abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2011 @ 00:32:43 #126
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99565432
Van harte gefeliciteerd M-Purk! Fijne dag!
Wat krijgt ze cadeau? En wat staat er op het programma?

CP: dat was ik die in de ogen gekotst werd. En ik had toen ook grote brokken gehaktballetjes in mijn haar, en brocolli... en zure meuk. Win ik nu iets? :')

Hier alles best. Er wordt genoten van de tuin en de zandbulten die er nog liggen. En verder wil ie overdag niet meer slapen opeens. Wel om 6 uur compleet de knollen op hebben en niets meer eten maar na een flesje in bed gaan. *zucht* Ga ik in het vervolg rekening mee houden!
Weer een omslagfase, lijkt het...
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 17 juli 2011 @ 00:52:01 #127
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99566064
Gefeliciteerd MamaPurk *O*
pi_99566069
Mamapurk van harte! Je kleine meid twee jaar. Hoera.
Fijne dag morgen.
pi_99566287
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 00:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte gefeliciteerd M-Purk! Fijne dag!
Wat krijgt ze cadeau? En wat staat er op het programma?

Ze krijgt een pop en een kettinkje met een hangertje met haar naam, mevrouw is namelijk helemaal weg van kettinkjes :)
Voor wat ik nu al van anderen weet krijgt ze een loopfietsje, een keukentje, een water/zand speeltafel, en verder is het een verrassing.
We gaan het 's morgens rustig aan doen dan komt alleen mijn zusje en 's middags barst het feestgeweld los! Dan komen er flink wat mensen, opa en oma, ooms en tantes, vrienden, kinderen van vrienden en een klein gezelschap mag blijven eten, patatjes! En na het eten schoppen we iedereen eruit om in alle rust een vermoedelijk stuiterend meisje naar bed te brengen :)
Ik heb er zin in en ben erg benieuwd naar hoe zij het gaat ervaren! En nu ga ik echt slapen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99570651
Wh00h00¡

*O* Jael is 2! *O*

Fijne verjaardag!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99570669
Gefeliciteerd, Jaël! Dat je maar een hele leuke dag mag hebben met bergen cadeautjes!
  zondag 17 juli 2011 @ 07:56:17 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99570671
Jaël, een hele fijne dag toegewenst vandaag! *O*
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 08:00:46 #133
5428 crew  miss_sly
pi_99570679
Mamapurk gefeliciteerd met Jaël, je mooie grote meid *O* Echt 2 (twee!) jaar vandaag *O*
Heel veel plezier, ik hoop dat Jaël er ook van geniet :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99570840
MP en Miss gefeliciteerd met jullie grote meisjes *O* :* 2 jaar zijn voorbij gevlogen he?

Senna en Jael, lieve meiskes, fijne verjaardag, fijne dag vandaag, van harte en dikke zoenen :* *O* O+
:)
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 09:11:45 #135
5428 crew  miss_sly
pi_99570963
De echte felicitaties zijn voor MamaPurk en Jaël vandaag! wij vieren alleen maar Senna's verjaardag, maar blijven nog tot woensdag hier :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99570999
Mama purk van harte! Jael 2jaar fijne dag!

Miss ook een fijne dag vandaag....
pi_99571005
Mamapurk, gefeliciteerd met je 2e verjaardag van je klein grote mevrouw Jaël *O*

Miss_sly, maak er een mooie dag van! Ik ben heel benieuwd naar de Dora taart. :*
pi_99571038
Gefeliciteerd MamaPurk en Jaell, Een hele fijne feestdag vandaag! *O* *O*
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef MamaPurk het volgende:
En dan moet ik me gaan voorstellen in het peutertopic :o ;( Gelukkig gaan jullie me allemaal volgen uiteindelijk *O*
Ko en ik zijn er al hoor, we wachten jullie op! :)

Fijne dag vandaag Senna, geniet ervan meisje! *O* En MamaSly en PapaSchaap ook!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99571121
ooh, 1 meisje van 2 en eentje bijna!

gefeliciteerd en mooie dag vandaag gewenst :)
pi_99571178
Jael 2 jaartjes alweer, grote meid, gelfeliciteerd *O* *O* Hele fijne dag voor jullie vandaag!!

Miss Sly, jullie ook een fijne dag vandaag!! Ben erg benieuwd naar de Dora taart.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99571256
gefeliciteerd mamapurk & Jaël en de rest van jullie familie *O* *O* *O*
dat jullie maar een fijne dag hebben :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 17 juli 2011 @ 09:49:50 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99571338
MamaPurk en man, gefeliciteerd met Jaël!! Een heuse peuter! Geniet van de dag (voor zover mogelijk ;))

miss_sly, jij ook een hele fijne dag voor je meisje!!

Wat gaat dat toch snel!

Hier alles super hoor, eigenlijk weinig bijzonders. Daan is een echt ondeugende doerak die als een razende rondrent en babbels heeft voor 10. In November gaat hij naar de peutergroep op de opvang en nu zit hij meestal bij de verticale groep want hij verveelt zich nogal bij de baby's volgens de juffies. Hij gaat dan heel stout doen (kindjes omgooien, speelgoed afpakken etc.) en bij de peuters is hij gewoon zoet aan het meedoen met knutselen, dansen en spelen.

Oh, en kleuren is de bom! (inclusief je eigen kleding natuurlijk)
  zondag 17 juli 2011 @ 09:55:04 #143
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99571406
MP gefeliciteer met verjaardag van Jaël *O*

Aviva drinkt zowel uit een anti-lekbeker als uit een open beker. Wel zo makkelijk :)

Die kotsverhalen :o :r brrrr
Betrschap iig voor de mensen die het nodig hebben :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99571475
Dank jullie wel allemaal!! :*
Jaël haar eerste kadootjes zijn binnen, "ow wauwwwww" en "ow lonnen, ow wauw" nou na zulke uitspraken is de dat eigenlijk al geslaagd voordat ie echt begonnen is! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99571590
MamaPurk gefeliciteerd met Jaël! *O*
Gelukkig dat alles goed was met Sarah bij de HAP. :*
Veel plezier vandaag!
pi_99571798
MP en miss_sly, fijne feestdag ! :Y
Fijn dat Sarah in orde is :)

Om even terug te komen op de vraag op pagina 1 wat te doen op druilerige dagen binnen; dat probleem heb ik atm. Geen idee wat te doen vandaag. -O- Koud en nat en blegh buiten. De bieb is dicht, anders was ik daar even heengegaan met hem. Ook nergens koopzondag.
I'm not a sinner.
pi_99571975
MP, gefeliciteerd met je peutermeisje! *O* Wat leuk dat de ballonnen werden gewaardeerd!

Hoewel ik merk dat het fijner voor Ivan is om elke dag naar buiten te gaan, zijn druilerige dagen hier niet echt een probleem. Hij kijkt een beetje televisie, leest boekjes en maakt puzzels, tekent, helpt mee in het huishouden. Als het echt niet zou gaan zou ik zoiets doen als bij opa en oma op bezoek gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 17 juli 2011 @ 10:46:41 #148
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99572104
Wij gaan vanmiddag de appelflapjes uit de opperdepop maken :9 Heel simpel dus goed om samen te doen.

En de grote bieb bij Centraal station is ook een leuk uitje.

Vannacht is redelijk gegaan. Esmee is een aantal keer wakker geweest, maar gelukkig geen grote drama's... Wel waren we half zeven wakker omdat er een heel klein grietje gisteren met de wekker had gespeeld en die daardoor dus om half 7 heel hard afging }:| O-)
pi_99572134
Jonathan verveelt zich echt heel snel. Gaat dan drammen en doen. Vrij vervelend. Hij is nu geloof ik uit pure verveling maar gaan slapen. :') Ook goed.
Ja opa en oma zitten er ook niet echt op te wachten geloof ik vandaag. :D Gister al geweest en we komen er iedere dag omdat ik mn moeders auto gebruik. :')
Straks maar gewoon een rondje maken door het centrum denk ik, het zonnetje schijnt nu, hopen dat ie blijft ;)
I'm not a sinner.
pi_99572211
Het ene kind heeft denk ik ook meer behoefte aan buitenactiviteiten dan het andere kind. Als Jonathan het zo nodig heeft zou ik denk ik maar flink investeren in regenkleding. :Y) Heb je eigenlijk een tuin?

En heb je een idee wat voor soort binnenactiviteiten er bij jullie in de buurt zijn? We gingen pas naar een vlindertuin en zoiets is ontzettend leuk! Ik ben momenteel bezig om een lijstje te maken van activiteiten hier in de buurt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')