Ach Ivanquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Achos.Hier horen we vooral: "Broodje kaas? Broodje kaas? Ja, ja? BROODJE KAAS! Wij! Willen! Eten!"
Oh! Liefde, dat was het! Je knappe jongetje.O+quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dit had ik nog niet verteld, oeke, maar Ivan had het de hele avond over je. "Oeke kaas, oeke kaas." Ivan kreeg vanochtend van oeke - u raadt het al - kaas.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:07 schreef Elmo76 het volgende:
Of dat je bij de Ikea naar de wc gaat en dreumes meeneemt en ze zegt dan keihard "mama poepuh!"
Nee Tirza, mama hoeft niet te poepen, mama moet plassen. "PSSSSSSJJ".
Agosquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef miss_sly het volgende:
Hier lukt het slapen vanavond ook niet. Ze moet maar huilen en wil alleen maar bij ons zijn. Net kwam ze even de kamer in (ze moest plassen) en kwam ze naar me toe lopen terwijl ze sipjes zei: ik wil zo graag met mama knuffelen
Nou ja, smelt enzo. Zo was ik vanavond mamaliefste en schaap was papaliefste
![]()
leugens! het behang is de muur en dus verboten! jawohl!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef octopussy het volgende:
Keshet, Hannah begint het nu echt leuk te vinden om te tekenen. Ze houdt het potlood ook best netjes vast en haar tekeningen krijgen al iets meer vorm. Dat was tnt alleen maar krassen. Ze heeft van die dikke Hema potloden, die zijn niet giftig en goed afwasbaar.
Oh en ik wacht op het moment totdat ze ontdekt dat het behang ook papier is. De koppoters die ik op mijn moeders behang tekende werden niet zo gewaardeerd en toen moest ik naar mijn kamer (alwaar ik zo hard moest huilen dat mijn moeder me is komen troosten).
Lief hè?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vandaag in de supermarkt werd ie wild. Hij zag een bal, en riep gelijk "ba, ba, ba" ik had t eerst niet door tot ie er heen wilde (ik had m vast, want hij klom uit t karretje). En toen was t de rest van de winkel "ba,ba,ba"
hij was WEL heeeeeel geliefd hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef Poppedein het volgende:
[..]mijn zorgvuldig uitgezochte kraamkadootje...wat doe je??
Ik merk dat het nu makkelijker wordt om dat soort dingen te kanaliseren. Hij pikt gauw dingen van mij op: als ik heel enthousiast met mijn voeten trappel of zo dan neemt hij dat over als manier om zijn vreugde te uiten. En fluisteren is ook ineens hip. Reuzehandig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:48 schreef Vlindur het volgende:
Als het hem niet zint gilt hij, maar ook bij lol gilt hij. Lastig om er dan iets van te zeggen![]()
B2 op jou?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef Sorbootje het volgende:
B2 lijkt op mij natuurlijk!
Isabeau doet het trouwens met alles waarmee ze klaar is. Als ze genoeg gegeten heeft keert ze haard bord om, boven de vloer. Moet ik érg alert op zijn
Ja! Deed Rienk ook!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:39 schreef becky27 het volgende:
haha op de kop! Als Noortje d'r eten niet meer moet zwaait ze heen en weer met haar handen, nou alles wat dan in de buurt staat wordt op de grond gemieterd.
haha maar Noortje wil dan wel zelf MET lepel d'r toetje eten. Ze mag dus vaak met handjes eten maar couscous en zo met handen is niet handig. Zeker niet binnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:59 schreef Shandaly het volgende:
Heel herkenbaar![]()
Als Lars genoeg heeft gehad naar zijn zin, weet hij de lepel ook erg goed af te weren. En als je het toch probeert, eindigt het op de grond. Hetzelfde met stukjes brood. En speelgoed trouwens ook
Zal ik Harry even meten? 78 cmquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:34 schreef leonieke het volgende:
We hebben officieel een mini-man16maand+ en 9,550gr en 78cm.
Voor de rest weinig speciaals te melden vanuit Kind&Gezin. Hij doet het volgens mij goed, dus had ik eigenlijk ook geen vragen.
Ze hebben hem alleszins niet uitgeput met testen
quote:
Oh dan heb je geluk!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:38 schreef Asyniur het volgende:
Bij ons met 14 mnd, dan 18 mnd en dan 2 jaar (volgens het boekje dan)
Nou maar meteen een afspraak gepland: 18 aug...
Oja en ogen in je rug
Harry loopt over de bank. En dan niet aan de rugleuning maar gewoon los over het midden van de bank
Ja de meneer aan de telefoon zei ook: uhm hij staat pas in aug op voor een oproep. Dus ik: ivm vakantie is het misschien handig als we nu een afspraak plannen en daar was hij het wel mee eensquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oh dan heb je geluk!
D. heeft laatst gebeld om te vragen wanneer Tirza mocht komen en toen zei die muts daar dat ze eigenlijk pas half juli op stond om een afspraak te maken!! Nu omdat D. had gebeld kon het op z'n vroegst op 2 september!![]()
Als we dus op hun gewacht haddeb dab was het oktober ofzo geworden.
neequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:24 schreef Chan het volgende:
Oh arme LenteMaar een dokter die je kan mailen? Wat hip!
Ben benieuwd wanneer wij oproep krijgen van cb voor 2-jaar controle, vooralsnog niks gehoord.. en over 2,5 week is Timo gewoon al 2
psst! toetendoekjes halen het er snel van afquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind ook vooral de handen lastig schoon te krijgen. En voor de stoel moest ik pas zelfs schuurmiddel gebruiken.
wacht maar tot ik weer een foto van ravi post. die is een pensje aan het kwekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef Incantrix het volgende:
Simmu, dat zei de dame van het CB ook inderdaad, dat dat heel netjes isWel fijn, hij heeft de afgelopen tijd ijsjes en chipjes ontdekt, dus ik had een spookbeeld van een afval-bootcamp voor anderhalfjarigen waar hij dan naartoe zou moeten enzo
Ik krijg er nog steeds de kriebels van als ik eraan terugdenkquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
damn zo snel!
ik weet nog dat ik helemaal de kriebels kreeg toen jij postte dat je vliezen waren gebrokenzo spannend
Ditquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Lente groeit ook iets harder dan ik ik staat ben mee te groeien.Ik blijf het gevoel hebben alsof ze er nog maar net is.
En de 'rest' die nog niet weg gaat en hier al isquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:41 schreef miss_sly het volgende:
Het zit er toch echt aan te komen. Thijs is al weg, Jaël gaat, Senna, vertrekt, Timo komt over niet al te lange tijd...maar er komen allemaal nieuwe dreumesmama's met leuke dreumessen terug
Wij hebben trouwens waarschijnlijk een loopfietsje gevonden waar onze mini op kan! Vanmiddag hebben we even gepast (grappig, een fiets passen) en het leek wel goed te zijn. Zaterdag even met schaap terug, en als het goed is, krijgt ze dan zo'n fietsje van mijn schoonouders. Ze vond het wel leuk, maar ook een beetje eng. Toch lastig zo'n fietsje in evenwicht houden.
Ik heb werkelijk geen idee, we moeten pas 6 sept weer naar CB, maar ik gok zo'n 92 cm en dat zou ook wel kloppen als ik het lijntje van haar curve doortrekquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben overigens heeeel nieuwsgierig wat Evie inmiddels meet qua lengte; want die schiet de lucht in geloof ik... Poppedein; hoe lang is Lena eigenlijk? want denk dat dat echt niet zoveel meer scheelde?
Ik maak altijd een afspraak als ik bij cb ben gelijk voor de volgende keer. Jij niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef ymme het volgende:
Over het CB en 18 maanden afspraak. Hier ook nog geen bericht gehad.
Volgende week anders zelf ook maar even bellen voor een afspraak.
Geen inloopuren bij jouw CB dan? Waar je gewoon zonder afspraak even langskan (voor wegen/meten/eventuele snelle vragen)?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje iedereen wee rnaar het CB ofzo?Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is, maar onze laatste afspraak was bij 14 maanden en we hoeven pas weer bij 2 jaar. tussendoor was niet nodig, omdat het onze tweede kind was en ze het bij ons ook niet nodig vonden. Toch had ik het niet zo erg gevonden om wel te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |