Noortje heeft geen knuffel, njente, niets nooit gehad en volgens mij wil ze er ook niet aan. Maar die speen ligt dus ook al naast d'r bedje dus helemaal niets is ook niet erg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh oke, Floris heeft tot nu toe nog nergens op gereageerd, dus hoop dat dat bij de bmr ook meevalt dan
Floris had met 6 maanden geen speen meer. Hij had er 1 met in slaap vallen, met 6 maanden had ik een grotere gekocht (zo 1 vanaf 6 maanden dus), die heeft ie nooit gewild. Hij viel toen gewoon zonder speen in slaap. En nu heeft ie zn knuffelZn grote vriend
nee precies, Floris slaapt op zich ook wel zonder iets. Maar die knuffel lag op de comode ooit en die pakte hij steeds. En ging mee naar bed en als ie beneden ligt (we hebben er 2 tegenwoordig) sleept ie m ook overal mee naartoe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
Noortje heeft geen knuffel, njente, niets nooit gehad en volgens mij wil ze er ook niet aan. Maar die speen ligt dus ook al naast d'r bedje dus helemaal niets is ook niet erg.
Het kan wel, maar moet natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Plums het volgende:
De vulling eten, lekker![]()
Nou geen idee dusOp het CB bij de laatste afspraak, met 11 maanden geloof ik, zei de verpl. dat hij toch wel maar eens aan de beker moet (nu drinkt hij soms wel uit een beker, het gaat alleen nog niet geweldig natuurlijk). En ik las ergens op een babysite dat je het beste vanaf 6 maanden de fles kan gaan afbouwen
Nou vind ik dat persoonlijk wel erg vroeg.
Ja preciesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef Aoraki het volgende:
Bij 6 maanden afbouwen
Vraag ik me toch af hoe je die laatste voeding erin krijgt, als ze al zo lekker half slapen...
Daarom wordt het ook 'afbouwen' genoemd. Wij zijn begonnen om bij 6 maanden af te bouwen, wat betekende dat hij én minder flessen kreeg én vaker zijn melk in een beker kreeg. Toen hij een jaar oud was dronk hij nog 2 bekers melk, 's ochtends en 's middags.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef Aoraki het volgende:
Bij 6 maanden afbouwen
Vraag ik me toch af hoe je die laatste voeding erin krijgt, als ze al zo lekker half slapen...
Ja we liggen nu met het matras tussen de bank en het dressoir in de huiskamerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Stiem, wat een gehaaid dametje heb je toch!
Maar lastig is het wel natuurlijk. Wat bedoel je met binnenslapen? In de huiskamer?
Jawel, maar dat vindt mevrouw juist leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
Stiem, da's wel heel erg, zelf in de huiskamer slapen... Is met zn drieen op jullie kamer geen optie?
Wij zijn eraan gewend hoor inmiddelsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, op die manier. En dan nu maar hopen dat ze het campingbedje voortaan als dreigement ziet. Ik hoop dat het helpt! En dat jullie zelf een beetje slapen. Wel spannend, zo'n nachtje elders slapen!
Je kunt van die hele kleine flessenragertjes kopen van nuby volgens mij. Bij o.a. kruidvat en speciaal voor zulke rietjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:02 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog DE tip om zo'n rietjesbekerrietje fatsoenlijk schoon te krijgen?
Zo zien ze eruit:http://nuby.com/nl-NL/nuby/cups-spouts/9815quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh handig! Ik ren ook snel naar de winkel voor zo'n ding!
Oh das een goeie inderdaad, ga ik ook proberenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:16 schreef simmu het volgende:
is prima normaal hoor plums![]()
tis idd wel handig om veel te oefenen met een beker, maar dat hoeft echt nog niet heel geforceerd hoor. ik heb ravi een tijdje zowel uit fles, gewoon bekertje, rietbeker als antilektuitbeker laten oefenen/proberen en die vind de rietjesbeker het fijnst. nja. rietjesbeker it is dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |