quote:Oja, tussendoor wegen! Dat deed ik eerst ook altijd want ik ben/was een sucker voor getalletjes en de mooie grafieken
Nou vannacht was weer bal. Niet zo erg als sommige anderen hier, maar wel vermoeiend
Maar oh oh wat is ons kind leuk
Echt het is dagelijks dat ik naar hem kijk en me dan voel overlopen van geluk. Dat ik bijna kan huilen van zoiets moois
Dat lijkt me zo heerlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Wat vervelend al die slechte nachten. Wij hadden een supergoede nacht. Ze sliep netjes op tijd, werd om 6 uur wakker, toen heb ik haar bij ons genomen, en toen heeft ze nog tot 7.15 uur geslapen; en wij ook dus
Ik heb dat ook ontzettend erg. Maar eigenlijk zijn ze er ook nog maar net! 2009 is ook nog maar kort geleden. Ik verbaas me vrijwel wekelijks over welke nieuwe dingen hij weer kan en doet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Lente groeit ook iets harder dan ik ik staat ben mee te groeien.Ik blijf het gevoel hebben alsof ze er nog maar net is.
Meteen de reden dat veel mensen aan een tweede gaan denken als de eerste 1,5 a 2 isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:45 schreef Sorbootje het volgende:
Nee ik denk dat de lol er hierna wel af is Twinkly
Ik had echt zo'n kennis, die wilde een nieuw kind als de jongste dreumes-af was (en had er dus uiteindelijk 7, ben benieuwd of het er nog meer zijn geworden...). Die vond duidelijk de oudere kinderen wat minder leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Meteen de reden dat veel mensen aan een tweede gaan denken als de eerste 1,5 a 2 is
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:59 schreef Plums het volgende:
Hehe daar zeg je wat, vriendinnetjes.. Jonathan geeft kusjes met een meisje op het KDV
Oh, wat lief! Gekke Niels!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:59 schreef Twinkly het volgende:
Niels was een "beetje"hyper daarnet omdat hij vanaf half 12 wakker was en vanmorgen dus al om 5 uur op. Hij kon niet slapen en daarom aaide ik hem over zijn ruggetje tot het liedje van het draakje afgelopen zou zijn. Zegt 'ie "hmmmm lekker, aaien! lekker lekker lekker! aardbei. Hmm, lekker! hmmmmm! Hmm lekker lekker! koekie! hmmm" Ik moest echt mijn best doen niet te gaan lachen
Oh oke, Floris heeft tot nu toe nog nergens op gereageerd, dus hoop dat dat bij de bmr ook meevalt danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef becky27 het volgende:
haha die Niels!!
Son, Noortje haar weerstand is gewoon laag, dus die reageerde wel op veel prikken, niet allemaal, maar bij de BMR prik vond ik het tot nu wel meevallen. Maar ja, we zitten nu op dag 9 na de prik, dus het kan nog.
Noortje heeft altijd een heel klein speentje gehad, de 0-6 maanden en wilde niet anders. Vandaag een goede difrax speen gekocht en die heeft ze tijdens het in slaap vallen weggemieterd dus eigenlijk hoop ik dat ze geen speen meer hoeft. Of is dat heel vroeg? nee toch?
Noortje heeft geen knuffel, njente, niets nooit gehad en volgens mij wil ze er ook niet aan. Maar die speen ligt dus ook al naast d'r bedje dus helemaal niets is ook niet erg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh oke, Floris heeft tot nu toe nog nergens op gereageerd, dus hoop dat dat bij de bmr ook meevalt dan
Floris had met 6 maanden geen speen meer. Hij had er 1 met in slaap vallen, met 6 maanden had ik een grotere gekocht (zo 1 vanaf 6 maanden dus), die heeft ie nooit gewild. Hij viel toen gewoon zonder speen in slaap. En nu heeft ie zn knuffelZn grote vriend
nee precies, Floris slaapt op zich ook wel zonder iets. Maar die knuffel lag op de comode ooit en die pakte hij steeds. En ging mee naar bed en als ie beneden ligt (we hebben er 2 tegenwoordig) sleept ie m ook overal mee naartoe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
Noortje heeft geen knuffel, njente, niets nooit gehad en volgens mij wil ze er ook niet aan. Maar die speen ligt dus ook al naast d'r bedje dus helemaal niets is ook niet erg.
Het kan wel, maar moet natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Plums het volgende:
De vulling eten, lekker![]()
Nou geen idee dusOp het CB bij de laatste afspraak, met 11 maanden geloof ik, zei de verpl. dat hij toch wel maar eens aan de beker moet (nu drinkt hij soms wel uit een beker, het gaat alleen nog niet geweldig natuurlijk). En ik las ergens op een babysite dat je het beste vanaf 6 maanden de fles kan gaan afbouwen
Nou vind ik dat persoonlijk wel erg vroeg.
Ja preciesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef Aoraki het volgende:
Bij 6 maanden afbouwen
Vraag ik me toch af hoe je die laatste voeding erin krijgt, als ze al zo lekker half slapen...
Daarom wordt het ook 'afbouwen' genoemd. Wij zijn begonnen om bij 6 maanden af te bouwen, wat betekende dat hij én minder flessen kreeg én vaker zijn melk in een beker kreeg. Toen hij een jaar oud was dronk hij nog 2 bekers melk, 's ochtends en 's middags.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef Aoraki het volgende:
Bij 6 maanden afbouwen
Vraag ik me toch af hoe je die laatste voeding erin krijgt, als ze al zo lekker half slapen...
Ja we liggen nu met het matras tussen de bank en het dressoir in de huiskamerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Stiem, wat een gehaaid dametje heb je toch!
Maar lastig is het wel natuurlijk. Wat bedoel je met binnenslapen? In de huiskamer?
Jawel, maar dat vindt mevrouw juist leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
Stiem, da's wel heel erg, zelf in de huiskamer slapen... Is met zn drieen op jullie kamer geen optie?
Wij zijn eraan gewend hoor inmiddelsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, op die manier. En dan nu maar hopen dat ze het campingbedje voortaan als dreigement ziet. Ik hoop dat het helpt! En dat jullie zelf een beetje slapen. Wel spannend, zo'n nachtje elders slapen!
Je kunt van die hele kleine flessenragertjes kopen van nuby volgens mij. Bij o.a. kruidvat en speciaal voor zulke rietjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:02 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog DE tip om zo'n rietjesbekerrietje fatsoenlijk schoon te krijgen?
Zo zien ze eruit:http://nuby.com/nl-NL/nuby/cups-spouts/9815quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh handig! Ik ren ook snel naar de winkel voor zo'n ding!
Oh das een goeie inderdaad, ga ik ook proberenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:16 schreef simmu het volgende:
is prima normaal hoor plums![]()
tis idd wel handig om veel te oefenen met een beker, maar dat hoeft echt nog niet heel geforceerd hoor. ik heb ravi een tijdje zowel uit fles, gewoon bekertje, rietbeker als antilektuitbeker laten oefenen/proberen en die vind de rietjesbeker het fijnst. nja. rietjesbeker it is dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Het wordt toch echt wel tijd voor Lamborghini enzo hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha Lars met zijn vriend! Jaiks hoor.
En dan die verhalen van MP en Plums....blegh
Floris die zijn vriendje eronder spuugt....
Miss en MP, heel veel plezier met het feestje morgen!!!!
En ik zag dat Senna een Meike-jurkje heeft gekregen? Wat superleuk!!!!
Lente nog steeds niet fit...en vervelend is dat he (he???) dat mama-geplak.
Maar het is natuurlijk ook het beste plekje als je je niet goed voelt.
Ik weet dat ook nog wel van toen ik eerder weleens ziek was, dan verzorgt je mama je zo goed enzo...toen ik het huis uit was belde ik altijd ook eerst mijn mam als ik ziek was, en dan kwam ze langs om me te vertroetelen.
(en nu ben ik nooit meer ziek)
Met Lars gaat het heel goed. Hij is zijn automerken-kennis aan het uitbreiden, inmiddels kan hij auto's van het merk Ford ook herkennen en vandaag spotte hij een Totota....(toyota)
Hij slaapt tegenwoordig graag met auto's in zijn hand.....
Dat heb ik ook altijd! Maarrrrrrrrrrr nu jij ineens een hello kitty icon hebt, verwar ik jou met Karin!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gatverdamme![]()
Truus heeft nog nooit gespuugdLijkt me ook echt zo smerig
Wie had nou laatst spuug in haar oog?
En willen de dames met een OUD-award dat alsjeblieft niet allemaal in je icon zetten? Ik haal jullie steeds door elkaar
Ik heb dat zelf ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gatverdamme![]()
Truus heeft nog nooit gespuugdLijkt me ook echt zo smerig
Wie had nou laatst spuug in haar oog?
En willen de dames met een OUD-award dat alsjeblieft niet allemaal in je icon zetten? Ik haal jullie steeds door elkaar
Sinds maandag ongeveer. En verder heeft ze een paar keer koorts gehad. De ene keer 's avonds, de andere dag 's morgens. 1 keer 's nachts (39,5quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef MamaPurk het volgende:
Och arme Tirza, sneu is dat hoor. Hoest ze allang zo?
Nee, of in ieder geval, ik zou niet weten waar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Karin hebben jullie geen modelbouwwinkel in de buurt?
Daar hebben ze dat soort dingen wel.
Ik zou dan denk ik wel naar de HA gaan hoor. Maar ik ben misschien ook wel overbezorgd doordat Jaël bij haar eerste verkoudheid meteen het op de longen had..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:18 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Sinds maandag ongeveer. En verder heeft ze een paar keer koorts gehad. De ene keer 's avonds, de andere dag 's morgens. 1 keer 's nachts (39,5), maar verder is ze gewoon haar vrolijke blije zelf. Maar dat hoestje vind ik maar niks. Lijkt wel alsof ze net een paar peukies gerookt heeft!
En het spugen is dus maar 1 keer geweest, ze had net haar pap op en vrij snel gedronken en door de hoestbui kwam het er uit.
Ik zou t bij jullie ook niet weten, hier in de buurt ken ik er wel een aantal, maar daar kom ik de komende tijd niet echt in de buurt. Plus met verzendkosten wordt t er ook niet echt goedkoper opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nee, of in ieder geval, ik zou niet weten waar.
Ik was gister nog bij Asbran, die hadden veel van die kleine auto's maar geen opel.
Gek eigenlijk he
Ja als ze niet echt een zieke indruk maakt verder is het misschien ook niets, ik vind het altijd zo lastig inschatten en ben dan liever maar ene keer voor niets bij de HA dan een keer te laat zeg maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Elmo76 het volgende:
We wachten nog even het weekend af. Als het erger wordt, dan bellen we de HAP en als het maandag nog niet over is dan maak ik een afspraak met de HA, dan wil ik dat ze wel even wordt nagekeken.
Wat lief, met die autootjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik weet dat ook nog wel van toen ik eerder weleens ziek was, dan verzorgt je mama je zo goed enzo...toen ik het huis uit was belde ik altijd ook eerst mijn mam als ik ziek was, en dan kwam ze langs om me te vertroetelen.
(en nu ben ik nooit meer ziek)
Met Lars gaat het heel goed. Hij is zijn automerken-kennis aan het uitbreiden, inmiddels kan hij auto's van het merk Ford ook herkennen en vandaag spotte hij een Totota....(toyota)
Hij slaapt tegenwoordig graag met auto's in zijn hand.....
Da's waar, maar goed, aangezien ze inderdaad niet echt een zieke indruk maakt, wachten we nog even het weekend af. Ze heeft aan het begin van de week wat meer hang en knuffelmomentjes gehad, maar dat was 1,5 dag ongeveer en toen was dat ook weer over.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja als ze niet echt een zieke indruk maakt verder is het misschien ook niets, ik vind het altijd zo lastig inschatten en ben dan liever maar ene keer voor niets bij de HA dan een keer te laat zeg maar.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:
Ze krijgt een pop en een kettinkje met een hangertje met haar naam, mevrouw is namelijk helemaal weg van kettinkjesquote:Op zondag 17 juli 2011 00:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte gefeliciteerd M-Purk! Fijne dag!
Wat krijgt ze cadeau? En wat staat er op het programma?
Ko en ik zijn er al hoor, we wachten jullie op!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef MamaPurk het volgende:
En dan moet ik me gaan voorstellen in het peutertopic![]()
Gelukkig gaan jullie me allemaal volgen uiteindelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Nope, geen tuin. Ook daarom neem ik hem regelmatig mee naar mijn moeder, die woont 10 minuutjes lopen verderop. Daar is een tuin en een hond en een vogel en een oom en een oma/opa natuurlijk. Maar die willen allemaal ook wel eens rust.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het ene kind heeft denk ik ook meer behoefte aan buitenactiviteiten dan het andere kind. Als Jonathan het zo nodig heeft zou ik denk ik maar flink investeren in regenkleding.Heb je eigenlijk een tuin?
En heb je een idee wat voor soort binnenactiviteiten er bij jullie in de buurt zijn? We gingen pas naar de vlindertuin en zoiets is ontzettend leuk!
Qua wennen nog niet echt over gehad, komt na de vakantie, maar ze doen al veel activiteiten buiten met alle groepen dus hij kent de kindjes en leidsters wel. In de verticale groep is hij er zeg maar ingegroeid en heeft hij niet specifiek gewend, maar ging direct goed. Daan heeft ook 2 speelmaatjes, maar 1 daarvan gaat ook dan in november en de ander is nog maar 1 dag samen met Daan door minder en gewisselde dagen.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:58 schreef Incantrix het volgende:
Happy, wat fijn dat er dan ruimte voor Daan is om elders te gaan spelen! Het lijkt erop alsof Stef het nog prima naar zijn zin heeft op de groep, maar daar heeft hij echt een clan met nog 3 kindjes waarmee hij van alles uithaalt. Volgens mij is hij de jongste van die 4, maar zitten ze kort op elkaar qua geboorte.. Dus het zal er wel op neerkomen dat hij het éven minder leuk zal hebben daar, maar snel zelf ook naar een 'oudere' groep zal gaanHeb jij eigenlijk al besproken hoe het gaat qua wennen op de nieuwe groep? (en kleding kleuren, haha! Heeft hij stiften?)
Dat interesseert me ook geen kont inderdaad.. Het was vooral de combi tussen de pyama, de blote voeten en mijn gekrijs naar lief die het 'm deed, haha!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha nou lekker boeiend op zo'n moment hoor! Al liep je naakt rond, alles beter dan je kind platgereden door een pizzakoerier
Dan heeft die jongen ook weer wat te vertellen thuis![]()
het schuift vanzelf meer richting "stompzinnig"quote:Op zondag 17 juli 2011 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat interesseert me ook geen kont inderdaad.. Het was vooral de combi tussen de pyama, de blote voeten en mijn gekrijs naar lief die het 'm deed, haha!
Simmu, OMG, dan hebben we nog heel wat te gaan jaThnx in elk geval
Ik heb het juist andersom begrepen van de kinderartsquote:Op maandag 18 juli 2011 09:18 schreef Ssserpente het volgende:
Octo, wat prut, zeg. Ik heb wel eens gehoord dat kinderen bij pijn nog niet kunnen aanwijzen waar het precies zit. Bij buikpijn kunnen ze bijvoorbeeld naar hun been wijzen. Dat zou in het geval van Hannah wel wat verklaren.
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:16 schreef mignonne het volgende:
Mijn stoere heeft al een paar dagen constant keurig op het potje geplast en gepoeptik vind het zo groot <3 Binnenkort maar ns een volgende stap nemen ofzo? onderbroekjes aan overdag ipv blote billen.
Hier ook een... op het moment dat we haar vragen of ze heeft gepoept of iets dergelijks dan MOET!!! ze naar de wc, erop zitten, doorspoelen, de hele rambam! Maar ook nog nooit een druppel raak. Wel vorige week na de hele sessie (inclusief luier af doen) heeft ze het hele toilet ondergeplast... ze was echt net van de wc af en ik wilde even snel.... toen werd er wraak genomenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Ssserpente het volgende:
Herkenbaar Vlindur. Lente wil bij elke verschoning even op de wc. Dan zegt ze "psssssssst", moet een een stukje wc-papier om af te vegen en wil ze doortrekken. Maar tnt is er nog geen druppeltje in de wc geplast.
Ze zat trouwens niet achter het stuur, maar gewoon achterin in dr kinderstoel.
Met de deur open poepenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:48 schreef Twinkly het volgende:
Hoe heb je dat aangepakt? Of ging het echt grotendeels vanzelf? Heb je steeds verteld wat jij ging doen op de wc enzo?
we hebben een houten vloer liggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:22 schreef Lijnloos het volgende:
Maar kind los rondlaten lopen zonder luier... geen idee wat voor vloer jullie hebben, maar ik ben zo bang dat ik die verneuk als ze erop plast... nou komt er wel vaker iets vochtigs op (wij zijn geen wonderen met het uitpakken van de vaatwasser) en dat is ook zo opgedweilt, maar ben bang voor luchtjes/kapot laminaat... ? Of is dit een hele stomme vraag?
Lees ik hier helemaal overheen. Wat lastig, zeg! En wat is het toch naar allemaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef _Bar_ het volgende:
Het "probleem"zit hem alleen in het feit dat Roy zich niet te druk mag maken (over zijn toeren moeten huilen) want dat lokt ook aanvallen uit.
Er zit een knuffel tussen die zwart is. We noemden hem 'Donnie' (vanwege het konijn in Donnie Darko). Dat zegt misschien wel genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef Twinkly het volgende:
Wat knap dat Ivan al "isse" zegt in een zin! Niels laat dat nog weg.
Nu ben ik wel benieuwd naar zijn grapjes! En was er iets speciaals aan de knuffels waar hij bang voor is?
Ja, dat gaat snel, hè? Zo pikte Ivan vandaag ineens 'happy' op en begreep hij precies wat ik bedoelde. Het is zo wonderlijk om mee te maken!quote:Niels heeft het steeds heel enthousiast over "takkie weggelopen" "hai opa!" "opa en oma bellen" Dat komt van de cd van Jip en Janneke. Maar het grappige is dat hij hier van de week over begon, toen we dus nog bij mijn moeder waren, waar we die cd helemaal niet hebben. En hij heeft de cd maar een keer of 5 geluisterd. Hij legde ineens de link tussen hond uitlaten (wat we deden op dat moment) en takkie die wegloopt wanneer Jip en Janneke met hem naar opa en oma wandelen.
Moah ik ben niet per defenitie mild voor Roy, Ik vind mezelf juist wat meer tegen de strengere kant op gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 22:29 schreef Ssserpente het volgende:
Bar, kan het zo zijn dat je te mild voor Roy bent omdat jij en hij zoveel hebben meegemaakt? Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou een aandachtspunt is. Dat zou bij iedereen zou zijn, denk ik.
Oh, Twink, ik kan me je gedachten goed voorstellen. Gelukkig kan ie met zn gedachten niets aanrichten. En de sc is bijna vol.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:15 schreef Twinkly het volgende:
Vanmiddag in de stad maakte ik zoiets mafs mee. Ik kwam een vriendin tegen en we waren aan het kletsen toen er een (wij dachten verstandelijk gehandicapte) kwijlende man op een driewieler aankwam en ons begon te vragen over onze kindjes en of ze nog in de box spelen. We gaven daar gewoon normaal, aardig antwoord op. Toen vroeg hij of we zelf ook wel in de box wilden spelen en dat hij dat zelf wel graag wilde doen... en dat hij een slab om wilde.... etc. Het begon steeds meer te lijken op een fetishHij begon ook steeds meer te kwijlen. Toen ik zei dat ik er weer vandoor ging fietste hij gelukkig weg.
Bleh en hij begon het gesprek over onze kindjes, ik wil zijn fantasie niet weten(nu moet ik er steeds aan denken als ik de titel van de SC lees).
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
Hij wil gewoon ontslakken denk ik.
(leer hem dat woord maar; ontslakken)
Hij maakte een heel spektakel van de door ananassap aan elkaar geplakte bladzijdes van zijn flapjesboek, inclusief alle ooh's en aah's. 't Is net alsof ik in een spiegel kijk.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:16 schreef miss_sly het volgende:
Nah Sorbootje, dan krijg je de kinderbescherming op je dak enzo. Zit ik ook neit op te wachten
Dus ik vrees dat ik je morgen gezelschap kom houden in het peutertopic, MP. Gaan we gezellig samen zitten zwijgen en bekijken dat er niets te beleven is
Gehehehehehehehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:02 schreef Asyniur het volgende:
Ow en foute humor: check. Een van zijn speeltjes (rode) heet Dick
dat is de schuld van Elmo en man
Simmu, is het niet mogelijk om iemand anders op te laten passen, zodat de opvang daarna niet nodig is?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:05 schreef simmu het volgende:
nou, we hebben hier nu het punt bereikt dat sangdrax vrijneemt na een oppasactie. en als het meerdere dagen is, dan regel ik opvang voor na de oppaste triest voor woorden eigenlijk, maar het is niet anders. ben er zelf ook niet gelukkig mee.
jup. exact dat. want na het opassen zitten we met een totaal over de rooie peuter en een huis waarin alles anders staat (tot aan de magnetron aan toe). 's nachts slapen is uit, tukkies doen ze niet meer en eten ook al niet. verder wensen de kinders dan ook 24/7 beziggehouden te worden en zijn ze totaal overprikkeld, wat een vrij rotte combi geeft. dus ja. als wij dan weer terug zijn komt een vriendin 2 daagjes om de boel enigszins in vorm te 'easen' zeg maar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef ymme het volgende:
Simmu, ik snap het niet echt wat je nu bedoelt
Vrij nemen en opvang regelen ná oppassen?
nope. en tis dat sandrax dit perse wil, anders had ik het niet gedaan ook. in eerste instantie had ik ook "nee" gezegd. dit was een "leuke verrassing" voor mij. dus tsja. ik moet wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:10 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Simmu, is het niet mogelijk om iemand anders op te laten passen, zodat de opvang daarna niet nodig is?!
Zal wel niet, anders had je dat wel gedaan.
Vandaar dat je hem laatst maar in de auto hebt laten zitten toen je die kaartjes kwam brengenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:03 schreef Chan het volgende:
Timo is helemaal Nijntje (Nijna Nijna Nijna!) fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |