Nee?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
had ik al gezegd dat ik het heel leuk vond
nee, dat dacht ik nog! helemaal niet!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:
In het echt zie er toch niet zo tanig en gespierd uit toch? Toch?
nope. Wel heel goed! Mooie armen, mooi kleurtje!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:
In het echt zie er toch niet zo tanig en gespierd uit toch? Toch?
Ik post daar onder een andere nick hequote:Op zondag 17 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat! En thx voor de post, want ik zocht dat topic
Of je gaat op tijd naar bedquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Chicolate het volgende:
Als ik in mn eigen huis was geweest, was ik nu gaan schoonmaken of was ik even op bed gaan liggen slapen. Misschien ga ik dat bed liggen nu ook wel doen. En straks een film aanzetten ofzo ipv dat zappen de hele tijd.
Dat was afgelopen week wel zo jaquote:Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of je gaat op tijd naar bedHelpt ook om in een normaal ritme te komen
Jij bent toch langzamerhand dag en nacht aan het omdraaien? Of vergis ik me nu?
quote:
Dankquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nope. Wel heel goed! Mooie armen, mooi kleurtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ok, dan in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hej, ik vroeg me af, heb je zin om een keertje wat te gaan drinken/met me naar de film te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gewoon vragen SDB. Oefening baart kunst
. Ik kan het ook niet hoor. Daarom scoor ik m'n vrouwen ook maar via het internet, dat is minder eng
.
Ben weer thuis.
Niet meer actief op Fok!
Gebruik je dat hoesje voor je tel ook wat met lopen? Moest er op de fiets even aan denken, kan dat ding dan nergens kwijt maar wilde het op zich wel tracken alsof ik Tjallingi ben.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
. Ik kan het ook niet hoor. Daarom scoor ik m'n vrouwen ook maar via het internet, dat is minder eng
.
Ben weer thuis.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
.
Ben weer thuis.
Nee gebruik het hoesje nietquote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Gebruik je dat hoesje voor je tel ook wat met lopen? Moest er op de fiets even aan denken, kan dat ding dan nergens kwijt maar wilde het op zich wel tracken alsof ik Tjallingi ben.
Aan de andere kant ben je dan niet lekker aan het tannenhoewel dat nu toch niet gebeurd.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]Ja ik doe het gewoon en als ie nee zegt zie ik hem alleen nog maar de komende paar jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |