland bezoek ;)
pi_99610840
Lijstje:

O: boterham filet Am en boterham peperpate
T: wellicht wat nootjes of een wortelmuffin
L: Griekse yoghurt met rode bessen en of banaan
T: banaan of rode bessen en wat noten
D: snijbonen met witte bonen in tomatensaus een runderlapje in rode marinade en misschien nog wat aardappelen.
T: nog geen idee
pi_99610922
O: roggebrood met pindakaas

verder weet ik 't nog niet :')
Ja doei.
pi_99610940
ligt het aan mij of zijn de lijstjes over het algemeen weer wat netter?
pi_99610950
Ik meld me ook weer ff. Jullie goed weekend gehad?
Ik zwaar slaaptekort, maar wel heel leuk! Nu bijkomen op werk :)
Ook heel veel lekkere boodschappen gehaald dit weekend, wil weer ff goed gaan koken deze week.

O: 200 gram frambozen met soyayoghurt 4 eetlepels muesli en beetje lijnzaad
T: Nectarine, kiwi. koffie verkeerd
L: 200 gram salade (sla, tomaat, komkommer, ui en zelfgemaakte croutons), twee rozijnenboterhammen en een hartige muffin van gister (op ei basis)
T: twee plakjes ontbijtkoek
D: de rest van de muffins en avocado/tomaat salade denk ik
T: misschien nog iets fruitigs

B: 2x 20 minuten fietsen
Be someone that makes you happy
pi_99611018
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
simplistisch *)
Ja doei.
pi_99611042
quote:
Net weekend geweest :@ heb gisteravond zelfs een handje chipjes op ;(
  maandag 18 juli 2011 @ 10:26:19 #279
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99611048
ik vind ze maar een beetje karig geloof ik!
pi_99611078
lol ah, maandagbalanslijstjes..
  maandag 18 juli 2011 @ 10:30:02 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99611151
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Net weekend geweest :@ heb gisteravond zelfs een handje chipjes op ;(
Een héél handje?
  maandag 18 juli 2011 @ 10:31:05 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99611177
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:26 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind ze maar een beetje karig geloof ik!
Dat zal ook eens niet hè? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99611198
quote:
11s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een héél handje?
Uhuh en ze waren nog vies ook :P
pi_99611226
Waarom karig Blurred? Toch gewoon O T L T D T in de meeste gevallen?
Vergeleken bij mijn lijstjes vind ik alles veel, denk dat mijn beeld van karig niet echt helder meer is :')
  maandag 18 juli 2011 @ 10:36:46 #285
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99611321
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat zal ook eens niet hè? :P.
:6 ik heb meestal anders wel gelijk! al tikt bij jou die megahand noten wel aan natuurlijk :D

@marmar, karig als in niet genoeg? veel eetmomenten is niet perse hetzelfde als genoeg eten

maar ja, ik dan ook wel weer redelijk wat meer dan de meesten hier dus in dat opzicht vertekent het voor mij ook wel natuurlijk
pi_99611329
Ah Nallie ook een B: 2x20 minuten fietsen naar werk? Boks!

Ik merk dat ik het fietsen echt lekker vind. Deze morgen zelfs willens en wetens in de regen de fiets gepakt ipv de bus! Schone kleding meegenomen en de broek hangt nu te drogen, vrij relaxed. Ben een stuk wakkerder als ik fiets in plaats van in zo'n veel te warme en klamme bus zit.
  maandag 18 juli 2011 @ 10:38:51 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99611373
Ik ben wel tevreden met mijn lijstje van vandaag. Heb geen S en de risotto is al vet genoeg met mascarpone erdoorheen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99611375
Ik ga ook weer ff er tegenaan. Laten verslonzen en dat uit zich in puistjes en een lelijke huid, huu. Ben wel benieuwd, want ik ga donderdag een paar dagen weg met een vriendin. Gelukkig houd zij ook van gezond eten enzo dus hopelijk zitten we wat dat betreft op 1 lijn!

Vind het trouwens best spannend, weg met een vriendin. Ken haar nog niet zo lang en ben echt al heel lang niet meer op vakantie geweest met andere mensen dan mn vriendje!
pi_99611384
Ah, vanavond eten we fajitas :9

Het zou droog zijn vandaag, en zou dan lekker op de fiets boodschappen gaan doen.

met het komt met bakken uit de hemel in de supermarkt is niet héél dichtbij _O-
Ja doei.
pi_99611405
Oh en ik heb bedacht dat ik een regenpak ga kopen! Kan ik ook bij koude en ontij fietsen.
  maandag 18 juli 2011 @ 10:41:55 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99611449
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, vanavond eten we fajitas :9

Het zou droog zijn vandaag, en zou dan lekker op de fiets boodschappen gaan doen.

met het komt met bakken uit de hemel in de supermarkt is niet héél dichtbij _O-
Ik vroeg het al een keer maar toen kreeg ik geen antwoord volgens mij. Klopt het dat jullie vaak hetzelfde eten? Zie regelmatig die nachos voorbij komen en fajitas ook. Of varieer je elke keer met de inhoud van de fajita's?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 juli 2011 @ 10:42:29 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99611464
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb bedacht dat ik een regenpak ga kopen! Kan ik ook bij koude en ontij fietsen.
Ik ga die van mij aan M geven wegens veel te groot (moet de broek optrekken tot m'n borsten :')) en dan zelf een hip regenpak kopen *) :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99611476
Oh mijn goede voornemen volgende week: weekmenu :7
pi_99611491
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga die van mij aan M geven wegens veel te groot (moet de broek optrekken tot m'n borsten :')) en dan zelf een hip regenpak kopen *) :').
[voorspelbaar]
met riem *)

[/voorspelbaar]
pi_99611507
Wij hebben een soort vaste lijst van een stuk of 15 gerechten die we vaak eten. En als we iets zat zijn, dan verdwijnt er iets en regelmatig bedenken we iets dat er dan bij komt.

Zo heb ik laatst een pastagerecht gemaakt dat echt hééél lekker is, dus die doen we nu wat vaker, en de groentensoep is er uit, want die ben ik een beetje zat :+

Fajitas komen vaak terug, omdat het gewoon erg lekker is. Vaak om de week minimaal, maar soms ook elke week :Y
Ja doei.
pi_99611540
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Perruche het volgende:
Ah Nallie ook een B: 2x20 minuten fietsen naar werk? Boks!

Ik merk dat ik het fietsen echt lekker vind. Deze morgen zelfs willens en wetens in de regen de fiets gepakt ipv de bus! Schone kleding meegenomen en de broek hangt nu te drogen, vrij relaxed. Ben een stuk wakkerder als ik fiets in plaats van in zo'n veel te warme en klamme bus zit.
Nee dat niet, ga vanavond naar huis kijken :) dus 20 min daarheen fietsen en weer 20 min naar huis! Ga naar werk met trein :{
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? maandag 18 juli 2011 @ 10:46:15 #297
70532 loveli
N
pi_99611569
quote:
Zal ik de mijne posten van de afgelopen dagen? :')
crap in = crap out
pi_99611582
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Alle nachten je tent gevonden? :9
Ja doei.
  maandag 18 juli 2011 @ 10:48:01 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99611620
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Jaaaa *O*.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 18 juli 2011 @ 10:48:05 #300
70532 loveli
N
pi_99611622
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alle nachten je tent gevonden? :9
Vannacht in eigen bed geslapen. Ik vraag me af hoe je je tent kunt vinden als je wel dronkenm bent.
crap in = crap out
pi_99611625
puik!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')