abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:29:54 #51
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99518327
miss, Noortje is echt superlief gaan slapen, hopelijk komt ze de nacht ook goed door. Ik ga vroeg slapen in ieders geval en dan hoop ik ook op een heel leuk weekend samen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:31:04 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99518404
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Oh oke, Floris heeft tot nu toe nog nergens op gereageerd, dus hoop dat dat bij de bmr ook meevalt dan :D

Floris had met 6 maanden geen speen meer. Hij had er 1 met in slaap vallen, met 6 maanden had ik een grotere gekocht (zo 1 vanaf 6 maanden dus), die heeft ie nooit gewild. Hij viel toen gewoon zonder speen in slaap. En nu heeft ie zn knuffel O+ Zn grote vriend
Noortje heeft geen knuffel, njente, niets nooit gehad en volgens mij wil ze er ook niet aan. Maar die speen ligt dus ook al naast d'r bedje dus helemaal niets is ook niet erg.
pi_99518425
Lente en Noortje :*

Papa's en mama's van slecht slapende kindjes :*

Ik lees nog wel mee, maar kan regelmatig neit de tijd vinden om te reageren... Het is ook nog maar van korte duur hier! Over 2 nachtjes word ons kleine meisje 2 en dat is ze sinds deze week vast aan het oefenen, ik word twee en ik brul nee! Heel vermoeiend, maar goed het hoort erbij, iets emt peuter en pubertijd, ik geloofde er nooit zo in, maar ik vermoed dat ik er nu niet meer omheen kan. Maar verder gaat ze heel lekker hoor, ze weet goed dat ze bijna jarig is en dat ze dan kadoosjes krijgt en dat zij die allemaal uit mag pakken :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99520437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:31 schreef becky27 het volgende:

[..]

Noortje heeft geen knuffel, njente, niets nooit gehad en volgens mij wil ze er ook niet aan. Maar die speen ligt dus ook al naast d'r bedje dus helemaal niets is ook niet erg.
nee precies, Floris slaapt op zich ook wel zonder iets. Maar die knuffel lag op de comode ooit en die pakte hij steeds. En ging mee naar bed en als ie beneden ligt (we hebben er 2 tegenwoordig) sleept ie m ook overal mee naartoe.
pi_99532957
Goeiemorgen dames! Hoe is de afgelopen nacht verlopen?
Mijn dreumesje was om kwart over zes even wakker, maar ik kon er mezelf er nog niet toe zetten om op te staan... en na een minuut of vijf is Larsje zelf ook weer in slaap gevallen geloof ik... Hij slaapt nu nog! Kan geen kwaad trouwens, 't zal wel een drukke dag worden. Opa en oma komen op bezoek vandaag: opa gaat een schommel maken bij ons in de tuin!

Lars heeft trouwens niet echt knuffels om mee te slapen. Hij heeft wel een paar knuffels in zijn bedje liggen, maar het eerste wat hij doet als hij naar bed gaat is al die beesten eruit gooien. Maar goed, da's ook een soort van bedritueeltje natuurlijk. Maar bijvoorbeeld bij het kinderdagverblijf slaapt hij ook altijd zonder knuffel.
En een speen heeft hij nog nooit gewild... als hij heel erg moe is duimt hij, maar ook alleen dan. Zo'n schattig gezicht...
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:23:32 #56
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99533279
Thomas slaapt altijd met zijn 'poppetje', een blauw Nestle beertje. Die hebben we overal liggen, op het kinderdagverblijf, bij oma, er hangt er een aan zijn autostoel en hij heeft er in bed zelfs twee (en o wee als hij er een niet kan vinden). Hij gebruikt hem als surrogaat-speen, hij sabbelt altijd op het labeltje.

Verder heeft hij nog een stuk of 5 knuffels liggen die bij tijd en wijle even interessant zijn.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_99534292
Jonathan kan no way slapen zonder zijn pinguins. Hij heeft een grotere op het KDV en een mini hier thuis. Als hij naar bed gaat pakt ie gelijk de knuffel, duim in de mond en dan pas :z.
Bij het verschonen doet hij ook regelmatig lastig, huilen enzo. Als ik hem dan de minipinguin geef is het goed, gelijk ook weer duim in de mond en klaar met moeilijk doen.

Hoe normaal is het trouwens dat kindjes van 1 of 1,5 nog aan de fles zitten?
I'm not a sinner.
pi_99534752
ravi heeft een schildpadknuffeltje + doekje, een labeldoekje, een knuffeldoekhondje en een knuffeldoekschaapje. sinds deze week geen echte knuffels meer, want hij die kaangt hij open en eet dan de vulling op.

plums, tis toch nog een ok leeftijd vor nog aan de fles? selene was met anderhalf van de fles en ravi nu al, maar het verschilt erg per kindje hoor. ik ken er ook van 2 die nog wel eens een fles krijgen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99534948
De vulling eten, lekker :')

Nou geen idee dus :o Op het CB bij de laatste afspraak, met 11 maanden geloof ik, zei de verpl. dat hij toch wel maar eens aan de beker moet (nu drinkt hij soms wel uit een beker, het gaat alleen nog niet geweldig natuurlijk). En ik las ergens op een babysite dat je het beste vanaf 6 maanden de fles kan gaan afbouwen :') Nou vind ik dat persoonlijk wel erg vroeg.
I'm not a sinner.
pi_99535810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Plums het volgende:
De vulling eten, lekker :')

Nou geen idee dus :o Op het CB bij de laatste afspraak, met 11 maanden geloof ik, zei de verpl. dat hij toch wel maar eens aan de beker moet (nu drinkt hij soms wel uit een beker, het gaat alleen nog niet geweldig natuurlijk). En ik las ergens op een babysite dat je het beste vanaf 6 maanden de fles kan gaan afbouwen :') Nou vind ik dat persoonlijk wel erg vroeg.
Het kan wel, maar moet natuurlijk niet :P

Wat eng simmu, dat hij knuffels opeet.

Truus is eigenlijk helemaal niet geinteresseerd in knuffels. Niet om mee te spelen en ook niet om mee te slapen.
pi_99538025
Bij 6 maanden afbouwen :o

Vraag ik me toch af hoe je die laatste voeding erin krijgt, als ze al zo lekker half slapen...
pi_99539200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef Aoraki het volgende:

Vraag ik me toch af hoe je die laatste voeding erin krijgt, als ze al zo lekker half slapen...
Ja precies :') Ik gok dan ook dat ze oefenen met beker/fles minderen dan vooral overdag bedoelen.

Maar met 1/1,5 is fles dus vrij normaal nog? Ondanks dat ze zeggen dat beker beter is voor de spraak en tandjes? Want dan ga ik me niet druk maken :+
I'm not a sinner.
pi_99540107
is prima normaal hoor plums :Y
tis idd wel handig om veel te oefenen met een beker, maar dat hoeft echt nog niet heel geforceerd hoor. ik heb ravi een tijdje zowel uit fles, gewoon bekertje, rietbeker als antilektuitbeker laten oefenen/proberen en die vind de rietjesbeker het fijnst. nja. rietjesbeker it is dan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99540523
Joehoe! Wij gaan morgen naar Ballorig in Zutphen... Ben zo benieuwd hoe het daar is en wat Mart ervan vind..
pi_99541190
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef Aoraki het volgende:

Daarom wordt het ook 'afbouwen' genoemd. Wij zijn begonnen om bij 6 maanden af te bouwen, wat betekende dat hij én minder flessen kreeg én vaker zijn melk in een beker kreeg. Toen hij een jaar oud was dronk hij nog 2 bekers melk, 's ochtends en 's middags.

Zo heel belangrijk is de melk bij 1-1,5 jaar ook weer niet. Je kunt zuivel in een andere vorm aanbieden (yoghurt, kaas).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99542819
Hoe grappig, bij Kind&Gezin zeiden ze deze week dat het helemaal OK was dat hij nog 2 flessen melk per dag drinkt. En als hij niet genoeg drinkt, dan zeiden ze dat we er best voor zorgden dat hij zeker een yoghurtje ofzo eet.
Mijn zus haar zoon (die in oktober 3 wordt, drinkt per dag zeker nog 2 flessen melk, en meestal 3).

Ik heb Thomas trouwens iets leuks geleerd. Vanaf dat hij op de schoot van P. zit, roept hij al "paatje, paatje, paatje". P. zit dus de hele tijd paardje te rijden _O- Bij mij op de schoot rept hij er met geen woord over (en dat houden we ook maar gewoon zo ;) :D )
pi_99554413
Lente kan prima uit een beker drinken, maar ze blijft ermee kledderen. Dus krijgt ze haar drinken nog gewoon uit een rietjesbeker. En melk uit een tuitbeker trouwens.

Zo, madammeke ligt alweer een uurtje op bed. Ze lijkt zich lichamelijk beter te voelen, maar is uit vrije wil niet verder dan 10 cm bij me vandaan geweest. En ik hoor af en toe nog steeds een klaaglijk 'mama!' nagalmen. Dat heeft ze minstens honderd keer geroepen vandaag.

En van Nils moest ze al helemaal niks hebben vandaag. Als ie naar dr keek draaide ze gewoon dr hoofd weg. Arme jongen.
pi_99554800
Ohw, en door Lente heb ik ontdekt dat ik wel heel erg vaak 'hè?' achter een zin plak. Bijv: 'niet aanzitten, hè?'

't Kind zegt achter alles: 'hè?'

Schattig is wel: 'Doettie nou, hè?' O+
pi_99554823
Zitten jullie allemaal in de kroeg of zo?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:32:19 #70
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99554931
Was het maar waar :') Ik zit in de huiskamer op mijn matras omdat mijn brul-dreumes wat nieuws heeft ontdekt. Toen ik gisteren zei dat ze anders maar naar het "andere bedje" moest gaan om te slapen als ze zo bleef schreeuwen, zei ze uit de grond van haar hart "Ja!" en toen wilde ze alleen nog maar in het campingbedje op onze kamer slapen }:| En dus slapen wij nu maar alvast uit voorzorg binnen want nachtelijk matras verslepen is niet mijn hobby :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 16-07-2011 20:38:39 ]
  Moderator zaterdag 16 juli 2011 @ 20:35:46 #71
5428 crew  miss_sly
pi_99555068
Jeuh Stiemie. Ze weet wel wat ze wil, he.

Lente nog niet fit, dus, maar wel aan het opknappen. Hopelijk zet het door. Het is ook kwakkelweer, natuurlijk, wie verwacht dat in juli!

Hier ook niet in de kroeg, dadelijk gaan we hier binnen versieren, want morgen vieren we Senna's verjaardag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99555161
Nou Stiemie, succes dan maar. Je hebt wel een slimme dame zeg...

Das ook zielig voor Nils!

Hier drinkt Thomas dus sinds kort zelfstandig uit een beker. Ik ben blij dat ik daar niet al bij 6 maanden mee begonnen ben, nu ging het in korte tijd gewoon vanzelf. Ik heb dat wel bij meer dingen. Als je gewoon wat meer tijd geeft zijn ze er zelf ook meer aan toe en gaat het allemaal makkelijker.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:38:23 #73
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99555169
Fijne dag morgen miss! Je meisje gewoon alweer bijna 2 O+ Wij vieren het volgend weekend

Tsja ze weet heel goed wat ze wil inderdaad. Nou ja lastig voor ons nu, maar ze heeft er later zelf vast veel voordeel van! Al denk ik daar de laatste paar nachten soms wel anders over ;)
pi_99555218
Haha, Stiem, wat een gehaaid dametje heb je toch!

Maar lastig is het wel natuurlijk. Wat bedoel je met binnenslapen? In de huiskamer?
  Moderator zaterdag 16 juli 2011 @ 20:39:48 #75
5428 crew  miss_sly
pi_99555229
haha, een kind met een eigen mening is niet altijd handig nee :D Getuige de leegverkoop van Senna's kledingkast: een hoop kleren die nog wel passen, maar die ze niet aan wil :')

wij vieren het morgen omdat mijn zusje en haar gezin woensdag op vakantie gaan, en ik vind het toch wel fijn om die er ook bij te hebben. Jammer van het weer, ik hoop dat jullie het volgende week beter treffen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:40:15 #76
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99555251
Jeetje het is gewoon echt zo ver!!! zowel Senna als Jael bijna 2! :D jullie dametjes zijn gewoon al peutertjes!
Miss en Mama Purk; beide een hele fijne dag gewenst met jullie dames!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99555381
Oeh, spannend, Miss! Doe je een foto van dr snoetje morgenochtend als ze de slingers ziet? O+

Aoraki, ik heb even geen voorbeeld, maar ik herken precies wat je bedoelt!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:45:17 #78
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99555494
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Stiem, wat een gehaaid dametje heb je toch!

Maar lastig is het wel natuurlijk. Wat bedoel je met binnenslapen? In de huiskamer?
Ja we liggen nu met het matras tussen de bank en het dressoir in de huiskamer :D Gelukkig vandaag weer op zoek geweest naar leuke buurten waar huizen staan met een kamertje meer zodat de dames een eigen kamer hebben in geval van nood. Waarom is alles alleen zo schreeuwend duur :X
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:46:19 #79
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99555548
Oh miss ik wens je een hele fijne dag morgen!!! Verjaardagen worden alleen maar leuker als ze het zo bewust gaan meemaken O+
pi_99555564
Stiem, da's wel heel erg, zelf in de huiskamer slapen... Is met zn drieen op jullie kamer geen optie?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:50:13 #81
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99555694
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
Stiem, da's wel heel erg, zelf in de huiskamer slapen... Is met zn drieen op jullie kamer geen optie?
Jawel, maar dat vindt mevrouw juist leuk :') En ik vind het ook wel heel fijn om mijn slaapkamer niet te hoeven binnensluipen in het donker enzo... Ze kan gewoon in haar eigen bed slapen met alle knuffels en de bedlampjes aan. Gaat ze toch gillen en drammen dan kan ze in het donker in onze kamer. Denk dat het dan toch ineens een stuk minder aantrekkelijk wordt... ;)
pi_99555981
Da's een flinke backfire Stiemie -O-
Ik hoop voor jullie dat ze snel haar conclusies trekt :*

Twee verjaardagen op komst *O*
Tweede verjaardag lijkt me zo leuk. Dat is eigenlijk de eerste verjaardag die een kind bewust meemaakt als verjaardag zijnde O+

Truus kan heel goed uit een beker drinken. Ze houdt alleen de beker niet vast :')
pi_99555989
Ah, op die manier. En dan nu maar hopen dat ze het campingbedje voortaan als dreigement ziet. Ik hoop dat het helpt! En dat jullie zelf een beetje slapen. Wel spannend, zo'n nachtje elders slapen! :D
pi_99556125
Zo ik gooi er vast wat foto's in van het dreumesjaar van mijn grote meisje! maar men wat is dat snel gegaan zeg! Morgen is ze gewoon twee en peuter... Wij zijn er in ieder geval klaar voor, alleen nog even slinger ophangen en ballonnen blazen, helaas werkt het weer niet erg mee, maar het feest gaat gewoon door :)

Jaël haar eerste verjaardag

Jaël ongeveer anderhalf jaar oud

Jaël werd grote zus

Jaël is grote zus

Op de kermis afgelopen juni

Mijn grote meisje
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:00:21 #85
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99556155
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, op die manier. En dan nu maar hopen dat ze het campingbedje voortaan als dreigement ziet. Ik hoop dat het helpt! En dat jullie zelf een beetje slapen. Wel spannend, zo'n nachtje elders slapen! :D
Wij zijn eraan gewend hoor inmiddels :D Sinds Esmee er is, is de huiskamer het verlengde van onze slaapkamer ;) Ach het is wel wat gedoe dat gesleep met een boxspringmatras, maar ik kan nu wel vanuit bed film kijken 8-) Morgen maar weer verder op huizenjacht...
pi_99556192
Wat leuk Mamapurk O+
En wat had ze al een hoop haar op d'r eerste verjaardag :o
Heeeeeeel veel plezier morgen *O*
pi_99556228
Wat een gedoe Stiem... ben nog altijd zo blij dat Lars zo makkelijk overal slaapt... nooit echt problemen mee gehad (Ow jee, Fok!wet tarten, wat doe ik nu?!)
Meneer ligt nu uitgeput in bed na een hele dag lol met opa en oma. Z'n splinternieuwe schommel hangt er mooi bij, alleen zo jammer dat 't al regent sinds ie hangt... Volgende buitenspeelding op zijn (/mijn) verlanglijstje is een zandbak. Als ik zie hoe zanderig hij altijd is als ik hem ophaal bij het kinderdagverblijf, is dat vast een hit!

Lars krijgt z'n ontbijtpap altijd nog uit een fles (gemakzuchtige luie moeder die niet nog eerder op wil staan doordeweeks), drinkt diksap en water uit een rietjesbeker overdag, en z'n lunchmelk uit zo'n difrax bekertje met zo'n neusuitsparing. Dat laatste gaat op zich best goed, we moeten 'm alleen vooral niet te vol doen. Hij kiept het namelijk wel in 1 keer achterover ;)
Heeft er iemand trouwens nog DE tip om zo'n rietjesbekerrietje fatsoenlijk schoon te krijgen?

Wat een mooie foto's MP! Veel plezier alvast morgen!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:02:04 #88
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99556230
Mamapurk jullie ook een hele fijne dag morgen!!!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:05:18 #89
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99556352
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:02 schreef Shandaly het volgende:

Heeft er iemand trouwens nog DE tip om zo'n rietjesbekerrietje fatsoenlijk schoon te krijgen?
Je kunt van die hele kleine flessenragertjes kopen van nuby volgens mij. Bij o.a. kruidvat en speciaal voor zulke rietjes.

Esmee mocht vanmorgen ook uit een gewone beker drinekn, maar toen ze tijdens het ontbijt niet snel genoeg aandacht kreeg toen ze nog een boterham wilde, draaide ze 'm zo (expres!) om over de vloer en de broek van mijn vriend die naast haar zat. Antilekbeker dus maar weer voor ons hittepetitje...
pi_99556407
dank jullie wel dat gaat wel lukken er een leuke dag van maken en CP ze had al zoveel haar bij de geboorte ;)

Stiemie wat een gedoe zo... Hopelijk vinden jullie snel het perfecte huis :)

Over die rietjesbeker rietjes die kun je ook gewoon los kopen, wij kopen eens in de zoveel tijd gewoon een nieuwe en we hebben idd ook zo een raggertje :)
pi_99556448
Toch maar eens beter opletten in de winkel dan... Maandag meteen op jacht naar een rietjesbekerrietjerager! (leuk scrabblewoord ;) ) Dank je wel!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:09:04 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99556465
pff, Stiemie. Jouw meisje heeft wel een lange adem zeg!

Jaël, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
Ook Senna wens ik alvast een hele fijne dag toe morgen w/
want dat ga ik morgen vergeten

Harry kan prima drinken uit een open beker. Maarrrr hij gooit hem graag door de kamer dus hij heeft zelf een rietjesbeker in beheer en de open beker is alleen met hulp en toezicht ;)
pi_99556477
Owh handig! Ik ren ook snel naar de winkel voor zo'n ding!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:11:12 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99556535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh handig! Ik ren ook snel naar de winkel voor zo'n ding!
Zo zien ze eruit:http://nuby.com/nl-NL/nuby/cups-spouts/9815
pi_99557851
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:16 schreef simmu het volgende:
is prima normaal hoor plums :Y
tis idd wel handig om veel te oefenen met een beker, maar dat hoeft echt nog niet heel geforceerd hoor. ik heb ravi een tijdje zowel uit fles, gewoon bekertje, rietbeker als antilektuitbeker laten oefenen/proberen en die vind de rietjesbeker het fijnst. nja. rietjesbeker it is dan
Oh das een goeie inderdaad, ga ik ook proberen ^O^ Kijken wat ie t prettigst vindt.

Jarigen en mama's van jarigen: (alvast) Gefeliciteerd *O*
MamaPurk, leuke foto's O+ En wat een boel haar met 1 jaar al idd! :D

Hier toenstraks een haast klaagbaakwaardige actie van meneer. Hij gaf zomaar over in mn haar :'( Zuur en plakkerig en gewoon gadverdamme (niks ernstigs overigens, gewoon een oprisping van teveel sap gedronken na het eten en te druk gespeeld geloof ik. Maar toch. In mn haar! :'))
I'm not a sinner.
pi_99558090
Bah Plums das echt ranzig! Ik ken nog wel een viezere hoor ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99558469
Hahaha! :X Gadver :D Dat is veel erger inderdaad _O-
I'm not a sinner.
pi_99558918
He get MP en Plum.

Hier hadden we vanavond ook een spuger. Ik ging naar mn moeder om een film te gaan kijken. Stond bij mn zus voor de deur en toen belde R of ik even terug wilde komen, want hij had overgegeven...Zn halve kamer was vies :X
Hij heeft tot net beneden rondgelopen, slapen zat er nog niet zo in. Klein flesje gegeven en nu slaapt ie lekker.

Laatst had ie ook een mooie actie, mn neefje zat op de grond, ik had Floris vast, spuugt ie een beetje, bovenop t hoofd van zn neef :')

Lente nog steeds niet lekker in dr vel, wat vervelend zeg ;(

Floris drinkt zn melk uit een fles, zitten nu op 1,5e fles ofzo op een dag. Zn sap krijgt ie uit een rietjesbeker. Gaat prima.
Laatst wilde hij opeens uit mijn glas drinken, ging ook wonderbaarlijk goed :') Heb wel s geprobeerd drinken in een bekertje te geven, maar hij trok dat uit mn handen. Komt vanzelf wel hoor.

Miss en MP veel plezier morgen met de verjaardagen van jullie meisjes!
pi_99559519
Heh.. over spugen gesproken... 't is alweer een tijdje geleden, maar ik geloof dat Lars blij was dat ik 'm aan die kant in de box had gelegd van z'n vriendje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99559609
haha geniaal :D
idd goed getimed die foto _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')