Het wordt toch echt wel tijd voor Lamborghini enzo hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha Lars met zijn vriend! Jaiks hoor.
En dan die verhalen van MP en Plums....blegh
Floris die zijn vriendje eronder spuugt....
Miss en MP, heel veel plezier met het feestje morgen!!!!
En ik zag dat Senna een Meike-jurkje heeft gekregen? Wat superleuk!!!!
Lente nog steeds niet fit...en vervelend is dat he (he???) dat mama-geplak.
Maar het is natuurlijk ook het beste plekje als je je niet goed voelt.
Ik weet dat ook nog wel van toen ik eerder weleens ziek was, dan verzorgt je mama je zo goed enzo...toen ik het huis uit was belde ik altijd ook eerst mijn mam als ik ziek was, en dan kwam ze langs om me te vertroetelen.
(en nu ben ik nooit meer ziek)
Met Lars gaat het heel goed. Hij is zijn automerken-kennis aan het uitbreiden, inmiddels kan hij auto's van het merk Ford ook herkennen en vandaag spotte hij een Totota....(toyota)
Hij slaapt tegenwoordig graag met auto's in zijn hand.....
Dat heb ik ook altijd! Maarrrrrrrrrrr nu jij ineens een hello kitty icon hebt, verwar ik jou met Karin!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gatverdamme![]()
Truus heeft nog nooit gespuugdLijkt me ook echt zo smerig
Wie had nou laatst spuug in haar oog?
En willen de dames met een OUD-award dat alsjeblieft niet allemaal in je icon zetten? Ik haal jullie steeds door elkaar
Ik heb dat zelf ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gatverdamme![]()
Truus heeft nog nooit gespuugdLijkt me ook echt zo smerig
Wie had nou laatst spuug in haar oog?
En willen de dames met een OUD-award dat alsjeblieft niet allemaal in je icon zetten? Ik haal jullie steeds door elkaar
Sinds maandag ongeveer. En verder heeft ze een paar keer koorts gehad. De ene keer 's avonds, de andere dag 's morgens. 1 keer 's nachts (39,5quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef MamaPurk het volgende:
Och arme Tirza, sneu is dat hoor. Hoest ze allang zo?
Nee, of in ieder geval, ik zou niet weten waar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Karin hebben jullie geen modelbouwwinkel in de buurt?
Daar hebben ze dat soort dingen wel.
Ik zou dan denk ik wel naar de HA gaan hoor. Maar ik ben misschien ook wel overbezorgd doordat Jaël bij haar eerste verkoudheid meteen het op de longen had..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:18 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Sinds maandag ongeveer. En verder heeft ze een paar keer koorts gehad. De ene keer 's avonds, de andere dag 's morgens. 1 keer 's nachts (39,5), maar verder is ze gewoon haar vrolijke blije zelf. Maar dat hoestje vind ik maar niks. Lijkt wel alsof ze net een paar peukies gerookt heeft!
En het spugen is dus maar 1 keer geweest, ze had net haar pap op en vrij snel gedronken en door de hoestbui kwam het er uit.
Ik zou t bij jullie ook niet weten, hier in de buurt ken ik er wel een aantal, maar daar kom ik de komende tijd niet echt in de buurt. Plus met verzendkosten wordt t er ook niet echt goedkoper opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nee, of in ieder geval, ik zou niet weten waar.
Ik was gister nog bij Asbran, die hadden veel van die kleine auto's maar geen opel.
Gek eigenlijk he
Ja als ze niet echt een zieke indruk maakt verder is het misschien ook niets, ik vind het altijd zo lastig inschatten en ben dan liever maar ene keer voor niets bij de HA dan een keer te laat zeg maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Elmo76 het volgende:
We wachten nog even het weekend af. Als het erger wordt, dan bellen we de HAP en als het maandag nog niet over is dan maak ik een afspraak met de HA, dan wil ik dat ze wel even wordt nagekeken.
Wat lief, met die autootjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik weet dat ook nog wel van toen ik eerder weleens ziek was, dan verzorgt je mama je zo goed enzo...toen ik het huis uit was belde ik altijd ook eerst mijn mam als ik ziek was, en dan kwam ze langs om me te vertroetelen.
(en nu ben ik nooit meer ziek)
Met Lars gaat het heel goed. Hij is zijn automerken-kennis aan het uitbreiden, inmiddels kan hij auto's van het merk Ford ook herkennen en vandaag spotte hij een Totota....(toyota)
Hij slaapt tegenwoordig graag met auto's in zijn hand.....
Da's waar, maar goed, aangezien ze inderdaad niet echt een zieke indruk maakt, wachten we nog even het weekend af. Ze heeft aan het begin van de week wat meer hang en knuffelmomentjes gehad, maar dat was 1,5 dag ongeveer en toen was dat ook weer over.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja als ze niet echt een zieke indruk maakt verder is het misschien ook niets, ik vind het altijd zo lastig inschatten en ben dan liever maar ene keer voor niets bij de HA dan een keer te laat zeg maar.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |