abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:10:43 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99491387
Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 158

De dreumesjes:

17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:12:00 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99491402
Het ging o.a. over CB afspraken.
Mijn laatste reactie:
quote:
Oja, tussendoor wegen! Dat deed ik eerst ook altijd want ik ben/was een sucker voor getalletjes en de mooie grafieken :D

Nou vannacht was weer bal. Niet zo erg als sommige anderen hier, maar wel vermoeiend :O
Maar oh oh wat is ons kind leuk O+
Echt het is dagelijks dat ik naar hem kijk en me dan voel overlopen van geluk. Dat ik bijna kan huilen van zoiets moois O+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:12:53 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99491412
becky, hoe is jouw nacht geweest?
Bar, hoe is het met Roy?
En is Lente inmiddels al opgeknapt?
En Thomas?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:44:49 #4
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99491739
lief Asyniur dat je er naar vraagt. Onze nacht was niet zo leuk, Noortje is twee een behoorlijke tijd wakker geweest, om 00.15 en om 03.00 uur. Dan blijf je bij haar en zodra je maar een stap buiten de deur zet is het brullen. Denk dat ze last krijgt van de BMR prik van vorige week. Erg fijn is het niet want ik sta er van het weekend alleen voor omdat vriend op zijn vrijgezellenweekend is. Gelukkig komt mijn mama wel een nachtje logeren, dus net niet helemaal alleen maar wel zonder vriend.

Jammer dat jullie nacht ook niet fijn was. Blijft ook maar duren he?

Bar, ik ben ook wel benieuwd hoe het met Roy gaat.

Stiemie, hoe gaat het slapen?

En hoe is het met de andere zieke kindjes??
pi_99491817
Goeiemorgen!!! Mooie stats hoor trix, stef groeit gewoon supergoed! Nog geen bootcamp voor hem ;)

Hopelijk is lente ook weer wat opgeknapt... :*

Dit keer hadden wij ook niet zon toffe nacht. Minke werd ongeveer elk uur krijsend wakker. Dat begon om 22.00 uur en de laatste keer ben ik tot 4.45 uur blijven zitten voor ze sliep. Gelukkig wel nog iets kunnen uitslapen en wat sinaspril hielp ook wel. Nu zit mevrouw lekker op schoot in der pijama tv te kijken... Ik gok op een plakdag, maar gelukkig komt straks een vtiendin met haar kindjes en die meiden zijn ook dikke vriendinnen dus wordt vast leuk!
pi_99491901
:O Zat er iets in de lucht? (behalve regen)
Hier ook een spooknacht, ieder uur wel gekrijs en daarmee maakte ze ook haar broer wakker dus die ging fijn mee doen. Nu hebben ze nergens last van, zitten lekker in hun pyjama Pingu te kijken en met duplo te vechten.

Hoop dat alle zieke kindjes aan het opknappen zijn! :*
pi_99491990
Wat een mooie stats Stef! Hij groeit echt mooi in zijn eigen lijntje zeg!

Jeutje wat een nacht Becky, Lijnloos en Spewey :X Hopelijk gaat het vannacht beter en kunnen jullie vandaag een beetje rustig aandoen :*

Hoe gaat het nu met Roy, Bar? Is hij alweer gewend aan in zijn eigen bedje slapen?

Behalve dat Niels al om 5 uur uit de veren was (poep :{ ) ging de nacht hier wel goed :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99491993
Jeetje wat een spookjes hier!! Vervelend zeg.....
Hier gelukkig wel gewoon door kunnen slapen. Dyon werd om 7 uur wakker.

We hebben hier wel inloop op het CB om te komen wegen, maar dat is op de dinsdagochtend en dan werk ik gewoon. Het is natuurlijk ook niet nodig, dus dan zit ik daar tussen die pasgeboren babytjes :P (Maar ik weet dat het wel altijd kan).
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:21:34 #9
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99492319
he wat naar dat zoveel kindjes zich niet lekker voelen en/ of slecht hebben geslapen... was het volle maan??
(ik heb zelf ook ruk geslapen).

Allemaal suc6 vandaag!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 09:22:39 #10
5428 crew  miss_sly
pi_99492337
Wat vervelend al die slechte nachten. Wij hadden een supergoede nacht. Ze sliep netjes op tijd, werd om 6 uur wakker, toen heb ik haar bij ons genomen, en toen heeft ze nog tot 7.15 uur geslapen; en wij ook dus :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99492407
Goedemorgen! Hier gelukkig een prima nacht. Voor Isabeautje dan... ;)

En vandaag lekker vrij, dus veel tijd met mijn meisje.

En ik heb een nieuwe laptop dus kan ik hier fijn weer meer meepraten!
pi_99492507
Wanneer weet je zeker dat je kind te veel peppa pig heeft gekeken?

Als ze aan de dvd kan zien welke afleveringen erop staan en vraagt om de dvd met de aflevering over de "nofstar" (northstar)

:')
pi_99492692
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Wat vervelend al die slechte nachten. Wij hadden een supergoede nacht. Ze sliep netjes op tijd, werd om 6 uur wakker, toen heb ik haar bij ons genomen, en toen heeft ze nog tot 7.15 uur geslapen; en wij ook dus :)
Dat lijkt me zo heerlijk O+

Hahaha Isabeau! Oeps Sorbo :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 09:47:23 #14
5428 crew  miss_sly
pi_99492779
Vroeg twinkly, 5 uur. Zonde dat zo'n poepluier er dan voor zorgt dat ze wakker worden.

Isabeau :D

Wij hebben met Senna eigenlijk zelden doorlekkende luiers gehad, plas noch poep, maar gisteren hadden we er een :o Poep, niet te missen. En het was niet eens echt vreselijk dus ofzo, maar het kwam er echt bij de benen en bij de rug uit. Dus maar even in bad afgespoeld, daar was niet tegenop te poetsen met billendoekjes :P
pi_99492814
Herkenbaar +1 Miss, dat je niet aan het afvegen bent maar meer aan het uitsmeren... :')
pi_99492936
Boh, je zou bijna denken dat het in de lucht zat vannacht zeg :X Hoewel ik hier een (of twee) doorkomende tand verdenk. Ze heeft me toch een bobbel in d'r mond :{
Maar goed, zij een jengeldag, ik een hoofdpijndag dus.

Ahh, wat knus dat Senna dan gewoon doortukt bij jullie Miss O+

Eigenlijk is het heel knap van Isabeau, toch? :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_99493363
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Lente groeit ook iets harder dan ik ik staat ben mee te groeien. :@ Ik blijf het gevoel hebben alsof ze er nog maar net is.
Ik heb dat ook ontzettend erg. Maar eigenlijk zijn ze er ook nog maar net! 2009 is ook nog maar kort geleden. Ik verbaas me vrijwel wekelijks over welke nieuwe dingen hij weer kan en doet.
Dat echte baby-achtige vond ik er ZO bizar snel helemaal vanaf

:o Stef de giant :D Mooi in verhouding Inca, maar wat issie grooooot.

Een :* voor de nachten van Becky, pfff vreselijk lijkt me dat.

5 uur is wel erg vroeg Niels, maar logisch waardoor hij wakker is geworden. Wel balen zeg
Alweer back in town inmiddels? O+

Hier alles best. Een heel lief jongetje wat fan is van ''toto'' (auto's) ''Plop'', ''Boehba'' (bumba) en "Paat'' (Piet Piraat).
En hij is gek op honden, lopen we in de dierentuin en wat wijst hij steeds als enige aan met immitatie? juist, mensen met een hond :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99493446
Haha Wolf :D O+ Tja, honden zijn ook familie van jou natuurlijk ;)

We gaan morgen weer terug Poppejans!

Ik heb dat ook heel sterk Ssserpente, het gaat te hard!
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 10:20:21 #19
5428 crew  miss_sly
pi_99493528
Ik heb dat helemaal niet, we groeien gelijk op, zeg maar O+
Ik heb wel eens ooit dat ik rammel, omdat ik die begintijd nog wel eens zou willen meemaken, maar dan ook echt met haar. We zijn zo echt met-z'n-drieen-tegen-de-rest al, heerlijk vind ik dat O+
pi_99493689
Nou ja, ik groei ook zeker wel met hem mee en ik vind hem geen baby meer. Integendeel, ik vind dat hij te snel al echt een peuter aan het worden is :P Hmm.. niet te snel natuurlijk, het hoort zo, maar het gaat sneller dan ik verwacht had.
pi_99493731
bluh, ik ben moe :') moet maar niet meer praten.
pi_99493953
Ik vind het alleen maar geweldiger worden, erg leuke leeftijd tussen 1,5 en 2 jaar...ze leren zoveel! Alhoewel het wel een hele drukke periode is met een ondernemende dreumes ;)
pi_99494025
Ik ook! O+ Dat zat ik me af te vragen, wordt het alleen maar leuker of is dit de leukste periode.
pi_99494126
Nee ik denk dat de lol er hierna wel af is Twinkly :D
pi_99494156
Ja he, dan wordt het praten maar saai :P
pi_99494157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:45 schreef Sorbootje het volgende:
Nee ik denk dat de lol er hierna wel af is Twinkly :D
Meteen de reden dat veel mensen aan een tweede gaan denken als de eerste 1,5 a 2 is :P
pi_99494174
Wat een boel slechte nachten hier. Hoop dat het gauw beter gaat met alle spookjes en zieken ! :)

Jonathan slaapt echt 12 uur, van 8/9 tot 8/9 :+ Kan nu gelukkig ivm vakantie. Heeft wel gisteravond tussen 9 en 12 3x gespookt (gekrijst), maar dat is natuurlijk niks vergeleken bij sommige kindjes hier :o
I'm not a sinner.
pi_99494218
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:46 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Meteen de reden dat veel mensen aan een tweede gaan denken als de eerste 1,5 a 2 is :P
Ik had echt zo'n kennis, die wilde een nieuw kind als de jongste dreumes-af was (en had er dus uiteindelijk 7, ben benieuwd of het er nog meer zijn geworden...). Die vond duidelijk de oudere kinderen wat minder leuk.
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 10:49:06 #29
5428 crew  miss_sly
pi_99494236
hahaha Sorbootje :D

Ik denk dat alle leeftijden de leuke dingen heeft, maar ook minder leuke.
Ze gaan nog zoveel leren. En straks naar school, lijkt me ook zo bijzonder. En dat ze straks aan tafel ook echt mee gaat praten. Doet ze nu al, maar ze snijdt wel een totaal ander onderwerp aan als waar wij over aan het praten zijn :P En met drietjes op vakantie, reizen, de wereld verkennen. Uit eten. Samen tv-programma's kijken die wij zelf ook leuk vinden; op Dora ben ik wel uitgekeken :') Ik keek vroeger met mijn moeder Flying Doctors, dat was ons ding, geweldig vond ik dat O+ En dan maken ze echt vriendjes en vriendinnetjes. Geweldig toch allemaal O+
pi_99494489
Hehe daar zeg je wat, vriendinnetjes.. Jonathan geeft kusjes met een meisje op het KDV O+
I'm not a sinner.
pi_99494785
Wat Miss_sly zeg! ;)
Ook na die 2 jaar zijn er zoveel leuke periodes, vooral de gezellige praatjes en samen veel meer dingen kunnen ondernemen O+
Ik ben dan ook niet echt een babymoeder denk ik ;) Hoe lief en schattig het ook is, ik vind het nooit zo erg als ze de babyperiode voorbij zijn :@ De periode daarna vind ik veel geweldiger!
pi_99494801
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:59 schreef Plums het volgende:
Hehe daar zeg je wat, vriendinnetjes.. Jonathan geeft kusjes met een meisje op het KDV O+
O+
pi_99494906
Ik vind het gewoon zo ontzettend leuk nu, ik kan het me bijna niet voorstellen dat het nog leuker wordt ;) Ik ben ook meer een dreumes-/peutermama :Y

Jonathan O+!
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 11:35:46 #34
5428 crew  miss_sly
pi_99495478
Wat schattig van Jonathan O+
Senna knuffelt en kust de hele dag op het kdv. Ze begint de dag altijd met een knuffel voor de leidster. Vanmorgen waren we wat laat en de kindjes zaten al aan tafet, juf op haar stoel, fruit schoonmaken enzo. Dus we komen binnen, Senna drentelt meteen richting juffie en wurmt zich met wat moeite tussen stoel en tafel door om haar te kunnen knuffelen O+

Ik wilde graag een baby! Ik vroeg me wel eens af toen ik zwanger was, of toen ze nog baby was, of ik dat wel leuk zou gaan vinden, een dreumes of peuter of nog ouder. Wat nou als ik alleen een baby leuk zou vinden? Maar ik vind het tot nu toe allemaal leuk, dus ik vermoed dat ik de jaren die komen ook ergleuk ga vinden. Maar ja, we hebben natuurlijk wel het allerleukste meisje in de hele wereld gekregen, toevallig O+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:19:09 #35
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99506061
Hehe miss sly geniet er van.
Jonathan leuk hoor om jou verhalen te lezen.
Hier gaat het goed, roy hoest en niest nog, maar buiten dat terug de oude gelukkig.
Alleen zijn slaaptijden kloppen nog niet helemaal, erug vroeg wakker vermoed ziekenhuis tijden. Peter heeft nu vakantie en veel papadagen omdat ik nog 2 weken werk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99513430
Haai!

Ik volg jullie op de voet, hoor, maar heb even niet de puf om op iedereen te reageren, sorry!

Men, wat kost Lente me momenteel een energie, zeg. Werkelijk alles is huilen. De doktersassistente mailde vanmorgen terug dat de ha er pas maandag weer is, maar dat ze, als ik me echt zorgen maakte, voor vandaag wel een afspraak kon makenmet z'n vervanger. Maar ik zat op mn werk, Lente was bij m'n schoonouders en vanmorgen ging het prima met 'r. En ze heeft al een paar dagen geen koorts meer. Dus maar teruggemaild dat ik het weekend nog even afwacht en dan eventueel maandagochtend nog wel even bel voor een afspraak. En meteen gevraagd of zij toevallig wist of de keelamandelen bij kinderen altijd zichtbaar zijn of enkel wanneer ze zijn opgezet. Dat wist ze niet helemaal zeker. Ze dacht dat ze bij sommige kinderen sowieso wat meer zichtbaar zijn.

Maar goed, niet naar de ha geweest dus. Kom ik bij m'n schoonouders na mn werk om Lente op te halen, zegt mn schoonmoeder dat ze op het punt heeft gestaan om me te bellen omdat Lente continu huilde. En van mn schoonvader moest ze ineens niets meer hebben; ze begon al te brullen als ie r nog maar aankeek.

En vanavond was het weer ellende. Ik heb het idee dat ze heel erg veel last heeft van d'r kiezen icm met een hardnekkig virusje. Ze heeft ook vieze, zure poep en een beetje luieruitslag. Gelukkig vindt ze slapen geen probleem.

Ik hoop iig dat ze zondag beter genoeg is om nu wel langs mn moeder te gaan.

Wat een slaapellende met een hoop kindjes, zeg. Een slechte nachtrust heeft zo'n invloed op je functioneren. Ik hoop voor jullie dat de oplossing zich snel aandient! :* :Z
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:56:44 #37
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99513710
och arme Lente! Hopelijk knapt ze nog een beetje op van het weekend om zondag lekker bij je mama op visite te gaan.

Noortje heeft nu echt last van d'r BMR prik van vorige week. :-( En dan is vriend ook nog een heel weekend weg. Nou ja komt wel goed, mijn mama komt deze kant op O+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:57:18 #38
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99513733
Bar, wat fijn dat Roy het weer zo goed doet! En met die slaaptijden komt het wel goed.
pi_99513964
beterschap voor de kleintjes dames ;(
:*

ravi zegt duidelijk "iauw" (in babytaal) naar de katjes! ik vind het ook veel te snel gaan. ik word er nog wel eens sentimenteel van. hij is toch echt mijn laatste.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:15:24 #40
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99514451
Simmu, gaat snel he, en dan bedenken dat het je laatste is..... gek toch?

Mijn zieke dame, dik 39 graden koorts, pcm erin en gaan met die banaan.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:20:58 #41
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_99514646
Noortje O+

Beterschap voor alle zieke en zielige kindjes! :*

Bar fijn dat het beter gaat :*

Tessa is nog steeds aan de diarree..gisteren toch maar naar de huisarts geweest en moesten een schepje poep in een bakje doen en die opsturen om te laten onderzoeken :Y) :')
Verder gaat het hier goed! Bijna elke dag zegt ze een nieuw woordje O+ ze is vrolijk, lief en blij. Het enige is dat ze nog steeds niet alleen wilt/kan spelen..

Wat doen jullie op droevige dagen binnen met je dreumes? Knutselen, tv kijken, puzzels maken en verder? Ik vind het lastig om haar dan een hele dag te vermaken..
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_99515164
Mijn kind is vandaag naar Ballorig geweest. Ik moest werken, mn zus pastte op. Ze wilde eerst naar Blijdorp gaan, maar met t weer van gisteren maar wat anders bedacht (achteraf had t wel gekund).
En leuk dat ie t vond O+ Hij heeft zelfs op t springkussen gezeten :D
Ze was alleen vergeten m eten te geven vanochtend :') Ik haal m namelijk altijd om kwart voor 8 ongeveer zn bed uit. Schone luier en mee. Mn moeder weet dus dat ie dan nog moet eten. Zus dus niet (ik wist dat weer niet :D). Uiteindelijk ging ie om half 12 zn handen opeten en heel hard huilen (ze waren om 10 uur in ballorig). Heeft ie echt heel veel poffertjes gegeten. Ze zijn er tot half 1 ofzo geweest. En hij heeft geslapen van 1 tot half 5 :D
Dus wanneer is er een ballorig meet ;) (ik heb eigenlijk soort van hekel aan dat soort dingen, maar kind vind t helemaal geweldig dus).

Volgens mij heeft Floris ook stiekem meegelezen in dit topic :') De laatste week is inslapen een (klein) drama. Nu ook, hij is doodmoe, ligt al een uur op bed, want zn slaapsignalen.
Ik was net bij m met een klein flesje, soms heeft ie nog net dat beetje extra nodig. Drinkt zn flesje lekker op, draait zich om en begint gelijk te huilen. Wat de afgelopen dagen helpt is dan over zn hoofd wrijven. Gaat ie net in zn bed staan, zit ie me heeeeel ondeugend lachend aan te kijken, pakt zn knuffel gooit die uit zn bed. Ik leg zn knuffel weer bij m, pakt ie zn andere en hup uit bed...
Toen ben ik maar weggegaan en het is stil nu.
Tis volgens mij ook wel een beetje verlatingsangst wat ie begint te ontwikkelen.
pi_99516585
Arme Lente :'( Wat rot dat je niet wist dat het vandaag dus helemaal niet zo goed ging. Hopelijk knapt ze over het weekend weer op en is een huisartsbezoekje niet meer nodig :*

Arme Noortje, zo'n last van die prikken. Hopelijk knapt ze snel op. Gelukkig werkt de paracetamol goed. Wat een leuk filmpje! Heel herkenbaar hoe ze bezig is met het water en probeert wat er gebeurt als je er dingen ingooit O+

Haha oeps Sonnetje :D Gelukkig waren er lekker veel poffertjes!
Ik hoop dat hij nu slaapt :*

Wat leuk dat Tessa nu zo snel woordjes aan het leren is O+ Hopelijk is die diarree snel over!

Niels was een "beetje" :') hyper daarnet omdat hij vanaf half 12 wakker was en vanmorgen dus al om 5 uur op. Hij kon niet slapen en daarom aaide ik hem over zijn ruggetje tot het liedje van het draakje afgelopen zou zijn. Zegt 'ie "hmmmm lekker, aaien! lekker lekker lekker! aardbei. Hmm, lekker! hmmmmm! Hmm lekker lekker! koekie! hmmm" Ik moest echt mijn best doen niet te gaan lachen :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:04:22 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99516912
Ssserpente bel desnoods de hap als jullie het raar vinden, ze zitten er niet voor niks.

De ka van hier belde een half uur geleden op, dat het hem nog niet gelukt is om contact met de behandelende ka gent op te nemen, wel was de tegratol spiegel in roy z'n bloed bekend, 5.2 en mag tussen de 5&12 zijn.
Zou positief kunnen zijn om die op te gaan hogen, en dan de keppra er af te halen.
Maar daar moet de ka uit gent ook akkoord gaan.
Dinsdag probeert hij opnieuw haar te pakken te krijgen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:07:50 #45
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99517121
Ach Lente, wat klinkt dat sneu ;(

En ook voor de mama's en papa's van de andere slechte slapers, heel veel succes vannacht! :*

Over dat genieten, bij Eli vond ik dit ook een onwijs leuke tijd. Ze leren superveel en het drama valt nog mee, helemaal leuk. Helemaal open en nieuwsgierig de wereld bekijken en in zich opnemen. Het peuterschap vind ik ook leuk.
Ik kijk vooral uit naar de tijd dat Aviva echt gaat praten en dat ze dus met z'n tweetjes kunnen gaan kletsen. O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99517287
Twinkly :D Gekke Niels O+ Kan me voorstellen dat je met moeite je lachen in kon houden!
(en hij slaapt, vaak als ie slaapt, slaapt ie. Hij wordt niet zo heel snel wakker/merk je dat ie wakker is. Mn zus voelde zich ook wel schuldig :D)

Wat sneu voor Lente, Serpente ;( Vervelend is dat dat je ook niet wist dat ze nog steeds zo huiligerig was.

Lastig Bar, wel fijn dat de arts jullie goed op de hoogte lijkt te houden. Zou wel fijn zijn als de tegratol omhoog zou kunnen dan!

Becky, hopelijk knapt Noortje weer snel op! Had ze bij andere prikken reacties erop? (ik bereid me maar vast voor voor over 2 maanden ;))

Ma_ma, hopelijk is ze snel van de diarree af. Wel fijn dat ze verder weer vrolijk is O+
pi_99517346
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:59 schreef Twinkly het volgende:
Niels was een "beetje" :') hyper daarnet omdat hij vanaf half 12 wakker was en vanmorgen dus al om 5 uur op. Hij kon niet slapen en daarom aaide ik hem over zijn ruggetje tot het liedje van het draakje afgelopen zou zijn. Zegt 'ie "hmmmm lekker, aaien! lekker lekker lekker! aardbei. Hmm, lekker! hmmmmm! Hmm lekker lekker! koekie! hmmm" Ik moest echt mijn best doen niet te gaan lachen :D
Oh, wat lief! Gekke Niels! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:20:21 #48
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99517756
haha die Niels!!

Son, Noortje haar weerstand is gewoon laag, dus die reageerde wel op veel prikken, niet allemaal, maar bij de BMR prik vond ik het tot nu wel meevallen. Maar ja, we zitten nu op dag 9 na de prik, dus het kan nog.

Noortje heeft altijd een heel klein speentje gehad, de 0-6 maanden en wilde niet anders. Vandaag een goede difrax speen gekocht en die heeft ze tijdens het in slaap vallen weggemieterd dus eigenlijk hoop ik dat ze geen speen meer hoeft. Of is dat heel vroeg? nee toch?
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 21:24:16 #49
5428 crew  miss_sly
pi_99517995
Niels, lieve gekkie O+

Ssserpente, wat naar dat je niet wist dat het toch niet echt fijn ging met Lente vandaag. Misschien knapt ze snel op, maar anders toch maar even naar de huisarts om die amandelen te laten kijken. Beterschap voor je meisje :*

becky, kun je best tegenop zien dan he, zo'n weekend zonder je lief met een niet fit meisje. Fijn dat je moeder komt logeren, dat verlicht een beetje.
pi_99518258
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef becky27 het volgende:
haha die Niels!!

Son, Noortje haar weerstand is gewoon laag, dus die reageerde wel op veel prikken, niet allemaal, maar bij de BMR prik vond ik het tot nu wel meevallen. Maar ja, we zitten nu op dag 9 na de prik, dus het kan nog.

Noortje heeft altijd een heel klein speentje gehad, de 0-6 maanden en wilde niet anders. Vandaag een goede difrax speen gekocht en die heeft ze tijdens het in slaap vallen weggemieterd dus eigenlijk hoop ik dat ze geen speen meer hoeft. Of is dat heel vroeg? nee toch?
Oh oke, Floris heeft tot nu toe nog nergens op gereageerd, dus hoop dat dat bij de bmr ook meevalt dan :D

Floris had met 6 maanden geen speen meer. Hij had er 1 met in slaap vallen, met 6 maanden had ik een grotere gekocht (zo 1 vanaf 6 maanden dus), die heeft ie nooit gewild. Hij viel toen gewoon zonder speen in slaap. En nu heeft ie zn knuffel O+ Zn grote vriend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')