Ach Ivanquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Achos.Hier horen we vooral: "Broodje kaas? Broodje kaas? Ja, ja? BROODJE KAAS! Wij! Willen! Eten!"
Oh! Liefde, dat was het! Je knappe jongetje.O+quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dit had ik nog niet verteld, oeke, maar Ivan had het de hele avond over je. "Oeke kaas, oeke kaas." Ivan kreeg vanochtend van oeke - u raadt het al - kaas.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:07 schreef Elmo76 het volgende:
Of dat je bij de Ikea naar de wc gaat en dreumes meeneemt en ze zegt dan keihard "mama poepuh!"
Nee Tirza, mama hoeft niet te poepen, mama moet plassen. "PSSSSSSJJ".
Agosquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef miss_sly het volgende:
Hier lukt het slapen vanavond ook niet. Ze moet maar huilen en wil alleen maar bij ons zijn. Net kwam ze even de kamer in (ze moest plassen) en kwam ze naar me toe lopen terwijl ze sipjes zei: ik wil zo graag met mama knuffelen
Nou ja, smelt enzo. Zo was ik vanavond mamaliefste en schaap was papaliefste
![]()
leugens! het behang is de muur en dus verboten! jawohl!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef octopussy het volgende:
Keshet, Hannah begint het nu echt leuk te vinden om te tekenen. Ze houdt het potlood ook best netjes vast en haar tekeningen krijgen al iets meer vorm. Dat was tnt alleen maar krassen. Ze heeft van die dikke Hema potloden, die zijn niet giftig en goed afwasbaar.
Oh en ik wacht op het moment totdat ze ontdekt dat het behang ook papier is. De koppoters die ik op mijn moeders behang tekende werden niet zo gewaardeerd en toen moest ik naar mijn kamer (alwaar ik zo hard moest huilen dat mijn moeder me is komen troosten).
Lief hè?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vandaag in de supermarkt werd ie wild. Hij zag een bal, en riep gelijk "ba, ba, ba" ik had t eerst niet door tot ie er heen wilde (ik had m vast, want hij klom uit t karretje). En toen was t de rest van de winkel "ba,ba,ba"
hij was WEL heeeeeel geliefd hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef Poppedein het volgende:
[..]mijn zorgvuldig uitgezochte kraamkadootje...wat doe je??
Ik merk dat het nu makkelijker wordt om dat soort dingen te kanaliseren. Hij pikt gauw dingen van mij op: als ik heel enthousiast met mijn voeten trappel of zo dan neemt hij dat over als manier om zijn vreugde te uiten. En fluisteren is ook ineens hip. Reuzehandig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:48 schreef Vlindur het volgende:
Als het hem niet zint gilt hij, maar ook bij lol gilt hij. Lastig om er dan iets van te zeggen![]()
B2 op jou?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef Sorbootje het volgende:
B2 lijkt op mij natuurlijk!
Isabeau doet het trouwens met alles waarmee ze klaar is. Als ze genoeg gegeten heeft keert ze haard bord om, boven de vloer. Moet ik érg alert op zijn
Ja! Deed Rienk ook!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:39 schreef becky27 het volgende:
haha op de kop! Als Noortje d'r eten niet meer moet zwaait ze heen en weer met haar handen, nou alles wat dan in de buurt staat wordt op de grond gemieterd.
haha maar Noortje wil dan wel zelf MET lepel d'r toetje eten. Ze mag dus vaak met handjes eten maar couscous en zo met handen is niet handig. Zeker niet binnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:59 schreef Shandaly het volgende:
Heel herkenbaar![]()
Als Lars genoeg heeft gehad naar zijn zin, weet hij de lepel ook erg goed af te weren. En als je het toch probeert, eindigt het op de grond. Hetzelfde met stukjes brood. En speelgoed trouwens ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |