Masterchef Amerika is toch met Gordon Ramsey? Wat een slechte koks zijn dat, ook in Hell's Kitchen. Die kinderen zijn nog beter! Al begin ik me wel een beetje aan die kinderen te ergeren, ze zijn me iets te perfect, net minivolwassenenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Vik, vergeten te zeggen
Geniet van je wijntje MarMar.
Masterchef Australie en Amerika lijken wel heel erg op elkaar.. Wat een drama maken ze er ook van.
Junior wat origineler?
3 kwartier kijk ik ook in een kwartier wegquote:Op zondag 17 juli 2011 17:31 schreef MarMar het volgende:
Ik neem ze op en spoel het geleuter tussendoor altijd door Uniekjunior vind ik tof, verbazingwekkend wat die kids kunnen en watvoor recepten ze uit hun blote hoofd blijken te weten!
Ze zijn altijd blij voor elkaar ("Goed gedaan!"), maken heel volwassen en sportieve opmerkingen... krijg echt een beetje het gevoel alsof ze een beetje zo gedrilld zijn, ze komen niet over als kinderen. Maar goed, ze maken wel lekkere dingen en ze hebben er volgens mij wel plezier en daar gaat het om!quote:Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
3 kwartier kijk ik ook in een kwartier weg
Junior binnenkort maar eens kijken.
Denk dat Vik wel gelijk heeft met "minivolwassen"
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Coco's zijn anders heel lief hoor!.
Ah, mooi zoquote:Op zondag 17 juli 2011 16:06 schreef MarMar het volgende:
Oh en het was gezellig met de meidenze zijn net weer weg.
Oh wat leuk!!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag van 7.30u - 16.30u met een vriendin samen op de rommelmarkt gestaan
Was nog leuk ook. En best lucratiefZelf ¤100 winst; m'n vriendin +/- ¤130. Toch leuk
![]()
Verder, lijstje:
O: boterham met pindakaas
T: stroopwafel
L: broodjes met omelet + spek*
T/D: frietjes
T: ananas
* Martijn is ons rond 12u, half een die broodjes speciaal komen brengen. Het ei was nog lekker warm. Mijn man is echt lief; is naderhand nog thee komen brengen voor Judith en heeft ons echt goed verzorgd![]()
Ehrm, eigenlijk vooral boeken (met pijn in mijn hart, maar echt geen plaats en nu stonden ze -bij wijze van spreken- in de kelder in dozen weg te rotten) en 'oude' kleding (waar ik bijvoorbeeld echt niet meer in pasquote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!
Dat wil ik ook nog eens doen met een vriendin. Wat heb je allemaal verkocht?
Of gewoon fotoen gaat het weer wat beter +
![]()
lieff!
Oh, en ja, gelukkig welquote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!
Dat wil ik ook nog eens doen met een vriendin. Wat heb je allemaal verkocht?
Of gewoon fotoen gaat het weer wat beter +
![]()
lieff!
Eerlijk is eerlijk: zo is hij eigenlijk altijd welquote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef MarMar het volgende:
Hij doet iig erg zijn best om het goed te maken coco
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
MarMar bedankt voor de gezellige ontvangst & de prachtige en heerlijke taart!
Hier zijn de beesten gevoederd en heb ik een stief kwartiertje op bed gelegen - ik word zó moe van zo'n middagje koffie, erg he?.
Eten staat op; witte rijst, sperziebonen, wat gehaktballetjes & pindasaus.
Je gaat er echt 25 nog krijgen?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en nieuwe cadeautjes gekregen
Twee nieuwe comics (Ronin & V for Vendetta, beide de Absolute edities). En een nieuwe (staaf)mixer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus 5 down, en nog 25 cadeautjes to go nu![]()
Kleding oh dat is goed te weten heb bergen kleding liggenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm, eigenlijk vooral boeken (met pijn in mijn hart, maar echt geen plaats en nu stonden ze -bij wijze van spreken- in de kelder in dozen weg te rotten) en 'oude' kleding (waar ik bijvoorbeeld echt niet meer in pas).
Zal eens een fotootje opsnorren
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
MarMar bedankt voor de gezellige ontvangst & de prachtige en heerlijke taart!
Hier zijn de beesten gevoederd en heb ik een stief kwartiertje op bed gelegen - ik word zó moe van zo'n middagje koffie, erg he?.
Eten staat op; witte rijst, sperziebonen, wat gehaktballetjes & pindasaus.
Hoef er ook niet meer voor te hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kleding gaat eigenlijk heel goed. Ligt er een beetje aan wat je ervoor vraagt natuurlijk. Maar shirtjes/zomerrokjes doe ik gewoon voor 2-3 euro weg (zeker als ik ze al vaak heb aangehad en ze hier toch maar liggen te liggen).
Wat duurdere jurkjes en zo deden we voor 5-10 euro weg. Ging prima zo
En yeh, hij is echt zijn best aan het doen om me in totaal 30 cadeautjes te gevenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
Je gaat er echt 25 nog krijgen?
Oehhh leeswerken een staafmixer (welke?).
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:24 schreef Chicolate het volgende:
De marokkaanse visballetjes in tomatensaus, broccoli en rijst zijn bijna klaar. Alleen is mijn broertje nog niet thuis
.
Oehh ik zou hem de lush site aanwijzenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En yeh, hij is echt zijn best aan het doen om me in totaal 30 cadeautjes te geven^^
Oh, deze mixer: (de Braun M1050, blijkbaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog gezellig ookquote:Op zondag 17 juli 2011 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoef er ook niet meer voor te hebbenziet er leuk uit!
Dat is een ideequote:Op zondag 17 juli 2011 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
Oehh ik zou hem de lush site aanwijzen
Dat is een mooie alleskunner
Heb op de markt gewerkt,enorm leuk maar ze hadden stoelen moeten hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is nog gezellig ookWe zijn wel complete rommelmarkt noobs. Natuurlijk niks meegenomen om het zeil vast te maken en dergelijke. Maar er stonden allemaal heel aardige mensen om ons heen; die kwamen ons touw brengen, tips geven, praatje maken. Was leuk
quote:
Owww, dan zou jij vast heel goed voorbereid zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Heb op de markt gewerkt,enorm leuk maar ze hadden stoelen moeten hebben
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Owww, dan zou jij vast heel goed voorbereid zijnEn hoofdschuddend naar ons hebben zitten kijken
![]()
Net mijn push ups weer gedaan: Week 1, dag 2: 6-8-6-6-10 (90sec pauze tussen iedere set).
Ben wel benieuwd, want het programma ziet er in week 2 al behoorlijk pittig uit
Oh, maar het echte opbouwen hoef je niet te doen xD Alleen zeiltje spannen eigenlijk, haha.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorik kan zelf geen kraam opbouwen (te zwaar) maar weet wel hoe het moet.
En hoe heb je gegeten de afgelopen dagen?
uh, wat?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond het ook gezellig! Dankjewel voor t meerijden sigme en uniek, en voor de gastvrijheid marmar, en voor de 138 euro dochter van marmar
Ben nu in Utrecht, trein gaat zo rijden naar den haag, ben nu toch wel een beetje moe...
Weinig he? Ik ben miljonairquote:
ik ben ook gaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weinig he? Ik ben miljonair
Maar eten achter de kiezen, was opruimen, vaatwasser leeghalen, douchen en slapen... Ook moe. Krijg je van sociaal doen
Neuh dat viel wel weer mee maar ik was wel wat aanweziger dan anders, zeg maarquote:Op zondag 17 juli 2011 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus je hebt iedereen de oren van het hoofd gekletst Vik
6 - 8 - 6 - 6 - 6 - 10quote:Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Owww, dan zou jij vast heel goed voorbereid zijnEn hoofdschuddend naar ons hebben zitten kijken
![]()
Net mijn push ups weer gedaan: Week 1, dag 2: 6-8-6-6-10 (90sec pauze tussen iedere set).
Ben wel benieuwd, want het programma ziet er in week 2 al behoorlijk pittig uit
Ik vind Facebook eigenlijk erg 2009 en eerder om eerlijk te zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent iig geen truttige huisvrouw. En je hebt ook FB
.
Gewoon niet aan meedoenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef MarMar het volgende:
lol sjees, moet je dan elke 2 jaar ergens anders het hele profielcircus opnieuw beginnen?![]()
geen googleplus voor mij dus
Ziet er mooi en lekker uit Chico!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:45 schreef Chicolate het volgende:
Fok-Foodgawkers #7 - post hier foto's van je kookkunsten!
*Burp*. Dat spul vult echt enorm. En het was lekker!
Hiquote:Op zondag 17 juli 2011 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
http://hundredpushups.com/week1.html
Hoi! Hoe is 't met jou? Eindelijk/bijna vakantie?
Hoe is het eigenlijk met jouw man? Weer helemaal opgeknapt na dat ongeluk?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hi! Ja, eindelijk vakantie nu. En zo moe/op/leeg van dit schooljaar dat ik al een heel weekend lamlendig op de bank / achter de computer / in bed / in een bioscoopstoel hang
. Dus vanavond blijf ik even lamlendig, maar morgen ga ik weer beginnen met actief zijn! Ga veel wandelen want wil een beetje oefenen voor onze wandelvakantie in Oostenrijk in augustus. En dat schema dus, voor de spierballen
.
En qua gewicht/conditie denk ik dat het gewoon mijn redding is dat ik een beroep heb waar ik nauwelijks zit en de hele dag in beweging ben. Door die terugkomende heupblessure ren ik al sinds maart niet meer, maar mijn gewicht blijft stabiel rond de 70 kilo. Dus dat is fijn. Alleen is niks doen niks voor mij, dus maar wat meer wandelen en fietsen om conditie te houden.
Dat is mooi! Ik dacht eraan omdat je het over een wandelvakantie hebt, en zo lang geleden is dat allemaal toch nog niet? Fijn dat het weinig permanente schade heeft aangericht. (En een gezonde vrees voor ijzel kan vast geen kwaad.)quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, op een lichte angst voor ijzel en een knie die zeer doet bij vrieskou na gaat het prima met hem. Lief dat je het vraagt!
Het is even afwachten hoe zijn knie zich houdt, inderdaad, maar hij heeft nu bij lange stukken wandelen eigenlijk nooit last, gelukkig! Alleen bij heel lang stilzitten gaat de knie juist zeer doen (bijvoorbeeld in de auto of in de bioscoop). Maar als het in de bergen opspeelt gaan we gewoon wat minder wandelen en wat meer rondrijden of mountainbikes huren.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is mooi! Ik dacht eraan omdat je het over een wandelvakantie hebt, en zo lang geleden is dat allemaal toch nog niet? Fijn dat het weinig permanente schade heeft aangericht. (En een gezonde vrees voor ijzel kan vast geen kwaad.)
Moet je na de vakantie opnieuw zo hard werken?
Je bent altijd welkom!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, ik val er weer eens erg *plons* middenin. Chicolate - je gerecht ziet er heerlijk uit! Mar - jouw taart ook, en wat fijn dat het zo gezellig was! Mo vind ik erg stoer met de move naar Engeland, en geheid dat je daar je draai prima gaat vinden
. En Coco op de rommelmarkt - zie ik hier een gemiste roeping als marktvrouw
? Anyway, ik lurk zo her en der mee en heb nu weer genoeg tijd om ook mee te posten. Fijn vind ik dat
hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo'n vakantie-poster ben
.
Nou, stabiel rond de 70 kilo dus. En lijstjes die soms heel netjes zijn en soms wat minder. Ik probeer in ieder geval voor elke mindere dag een balansdag met weinig suikers en veel groente in te plannen. Lijstje vandaag:quote:Op zondag 17 juli 2011 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom!
Hoe is het met je slankiegehalte dan, om maar even netjes ontopic te gaan?
ik had nog wortelsalade in mn tas, bedenk ik me nuquote:Op zondag 17 juli 2011 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gooi er nog een schaaltjes studentenhaver tegenaan. En jammer kwak. Volgende keer misschien 2 appels nemen? Of een zakje paprikareepjes mee voor onderweg?.
ik lust alleen appels en mandarijntjesquote:Op zondag 17 juli 2011 20:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Kwak - ik krijg na het eten van een appel altijd enorme honger! En ook snaaibuien. Bij ander fruit heb ik het minder, bananen bijvoorbeeld.
Nee?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
had ik al gezegd dat ik het heel leuk vond
nee, dat dacht ik nog! helemaal niet!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:
In het echt zie er toch niet zo tanig en gespierd uit toch? Toch?
nope. Wel heel goed! Mooie armen, mooi kleurtje!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:
In het echt zie er toch niet zo tanig en gespierd uit toch? Toch?
Ik post daar onder een andere nick hequote:Op zondag 17 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat! En thx voor de post, want ik zocht dat topic
Of je gaat op tijd naar bedquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Chicolate het volgende:
Als ik in mn eigen huis was geweest, was ik nu gaan schoonmaken of was ik even op bed gaan liggen slapen. Misschien ga ik dat bed liggen nu ook wel doen. En straks een film aanzetten ofzo ipv dat zappen de hele tijd.
Dat was afgelopen week wel zo jaquote:Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of je gaat op tijd naar bedHelpt ook om in een normaal ritme te komen
Jij bent toch langzamerhand dag en nacht aan het omdraaien? Of vergis ik me nu?
quote:
Dankquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nope. Wel heel goed! Mooie armen, mooi kleurtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ok, dan in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hej, ik vroeg me af, heb je zin om een keertje wat te gaan drinken/met me naar de film te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gewoon vragen SDB. Oefening baart kunst
. Ik kan het ook niet hoor. Daarom scoor ik m'n vrouwen ook maar via het internet, dat is minder eng
.
Ben weer thuis.
Niet meer actief op Fok!
Gebruik je dat hoesje voor je tel ook wat met lopen? Moest er op de fiets even aan denken, kan dat ding dan nergens kwijt maar wilde het op zich wel tracken alsof ik Tjallingi ben.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
. Ik kan het ook niet hoor. Daarom scoor ik m'n vrouwen ook maar via het internet, dat is minder eng
.
Ben weer thuis.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
.
Ben weer thuis.
Nee gebruik het hoesje nietquote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Gebruik je dat hoesje voor je tel ook wat met lopen? Moest er op de fiets even aan denken, kan dat ding dan nergens kwijt maar wilde het op zich wel tracken alsof ik Tjallingi ben.
Aan de andere kant ben je dan niet lekker aan het tannenhoewel dat nu toch niet gebeurd.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]Ja ik doe het gewoon en als ie nee zegt zie ik hem alleen nog maar de komende paar jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |