Senna zegt "kinderdaguhbijf"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:48 schreef Xenia het volgende:
[..]
Net als kinderdagverblijf.
Wij hebben vorige week besloten dat we het tegenover Xeentje school gaan noemen in plaats van kinderdagverblijf. "Ga je mee naar het kinderdagverblijf?" tegen een dreumes van 80 cm die net leert praten klinkt niet vinden wij.
Groof, heel veel plezier!
MeNicole, wat liefVeel plezier met zwemmen zo. En morgen feest
Nopequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:57 schreef draculettetje het volgende:
ik hoef toch met dat automatisch openen van een nieuw deel niet OP aan te passen?
quote:
Wel!quote:
Liefquote:
Het pakje melk en pakje pap mocht wel. Maar het water met diksap in de drinkfles moest weg. Omdat er meer dan 100 ml in de fles zat zei hij. Dus toen opperde ik het flesje leeg te drinken tot er nog maar 100 ml in zat, maar dat mocht niet baten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef becky27 het volgende:
oh echt mogen de dreumessen ook geen drinken meenemen? Stom.
belachelijk star!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Xenia het volgende:
Het pakje melk en pakje pap mocht wel. Maar het water met diksap in de drinkfles moest weg. Omdat er meer dan 100 ml in de fles zat zei hij. Dus toen opperde ik het flesje leeg te drinken tot er nog maar 100 ml in zat, maar dat mocht niet baten.
ik zal er de volgende keer opletten ...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wel!Het linkje naar het vorige topic gaat niet automatisch mee.
En door de pijltjese bovenaan zou het er niet meer inhoeven ook, maar ik ben een meut.
Inderdaad. Eerst wilde hij het pakje melk en pap ook weggooien. Toen ik hem vertelde dat het een maand eerder wel gewoon mee mocht zei hij dat dat kwam omdat dat melk was. Ik vertelde hem dat het nu ook melk was, waarop hij het na veel gediscusieer ging vragen bij een collega en we ze uiteindelijk gelukkig wel mee mochten nemen het vliegtuig in. Maar als ik niet zo stellig was geweest, hadden we alles weg moeten gooien. En ondertussen Xeentje maar huilen omdat hij haar flesje had afgepakt. Ik heb hem aan het eind, nadat hij het flesje had leeggegooid en we door konden lopen, nog wel gevraagd of het goed voelde, wijzend op de dikke tranen van mijn mupje.quote:
nee die gaan er nooit meer af. je zult gewoon wat preciezer moeten mikken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef ymme het volgende:
Ik ben me eens aan het verdiepen in potjes en brilverkleiners.
Ik moet toch ooit weten hoe en wat
die brilverkleiners, gaan die net zoals de gewone wcbril ook omhoog, zodat wij volwassen gewoon op de bril kunnen zitten? Anders lijkt het me wel heel lastig worden en om nou steeds die bril (verkleiner dan) er steeds op en af te moeten doen is ook al weer zn gedoe.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:33 schreef Sorbootje het volgende:
ik moet er werkelijk niet aan denken. Volgens mij ben ik gewoon niet zo sociaal.
WTF is daar een gedoe aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef ymme het volgende:
die brilverkleiners, gaan die net zoals de gewone wcbril ook omhoog, zodat wij volwassen gewoon op de bril kunnen zitten? Anders lijkt het me wel heel lastig worden en om nou steeds die bril (verkleiner dan) er steeds op en af te moeten doen is ook al weer zn gedoe.
Werkt dat zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef Takkembah het volgende:
Xenia, pfff wat een gedoe...
[..]+1
Floris welkoM!
[..]
WTF is daar een gedoe aan? Bril omhoog, ding erin, bril omlaag. Bril onmhoog, ding eruit, bril omlaag
I know.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef ymme het volgende:
Het is gewoon handiger dat het net zo werkt als een gewone wc bril![]()
Gewoon even omhoog zetten, zelf op de gewone wcbril gaan zitten en bril weer omlaag.
Dacht ook dat wcverkleiner zo werkte
En het was maar een vraag hoor![]()
Ik kreeg ook eenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:57 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Werkt dat zo?Ik vond het al zo'n instabiel geheel.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kreeg ook eenvan mijn echtgenoot dat ik dat niet zelf bedacht had.
![]()
![]()
Ja, en toch... noem mij maar een trut hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef Xenia het volgende:
trui
[..]
Inderdaad. Eerst wilde hij het pakje melk en pap ook weggooien. Toen ik hem vertelde dat het een maand eerder wel gewoon mee mocht zei hij dat dat kwam omdat dat melk was. Ik vertelde hem dat het nu ook melk was, waarop hij het na veel gediscusieer ging vragen bij een collega en we ze uiteindelijk gelukkig wel mee mochten nemen het vliegtuig in. Maar als ik niet zo stellig was geweest, hadden we alles weg moeten gooien. En ondertussen Xeentje maar huilen omdat hij haar flesje had afgepakt. Ik heb hem aan het eind, nadat hij het flesje had leeggegooid en we door konden lopen, nog wel gevraagd of het goed voelde, wijzend op de dikke tranen van mijn mupje.
Het hangt er gewoon echt vanaf wie je treft bij de controle. Heen en terug naar Portugal was er niks aan de hand, alles mocht mee, alleen wilden ze dat ik zelf een slokje uit haar beker nam. De keer erop was het op de heenreis dus zo moeilijk, terwijl er terug weer helemaal niks aan de hand was.
Op zich mee eens, zo redeneer ik ook altijd. Ik ben best een neuroot als het op vliegen en veiligheid aankomt. Alleen in dit geval was het wel echt onzin imo. Maar dat vind ik al snel als mijn mupje ergens van moet huilen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en toch... noem mij maar een trut hoor, maar toch heb ik liever dat ze zo star zijn met limonade dan dat mijn vliegtuig naar beneden dondert omdat er toch iets tussendoor geglipt is. Ik ga er altijd maar vanuit dat de klootzakken die echt kwaadwillen zich echt niet zullen schamen om dingen dmv een kind mee te smokkelen...
Logisch. Wij plassen zelf ook niet op het potje. Ik wilde als kind ook niet op het potje, maar direct op de wc. Ik kan me voorstellen dat ze op die manier eerder doorhebben wat de bedoeling is dan wanneer ze op een plastic ding moeten plassen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:47 schreef becky27 het volgende:
Huh stiemie nu ben ik wel heel benieuwd hoe het gaat vanavond/ vannacht.
Ons Kdv is geen voorstander van het potje maar raden aan kinderen meteen met verkleiner op de wc te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |