Masterchef Amerika is toch met Gordon Ramsey? Wat een slechte koks zijn dat, ook in Hell's Kitchen. Die kinderen zijn nog beter! Al begin ik me wel een beetje aan die kinderen te ergeren, ze zijn me iets te perfect, net minivolwassenenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Vik, vergeten te zeggen
Geniet van je wijntje MarMar.
Masterchef Australie en Amerika lijken wel heel erg op elkaar.. Wat een drama maken ze er ook van.
Junior wat origineler?
3 kwartier kijk ik ook in een kwartier wegquote:Op zondag 17 juli 2011 17:31 schreef MarMar het volgende:
Ik neem ze op en spoel het geleuter tussendoor altijd door Uniekjunior vind ik tof, verbazingwekkend wat die kids kunnen en watvoor recepten ze uit hun blote hoofd blijken te weten!
Ze zijn altijd blij voor elkaar ("Goed gedaan!"), maken heel volwassen en sportieve opmerkingen... krijg echt een beetje het gevoel alsof ze een beetje zo gedrilld zijn, ze komen niet over als kinderen. Maar goed, ze maken wel lekkere dingen en ze hebben er volgens mij wel plezier en daar gaat het om!quote:Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
3 kwartier kijk ik ook in een kwartier weg
Junior binnenkort maar eens kijken.
Denk dat Vik wel gelijk heeft met "minivolwassen"
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Coco's zijn anders heel lief hoor!.
Ah, mooi zoquote:Op zondag 17 juli 2011 16:06 schreef MarMar het volgende:
Oh en het was gezellig met de meidenze zijn net weer weg.
Oh wat leuk!!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag van 7.30u - 16.30u met een vriendin samen op de rommelmarkt gestaan
Was nog leuk ook. En best lucratiefZelf ¤100 winst; m'n vriendin +/- ¤130. Toch leuk
![]()
Verder, lijstje:
O: boterham met pindakaas
T: stroopwafel
L: broodjes met omelet + spek*
T/D: frietjes
T: ananas
* Martijn is ons rond 12u, half een die broodjes speciaal komen brengen. Het ei was nog lekker warm. Mijn man is echt lief; is naderhand nog thee komen brengen voor Judith en heeft ons echt goed verzorgd![]()
Ehrm, eigenlijk vooral boeken (met pijn in mijn hart, maar echt geen plaats en nu stonden ze -bij wijze van spreken- in de kelder in dozen weg te rotten) en 'oude' kleding (waar ik bijvoorbeeld echt niet meer in pasquote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!
Dat wil ik ook nog eens doen met een vriendin. Wat heb je allemaal verkocht?
Of gewoon fotoen gaat het weer wat beter +
![]()
lieff!
Oh, en ja, gelukkig welquote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!
Dat wil ik ook nog eens doen met een vriendin. Wat heb je allemaal verkocht?
Of gewoon fotoen gaat het weer wat beter +
![]()
lieff!
Eerlijk is eerlijk: zo is hij eigenlijk altijd welquote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef MarMar het volgende:
Hij doet iig erg zijn best om het goed te maken coco
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
MarMar bedankt voor de gezellige ontvangst & de prachtige en heerlijke taart!
Hier zijn de beesten gevoederd en heb ik een stief kwartiertje op bed gelegen - ik word zó moe van zo'n middagje koffie, erg he?.
Eten staat op; witte rijst, sperziebonen, wat gehaktballetjes & pindasaus.
Je gaat er echt 25 nog krijgen?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en nieuwe cadeautjes gekregen
Twee nieuwe comics (Ronin & V for Vendetta, beide de Absolute edities). En een nieuwe (staaf)mixer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus 5 down, en nog 25 cadeautjes to go nu![]()
Kleding oh dat is goed te weten heb bergen kleding liggenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm, eigenlijk vooral boeken (met pijn in mijn hart, maar echt geen plaats en nu stonden ze -bij wijze van spreken- in de kelder in dozen weg te rotten) en 'oude' kleding (waar ik bijvoorbeeld echt niet meer in pas).
Zal eens een fotootje opsnorren
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
MarMar bedankt voor de gezellige ontvangst & de prachtige en heerlijke taart!
Hier zijn de beesten gevoederd en heb ik een stief kwartiertje op bed gelegen - ik word zó moe van zo'n middagje koffie, erg he?.
Eten staat op; witte rijst, sperziebonen, wat gehaktballetjes & pindasaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |