quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kom trouwens wel gewoon op facebook hoor. Daar zal ik regelmatig fotootjes plaatsen.
Daar haal ik ze nooit weg hoor. Zijn wij eigenlijk al vrienden?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Misschien ben ik dan wel eens op tijd![]()
*crosst ook haar fingers*
ik niet, das speciaal voor jou denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zien jullie ook steeds die palmboom op dat bountyeiland boven in beeld?
Dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Sonnetje, ik heb de foto's ook gezien. Wat een heerlijk ventje is je knul geworden zeg!
afgelopen maandag wel, hij was toen een stuk zieker als nu, en dan is het niet fijn als je stil moet zitten met een gekke muts op je hoofd en dat 20 min lang.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O dat is vervelend, is het belastend voor Roy?
En toch denk ik dat er wel eens een verband zou kunnen zijn. Dat wil zeggen, het zou best zo kunnen zijn dat het slapen over het algemeen beter gaat als ze meer quality time met jullie alleen heeft. Dat het dan niet voor elke dag precies zo opgaat lijkt me niet zo raar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef Stiemie het volgende:
Hmm nee eigenlijk verder niks anders dan anders gedaan vandaag. Ja vanmiddag meer quality-time gehad omdat grote zus op school ging wennen. Maar dat hebben we zaterdag bv ook gehad omdat Linde ging logeren en toen was het 's avonds toch weer bal
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:03 schreef Stiemie het volgende:
<ssssttttt dan hoort de fokwet het niet>ze slaapt gewoon nog steeds. Klein duveltje dat het is</ssssttttt dan hoort de fokwet het niet>
Ze krijgen sowieso allebei altijd een eigen verhaaltje met 1 van ons zodat ze ook echt even persoonlijke aandacht hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En toch denk ik dat er wel eens een verband zou kunnen zijn. Dat wil zeggen, het zou best zo kunnen zijn dat het slapen over het algemeen beter gaat als ze meer quality time met jullie alleen heeft. Dat het dan niet voor elke dag precies zo opgaat lijkt me niet zo raar.
Nou ja, zoals ik gister al zei zou ik het preventief over die boeg gooien, samen met 'meer controle/voorspelbaarheid'.
Kan haar vader daar dan niet iets op bedenken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:08 schreef Stiemie het volgende:
Ik denk dat mijn kleine uk gewoon een lekkere driftkikker is die flink kan doordrammen. Heeft ze van d'r vader hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |