abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 juli 2011 @ 13:24:15 #26
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99575815
Hazelnootschuimgebak is echt heerlijk. :9
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99575834
Ik ben dol op alles waar schuim in zit :9 Ik begrijp dus ook helemaal niets van Moblo :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99575857
Brokking hazelnoot gebak O+

Ik ga het vlees eens in de marinade mikken. Net even alle uien gerooid en stukje gespi.
Ging best aardig maar voel het wel dus ik zit weer even.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99575965
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op alles waar schuim in zit :9 Ik begrijp dus ook helemaal niets van Moblo :D
Als ik er al aan denk gaan m'n nekharen overeind staan :') zelfde als ik aan zaken als van die magnesiumblokken die je met gym moest gebruiken denk :o
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 13:35:12 #30
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99576225
ja die magnesiumblokken waren naar :X maar met hazelnootschuimgebak :9~ heb ik geen probleem :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 17 juli 2011 @ 13:37:59 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99576345
Schuimgebak *ril*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99576402
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schuimgebak *ril*
*boks*
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 17 juli 2011 @ 13:46:27 #33
70532 loveli
N
pi_99576615
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo broodje op, kom nu die kant op! 10-15 min fietsen gok ik. Mits ik niet verdwaal, maar heb foon met google maps mee :P.
Bij de IKEA linksaf.
crap in = crap out
pi_99576630
*gaap* Ik heb een echte brakke zondag. Beetje aan het bijkomen van allerlei dingen 'moeten' de laatste tijd. Dus lig ik al een paar uur tv te kijken op de bank :').

Nu maar eens verzinnen wat ik vanavond ga eten. Er ligt pangafilet en koolvis in de koelkast, dat moet vandaag op, maar ik kan geen leuke/lekkere recepten vinden. Liefst iets 'hollands' (niet pittig) en niet té eenvoudig (gewoon opbakken met aardappelen en broccoli is bijv te saai). En geen champignons/paprika/olijven. Nouja ik zoek nog even verder. Baal nu dat al mijn kookboeken nog thuis liggen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 17 juli 2011 @ 13:54:22 #35
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99576895
Chico, ik maak wel eens een ovenschotel met witvis, simpel maar wel heel lekker :9
Groente bakken, saus maken (ik maak meestal een dillesaus met bouillion en melk, indikken met bloem) vis erbij en alles in de oven ongeveer 20 minuten tot er een mooi korstje op zit. Lekker met aardappel (evt erbij in de oven) of rijst.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99576995
* tranen uit ogen veegt.
Jeetje dat is wat anders dan uien vd groenteboer :X

Ik kan je niet helpen chico eet beide vissoorten eigenlijk nooit.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99577190
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:47 schreef Chicolate het volgende:
*gaap* Ik heb een echte brakke zondag. Beetje aan het bijkomen van allerlei dingen 'moeten' de laatste tijd. Dus lig ik al een paar uur tv te kijken op de bank :').

Nu maar eens verzinnen wat ik vanavond ga eten. Er ligt pangafilet en koolvis in de koelkast, dat moet vandaag op, maar ik kan geen leuke/lekkere recepten vinden. Liefst iets 'hollands' (niet pittig) en niet té eenvoudig (gewoon opbakken met aardappelen en broccoli is bijv te saai). En geen champignons/paprika/olijven. Nouja ik zoek nog even verder. Baal nu dat al mijn kookboeken nog thuis liggen.
Pasta koken, in ovenschaal doen (of van die verse pasta, die hoef je niet te koken)
zak voorgesneden prei er overheen
olijfolie daar overheen
afdekken met pangafilet
daarover een zakje prei saus, alles moet bedekt zijn
peper, zout
in de oven tot de filet bruin en knapperig wordt
Worry is a misuse of imagination
pi_99577329
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:54 schreef Blurred86 het volgende:
Chico, ik maak wel eens een ovenschotel met witvis, simpel maar wel heel lekker :9
Groente bakken, saus maken (ik maak meestal een dillesaus met bouillion en melk, indikken met bloem) vis erbij en alles in de oven ongeveer 20 minuten tot er een mooi korstje op zit. Lekker met aardappel (evt erbij in de oven) of rijst.
Iets uit de oven goed idee ... ik kom nu hierop:
http://www.okokorecepten.(...)ketjes-tortillachips
http://www.okokorecepten.(...)uw/kabeljauw-schotel

Of misschien zoiets?
http://www.okokorecepten.(...)ge-vissticks-koolvis

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Pasta koken, in ovenschaal doen (of van die verse pasta, die hoef je niet te koken)
zak voorgesneden prei er overheen
olijfolie daar overheen
afdekken met pangafilet
daarover een zakje prei saus, alles moet bedekt zijn
peper, zout
in de oven tot de filet bruin en knapperig wordt
Heel lief O+ maar ik lust geen pasta :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99577424
Chico, je mag hier Boeuf komen voorproeven :P

Redde net de camera uit de regen :@ was ik vergeten mee te nemen naar binnen :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 17 juli 2011 @ 14:13:11 #40
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99577535
quote:
die lijken me dan weer niet zo lekker :P maar smaken verschillen natuurlijk ;)
http://www.kayotic.nl/blog/kays-fish-pie dit lijkt een beetje op wat ik maak, maar dan met meer groente en zonder puree, al lijkt het me met puree best okee (dat rijmt :') )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99577625
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:13 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

die lijken me dan weer niet zo lekker :P maar smaken verschillen natuurlijk ;)
http://www.kayotic.nl/blog/kays-fish-pie dit lijkt een beetje op wat ik maak, maar dan met meer groente en zonder puree, al lijkt het me met puree best okee (dat rijmt :') )
Oeh dat ziet er ook goed uit :9~. En ik kwam net een recept tegen voor marokkaanse visballetjes in tomatensaus en nu moet ik kiezen :+. http://www.kookse.tv/rece(...)s-in-tomatensaus.php

Ok ik hou van die website die je net postte. Iemand die van koken en fotografie houdt O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99577736
Die visballetjes klinken lekker :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 17 juli 2011 @ 14:22:13 #43
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99577819
inderdaad! die sla ik op :9

en dat is inderdaad een leuke website ja, vind ik ook! en lekkere recepten :)
ik gebruik ook altijd haar recept voor pizzadeeg en die voor stoofvlees ook :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99578052
_O- en nu ben ik de weg kwijt na dat kijken naar al die recepten.
Ik zoek iets voor 2 stronken broccoli maar dan wel sjiek aangekleed (doordeweeks roerbak ik het of gooi het door een saus of eten we het zo maar dit is voor het weekend).

Dit lijkt me wel lekker met uiteraard vers gemaakte saus http://www.ah.nl/recepten/recept?id=721598&rq=broccoli

Maar suggesties zijn welkom ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99578223
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
_O- en nu ben ik de weg kwijt na dat kijken naar al die recepten.
Ik zoek iets voor 2 stronken broccoli maar dan wel sjiek aangekleed (doordeweeks roerbak ik het of gooi het door een saus of eten we het zo maar dit is voor het weekend).

Dit lijkt me wel lekker met uiteraard vers gemaakte saus http://www.ah.nl/recepten/recept?id=721598&rq=broccoli

Maar suggesties zijn welkom ;)
rauw in de oven, met een dressing van citroenrasp, olijfolie, peper en zout en wat citroensap eroverheen. :9

Wij hebben besloten vandaag niet meer naar de camping te rijden, het regent zo hard, en geen zin om het tentje bij regen op te zetten, etc. Morgen dus. Vandaag brakken we hier uit...
pi_99578227
Voor die visballetjes, ik heb geen keukenmachine, kan ik het dan gewoon zelf kneden met de hand?

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:22 schreef Blurred86 het volgende:
inderdaad! die sla ik op :9
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 17 juli 2011 @ 14:37:42 #47
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99578320
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
_O- en nu ben ik de weg kwijt na dat kijken naar al die recepten.
Ik zoek iets voor 2 stronken broccoli maar dan wel sjiek aangekleed (doordeweeks roerbak ik het of gooi het door een saus of eten we het zo maar dit is voor het weekend).

Dit lijkt me wel lekker met uiteraard vers gemaakte saus http://www.ah.nl/recepten/recept?id=721598&rq=broccoli

Maar suggesties zijn welkom ;)
ik vind mac en cheese met broccoli niet bepaald sjiek eerlijk gezegd :P wel lekker though :9 zelf ben ik een groot fan van broccoli soep O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99578343
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:37 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik vind mac en cheese met broccoli niet bepaald sjiek eerlijk gezegd :P wel lekker though :9 zelf ben ik een groot fan van broccoli soep O+
_O- het is sjieker dan wat ik er normaal mee doe :P en die kaas en pasta kunnen ook opgesjiekt ;)
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

rauw in de oven, met een dressing van citroenrasp, olijfolie, peper en zout en wat citroensap eroverheen. :9

Wij hebben besloten vandaag niet meer naar de camping te rijden, het regent zo hard, en geen zin om het tentje bij regen op te zetten, etc. Morgen dus. Vandaag brakken we hier uit...
Gelijk hebben jullie :Y
Mijn Mr eet het zo niet ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99578421
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:

Als ik er al aan denk gaan m'n nekharen overeind staan :') zelfde als ik aan zaken als van die magnesiumblokken die je met gym moest gebruiken denk :o
Die moest je ook op je handen wrijven, niet opeten }:|

O-)

Ik begin ouwe wijven rimpelhanden te krijgen van het schoonmaken. Zo eerst maar een stuk gaan fietsen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99578438
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
_O- en nu ben ik de weg kwijt na dat kijken naar al die recepten.
Ik zoek iets voor 2 stronken broccoli maar dan wel sjiek aangekleed (doordeweeks roerbak ik het of gooi het door een saus of eten we het zo maar dit is voor het weekend).

Dit lijkt me wel lekker met uiteraard vers gemaakte saus http://www.ah.nl/recepten/recept?id=721598&rq=broccoli

Maar suggesties zijn welkom ;)
Broccolisoep?

Ik ga voor de marokkaanse balletje met rijst en een nog niet verzonnen groente erbij. Maar als elke dag zo lang duurt, ben ik vanavond nog niet klaar met het menu voor deze week :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')