abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2011 @ 01:39:46 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99398451
Fokwet
pi_99400890
:* voor jullie en de slechte slapers...
  woensdag 13 juli 2011 @ 07:58:53 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99400967
En Stiemie? Hoe is het vannacht gegaan?
Ik bedacht me vannacht nog in bed dat je misschien ook nog wat Toddlerese kan toepassen. Dus dat je meer haar gevoel benoemt.
ik merk dat als ik het per ongeluk toepas, dat best een goed resultaat oplevert!

Ca.ra, hoe gaat het eigenlijk met jouw Toddlerese? ;)

becky, hoe is jouw nacht verlopen? Ik bedacht me laatst nog: zou je Noortje niks te spelen kunnen geven 's ochtends in bed? Als Harry soms heel erg vroeg erg wakker is (en ik doodop) dan zet ik hem wel eens terug in bed met wat speelgoed. Dan kan ik nog even dutten en hij speelt gewoon. Na een uurtje heeft hij er wel tabak van maar dan heb ik wel een uurtje extra terwijl hij geen kwaad kan doen ;)
pi_99401029
becky :*
Hoe vroeg was het? -O-

Asy, dat benoemen probeer ik ook te doen, maar ik heb niet het idee dat ze het al begrijpt. Ze reageert er in ieder geval totaal niet op :D
pi_99401120
Zelfs hier een pokke nacht gehad. Mart is stront verkouden dus die moest elk uur getroost worden. Zelf flinke buikpijnen gehad dus heb maar een uurtje geslapen totaal. Ik lig nu op de bank en mart kijkt bumba. Vandaag maar een onverantwoord bank/hang/tv dagje...
pi_99401159
Nog even een vraagje zonder bij te lezen.
Mart snapt eindelijk hoe je uit een tuitbeker moet drinken, maar hij krijgt er niets uit. Heb het zelf ook geprobeerd maar je moet ook flink zuigen om er wat uit te krijgen. Het is overigens een beker van lief! Hoort het zo heeeel zwaar te gaan?
pi_99401241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:21 schreef ymme het volgende:
Mart snapt eindelijk hoe je uit een tuitbeker moet drinken, maar hij krijgt er niets uit. Heb het zelf ook geprobeerd maar je moet ook flink zuigen om er wat uit te krijgen. Het is overigens een beker van lief! Hoort het zo heeeel zwaar te gaan?
De tuitbeker hier heeft een flink gat en het drinken komt er ook makkelijk uit :)
pi_99401276
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:07 schreef CrazyPrincess het volgende:
becky :*
Hoe vroeg was het? -O-

Asy, dat benoemen probeer ik ook te doen, maar ik heb niet het idee dat ze het al begrijpt. Ze reageert er in ieder geval totaal niet op :D
'Toddlerese' betekent dat je dat op een heel kernachtige manier doet. Je zegt bijvoorbeeld niet: "Ivan is boos omdat hij niet met de afstandsbediening mag spelen!" Maar zoiets als: "Boos! Ivan is boos! Boos! Geen afstandsbediening!" En als je ziet dat je contact krijgt met je kind kun je er meer volzinnen van maken. Het idee is bovendien dat jij dan aan de beurt bent. Dan kun je dus een reden geven voor het niet mogen doen van iets en je kunt een alternatief aanbieden.

Ik merkte dat Ivan al heel snel veel begreep van wat ik zei. Ze zou je nog kunnen verbazen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99401277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

De tuitbeker hier heeft een flink gat en het drinken komt er ook makkelijk uit :)
Welk merk/soort is dat?
pi_99401298
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:21 schreef ymme het volgende:
Is het een anti-lekexemplaar?
pi_99401337
Ja anti lek. Anders zit alles onder ben ik bang...
pi_99401774
Die anti-lek bekers zit geloof ik een soort ventiel in. Zelf heb ik gewoon de simpele versie met 3 gaatjes in het tuitje. Gaat perfect ^O^

Pff wat een stom weer op mijn mama-dag -O-
pi_99401834
Ymme, heb je wel dat dopje aan de binnenkant erop? Anders komt er geloof ik ook niks uit... (ik heb zo'n simpele van de blokker)
pi_99402083
Goedemorgen!

Ssserpente, hoe is het vandaag met Lente?!

Bar, hoe gaat 't met Roy?

Stiemie, hoe is de nacht verder gegaan?

Groofs, goede reis en heel veel plezier!

Claudia, ik moet dat boek ook maar eens lezen. Hoewel ik dat praten op die manier geprobeerd heb en Isabeau keek of ze water zag branden.

Vanmorgen was ik veel te laat op mijn werk, omdat Isabeau per sé 3 boterhammen wilde eten. Nou ja, de klikeau moet wel gevoed worden.
pi_99402090
Ja het dopje zit erop.
Als ik het zo lees, zijn de niet anti-lek handiger/beter?
pi_99402119
Ik heb een simpele van de Marskramer. Zit één driehoekig gat in.
Maar gebruik de tuit eigenlijk sowieso niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

'Toddlerese' betekent dat je dat op een heel kernachtige manier doet. Je zegt bijvoorbeeld niet: "Ivan is boos omdat hij niet met de afstandsbediening mag spelen!" Maar zoiets als: "Boos! Ivan is boos! Boos! Geen afstandsbediening!" En als je ziet dat je contact krijgt met je kind kun je er meer volzinnen van maken. Het idee is bovendien dat jij dan aan de beurt bent. Dan kun je dus een reden geven voor het niet mogen doen van iets en je kunt een alternatief aanbieden.

Ik merkte dat Ivan al heel snel veel begreep van wat ik zei. Ze zou je nog kunnen verbazen!
Owh ja, dat. Daar waarvan ik zei dat ik me er echt belachelijk bij zou voelen :D
* CrazyPrincess schroom opzij gaat zetten :D
pi_99402167
_O-

Truus ligt op d'r buik met twee dingen in d'r handen d'r luier vol te beren. Dus ik kijk naar d'r en ze ziet me. Gaat ze lachen terwijl ze zo'n rood, verkrampt gezicht heeft. Arm kind.
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 09:36:49 #118
5428 crew  miss_sly
pi_99402248
becky, je post was van half 2 ongeveer...daarna nog wat geslapen?

Stiemie, hoe was je nacht?
En over trakteren: ik had niet het idee dat het bij ons op het kdv gebruikelijk was dat de ouders erbij zijn. Wel dus een camera achterlaten om foto's te maken, dat is wel fijn, vond ik. Wij moeten ook gewoon werken als Senna trakteert.

Hoe is het met alle zieke kindjes? Stef, Lente, Roy?

Ik denk dat ik Senna's kledingkast maar eens ga uitmesten. Ze heeft een echte mening over kleding, waardoor sommige dingen gewoon nooit meer gedragen worden: ze wil ze niet aan! dus dan kan ik net zo goed ruimte maken, toch? :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99402266
Ruimte voor nieuw spul zeker :D ;)
pi_99402301
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:36 schreef miss_sly het volgende:
becky, je post was van half 2 ongeveer...daarna nog wat geslapen?
Dat was me nog niet eens opgevallen :o
becky -O-
quote:
Stiemie, hoe was je nacht?
En over trakteren: ik had niet het idee dat het bij ons op het kdv gebruikelijk was dat de ouders erbij zijn. Wel dus een camera achterlaten om foto's te maken, dat is wel fijn, vond ik. Wij moeten ook gewoon werken als Senna trakteert.

Hoe is het met alle zieke kindjes? Stef, Lente, Roy?

Ik denk dat ik Senna's kledingkast maar eens ga uitmesten. Ze heeft een echte mening over kleding, waardoor sommige dingen gewoon nooit meer gedragen worden: ze wil ze niet aan! dus dan kan ik net zo goed ruimte maken, toch? :P
Ja, opruimen *O*
Ik wil hier ook, maar moet eerst nog wat opbergruimte creeren in huis -O-
pi_99402327
Hoe ging de nacht Stiemie? Fijn dat je nu ontdekt hebt dat ze nu gewoon aangeeft te begrijpen dat het op een bepaalde manier gaat en daar ook aan toegeeft door te gaan slapen.

Becky :* Is ze wel weer gaan slapen??

Haha Senna O+ Ik vind het zo groot klinken: zelf je kleren uitzoeken!

Niels ligt er alweer in sinds 9 uur, wakker houden ging echt niet lukken. Ik ben benieuwd hoe het gaat vandaag en of hij nog een tweede slaapje moet doen. Hopelijk wordt het niet weer half 10 vanavond...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99402344
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:38 schreef ymme het volgende:
Ruimte voor nieuw spul zeker :D ;)
Alles van Hello Kitty en Dora :+ En roze natuurlijk!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99402380
Senna dametje <3
pi_99402432
Oh ik heb een klein filmpje van Mart gemaakt na het brood eten. Ben het nu aan het uploaden bij youtube en zal dan eens proberen het hier neer te zetten. Plaats nooit filmpjes en bijna nooit foto's meer.
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 09:46:23 #125
5428 crew  miss_sly
pi_99402454
Niet eens Hello Kitty en Dora :D Ze houdt van spijkerspul: het spijkerjurkje van Lente, het spijkerovergooiertje van Dana van Bla, tot voor kort het spijkertuinrokje van Elin van Kleurdoos, maar dat wordt te klein. Roze is wel goed, rood ook :Y Liever rokjes en jurkjes met ene legging dan broeken. Ze heeft echt een eigen smaak al :Y
pi_99402458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:28 schreef Sorbootje het volgende:

Claudia, ik moet dat boek ook maar eens lezen. Hoewel ik dat praten op die manier geprobeerd heb en Isabeau keek of ze water zag branden.
Dit was een heel beknopte samenvatting van hoe je dit doet. In het boek wordt uitgelegd welke mate van intensiteit je erbij moet gebruiken en hoe dit varieert per kind. Een kind als Isabeau zal het misschien als een vorm van sarcasme zien als je dat Toddlerese er te dik bovenop legt. Of misschien praat je wel niet genoeg als een holbewoner omdat je gewend bent dat ze zulke volzinnen maakt. :Y)
pi_99402486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:28 schreef ymme het volgende:
Ja het dopje zit erop.
Als ik het zo lees, zijn de niet anti-lek handiger/beter?
Uit de varianten zonder anti-leksysteem komt makkelijker water. De keerzijde is dat het water er ook uit komt lopen als hij de beker op z'n kop zet. :Y)
pi_99402487
Moment.......
Uploaden duurd 54 min. Is dat normaal tjeee
pi_99402490
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Niet eens Hello Kitty en Dora :D Ze houdt van spijkerspul: het spijkerjurkje van Lente, het spijkerovergooiertje van Dana van Bla, tot voor kort het spijkertuinrokje van Elin van Kleurdoos, maar dat wordt te klein. Roze is wel goed, rood ook :Y Liever rokjes en jurkjes met ene legging dan broeken. Ze heeft echt een eigen smaak al :Y
Ohh ik ben het helemaal met haar eens! Dat overgooiertje van Lente staat haar zo cute! O+

/offtopic :P
pi_99402506
Het filmpje doet het niet bij mij Ymme.
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 09:48:46 #131
5428 crew  miss_sly
pi_99402521
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dit was een heel beknopte samenvatting van hoe je dit doet. In het boek wordt uitgelegd welke mate van intensiteit je erbij moet gebruiken en hoe dit varieert per kind. Een kind als Isabeau zal het misschien als een vorm van sarcasme zien als je dat Toddlerese er te dik bovenop legt. Of misschien praat je wel niet genoeg als een holbewoner omdat je gewend bent dat ze zulke volzinnen maakt. :Y)
Ik denk wel dat dat verchil maakt: hoever je kind is met de taalontwikkeling. Bij Senna hoef ik ook niet zo basaal te reageren, die vindt dat raar. Dat is namelijk geen normale manier van communiceren. Ik doe het wel ongeveer zoals jij, maar ik zou dan meer zeggen: Ow, je bent boos! Je bent echt boos! Je wil de afstandbediening, maar dat mag niet.
En dan niet op een te intense boze toon, maar gewoon net de nadruk erop.
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 09:49:35 #132
5428 crew  miss_sly
pi_99402542
Is Niels helemaal opgeknapt van de waterpokken, twinkly? En denk je dat dit door tandjes komt?
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:50:22 #133
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99402565
Wat naar van al die slechte nachten! Zou er iets in de lucht hangen of zo?
Heel veel sterkte iig!

Over dat toddlerese, dat gaat me iets te ver. Ik probeer wel zo mIn mogelijk samengestelde zinnen te gebruiken. Dus echt zinnen als "ben je boos dat je biets van Eli mag afpakken?" maar ook tgen Eli " ik snap dat je lief wil zijn voor Aviva. Zij vindt het alleen niet fijn als je haar zo strak knuffelt. Laat haar maar los. Je kan haar wel aaien." dat zijn dan dus 4 korte zinnen ipv 1 lange zin.
Ik ga geen "steenkolenMederlands" praten. Voor mijn gevoel zijn korte zinnen ook prima.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99402574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk wel dat dat verchil maakt: hoever je kind is met de taalontwikkeling. Bij Senna hoef ik ook niet zo basaal te reageren, die vindt dat raar. Dat is namelijk geen normale manier van communiceren. Ik doe het wel ongeveer zoals jij, maar ik zou dan meer zeggen: Ow, je bent boos! Je bent echt boos! Je wil de afstandbediening, maar dat mag niet.
En dan niet op een te intense boze toon, maar gewoon net de nadruk erop.
Maar je zult misschien ook merken dat je basaler gaat praten naarmate de situatie urgenter is of Senna bozer is. Ook kinderen die al goed kunnen praten kunnen héél boos worden en als ze boos zijn reageren ze nu eenmaal primair (en komt een primaire benadering dus ook beter aan).

Nou ja, je weet zelf natuurlijk het beste wat bij je kind werkt! Kwestie van uitproberen en aanzien wat je moet doen om het kwartje te laten vallen.

Overigens heeft Ivan al een tijdje geen echte driftbui meer gehad. :o Of ze komen in ieder geval veel minder voor. Ik heb Toddlerese al een tijdje niet meer uit de kast hoeven trekken, al pas ik wel veel andere dingen uit het boek toe.
pi_99402590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Uit de varianten zonder anti-leksysteem komt makkelijker water. De keerzijde is dat het water er ook uit komt lopen als hij de beker op z'n kop zet. :Y)
Ja en dat is ook niet de bedoeling :D
Dus een anti-lek beter drinkt altijd heel lastig? Ik zelf moet al enorme kracht hebben, laat staan een klein kind.
pi_99402649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja en dat is ook niet de bedoeling :D
Dus een anti-lek beter drinkt altijd heel lastig? Ik zelf moet al enorme kracht hebben, laat staan een klein kind.
Maar dat is toch ook heel logisch? AIs je niet wil dat het water er makkelijk uit komt lopen gaat het per definitie moeite kosten om het eruit te krijgen.

Wij hebben hier nooit een anti-leksysteem gehad. Ivan heeft zijn tuitbeker regelmatig op de kop gehouden, maar het kwam er ook niet zo heel hard uitlopen. Ik vond het wel acceptabel.

Hij drinkt nu alweer een tijdje alleen maar uit een gewone beker, ook als hij niet aan de grote tafel zit. Hij heeft de afgelopen weken héél regelmatig de beker ondersteboven gehouden gewoon omdat het kon. Heel irritant. }:| Maar het gaat nu al beter.
pi_99402669
Uit de antilekbeker van Thomas komt vrij makkelijk water. Wij hebben een Avent-anti-lekbeker. Bij de onthaalmoeder is het één van Nuby. Beide bevallen hem prima :)
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:56:05 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99402698
Tering, ik doe een EDIT en er zijn weer 4 Posts bij :D
Geen wonder dat het nauwelijks bij te houden is :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99402747
Vannacht om kwart over 1: Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, uit mama! Visje eten!

:')
Zo gek is ze dus op vis.
pi_99402984
@Davinia: ik ga eens zien hoe makkelijk ik het hier kan bijhouden nu ik verlof heb ( *O* tot 16 augustus *O* )

En Sorbootje, heerlijk dat ze zo graag vis eet, alleen zou je nu misschien beter nog leren dat je geen visjes kan eten als het donker is ;) :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:14:53 #141
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99403160
Wachten op de ka, en misschien vandaag lekker naar huis.
Hebben zo wel nog gesprek met de ka, ook ivm vervaning keppra.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99403238
Succes straks tijdens het gesprek Bar, hopelijk kan de Keppra snel vervangen worden door een medicijn waar hij minder suf van wordt.
Ik duim dat hij vandaag weer naar huis mag!!! ^O^

Isabeau :D *proest* Compliment voor je kookkunsten dus Sorbootje! Als je nog recepten en tips hebt? O-) Ik laat vis altijd aanbakken dus ik maak het nooit }:|

Ja, ik denk het Miss Sly. De waterpokken zijn al aan het wegtrekken.

Niels wil echt niet meer uit een tuitbeker drinken. Hij drinkt het liefst, net als de grote mensen, uit een glas of mok :D Als ik onderweg ben neem ik nu een flesje water en een rietje mee. Hij kan op zich ook wel direct uit het flesje drinken, maar dat is toch wat onhandig.
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 10:38:34 #143
5428 crew  miss_sly
pi_99403869
Isabeau, zo is dat! Voor een lekker visje wordt ze gewoon wakker O+

Bar, zou fijn zijn, vandaag naar huis. Hopelijk een goede vervanging voor de Keppra!

twinkly, ik maak vaan pasta met zalm. Vaak wordt dit gemaakt met gerookte zalm, maar ik haal een lekkere verse zalmmoot en doe die door de saus. Lekkerder en minder zout :9 Aanbranden bijna niet mogelijk!
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:40:40 #144
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99403927
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:08 schreef octopussy het volgende:
Die anti-lek bekers zit geloof ik een soort ventiel in. Zelf heb ik gewoon de simpele versie met 3 gaatjes in het tuitje. Gaat perfect ^O^

Pff wat een stom weer op mijn mama-dag -O-
Ik sluit me hierbij aan! Bluh!
En mijn kind is ook al in een tophumeurtje. Ik heb m net maar weer in bed gelegd (normaal doet hij zijn slaapje pas rond 13/14 uur)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_99404177
Succes Bar. Hopelijk worden jullie vlug geholpen :)
pi_99404505
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Succes straks tijdens het gesprek Bar, hopelijk kan de Keppra snel vervangen worden door een medicijn waar hij minder suf van wordt.
Ik duim dat hij vandaag weer naar huis mag!!! ^O^

Isabeau :D *proest* Compliment voor je kookkunsten dus Sorbootje! Als je nog recepten en tips hebt? O-) Ik laat vis altijd aanbakken dus ik maak het nooit }:|
Ja, ik denk het Miss Sly. De waterpokken zijn al aan het wegtrekken.

Niels wil echt niet meer uit een tuitbeker drinken. Hij drinkt het liefst, net als de grote mensen, uit een glas of mok :D Als ik onderweg ben neem ik nu een flesje water en een rietje mee. Hij kan op zich ook wel direct uit het flesje drinken, maar dat is toch wat onhandig.
Eerder uit de pan halen... :+
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 11:03:17 #147
5428 crew  miss_sly
pi_99404578
Ik lees dat hier wel eens dat een kind maar snel weer in bed ligt wegens rothumeur; pikken ze dat? Gaan ze dan ook echt slapen? Behalve als Senna echt ziek is, hoef ik neit te proberen haar eerder dan na de lunch in bed te leggen, dat wordt een drama. In geval van rothumeur gaan we dan maar fietsen, wandelen, knutselen samen of gaat de tv aan :P
pi_99404679
Dat hoef ik bij die van mij ook niet te proberen, heeft geen enkele zin. :N
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:10:19 #149
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99404785
We maken de vis meestal in de oven, dan bakt 'ie ook niet aan!
En Tirza is ook helemaal gek op vis! Laatst gingen we uiteten en heeft ze de helft van papa D.'s sliptongetjes opgegeten. Ze werd er helemaal blij van! :Y)

Wat anti lekbeker betreft, wij hebben er eentje van difrax. Die kun je in 2 verschillende standen zetten. De een gaat gewoon ok en de andere stand gaat wat moeilijker.
Nu heeft Tirza ook 2 kleine tuitbekers van Ikea (met hondenkopje en je drinkt dan uit z'n snuitje O+ )Ze werd helemaal hyper enthousiast toen ze ze zag, dus toen moest ik ze wel kopen! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20137573 Rietjesbeker doet het ook nog altijd goed.
Uit een gewone beker kan ze wel, maar heeft ze vaak geen zin in. :+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:12:40 #150
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99404861
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik lees dat hier wel eens dat een kind maar snel weer in bed ligt wegens rothumeur; pikken ze dat? Gaan ze dan ook echt slapen? Behalve als Senna echt ziek is, hoef ik neit te proberen haar eerder dan na de lunch in bed te leggen, dat wordt een drama. In geval van rothumeur gaan we dan maar fietsen, wandelen, knutselen samen of gaat de tv aan :P
:N dat gaat hier ook niet werken. Als ze echt moe is of ziek, dan kan ik Tirza wel eerder in bed leggen, maar als ze humeurig is ofzo, gaat dat echt niet werken. Dan wordt ze alleen maar nog humeuriger! }:|
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')