abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:17:04 #151
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99404989
even kort want al veel gedaan en nog veel te doen. Noortje is van 00.15 uur tot 03.30/04.00 uur aan het stunten geweest. Eerst klampte ze zich helemaal vast aan vriend, matras er naast en troosten maar dat mocht niet baten. Daarna bij ons ik bed, dat vind ik helemaal drama want we weten dat dat niet werkt, maar ja, vriend wilde toch ons beide wakker houden. Op een gegeven moment heb ik haar weer in bed gelegd en iedere keer dat ze weer hysterisch staand ging huilen heb ik haar terug gelegd met de mededeling dat ze lief moet slapen. Uiteindelijk ging ze dat ook en ben ik ook in slaap gevallen, daarna om 06.00 uur naar mijn eigen bed geslopen en Noortje heeft tot 07.45 uur geslapen. En ik, met vele onderbrekingen, tot 09.15 uur.

Wat het nou is geweest weet ik niet, toch misschien koemelk, ze had een paar hapjes van papa's cornetto op. Nou krijgt ze dat wel vaker maar toch. Hoewel ik niet het idee dat ze buikpijn had.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:28:15 #152
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99405362
He gats Becky, wat een nacht.

Thomas accepteert het vrij goed dat ik hem weer in bed leg. Maar ik doe het dan niet omdat hij 'alleen maar' een rothumeur* heeft, maar alleen als ik echt het idee heb dat dat komt omdat hij nog (of weer) moe is. Hij geeft dan ook zijn normale slaapsignalen af.
Het levert wel éven grote protesten op bij het in bed leggen, maar als hij eenmaal ligt dan gaat hij meestal gewoon braaf slapen. Ik heb het tot nu toe nog maar 1x gehad dat het niet lukte, toen heb ik hem er na 10 minuutjes ofzo gewoon weer uit gehaald.
Nou is Thomas wel iemand die langer/meer gaat slapen als hij niet lekker is, en dat heeft niet iedereen. Dus ik kan me levendig voorstellen dat het niet bij iedereen zo werkt.

*Hij had vandaag trouwens echt geen rothumeur, hij was gewoon wat hangerig-pieperig. Op schoot, toch weer niet, toch weer wel, huilen als ik hem even wegzette omdat ik iets wou gaan doen. Dat werk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:37:54 #153
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99405712
Ah daar wordt iemand een beetje wakker. Kijken of hij zich nu wat beter voelt. Ik hoop niet dat het hele koorts/misselijk-verhaal zich weer gaat herhalen, 2x vond ik wel genoeg.

hm en nu is hij weer stil...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:39:28 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99407809
Zo, wij zijn thuis, roy ligt lekker in zijn bed. Ka belt ons terug van de week ivm overleg gent, eventuele behandelingen om die hier ook op te starten, zodat roy nog beter behandeld kan worden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99408038
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik lees dat hier wel eens dat een kind maar snel weer in bed ligt wegens rothumeur; pikken ze dat? Gaan ze dan ook echt slapen? Behalve als Senna echt ziek is, hoef ik neit te proberen haar eerder dan na de lunch in bed te leggen, dat wordt een drama. In geval van rothumeur gaan we dan maar fietsen, wandelen, knutselen samen of gaat de tv aan :P
Dit is mijn humeurige gebakje na een kwartiertje ijsberen in de doek. In bed leggen hoef ik echt niet te proberen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Becky, wat een dramanacht :*

Fijn dat Roy weer thuis is ^O^

Ik hoop het ook cara :*
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:49:28 #156
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99408197
Hier lukt dat ook prima, veel huilen, dreinen, niks goed, dan op bed leggen.
Roy slaapt dan vrij snel.
Word daar niet boos van.
pi_99408201
Becky, veel succes dan vandaag :X

Ooh CP O+ Wat cute!

Florian heeft ook een rothumeurtje :+ Maar dat komt door twee opdringerige kiezen }:| Arm ding, hij heeft er echt veel last van.
En ik heb hem wel iets eerder in bed gelegd, een kwartiertje oid, maar véél eerder is vrij zinloos.
pi_99409867
Wij zijn weer thuis van een kort weekje sprookjescamping, ivm het weer besloten eerder terug te gaan. En nu maar wassen ;)
Fake it till you make it...
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:36:10 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99410104
Hij heeft het uiteindelijk volgehouden tot half 1. Daarna een halve boterham gegeten (er komt onderaan weer een kies door) en toen wou hij in de box. Die hebben we nog staan omdat hij daar bij vlagen nog in wil, en op overige dagen fungeert hij als dreumesafweermiddel voor de vitrinekast.
Nu is hij naar eigen zeggen klaar, dus ik ga hem er even uit vissen.
pi_99410301
Ah Nijna, balen van het weer! Hoe lang zouden jullie anders nog blijven?
Was het wel leuk?
Wij zijn vorig jaar ook van de camping afgespoeld, echt niet leuk....

Ah wat een lief krullenkoppie daar in de draagdoek!

Roy thuis! Dat is fijn!

ik leg Lars ook nooit eerder in bed als zijn gebruikelijke slaaptijd.
Vandaag was hij ook niet te pruimen, maar anders heeft hij zo'n lange middag als ik hem eerder naar bed breng, want langer slapen doettie toch niet.
Lars is de laatste dagen behoorlijk driftig af en toe, wil niet uit de auto->boos Wil niet in de buggy->boos wil niet meer uit de buggy->boos mag niet aan auto's van andere mensen zitten->boos
Hij wordt echt om alles (niks) boos. Ik vraag me af of dat ook een bijwerking kan zijn van koemelk.... even afwachten nog maar.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99410807
Karin, we zouden tot vrijdag blijven. Het was wel leuk, kids hebben lekker gespeeld en zich prima vermaakt. Beetje jammer van het weer, maar qua voorzieningen een goede camping als je met kids weg wilt.
Fake it till you make it...
pi_99411866
Jeej voor de goede nacht van Stiemie! Wat een draakje heb je dan ;)

En gats Becky, wat een nacht..

En dat alles valt weer in het niet bij het nieuws van Bar. Fijn dat hij thuis is! Potverdorie, wat krijgen jullie het voor je kiezen..

Vannacht was het hier wat stormachtig buiten, I'tje werd dan ook elke 3/4 uur wakker. Jammer, ze had net 2 nachten met steeds rukken van 5 tot 6 uur gemaakt. Daar had ik me op ingesteld, dan valt dit niet zo lekker. Ravage slaapt deze week op een andere kamer, wat verder weg van haar gebrul, die had ernstig last van slaapgebrek. Ooit hoop ik toch ook weer door te mogen slapen :+
En ondanks dat ze nog steeds elke nacht minstens 2 keer wakker wordt om te drinken, rammel ik bij het zien van haar eerste foto's en filmpjes.. Nu Ravage nog zover zien te krijgen.
En oh, niet onbelangrijk, we gaan verbouwen thuis komende winter en volgend voorjaar. Das niet aan te raden zeker met een zwangere buik en dreumes he? O-) :+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_99412346
Sowieso, meer dan één keer slapen overdag. Uitgesloten.
pi_99414806
Ik meld me ook eens voorzichtig.. Ben een sporadische poster.. :P Eerste jaar van de kleine niet of nauwelijks gepost. Hij is nu 13 maanden, en ik merk dat ik toch wel de behoefte heb om met mensen te praten die kindjes in dezelfde leeftijd hebben. :)
I'm not a sinner.
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:52:29 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99415315
Welkom plums veel plezier hier!
Nijna jammer dat jullie de vakantie af moesten blazen ivm het weer, gelukkig nog wel een paar goede dagen gehad.

Morretje jammer van de lange nacht.
Leander stomme kiezen ook.
Lente hoe is het met jou?
En stef?
Stieme hoe ging jullie nacht?
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:32:31 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99416791
Morretje ben je zwanger? Is dat al officieel bekend? (als in update-topic ;) )

Plums, welkom :)

Vwb in bed leggen, madam gilt iedere dag dat de wereld vergaat. 3minuten later is ze vertrokken. Ongeacht of ik haar om 13:30u, 14:30u of een willekeurig ander tijdstip in bed leg. Hou ik dus geen rekening mee. Ze geeft ook niet aan moe te zijn, dus het gaat een beetje op mijn verzoek, zeg maar.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99416827
CP O+ Die krullies!

Bar, wat ontzettend fijn dat hij weer thuis is!! :*

Niels slaapt alweer.
Ik breng hem niet op vaste tijden naar bed maar wanneer hij moe is. Als ik hem wakker houd wordt hij ontzettend hyper, ondeugend en uiteindelijk chagrijnig van vermoeidheid. Maar hij heeft altijd wel vaste tijden waarop hij moe wordt, de laatste tijd was dat steeds rond 11 uur 's 's ochtends. Maar omdat hij nu steeds heel vroeg wakker is, wordt hij ook weer heel vroeg moe en doet hij ook weer twee slaapjes.
Ik ga hem na 3 kwartier wel wakker maken, hopelijk slaapt hij dan vanavond eerder dan gisteren.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99416853
Welkom Plums! Wat heb je een leuke avatar :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 16:40:23 #169
5428 crew  miss_sly
pi_99417086
Welkom Plums! Heb je ook een fotootje *O*

Davinia, volgens mij is Morretje niet zwanger, maar vraagt ze zich af of het handig is om zwanger te zijn als ze hun huis gaan verbouwen.
Morretje: ik zou zeggen: zwanger kan prima, dan kun je mooi bevallen als alles klaar is :P

OK, dus eigenlijk veel meer vermoeide en daardoor vervelende kinderen en daarom naar bed. Met Senna doe ik dat niet, en ik denk ook niet dat ze dat nog zou pikken. Ik rek het tot iig half 12 om te lunchen en leg haar dan desnoods in al in bed. Ze ligt dus meestal ergens tussen 12 en 13.30 uur weer in bed en slaapt dan doorgaans max 2 uur. Behalve als ze echt heel erg moe is, dan laat ik haar nog slapen als ze niet uit zichzelf wakker wordt. Toch is 15.30 uur eruit wel echt de max, want anders gaat het 's avonds moeilijker.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99417211
Als Niels niet wil slapen overdag troost ik hem een paar keer en als hij dan nog niet gaat slapen haal ik hem eruit en probeer het later nog eens (of ik rek het tot de avond).
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 16:46:16 #171
5428 crew  miss_sly
pi_99417364
Als ik haar gewoon na de lunch in bed leg, lukt het eigenlijk altijd tegenwoordig. Nou ja, tegenwoordig, al maaaanden. Dat zit er zo ingesleten: boterham eten, slapen, dat dat geen enkel probleem oplevert. Maandag had ze er ogenschijnlijk zo weinig zin in dat ik dacht dat het niet zou gaan lukken: wild nee-schuddend en roepend, half bananend in mijn armen, meteen weer nee-roepend in haar bed gaan staan. Ik zei weltrusten, ging de kamer uit en nog geen minuut later was het doodstil en sliep ze O+
pi_99417708
:D Dat is heel herkenbaar!

Zo'n ritme lijkt me wel prettig, dan kun je veel beter dingen buitenshuis en bezoek plannen. Maar ik zou niet weten hoe ik Niels (zonder drama's) wakker zou moeten houden tot na de lunch, hij is er echt nog niet aan toe.
pi_99418575
Ik leg oudste wel op bed, moe is bij haar echt moe en ze weet dan van moeheid ook echt niet wat ze met zichzelf aan moet. Gaat ze bij het traphek staan vragen om haar bedje :D Maar goed, ze gaat dan wel probleemloos slapen en het morrelt nauwelijks aan haar avond bedtijd. Dat scheelt.
Ik heb bovendien meestal niet de gelegenheid om even te gaan lopen of fietsen ivm andere kind, vroeger deden we dat wel en dat werkte soms ook.

Ik heb voor 2,75 een mooie vangst gedaan in de bieb hier *O* O+
het was alles voor de helft van wat erop stond <3

7 x eric carle, 2 boekjes over potjes en het visboekje O+
ik ben er helemaal blij van! Mag ze alles lekker zelf lezen, geeft niet als t stuk gaat dan.
:)
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 17:17:01 #174
5428 crew  miss_sly
pi_99418855
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:52 schreef Twinkly het volgende:
:D Dat is heel herkenbaar!

Zo'n ritme lijkt me wel prettig, dan kun je veel beter dingen buitenshuis en bezoek plannen. Maar ik zou niet weten hoe ik Niels (zonder drama's) wakker zou moeten houden tot na de lunch, hij is er echt nog niet aan toe.
ik doe in de ochtend tot een uur of half 10 wat dingen thuis. Dan is Senna fijn aan het spelen en doe ik wat was, ruim wat op, die dingen. Dan gaan we erop uit samen (Artis, speeltuin, boodschappen doen, park, kinderboerderij, nou ja, maar net hoe het uitkomt). Afhankelijk van hoe moe Senna is, zijn we dus ergens tussen half 12 en half 1 thuis. Dan eten en naar bed. Zo hou ik haar ook actief en dus ook wakker tot na de lunch. Soms zit ze wel half slapend te eten, en iig gaan gedurende de lunch haar ogen steeds wat langer dicht O+ Zit ze echt te knikkenbollen. Ik heb het idee dat het bijna een pavlovreactie is :D

Goede vangst, mignonne!
pi_99419195
Zo gaat het hier ook ongeveer, miss! Heerlijk vind ik dit ritme. Ik leg Lena in bed voor haar eerste slaapje en als ze wakker wordt (als ik een afspraak heb maak ik haar wakker) gaan we met z'n drietjes op stap. Als we terugkomen gaat Lena eerst naar bed, dan Ivan en daarna heb ik best veel tijd voor mezelf.

Het komt hier bijna niet voor, maar als Ivan omvalt van de slaap dan doe ik hem gewoon naar bed ongeacht hoe laat het is. De laatste week was dat wel eens om 11 uur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99419364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Morretje ben je zwanger? Is dat al officieel bekend? (als in update-topic ;) )

Neeee :D

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef miss_sly het volgende:

Davinia, volgens mij is Morretje niet zwanger, maar vraagt ze zich af of het handig is om zwanger te zijn als ze hun huis gaan verbouwen.
Morretje: ik zou zeggen: zwanger kan prima, dan kun je mooi bevallen als alles klaar is :P

Dat! En ja, dat lijkt me ook wel een goed idee eigenlijk :P

Slapen: tegenwoordig doet ze nog maar 1 dutje overdag, gemiddeld van 12 tot 2. Soms wordt het een keer 3 uur, soms wordt het 11 uur dat ze erin ligt, afhankelijk van hoe laat ze 's ochtends wakker wordt. En dat ligt dan weer aan het moment van de laatste voeding vroeg in de ochtend en de hoeveelheid lawaai die Ravage maakt als hij opstaat }:|
En als ik dan tegen bedtijd vraag:'Wil je slapen, moet je naar bed', kruipt ze zelf al naar de trap O+ Das echt van deze week.

Toen ze nog veul kleiner was vond ik het maar lastig, waren er geen vaste tijden waarop ze sliep. Maar dit heeft ze zelf geregeld zo, ik vind het prima.

Edit: Mooie vangst boekjes Mignonne! Leuk! O+

Welkom Plums!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:47:28 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99424381
mignonne, wat leuk!
Heb ik laatst ook gedaan inclusief een flapjesboek waarvan ik dacht dat die er zo uit gesloopt zouden zijn, maar Harry vindt het ontzettend leuk om de flapjes open te maken O+

Och becky, wat een rotnacht!
Dan mag ik niet mopperen met mijn nachtvoeding vannacht om 2 uur...
pi_99424951
Morretje, ik zou wel oppassen met zwanger en verbouwen, hoor. Ik weet niet hoe je eerste zwangerschap is verlopen, maar ik vind het nu veel zwaarder omdat we al een dreumes hebben. Daarnaast kan je heel moe worden of (ernstige) kwaaltjes krijgen en dan je kan misschien niet optimaal meehelpen waardoor de verbouwing gaat uitlopen, ook omdat je lief met je dreumes aan de haal moet waardoor hij ook niet kan doorwerken. (mij lijkt het dus niet zo ideaal...)
pi_99425036
Haai!

Sorry, ik heb geen tijd gehad om bij te lezen. Lente zou vandaag naar mn schoonmoeder gaan, dus had ik het kdv afgebeld. Belt oma vanmorgen om kwart over acht (ik reed al bij hun in de straat) om te zeggen dat ze ziek is. Gelukkig was dr plekje bij de opvang nog niet vergeven, dus kon ze daar alsnog naartoe.

En het ging prima gelukkig. Wel begon ze aan het eind van de middag weer wat te hoesten. En ze kwijlt als een bunzing want er staan weer vier kiezen op springen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:21:29 #180
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99425829
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:01 schreef Aoraki het volgende:
Morretje, ik zou wel oppassen met zwanger en verbouwen, hoor. Ik weet niet hoe je eerste zwangerschap is verlopen, maar ik vind het nu veel zwaarder omdat we al een dreumes hebben. Daarnaast kan je heel moe worden of (ernstige) kwaaltjes krijgen en dan je kan misschien niet optimaal meehelpen waardoor de verbouwing gaat uitlopen, ook omdat je lief met je dreumes aan de haal moet waardoor hij ook niet kan doorwerken. (mij lijkt het dus niet zo ideaal...)
mee eensch is ;) ik moet er ook ff niet aan denken om ook nog te verbouwen.. pff zwanger zijn met een dreumes is niet altijd even simpel...
(vooral niet als je een druk en ondernemend kindje hebt...) Ben ook zoooooo blij dat Evie nog wel een flinke middagdut doet!

Mignonne! wat gaaaaaaaf die boekjes van Eric Carle; ik ben grooooot fan; maar helaas allemaal nieuw gekocht; Evie heeft ook 6 of 7 van hem... toffe boekjes, met veel dieren, vind ze prachtig!! O+

Miss; hoeveel dagen nog tot Senna dr verjaardag? alles op orde? wat gaat ze uiteindelijk krijgen al cadeau? ben erg benieuwd!! :)

Ahhhh Florian ook last van kiesjes... O+ heeeeeel herkenbaar..

Becky; een dikke knuffel voor je rotnacht... pffff vermoeiend :O :*

ooooh ook Lente heeft last van kiesjesleed.. arme meid :*

Fijn dat het met Lars zijn arm allemaal goed is gekomen Karin!! toch ff schrikken zoiets...en pfff je hebt dus ook een vermoeiende dag gehad....

Mijn draakje was eindelijk vandaag weer een beetje zichzelf... denk dat het kiesje door is... ze eet weer normaal en was zelfs enorm knuffelig... dat hadden mama en Evie ook hard nodig...want de afgelopen week/ 2 weken, waren niet zoals normaal...denk door dr mondje. (een beetje wat Karin zegt; snel boos, en niets is dan goed...arm muppetje).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99426890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:34 schreef Twinkly het volgende:
Welkom Plums! Wat heb je een leuke avatar :D
Haha dankje! :D

En iedereen bedankt voor het verwelkomen ^O^
Wat een leuke boekjes mignonne! Word helemaal nostalgisch van "de mooiste vis van de zee".

@miss_sly: Foto van zijn verjaardag, afgelopen 11 juni :) :

I'm not a sinner.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:49:57 #182
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99427119
Senna is volgende week woensdag jarig, gelijk met Linde :Y

Jee wat een nacht Becky...Naar he als je dan ook niet eens weet waarom het was :*

Bar wat fijn dat Roy weer thuis is *O*

Nijna wat jammer van de vroegtijdige vakantiebeeindiging. Was de tijd dat je er was wel leuk?

Welkom Plums!

En het is nu gewoon officieel: ik heb een drift-dreumes }:| Madam is gisteren gewoon zo gaan slapen. Vannacht om 2 uur een flinke driftbui. Na een paar keer naar binnen te zijn gegaan, uiteindelijk weer gezegd dat ze anders naar het andere bedje moest verkassen en toen wilde ze eerst wat drinken en vervolgens gewoon weer slapen :') Vanavond tot nu toe precies hetzelfde... Klein driftkikkertje O+
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:50:56 #183
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99427170
Roy heeft beetje last van heimwee, ziekenhuis met strakkere regels, veel mensen die roy bezochten, onderzochten, wel moe nu, maar niet willen slapen, hij zet nu boven zijn kamer op stelten.
pi_99427388
stiemie :D

wat een mooi ventje plums! O+

BJ ik heb die boekjes ook nieuw, amongst others, en ze zijn hier zwaar favoriet. Dat levert nogal eens woaaaah zachtjes! :X momenten van mij op :') :D dus deze mag ze zelf lezen zonder dat ik er een hartverlamming van krijg als er een pagina uit scheurt :+
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:59:44 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99427585
Stiemie, wat een lekker pittig grietje heb je toch O+

Ow en nog een *O* voor het feit dat Roy weer thuis is!
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:01:31 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99427658
Stieme :+
Plums wat een leuk ventje zo genietend :D
Ow Migonne ik ben jaloers op die boekjes, misschien hier ook nog eens bij de bieb gaan kijken, ik was het al van plan, maar er kwam een ziekenhuisopname tussendoor. Want het word weer tijd voor extra boekjes ;)

Lente kiezen die doorkomen :X aiks meis
Morretje ik zou er persoonlijk ook niet voor kiezen om zwanger te zijn terwijl ze verbouwen, en helemaal als je dan ook nog eens een dreumes rond hebt lopen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:31:49 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99429100
@mignonne; ik heb eigenlijk tnt alleen de kartonnen versies...
die zijn moeilijker te slopen...
(alhoewel Evie haar 1ste rupsje nooitgenoeg wel aan gort is inmiddels ;) don't ask).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:52:24 #188
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99430123
Bar, fijn dat Roy weer thuis is!

Welkom Plums. Wat een lekkere lachebek heb je daar. Verklap eens wat meer over hem!

Thomasje was nog steeds maar zo-zo vanmiddag. Hij lag er ook al weer op tijd in vanavond (op eigen vraag trouwens). Hopelijk werkt het slapen genezend.

Stiemie, wat een onverwachte draai aan jullie slaap-horrorstory! Wat stoer! Ze begrijpen toch echt meer dan je denkt he. Oeh dat klinkt weer heel denigerend, maar jullie begrijpen de strekking wel.
pi_99431053
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
(alhoewel Evie haar 1ste rupsje nooitgenoeg wel aan gort is inmiddels ;) don't ask).
Ja karton is hier ook geen garantie dat het de sloopkogel dan wel doorstaat :P En ze is verrassend voorzichtig met papier! Het lijkt of ze zich er wel echt bewust van is dat dat sneller kapot gaat dan karton. Neemt niet weg dat er al eea gesneuveld is hier...
Alleen mijn pop-up boeken durf ik echt nog niet te geven, dat zou te zonde zijn als ze die sloopt...
pi_99431127
quote:
:o mijn zorgvuldig uitgezochte kraamkadootje...wat doe je??
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99431367
quote:
De kartonnen boekjes zijn er hier juist het slechtst aan toe. Ivan heeft een groot en zwaar Dikkie Dik-boek en dat blijft het mooist. Het papier is van mooi en stevig materiaal gemaakt.

Hij mag trouwens al zijn boeken pakken. Het is niet mijn favoriete hobby om boeken vernachteld te zien worden, maar ik wil zijn peuterboeken ook niet bewaren tot hij eigenlijk aan Harry Mulisch en Jeroen Brouwers toe is. :+
pi_99431401
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja karton is hier ook geen garantie dat het de sloopkogel dan wel doorstaat :P En ze is verrassend voorzichtig met papier! Het lijkt of ze zich er wel echt bewust van is dat dat sneller kapot gaat dan karton. Neemt niet weg dat er al eea gesneuveld is hier...
Alleen mijn pop-up boeken durf ik echt nog niet te geven, dat zou te zonde zijn als ze die sloopt...
En je kan ze ook niet kwalijk nemen dat ze gaan tekenen in hun boeken, want mama zegt steeds "alleen op papier" :'( Dikkie dik is ook op papier :'(
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:15:36 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99431549
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:13 schreef octopussy het volgende:

[..]

En je kan ze ook niet kwalijk nemen dat ze gaan tekenen in hun boeken, want mama zegt steeds "alleen op papier" :'( Dikkie dik is ook op papier :'(
:D _O-

Jij vindt het vast minder grappig ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:18:01 #194
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_99431668
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:13 schreef octopussy het volgende:

[..]

En zo heb ik vroegah getekend met steentjes op de nieuwe auto van de buurman. :o
Ik mocht van mijn moeder niet met steentjes op de muur tekenen. :+
Gelukkig waren mijn ouders goed verzekerd.

Over tekenen gesproken, vanaf wanneer vinden kindjes dat een beetje leuk? En waarmee laat je ze dan tekenen? Ik wil niet na de eerste tekenpoging met een of andere inktvergiftiging naar 't ziekenhuis. :D

Ik ben zelf helemaal niet zo frobelig en denk er daardoor helemaal niet aan dat zoiets al leuk zou zijn voor mini's. :@

Wel heb ik nu al zin in de herfst! Poppetjes maken met kastanjes en eikels enzo. O+
A grand adventure has begun.
pi_99432247
Dank iedereen :D Ik vind hem zelf op die foto niet eens zo enorm vrolijk kijken :') kan je nagaan hoe lachend hij normaal op foto's staat ;) Mijn eigen laptop met alle foto's erop is kapot dus kan geen andere plaatsen atm ;(

@ ca.ra: meer verklappen.. Zoiets? :
Hij luistert vrij goed naar 'nee' B-)
Weigert om melk uit een beker te drinken. Koude melk wilt hij ook niet, moet altijd warm zijn.
Sap wilt ie dan wel alléén uit een beker.
Gooit met alles, enige dat hij zelf vasthoudt en opeet zijn koekjes. De rest vliegt allemaal de grond op. Van eten tot speelgoed, niks is veilig.
Hij kan nog niet lopen en niet praten :+ Al waggelt ie inmiddels wel langzaamaan langs randen van meubels *O*
Hij is heel knuffelig en kusserig O+ Kan zich soms zomaar bovenop me storten om me een hele dikke zoen te geven *;
En sinds deze week moet ik aan zn bed blijven staan tot ie in slaap valt, ga ik eerder weg, is het krijsen :o

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef Keshet het volgende:

[..]

En zo heb ik vroegah getekend met steentjes op de nieuwe auto van de buurman. :o
Ik mocht van mijn moeder niet met steentjes op de muur tekenen. :+
Gelukkig waren mijn ouders goed verzekerd.

Hahaha :D
I'm not a sinner.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:36:22 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99432707
Keshet, hahaha! :D Ja, zulke verhalen ken ik wel, het gebeurt eel eens..

Plums, welkom, wat leuk dat je mee komt posten!

Lente :* voor de kiesjes, het blijft gewoon dikke narigheid..

Mignonne, good catch!

Voor de rest gewoon even een dikke :*, ik heb nauwelijks bijgelezen en mijn ogen zakken al dicht.. Stef's koorts is vandaag flink gezakt, toen hij naar bed ging was hij al bijna de hele dag pcm-vrij en had toen 38 graden rond. Heb hem nog maar een zetpil geeven voor een -hopelijk- gode nachtrust, want vanochtend was het ook weer vreselijk vanaf kwart over 4 ofzo.. Ik ben zo enorm moe, ik ga nu lekker slapen. Morgen moeen we naar het CB, ik ben zó benieuwd hoe zijn gewicht en lengte nu lopen! Ik heb een soort van irrationele angst dat hij ineens gigantisch veel is aangekomen en dat ze dan het amk bellen enzo :P

Nouja, ik laat het morgen wel horen, enzo! Dahag! :W
3!
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:39:16 #197
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_99432841
Ik had even gemist dat Stef koorts heeft! Beterschap! Succes morgen bij het CB.

Plums, welkom! Lekker ventje heb je! O+
A grand adventure has begun.
pi_99432923
Keshet, Hannah begint het nu echt leuk te vinden om te tekenen. Ze houdt het potlood ook best netjes vast en haar tekeningen krijgen al iets meer vorm. Dat was tnt alleen maar krassen. Ze heeft van die dikke Hema potloden, die zijn niet giftig en goed afwasbaar.

Oh en ik wacht op het moment totdat ze ontdekt dat het behang ook papier is. De koppoters die ik op mijn moeders behang tekende werden niet zo gewaardeerd en toen moest ik naar mijn kamer (alwaar ik zo hard moest huilen dat mijn moeder me is komen troosten). ;(
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 22:41:15 #199
5428 crew  miss_sly
pi_99432930
Leuk mannetje Plums!

Pff, ik hoop op een goede nacht voor je trix! Voor alle vermoeide mama's met slecht slapende kindjes!

Bar, fijn da tRoy weer thuis is!

Hier lukt het slapen vanavond ook niet. Ze moet maar huilen en wil alleen maar bij ons zijn. Net kwam ze even de kamer in (ze moest plassen :') ) en kwam ze naar me toe lopen terwijl ze sipjes zei: ik wil zo graag met mama knuffelen O+ Nou ja, smelt enzo. Zo was ik vanavond mamaliefste en schaap was papaliefste O+ O+
pi_99433016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef miss_sly het volgende:
en kwam ze naar me toe lopen terwijl ze sipjes zei: ik wil zo graag met mama knuffelen O+ Nou ja, smelt enzo. Zo was ik vanavond mamaliefste en schaap was papaliefste O+ O+
Achos. O+ Hier horen we vooral: "Broodje kaas? Broodje kaas? Ja, ja? BROODJE KAAS! Wij! Willen! Eten!" :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')