Dit is mijn humeurige gebakje na een kwartiertje ijsberen in de doek. In bed leggen hoef ik echt niet te proberen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik lees dat hier wel eens dat een kind maar snel weer in bed ligt wegens rothumeur; pikken ze dat? Gaan ze dan ook echt slapen? Behalve als Senna echt ziek is, hoef ik neit te proberen haar eerder dan na de lunch in bed te leggen, dat wordt een drama. In geval van rothumeur gaan we dan maar fietsen, wandelen, knutselen samen of gaat de tv aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Becky, wat een dramanacht
Fijn dat Roy weer thuis is![]()
Ik hoop het ook cara![]()
ik doe in de ochtend tot een uur of half 10 wat dingen thuis. Dan is Senna fijn aan het spelen en doe ik wat was, ruim wat op, die dingen. Dan gaan we erop uit samen (Artis, speeltuin, boodschappen doen, park, kinderboerderij, nou ja, maar net hoe het uitkomt). Afhankelijk van hoe moe Senna is, zijn we dus ergens tussen half 12 en half 1 thuis. Dan eten en naar bed. Zo hou ik haar ook actief en dus ook wakker tot na de lunch. Soms zit ze wel half slapend te eten, en iig gaan gedurende de lunch haar ogen steeds wat langer dichtquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:52 schreef Twinkly het volgende:
Dat is heel herkenbaar!
Zo'n ritme lijkt me wel prettig, dan kun je veel beter dingen buitenshuis en bezoek plannen. Maar ik zou niet weten hoe ik Niels (zonder drama's) wakker zou moeten houden tot na de lunch, hij is er echt nog niet aan toe.
Neeeequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Morretje ben je zwanger? Is dat al officieel bekend? (als in update-topic)
Dat! En ja, dat lijkt me ook wel een goed idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Davinia, volgens mij is Morretje niet zwanger, maar vraagt ze zich af of het handig is om zwanger te zijn als ze hun huis gaan verbouwen.
Morretje: ik zou zeggen: zwanger kan prima, dan kun je mooi bevallen als alles klaar is
mee eensch isquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:01 schreef Aoraki het volgende:
Morretje, ik zou wel oppassen met zwanger en verbouwen, hoor. Ik weet niet hoe je eerste zwangerschap is verlopen, maar ik vind het nu veel zwaarder omdat we al een dreumes hebben. Daarnaast kan je heel moe worden of (ernstige) kwaaltjes krijgen en dan je kan misschien niet optimaal meehelpen waardoor de verbouwing gaat uitlopen, ook omdat je lief met je dreumes aan de haal moet waardoor hij ook niet kan doorwerken. (mij lijkt het dus niet zo ideaal...)
Haha dankje!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:34 schreef Twinkly het volgende:
Welkom Plums! Wat heb je een leuke avatar
Ja karton is hier ook geen garantie dat het de sloopkogel dan wel doorstaatquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
@mignonne; ik heb eigenlijk tnt alleen de kartonnen versies...
die zijn moeilijker te slopen...
(alhoewel Evie haar 1ste rupsje nooitgenoeg wel aan gort is inmiddelsdon't ask).
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
(alhoewel Evie haar 1ste rupsje nooitgenoeg wel aan gort is inmiddelsdon't ask).
De kartonnen boekjes zijn er hier juist het slechtst aan toe. Ivan heeft een groot en zwaar Dikkie Dik-boek en dat blijft het mooist. Het papier is van mooi en stevig materiaal gemaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
En je kan ze ook niet kwalijk nemen dat ze gaan tekenen in hun boeken, want mama zegt steeds "alleen op papier"quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja karton is hier ook geen garantie dat het de sloopkogel dan wel doorstaatEn ze is verrassend voorzichtig met papier! Het lijkt of ze zich er wel echt bewust van is dat dat sneller kapot gaat dan karton. Neemt niet weg dat er al eea gesneuveld is hier...
Alleen mijn pop-up boeken durf ik echt nog niet te geven, dat zou te zonde zijn als ze die sloopt...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
En je kan ze ook niet kwalijk nemen dat ze gaan tekenen in hun boeken, want mama zegt steeds "alleen op papier"Dikkie dik is ook op papier
En zo heb ik vroegah getekend met steentjes op de nieuwe auto van de buurman.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
En je kan ze ook niet kwalijk nemen dat ze gaan tekenen in hun boeken, want mama zegt steeds "alleen op papier"Dikkie dik is ook op papier
Hahahaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef Keshet het volgende:
[..]
En zo heb ik vroegah getekend met steentjes op de nieuwe auto van de buurman.![]()
Ik mocht van mijn moeder niet met steentjes op de muur tekenen.![]()
Gelukkig waren mijn ouders goed verzekerd.
Achos.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef miss_sly het volgende:
en kwam ze naar me toe lopen terwijl ze sipjes zei: ik wil zo graag met mama knuffelenNou ja, smelt enzo. Zo was ik vanavond mamaliefste en schaap was papaliefste
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |