abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99453766
Hier wordt ook alles op de grond gesmeten. Kan zijn bord niet eens op zn tafeltje zetten, 2 tellen en het ligt op de grond. Hij kon paar maanden geleden beter met n lepel overweg dan nu.
Hij doet wel heel lief met stukjes brood, die voert hij dan aan mij.. :')

En die driftbuien heeft Jona ook. Heb em paar keer laten uitrazen, totaal niet op gereageerd en nu zijn ze altijd vrij snel over gelukkig. :)
Vanochtend gelukkig geen driftkikker, maar een dansende O+ Hij begon spontaan te dansen op het vakantielied van ketnet _O-

Nou Lijnloos, dat is nog eens handig, zo'n selfcleaning kindje :D
I'm not a sinner.
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:43:44 #252
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99454292
ik heb dat hier ook. Als ie honger of dorst heeft en ik geef niet snel genoeg wat dan gaat het de kamer of keuken door. Gisteren heb ik daar iets op bedacht. Ik kijk em aan en zeg terwijl ik de fles of brood op tafel zet 'Mijn. Mijn mijn mijn mijn.' En dan pakt hij het, zegt 'Mijn!', ik zeg oke en hij drinkt het op zonder boos te worden of compleet los te gaan. :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99455353
driftbuien --> tsjek.
ik kreeg zonet nog een duploblokje naar mijn schenen gegooid. het wilde niet zo met de duplo vandaag
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:29:58 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99456244
Dirftbuien? Hier niet hoor! O-)
Ligt gewoon aan de opvoeding... :D

Ow en we hebben zojuist onze eerste wintersportvakantie geboekt! Ik zie het al voor me met onze kabouter baggerend door de sneeuw, zittend op de slee O+
pi_99456438
We hebben officieel een mini-man :) 16maand+ en 9,550gr en 78cm.

Voor de rest weinig speciaals te melden vanuit Kind&Gezin. Hij doet het volgens mij goed, dus had ik eigenlijk ook geen vragen.
Ze hebben hem alleszins niet uitgeput met testen :')
pi_99456487
Hier zijn de driftbuien weer bijna helemaal weg. Een maand of 2 geleden was een hoogtepunt, maar zelfs dat viel mee. Misschien hebben we het nog tegoed :{ ... Vaak als hij zijn zin niet krijgt en gaat brullen zeggen wij: "nee, Thomas, dat is niet nodig he?" en dan krijgen we een pruillip, maar hij is er dan wel klaar mee.

Hij eet de laatste tijd wel veel minder avondeten, valt me op. Als hij klaar is met eten wil hij zijn bord op het mijne zetten (dat heeft ie ons bij het afruimen zien doen). De smijt-fase lijkt ook een beetje voorbij het hoogtepunt. Eten gaat niet meer op de grond. Tuitbeker ook niet. en we durven hem nu zelfs helemaal zelfstandig uit een open beker te laten drinken en het gaat echt goed :o! Hij knoeit amper. Ik hield de beker altijd vast totdat ze op het kdv zeiden dat ie zo netjes zelf uit een beker kon drinken, sinds dien laat ik hem maar gaan.

Praten is hier blijkbaar nog steeds geen prioriteit. Naja, hij heeft ook pas 2 weken buisjes. Hij krijgt wel meer mee. Op het kdv zeggen ze ook dat hij niet meer zo schrikt van andere kindjes, en veel leuker meedoet. Ik vind het zo zielig om te bedenken dat hij al die tijd de wereld gedempt heeft gehoord... ;(
pi_99456910
Oh Asy, wintersport O+

donderdag 14 juli 2011 @ 15:15:20 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99458616
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:34 schreef leonieke het volgende:
We hebben officieel een mini-man :) 16maand+ en 9,550gr en 78cm.

Voor de rest weinig speciaals te melden vanuit Kind&Gezin. Hij doet het volgens mij goed, dus had ik eigenlijk ook geen vragen.
Ze hebben hem alleszins niet uitgeput met testen :')
Zal ik Harry even meten? 78 cm :D tegen de muur gezet en dan streepje boven hoofd dus niet geheel nauwkeurig
Wegen heb ik pas gedaan bij vrienden op de digitale weegschaal. Met kleren en schoenen aan nog geen 9 kilo :D
pi_99458756
Als het lukt om te meten, graag :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:19:50 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99458845
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef leonieke het volgende:
Als het lukt om te meten, graag :)
zie edit in mijn vorige post. En Harry is dan nog wat ouder dan Thomas :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:25:45 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99459138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:22 schreef leonieke het volgende:
Da's ook een dwergje ;)
:Y
Sinds vandaag kan hij zonder hulp op de bank klimmen :X
Eerder was hij er te klein voor :D

Ik zal trouwens eens bellen naar het CB wanneer wij moeten voor de 18 mnd afspraak...
pi_99459401
Bij ons is de volgende afspraak maar op 8 maart (tussen 15 maand en 2 jaar is er dus niets :N ).

En dat zetel-klimmen is wel schattig om te zien, maar man, je moet ogen op je rug hebben. Achter de zetel hangt er een radiator en nu probeert hij al op de radiator te klimmen -O-
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:38:39 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99459828
Bij ons met 14 mnd, dan 18 mnd en dan 2 jaar (volgens het boekje dan ;) )
Nou maar meteen een afspraak gepland: 18 aug...

Oja en ogen in je rug :Y
Harry loopt over de bank. En dan niet aan de rugleuning maar gewoon los over het midden van de bank :X
pi_99460065
Tuurlijk niet, de rugleuning is voor baby's, niet voor kindjes die alleen kunnen rondstappen :{w (althans, ik vermoed dat Thomas zo denkt :D ) en ja, zo is hij er ook al uitgedonderd :X
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:45:35 #266
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99460204
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:38 schreef Asyniur het volgende:
Bij ons met 14 mnd, dan 18 mnd en dan 2 jaar (volgens het boekje dan ;) )
Nou maar meteen een afspraak gepland: 18 aug...
Oja en ogen in je rug :Y
Harry loopt over de bank. En dan niet aan de rugleuning maar gewoon los over het midden van de bank :X
Oh dan heb je geluk!
D. heeft laatst gebeld om te vragen wanneer Tirza mocht komen en toen zei die muts daar dat ze eigenlijk pas half juli op stond om een afspraak te maken!! Nu omdat D. had gebeld kon het op z'n vroegst op 2 september! }:| :( Als we dus op hun gewacht hadden dan was het oktober ofzo geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elmo76 op 14-07-2011 16:57:29 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:51:01 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99460558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Oh dan heb je geluk!
D. heeft laatst gebeld om te vragen wanneer Tirza mocht komen en toen zei die muts daar dat ze eigenlijk pas half juli op stond om een afspraak te maken!! Nu omdat D. had gebeld kon het op z'n vroegst op 2 september! }:| :( Als we dus op hun gewacht haddeb dab was het oktober ofzo geworden.
Ja de meneer aan de telefoon zei ook: uhm hij staat pas in aug op voor een oproep. Dus ik: ivm vakantie is het misschien handig als we nu een afspraak plannen en daar was hij het wel mee eens ;)
Peuterspeelzaal krijg ik niet te pakken, maar misschien hebben die vakantie...
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:43:39 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99471730
Octo, schattige foto! O+

Wij hebben gewoon 18-mnd check-up in de vakantie. Kreeg braaf een brief, niets aan het handje. Ben wel blij verrast dat ze het idd bij 18-mnd doen en niet 22-mnd zoals bij Eli :o
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99472451
Jeumig. Wat een avond. :{ Lente heeft geen hap gegeten werkelijk de hele avond gehuild. Ik heb met een lampje en een lepeltje in d'r keel gekeken en d'r amandelen lijken vrij opgezet, voor zover ik kan beoordelen. Ze zijn niet gespikkeld zoals bij heel veel gore plaatjes op Internet, maar je ziet ze goed zitten en ze zijn vrij dik. Hoor je gezonde amandelen te zien zitten bij kinderen?

Ik voel me zo'n meut om weer met r naar de dokter te gaan. :@

Edit: heb de dokter maar even gemaild.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 14-07-2011 20:23:42 ]
pi_99473473
Oh arme Lente :* Maar een dokter die je kan mailen? Wat hip!

Ben benieuwd wanneer wij oproep krijgen van cb voor 2-jaar controle, vooralsnog niks gehoord.. en over 2,5 week is Timo gewoon al 2 :o
pi_99474005
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:24 schreef Chan het volgende:
Oh arme Lente :* Maar een dokter die je kan mailen? Wat hip!

Ben benieuwd wanneer wij oproep krijgen van cb voor 2-jaar controle, vooralsnog niks gehoord.. en over 2,5 week is Timo gewoon al 2 :o
nee :o :o

damn zo snel! :{

ik weet nog dat ik helemaal de kriebels kreeg toen jij postte dat je vliezen waren gebroken :D zo spannend O+
:)
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 20:35:35 #272
5428 crew  miss_sly
pi_99474088
Ach wat sneu, arme Lente. Wel handig dat je de huisarts kunt mailen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:36:16 #273
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99474140
Oh, hier gaat het wel ok qua afspraken, soms is het een maand te laat ofzo (en dat vond ik eigenlijk al veel :X), maar hier krijg ik ook meteen een afspraak voor de volgende keer mee als ik wegga.. De 2 jaar-afspraak staat exact een week na zijn verjaardag.

Lente, och meissie.. Ik heb geen id of je die hoort te zien Ssserpente, ik zou ook eigenlijk niet weten waar ik naar zoeken moest :{

Ennuhm, naja, wij waren dus bij het CB. De score: 89 cm. en 13.68 kg. :) Hij volgt keurig zijn lijntje en zijn gewichtsdip n.a.v. die MASSIVE buikgriep toen ooit is weer netjes bijgetrokken nu.

*trotse mama*

Ohja, wel nog heel suf: ik vertelde van zijn brandwonden (vond dat ik dat toch ff moest melden) en toen kreeg ik een hele preek over dat veiligheid toch wel écht heel belangrijk was, zéker nu hij zo'n beetje begon te lopen :') Anderhalve minuut tevoren had ze gevraagd wanneer hij was gaan lopen (11 maanden), dus echt, nu hij nét begint te lopen? WTF? Hij leert net de stráát oversteken man! En het enige dat ik de hele tijd wilde roepen was "had je dat niet eerder kunnen zeggen?"

Gelukkig waren haar foldertjes over veiligheid op :')
3!
pi_99474236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind ook vooral de handen lastig schoon te krijgen. En voor de stoel moest ik pas zelfs schuurmiddel gebruiken.
psst! toetendoekjes halen het er snel van af :Y

sorrie, had nog niet bijgelezen ;) drukke dagen geweest hier met familiebezoek. ravi vond het niks, maar stoorde zich er ook niet zo aan.
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 20:38:31 #275
5428 crew  miss_sly
pi_99474275
Mooie curves van Stef! Wat gaat ie goed, fijn is dat!

Senna wordt volgende week twee, en de oproep is er nog niet. Normaal krijg je inderdaad de afspraak voor de volgende keer mee, maar bij 14 maanden werd ons gezegd dat we vanzelf een oproep voor de twee jaar afspraak zouden krijgen. Ik heb het idee dat het oktober wordt voor we aan de beurt zijn.
pi_99474323
beterschap lente ;( :*

wat zijn die grafieken mooi in evenwicht inca!
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:39:27 #277
95408 Incantrix
pi_99474336
*Steekt vingers in oren*

LALALALALALA

Ik hoor níks over een grote topicleegloop hoor :'(
3!
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:40:31 #278
95408 Incantrix
pi_99474415
Simmu, dat zei de dame van het CB ook inderdaad, dat dat heel netjes is :) Wel fijn, hij heeft de afgelopen tijd ijsjes en chipjes ontdekt, dus ik had een spookbeeld van een afval-bootcamp voor anderhalfjarigen waar hij dan naartoe zou moeten enzo :')
3!
pi_99474467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef Incantrix het volgende:
Simmu, dat zei de dame van het CB ook inderdaad, dat dat heel netjes is :) Wel fijn, hij heeft de afgelopen tijd ijsjes en chipjes ontdekt, dus ik had een spookbeeld van een afval-bootcamp voor anderhalfjarigen waar hij dan naartoe zou moeten enzo :')
wacht maar tot ik weer een foto van ravi post. die is een pensje aan het kweken :@
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 20:41:41 #280
5428 crew  miss_sly
pi_99474472
Het zit er toch echt aan te komen. Thijs is al weg, Jaël gaat, Senna, vertrekt, Timo komt over niet al te lange tijd...maar er komen allemaal nieuwe dreumesmama's met leuke dreumessen terug :Y

Wij hebben trouwens waarschijnlijk een loopfietsje gevonden waar onze mini op kan! Vanmiddag hebben we even gepast (grappig, een fiets passen) en het leek wel goed te zijn. Zaterdag even met schaap terug, en als het goed is, krijgt ze dan zo'n fietsje van mijn schoonouders. Ze vond het wel leuk, maar ook een beetje eng. Toch lastig zo'n fietsje in evenwicht houden.
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:44:34 #281
95408 Incantrix
pi_99474623
Oh, kom maar door met die foto hoor! O+

Miss, het is ook vooral dat het zand nog zo lekker smaakt hoor :') Ik noem Stef nog steeds mijn baby :') (Tot grote ergernis van mijn lief..)

Oh, en een loopfietsje, wat leuk! Wat krijgt ze van jullie, Miss?
3!
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 20:47:25 #282
5428 crew  miss_sly
pi_99474789
Ik noem Senna al heel lang geen baby meer. Ze noemt zelf alle kindjes in een buggy of kinderwagen (ongeacht lengte of overduidelijke leeftijd) baby, en zelf zit ze daar eigenlijk nooit meer in. Ze is echt groot en zelfstandig, dus baby noemen zou echt raar zijn!

Van ons krijgt ze een houten kassa met houten muntjes. Ze verkoopt namelijk de hele dag ijsjes en snoepjes en boterhammen met stroop :D En dan is het "5 muntjes" en dan rekenen we zogenaamd af O+ En een puzzel zoals die van Lente.
pi_99474795
Mooie curves *O*
Wat kunnen ze toch zeuren bij het CB he :')

Arme Lente ;(
Ik heb eigenlijk nooit geweten waar je amandelen precies zitten. Ik ging googlen. Gatver wat een smerige foto's :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:53:56 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99475130
jeeetje wat gaat het toch hard; al die kleine mensjes straks alweer 2 jaar!!! PEUTERS!! echt OMG!

en wauw wat een mooie curve van Stef; en wat een stelletje zeikerd op het CB!

Ssserpente; sterkte met Lente, wat sneu!!

Evie is eindelijk, na 2 weken, weer zichzelf.. wat een opluchting; en wat kan ik dr van genieten :)

ben overigens heeeel nieuwsgierig wat Evie inmiddels meet qua lengte; want die schiet de lucht in geloof ik... Poppedein; hoe lang is Lena eigenlijk? want denk dat dat echt niet zoveel meer scheelde?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:57:04 #285
95408 Incantrix
pi_99475266
Ohja, dat had je verteld inderdaad, zo'n leuk cadeau, Miss! Enneh, ja, het is ook eigenlijk wel raar, maar in mijn hoofd is hij ook nog geen 'groot' kindje zeg maar.. Hoewel zijn gedrag begs to differ.. Nouja, ik zit net zo fijn onder mijn steen enzo, net te doen alsof het allemaal nog vroeger is :P

Fijn dat het beter gaat, BJ! Ik ben ook benieuwd, weet jij alweer wanneer jullie weer met haar naar het CB moeten?
3!
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 21:00:04 #286
5428 crew  miss_sly
pi_99475421
Ik vond haar ook heel lang baby, hoor, ondanks haar eigen grootheidswaan :P
Maar ze groeit echt zo ontzettend, emotioneel en geestelijk dan, want fysiek is ze nog steeds tamelijk mini :D Ze is gewoonweg geen baby meer, dat is zo ontzettend duidelijk.
En je groeit er zo in mee, vind ik. Maar twee jaar en peuter, dat is toch wel heel erg, moet ik zeggen. En ik zit al zo lang met een aantal van jullie in hetzelfde topic, dat ik jullie wel ga missen. Gelukkig is er geen regel die zegt dat ik hier niet meer mag lezen en posten *O*

Zo, naar bed. Niet helemaal fit, wat slechte nachten en morgen weer werken, dus even bijslapen :W
pi_99475736
Lente groeit ook iets harder dan ik ik staat ben mee te groeien. :@ Ik blijf het gevoel hebben alsof ze er nog maar net is.
pi_99475944
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

nee :o :o

damn zo snel! :{

ik weet nog dat ik helemaal de kriebels kreeg toen jij postte dat je vliezen waren gebroken :D zo spannend O+
Ik krijg er nog steeds de kriebels van als ik eraan terugdenk :D Bizar vond ik het.. En ik kan me er niks bij voorstellen dat het alweer bijna 2 jaar geleden is :)
pi_99476174
Iemand een tip waar ik een regenbroek kan scoren? Ik ben bij de HEMA, V&D, Scapino, Wibra, Zeeman, Bristol, Babydump, Prenatal, H&M geweest :{ Ik heb wel een Jip en Janneke poncho, maar op de kdv spelen ze veel buiten en dan is het handig dat ze een regenbroek hebben.... :{
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:18:48 #290
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99476395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Lente groeit ook iets harder dan ik ik staat ben mee te groeien. :@ Ik blijf het gevoel hebben alsof ze er nog maar net is.
Dit :)

En Aviva blijft gewoon mijn kleine baby tot haar 18e. Het jeugdtrauma doorgeven ;)
We waren een keer bij de notaris (jarenlang collega van m'n moeder geweest ) "en hoe gaat het met de kleine?" uhm bedoel je Eli of Aviva? "nee, jij bent altijd de kleine van M. geweest, dus dat ben je nog steeds voor mij" Stond ik wel ff van te kijken. Die zag ik ff niet aankomen :P

Stef, mooie curves ^O^
En wat irritant dat de CB-Mw. Zo "tactvol". Reageerde op je brandwondenverhaal... ;(
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99477161
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:41 schreef miss_sly het volgende:
Het zit er toch echt aan te komen. Thijs is al weg, Jaël gaat, Senna, vertrekt, Timo komt over niet al te lange tijd...maar er komen allemaal nieuwe dreumesmama's met leuke dreumessen terug :Y

Wij hebben trouwens waarschijnlijk een loopfietsje gevonden waar onze mini op kan! Vanmiddag hebben we even gepast (grappig, een fiets passen) en het leek wel goed te zijn. Zaterdag even met schaap terug, en als het goed is, krijgt ze dan zo'n fietsje van mijn schoonouders. Ze vond het wel leuk, maar ook een beetje eng. Toch lastig zo'n fietsje in evenwicht houden.
En de 'rest' die nog niet weg gaat en hier al is :?
Doen die er niet toe ;)
pi_99477393
Aaah arme Lente.
Sssserpente schaam je niet om de huisarts te bellen hoor. Daar zijn ze voor!
Hopelijk is snel weer beter en zichzelf. Ziek zijn is slopend voor zowel kind als ouder! Beterschap.
pi_99479252
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:53 schreef Beessie-Jen het volgende:

ben overigens heeeel nieuwsgierig wat Evie inmiddels meet qua lengte; want die schiet de lucht in geloof ik... Poppedein; hoe lang is Lena eigenlijk? want denk dat dat echt niet zoveel meer scheelde?
Ik heb werkelijk geen idee, we moeten pas 6 sept weer naar CB, maar ik gok zo'n 92 cm en dat zou ook wel kloppen als ik het lijntje van haar curve doortrek
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99479517
Mart is vandaag bij opa en oma geweest. En hij heeft vanmidag niet geslapen :D
Hij is een uur boven geweest, waar hij in bed heeft liggen praten/lachen en keten. Toen hebben opa en oma hem er weer uit gehaald. En zo is hij nog tot 20u00 heel vrolijk geweest.
Het is zn vrolijk ventje de laatste tijd. En vooral een grote clown.
Vollop genieten.

Wel ga ik morgen even de huisarts bellen, hij is nu al 2 weken verkouden (deze week meer dan die week ervoor) en als hij gaat liggen lijkt zijn oor rood en warm te worden. WIl er voor de zekerheid toch even na laten kijken. Heb hem voor het slapen gaan ook een zetpil gegeven, want hij lijkt er iets last van te hebben denk ik.
pi_99479547
Over het CB en 18 maanden afspraak. Hier ook nog geen bericht gehad.
Volgende week anders zelf ook maar even bellen voor een afspraak. :)
pi_99479667
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef ymme het volgende:
Over het CB en 18 maanden afspraak. Hier ook nog geen bericht gehad.
Volgende week anders zelf ook maar even bellen voor een afspraak. :)
Ik maak altijd een afspraak als ik bij cb ben gelijk voor de volgende keer. Jij niet? :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_99479756
Hier kan dat niet meer na de 14 maanden afspraak flowerbox. Je krijgt dan een uitnodiging.. Althans, dat is de bedoeling. Bij 18 maanden heb ik maar gebeld omdat ik niks kreeg en ik denk dat ik dat voor de 2 jaar afspraak maar weer ga doen..
pi_99479998
Jeetje iedereen wee rnaar het CB ofzo? :P Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is, maar onze laatste afspraak was bij 14 maanden en we hoeven pas weer bij 2 jaar. tussendoor was niet nodig, omdat het onze tweede kind was en ze het bij ons ook niet nodig vonden. Toch had ik het niet zo erg gevonden om wel te gaan ;)
pi_99481581
Ik moet pas over 2 maanden :P
Eind september ofzo :')
Mja pas geweest natuurlijk.

Ik kreeg trouwesn voor de 14 maanden afspraak de afspraak thuisgestuurd (niet dat dat klopte, had namelijk nog geen 11 maanden afspraak), maar volgens mij loopt t hier wel prima.
Het is ook niet zo groot hier :) scheelt denk ik ook wel
pi_99483276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje iedereen wee rnaar het CB ofzo? :P Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is, maar onze laatste afspraak was bij 14 maanden en we hoeven pas weer bij 2 jaar. tussendoor was niet nodig, omdat het onze tweede kind was en ze het bij ons ook niet nodig vonden. Toch had ik het niet zo erg gevonden om wel te gaan ;)
Geen inloopuren bij jouw CB dan? Waar je gewoon zonder afspraak even langskan (voor wegen/meten/eventuele snelle vragen)?
Wij hebben over een maand weer een afspraak, maar ik ga hier toch ook even langs ergens volgende week om te wegen en meten. Ben zo benieuwd :D
I'm not a sinner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')