Oh zonde, hopen dat hij er morgen is.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
eergisteren heel handig een sprei aan de bovenbuurman gegeven om te drogen op t balkon. denk niet dat ie met de regen nog zal drogen voor ik op vakantie ga
buurman is niet thuis, en kan er zelf niet bij... als ik m nou morgen nat meeneem naar ouders kan ie daar nog gewassen en gedroogd... suf!
Ja zo bedoelde ik het ookquote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Een paar jaar kunnen heeeeeeeeeeeel lang zijn
.
Je zou een maaltijdsalade van de appie kunnen meenemen? Of zelf iets in elkaar draaien en meenemen. En koude pannenkoeken? Maar dat valt dan weer niet in de categorie gezond. Als je in de buurt bent van een station kan je altijd nog pasta halen bij Julia's, dat schijnt wel gezond (en vers) te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O shit ik moet ook nog een aantaldagen declareren maar nog niet gedaan. Damn, dan maar na de vakantie.
Wat is goed te doen qua gezond eten ergens waar je niet kunt koken of iets op kunt warmen? Brood/fruit/koffie kan ik meenemen maar voor in de avond weet ik dan niets, de ander wilde al patat halen maar ja nu even patat dag erna ook makkelijk zo gaat mij dat niet lukken. Mooi eigenlijk dat ik een probleem maak in plaats van een oplossing kies.
'S ochtends een rondje lopen, amsel/viking doen jullie dat op een lege maag?
Oei hoopdat het weer bij jou beter is!quote:Op maandag 18 juli 2011 07:35 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag 10 kuub grind uitharken bij moeders.
* spuwt in handen en rolt mouwen op
Ja, ik las het. Dat zat er wel aan te komen. Wel een gemis hoorquote:
Het is een school, ik denk dat ze het nummer in de vakantie hebben afgeslotenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef MarMar het volgende:
lastig! misschien tijdelijke storing en is het nr straks wel bereikbaar?
Als je nog wat anders leuks zoekt: doe nu met Mr.Mo Lotro, beetje nep WoW, maar wel gratis en best grappigquote:Op maandag 18 juli 2011 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Dat zat er wel aan te komen. Wel een gemis hoor
Zeg, als je straks even beslist waar je wow gaat spelen, dan ben ik misschien wel geneigd om daar ook een char aan te maken en misschien anderen ook. En als we dan de chars wat op elkaar afstemmen (tank, healer, dps) dan kunnen we best veel lol gaan hebben
Nah, elke keer als ik een ander spel dan wow probeer doe ik dat niet langer dan 1-2 uur omdat wow toch leuker blijft en ik daar nog 'genoeg te doen' heb ('t is net een extra baan somsquote:Op maandag 18 juli 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
Als je nog wat anders leuks zoekt: doe nu met Mr.Mo Lotro, beetje nep WoW, maar wel gratis en best grappig
Als de suikerprijs omhoog gaat zullen er wel meer zoetstoffen gebruikt gaan wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:19 schreef MarMar het volgende:
Vanaf morgen lijkt het hier ook droger te worden dan voorspeldMet een beetje geluk kan ik nog wat uurtjes in de tuin zitten zelfs!
En dus maar de prijs van snoep wordt aanzienlijk hoger want de suikerprijs gaat met 50% omhoog zegt het nieuws. Ik vind dat niet stiekem niet zo erg.
Ook niet volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, ik mag 4 uur voor de scan nuchter blijven. Mag alleen water dan, toch?
Staat dat niet in de folder? Want soms mag je ook niet drinken.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
of we kopen gewoon minder snoepquote:Op maandag 18 juli 2011 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als de suikerprijs omhoog gaat zullen er wel meer zoetstoffen gebruikt gaan worden![]()
Of ze voegen minder suiker toe onder het mom van "gezonder" en gooien tegelijkertijd de prijs omhoog.
Ik geloof niet dat een euro extra op een zakje snoep ervoor gaat zorgen dat ik er minder van ga kopen.quote:
heldere vloeistof zonder suiker, soms idd helemaal niet omdat je blaas leeg moet zijn (zal wel in jouw geval?) dan mag je wel met een slokje water je mond spoelen tegen het dorstgevoel.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
^ maar ik koop sowieso zelden snoep eigenlijk. Al zit in ijs en gebak natuurlijk ook suiker, damnitquote:Op maandag 18 juli 2011 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een euro extra op een zakje snoep ervoor gaat zorgen dat ik er minder van ga kopen.
Het is idd niet dat ik het elke dag eetquote:Op maandag 18 juli 2011 09:42 schreef Blurred86 het volgende:
^ maar ik koop sowieso zelden snoep eigenlijk. Al zit in ijs en gebak natuurlijk ook suiker, damnit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |