quote:Falling Skies is an upcoming American science fiction television drama series created by Robert Rodat and Steven Spielberg for TNT. The first season will feature ten episodes. The show is produced by DreamWorks Television, with Steven Spielberg acting as an executive producer. Falling Skies is set to premiere on Sunday, June 19, 2011, at 9 p.m. with a two-hour pilot episode.
Falling Skies tells the story of the aftermath of an alien invasion; It follows a group of survivors who must band together in order to fight back against the invading aliens. The group, known as the 2nd Mass, is led by history professor Tom Mason who, in search of his son, must put his extensive knowledge of military history to the test as one of the leaders of the resistance movement.
Gelukkig lijkt dat Ben-gezeik voorbijquote:Op maandag 11 juli 2011 21:21 schreef DJKoster het volgende:
Wel weer vermakelijk. Aflevering 5 was zo slecht niet, vergeleken met de voorgaande.
Ik ben benieuwd, nu ze Ben gered hebben, wat ze van het verhaal gaan maken.
Volgens mij moesten die skitters actief communiceren.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef PPL het volgende:
Ligt dat aan mij of komt dat omdat die Skitter dood is?
Staan dat harnas (radiografisch) in contact met een skitter?
En als dat zo is, waarom viel Hal dan niet op in dat ziekenhuis?
Gelukkig, kunnen we rustig slapen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef PPL het volgende:
En ik heb het idee dat die Capt Weaver zich in een van de komende afleveringen zichzelf door de kop schiet.
Met zijn pillen, gepijnigde blik en emotionele plaatjes draaien.
Nee, hij gaat natuurlijk heldhaftig ten onder! Iets met een explosie en tientallen skitters die de dood vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef PPL het volgende:
En ik heb het idee dat die Capt Weaver zich in een van de komende afleveringen zichzelf door de kop schiet.
Met zijn pillen, gepijnigde blik en emotionele plaatjes draaien.
Inderdaad, ik vond vooral die babyshower superspannend!quote:
Die naam Skitters irriteert me ook mateloos... waarom niet gewoon aliens.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nee, hij gaat natuurlijk heldhaftig ten onder! Iets met een explosie en tientallen skitters die de dood vinden.
[ afbeelding ]
Meest schokkende was toch wel dat die blonde niet naar die babyshower ging. Ik zat echt zo van: "OMGquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond vooral die babyshower superspannend!
Het is zomer, er is geen reet op tv. Natuurlijk mag iedereen elke episode commentaar hebben op deze low quality-serie. Dat is leuk!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:14 schreef FoXje het volgende:
Als je het niet leuk vindt, waarom kijk en reageer je danIk vind Glee kut, maar ga niet iedere dag in het Glee topic posten hoe kut ik dat vindt.
QFTquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:18 schreef pberends het volgende:
Het is zomer, er is geen reet op tv. Natuurlijk mag iedereen elke episode commentaar hebben op deze low quality-serie. Dat is leuk!
Als alleen mensen mogen reageren die dit leuk vinden, was er niet eens één topic volgeweest. Een matige grap in ONZ levert meer op dan de miljoenen van Spielberg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:14 schreef FoXje het volgende:
Als je het niet leuk vindt, waarom kijk en reageer je danIk vind Glee kut, maar ga niet iedere dag in het Glee topic posten hoe kut ik dat vindt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als alleen mensen mogen reageren die dit leuk vinden, was er niet eens één topic volgeweest. Een matige grap in ONZ levert meer op dan de miljoenen van Spielberg.
Ze lijken een serie voor huisvrouwen te willen schrijven en dat terwijl geen enkele huisvrouw een serie met aliens gaat kijken en geen enkele alien-fan een serie voor huisvrouwen gaat kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:07 schreef Drebbelman het volgende:
Volgens mij probeert deze serie een snaar te raken die ik niet heb.
Zoveel van die momentjes waar moeilijk in de verte gekeken wordt, knikjes naar elkaar die iets zouden moeten betekenen, en tergend veel momenten van gezinning (tijd voor het gezin). Het begint een beetje op een EO-serie te lijken.
Ik denk dat Spielberg überhaupt iets met deze serie te maken hebben maar dat ze hem gewoon wat geld geven zodat ze zijn naam erop mogen plakkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze lijken een serie voor huisvrouwen te willen schrijven en dat terwijl geen enkele huisvrouw een serie met aliens gaat kijken en geen enkele alien-fan een serie voor huisvrouwen gaat kijken.
Dus wat Spielberg en Rodat hier denkende zijn is mij een raadsel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:52 schreef maurisioo het volgende:
Ze zitten daar veel te veilig en als er iets gebeurd, is het weer dag, wat de sfeer compleet verpest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef planethugo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou heatsensors aan die aliens verkopen. Worden die slechte acteurs eindelijk afgeslachtquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef DJKoster het volgende:
Inderdaad.. En nog steeds geen verklaring waarom ze met >100 man zolang buiten zicht blijven..
Dat komt in mijn geval omdat ik maar blijf verwachten dat er iets spectaculairs staat te gebeuren. Gelet op die liefdevolle reactie van die ene skitter zou het mij niets verbazen als de skitters ook gevangenen zijn. Wellicht gevangen genomen op een andere planeet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef planethugo het volgende:
Maar op de een of andere manier blijf ik toch kijken. Het Prison Break en Jericho effect
haha, goeie grap.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou heatsensors aan die aliens verkopen. Worden die slechte acteurs eindelijk afgeslacht.
Mja, gisteravond en vannacht de eerste vijf episodes achter elkaar gekeken. Vond het best de moeite waardquote:
Nee, Maslows piramide is een psychologisch concept over de verschillende stages van behoefte. Treetje lager betekent dus dat je je bezig gaat houden met overleven en triviale dingen als verjaardagspartijtjes even achterwege laat.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef PPL het volgende:
Maslow?
What did I miss?
Is dat die commandant ofzo (die andere, niet Weaver)?
Dat doen zoveel mensen in TV, dus wen er maar aan. Of wil je soms vechten met me?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:24 schreef maurisioo het volgende:
Fuck eens op triest te spammen. Niks beters te doen?
Betekent nog niet dat jij dat hier ook moet gaan doen. En ja, ik wil wel eens vechten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat doen zoveel mensen in TV, dus wen er maar aan. Of wil je soms vechten met me?
Ja hahaha, ze zijn die blonde vriendin van die zoon totaal vergeten... nobody seems to give a fuck.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:25 schreef Drebbelman het volgende:
Weer een hele aflevering zonder een enkel verwijzing naar Karen. Die techniek lijken ze wel bij The Event afgekeken te hebben: als we haar gewoon negeren dan vergeten de kijkers vast dat ze ooit bestaan heeft.
Het is toch onverklaarbaar dat in een serie waarin familie en relaties belangrijker lijken te zijn dan welke andere ellende dan ook, een van de hoofdrolspelers een vurige relatie met een blonde chica van het ene op het andere moment kan vergeten.
Wat een onzin zeg, het afkraken is juist het leuke van Falling Skies. Dat maakt deze topicreeks nu al cult. Ik denk ook niet dat er anders veel zinnigs te zeggen valt over de serie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:02 schreef FoXje het volgende:
Ik vind het gezeik in dit topic te ver gaan en dat verpest het voor mij een beetje.
Dan ga je maar naar KLB Falling Skies topic, maar andere mensen willen graag wel normaal over deze serie discussieren. Ik heb daar nu helemaal geen zin in, in dit topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, het afkraken is juist het leuke van Falling Skies. Dat maakt deze topicreeks nu al cult. Ik denk ook niet dat er anders veel zinnigs te zeggen valt over de serie.
Dat schrap je dit topic uit je MyAT. Het is natuurlijk van de zotte dat je geen kritiek mag hebben op tv-programma's omdat sommigen daar schijnbaar aan storen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar KLB Falling Skies topic, maar andere mensen willen graag wel normaal over deze serie discussieren. Ik heb daar nu helemaal geen zin in, in dit topic.
ChickenManquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:47 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Een serie krijgt wat het verdient.
Ja, dan moet je die negatieve commentaren lezen!quote:
Dit seizoen duurt nog maar 3 weken. Dat ga ik sowieso wel volhouden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:44 schreef _Flea_ het volgende:
Ik twijfel nog wat ik ga doen. Of doorkijken of afhaken. Denk het eerste zolang er nog geen goeie nieuwe series zijn.
Dat is waar. En of de aliens een biologisch virus hebben losgelaten om alle personages achterlijk te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:46 schreef T_Fuff het volgende:
Doorkijken sowieso, je wilt toch wel weten waarom ze die kinderen ijzer laten halen
Ah dat moet einde gewoon zijn! Nu heb je alles verklapt dus stop ik denk ik maar met kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:14 schreef Thory het volgende:
[..]
Dat is waar. En of de aliens een biologisch virus hebben losgelaten om alle personages achterlijk te maken.
Hier nog eentje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:08 schreef FL_Freak het volgende:
Aflevering 6 erg voorspelbaar...
Mja toch blijf ik kijken
3 weken? Nou dat kijken we dan nog wel. Helaas is het er nog niet beter op geworden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit seizoen duurt nog maar 3 weken. Dat ga ik sowieso wel volhouden.
True true.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef pberends het volgende:
Toch een postieve noot; Sarah Carter...
[ afbeelding ]
Net begonnen aan het kijken maar in de intro zit er teminste eenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
Lag het aan mij of hebben we deze episode niet eens een alien gezien?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:26 schreef SteveBudin het volgende:
Klopt het dat het al renewed is voor een 2e seizoen?
Captain Weaver was een held he, die hielp onverwacht met de bevalling!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:17 schreef planethugo het volgende:
gisteren gekeken en eigenlijk zat het weer vol met van die momenten waarvan je denkt: had dat nu niet beter gekund? Met als dieptepunt de zoon van noah wyle die op het eind zo happy op hem af komt na de ze-nuw-slopende shoot-out 'daddy!'
die bevallig is ook maar tijdvulling. Dat moet waarschijnlijk weereens verduidelijken hoe moeilijk het is in die wereld![]()
en hoe kunnen die aliens de wereld overgenomen hebben als ze nieteens zelf een paar kinderen kunnen ontvoeren maar daar een vage deal met een militair voor nodig hebben
ja ik werd echt emotioneel toen ie zei dat zijn kind op die manier bevallen was en dat hij moest helpenquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Captain Weaver was een held he, die hielp onverwacht met de bevalling!
En dat ie niet wist hoe de ingreep heetquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja ik werd echt emotioneel toen ie zei dat zijn kind op die manier bevallen was en dat hij moest helpen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Captain Weaver was een held he, die hielp onverwacht met de bevalling!
En ze doen ook alles aan om die oudste zoon van Noah Wyle z'n ontvoerde vriendin te laten vergeten. Is hij een paar uur op dat andere kamp, zit er alweer een sletje om z'n nek.
Dat gebeurt wel vaker bij voorjaar/zomerseries, hoor. Game of Thrones was ook maar 10 afleveringen (al was dat wel van iets hogere kwaliteit dan ditquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hilarisch
Maar, srsly, seizoenen van 9 afleveringen?
Deze serie heeft geen zak met Spielberg te maken..alleen zijn naam hangt eronder..quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
Wat een but serie is dit toch...blij dat ik Deadwood en Game of Thrones nog heb als vermaak deze druilerige zomer voordat Sziget begint. Spielberg is zijn niveau al een paar jaar kwijt, tijd voor het bejaardentehuis.
Contradictio in terminusquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze serie heeft geen zak met Spielberg te maken..alleen zijn naam hangt eronder..
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Een producent heeft qua uitvoering nog wel wat in de pap te brokkelen en als Spielberg het resultaat in de rawcut zou bekijken, waar ik zeker van ben dan zou hij echt wel verbeter punten aangeven, mits hij natuurlijk laks is en alleen voor het geld gaat. Feit blijft dat iedereen de serie aan zijn naam verbindt en dat is niet gunstig in dit geval.quote:
Tuurlijk, maar dit begint meer te lijken op janken om het janken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Want in een TV topic mogen alleen maar positieve posts gepost worden? Lijkt me dat ook de mensen die minder 'tevreden' zijn hun mening mogen uiten.
Ach. Ik vind het al een verademing om eens een serie te zien die niet volledig voor een blue screen is opgenomen. Buiten dat verwacht ik dat de laatste afleveringen nog best wel eens voor een verrassing kunnen zorgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, ik vind 't ook crapmaar daarom ook zo vermakelijk om te kijken. Het is zó slecht dat 't weer grappig wordt
Ik snap niet dat iemand met zoveel geld z'n goede naam aan een serie verbind.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een producent heeft qua uitvoering nog wel wat in de pap te brokkelen en als Spielberg het resultaat in de rawcut zou bekijken, waar ik zeker van ben dan zou hij echt wel verbeter punten aangeven, mits hij natuurlijk laks is en alleen voor het geld gaat. Feit blijft dat iedereen de serie aan zijn naam verbindt en dat is niet gunstig in dit geval.
Nee, de kritiek is juist hilarisch. Ik moet vaak om Falling Skies lachen, en om de kritiek lig ik helemaal in een deuk. Ga zo door iedereen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:38 schreef Son-Goku het volgende:
Kritiek op de serie is 1 ding, maar mijn god, 3/4 deel van dit topic is alleen maar gezeik,geklaag en gejammer
Kunnen de zeikerds niet een topic in KLB openen en de mensen die er nog normaal over willen praten in dit topic laten?
Heb je het nu over Falling Skies zelf?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:25 schreef Xessive het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit begint meer te lijken op janken om het janken.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je het nu over Falling Skies zelf?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, ik vind 't ook crapmaar daarom ook zo vermakelijk om te kijken. Het is zó slecht dat 't weer grappig wordt
Dat is het nu net, het is niet zó slecht, want ik kan er nog niet om lachenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hé. Kappen hè! Door jou zit ik nu al weken naar deze zooi te kijken. Laat me dan in ieder geval in de waan, dat het geen complete tijdsverspilling was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je het nu over Falling Skies zelf?
Twee grote voordelen van Falling Skies:quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:47 schreef Xessive het volgende:
[..]
Hé. Kappen hè! Door jou zit ik nu al weken naar deze zooi te kijken. Laat me dan in ieder geval in de waan, dat het geen complete tijdsverspilling was.
Wat jij vindt van de commentaren doet er niet toe. Men mag hier gewoon kritiek uiten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef FoXje het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat het gezeik op de serie te ver gaat hier. Als je het dan echt zo erg vindt, waarom kijk je dan. Waarom verspil je je er energie aan. Ik vind Glee echt zo kut, maar ik zit ook niet iedere dag in het Glee topic te klagen.
Je kunt ook in 1 post je mening geven en niet alles volspammen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat jij vindt van de commentaren doet er niet toe. Men mag hier gewoon kritiek uiten.
Als je weerwoord wil bieden dan geef je een inhoudelijk reactie op de negatieve commentaren, en ga niet lopen zeuren over dat er kritieken zijn.
Kan, maar dat hoeft niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je kunt ook in 1 post je mening geven en niet alles volspammen.
oe dan heb je nog een ultra spannende aflevering voor de boeg. Hier niet verder lezen want dat haalt de spanning er natuurlijk vanaf!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:54 schreef Kw4Kje het volgende:
Ep 6 gezien, ben benieuwd hoe het verder gaat met die nsber. Zo te zien is hij niet te grazen genomen door die skitters, zou ook niet kunnen want dan slaat dat hele verhaal over die kinderen ook nergens op, dan vraag ik me toch af waarom je dan in hemelsnaam een deal maakt met die beesten. '' He gozer zou je voor mij even een paar kinderen kunnen leveren, krijg van mij 100 euro '' ''Maar natuurlijk, komt eraan ''!
Ja, dat zijn ze gewoon vergeten. Ben benieuwd naar die grote onthulling die eraan komt, ik denk dat de skitters mensen zijn ofzo waarbij het harnas zo gegroeid is dat ze niet menselijk meer zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef dapluiz het volgende:
Die blonde zit nog steeds bij de skitters toch ? Die is ook nog steeds iedereen vergeten in de serie ..
Daar dacht ik ook al aan. Een aantal afleveringen terug zag je onze noah een confrontatie hebben met een skitter en je zag die emotie van de skitter....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:59 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze gewoon vergeten. Ben benieuwd naar die grote onthulling die eraan komt, ik denk dat de skitters mensen zijn ofzo waarbij het harnas zo gegroeid is dat ze niet menselijk meer zijn.
Ik hoop niet dat we een emotionele reünie-scène gaan krijgen als ze terugkomt, aangezien niemand nog aan haar denkt zou dat erg geforceerd zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef dapluiz het volgende:
Die blonde zit nog steeds bij de skitters toch ? Die is ook nog steeds iedereen vergeten in de serie ..
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we een emotionele reünie-scène gaan krijgen als ze terugkomt, aangezien niemand nog aan haar denkt zou dat erg geforceerd zijn.
Zou me niks verbazen als ze ineens weer opduikt met een verhaal dat ze ontsnapt is. Die zoon gelooft dat dan, anderen denken dat ze nu een spion is voor de andere kant > conflict, drama, enz, enz.
Zou mooi passen bij de rest van de uitgekauwde cliché verhaallijnen
Doe eens een beetje positief, zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:28 schreef FoXje het volgende:
Ik zou zeggen: pijnig jezelf niet meer met deze middelmatige vol met cliche's zittende serie.
Evenals het gezeik over het gezeik over de serie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, al dat gezeik over die serie begint een beetje vervelend te worden
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Evenals het gezeik over het gezeik over de serie.
Wat een zeiktopic eigenlijk.
Dat doet niemand hier, we lachen er kostelijk omquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:28 schreef FoXje het volgende:
Ik zou zeggen: pijnig jezelf niet meer met deze middelmatige vol met cliche's zittende serie.
Als je niet tegen kritiek op Falling Skies kan dan moet je dit topic schrappen uit je MyAT. Als je -persoonlijk- door blijft zeiken over de kritiek laat ik het over aan een moderator.quote:
In dit geval deel ik je kritiek, maar om jou in een topic te vinden van een serie die je wel leuk vindt kan echt schijt-irritant zijn..je vindt er geen reet aan, maar voelt wel de noodzaak om 20% van het topic vol te spammenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je niet tegen kritiek op Falling Skies kan dan moet je dit topic schrappen uit je MyAT. Als je -persoonlijk- door blijft zeiken over de kritiek laat ik het over aan een moderator.
Kijk, als je een serie als Dexter of Boardwalk Empire slecht vindt, dan kijk je het gewoon niet, en hebben mensen ook niet snel meer iets te zeiken. Bij Falling Skies is dat anders. Het is zo grappig slecht dat mensen juist doorkijken. Dus zal je ook meer negatieve commentaren hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In dit geval deel ik je kritiek, maar om jou in een topic te vinden van een serie die je wel leuk vindt kan echt schijt-irritant zijn..je vindt er geen reet aan, maar voelt wel de noodzaak om 20% van het topic vol te spammen
quote:
Hah, wordt steeds beter. Jij verziekt het topic door alleen maar te zeiken en dan dreig je ook nog met een modquote:Als je niet tegen kritiek op Falling Skies kan dan moet je dit topic schrappen uit je MyAT. Als je -persoonlijk- door blijft zeiken over de kritiek laat ik het over aan een moderator.
Moeilijk hè, quoten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef FoXje het volgende:
Hah, wordt steeds beter. Jij verziekt het topic door alleen maar te zeiken en dan dreig je ook nog met een mod
Maar dan wel met mate lijkt me..20% van de posts van 1 user en dan bij voorkeur nog 3 of 4 posts achter elkaar lijkt me wat overkillquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, elkaar afzeiken kan elders. Ik stel voor dat je of ontopic juicht, of ontopic afkraakt, want wmb is beide hier gewoon op z'n plek
Lolwut?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef FoXje het volgende:
Het is duidelijk dat een mod een mede lid van de frontpage steunt. Goed, ik schrap het topic wel uit my AT en dan veel plezier verder.
FoXjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef FoXje het volgende:
Het is duidelijk dat een mod een mede lid van de frontpage steunt. Goed, ik schrap het topic wel uit my AT en dan veel plezier verder.
Probeer anders een kwalitatief betere zomerserie: [UK] Luther #1: BBC's bazenseriequote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:10 schreef ChickenMan het volgende:
Godsamme, krijg gewoon zin om verder te kijken dan episode 1 door deze comments, maar straks als ik weer nuchter ben waarschijnlijk niet. Nare serie, bij deze.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Falling_Skies_episodesquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef k_i_m het volgende:
Kut, lees ik van onderaf omdat ik in de veronderstelling was dat er deze week geen aflevering was.
Raadpleeg altijd de Wiki-link.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:26 schreef k_i_m het volgende:
Waarvan ik dacht dat die volgende week pas was. Ik vond het al vreemd dat er wat te melden was
.
Haha nee ik maakte een post die ik niet wilde maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat een 'tot hier en niet verder' ?
Tip: ga gewoon verder met episode 8, daar gebeurt tenminste weer iets.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:10 schreef ChickenMan het volgende:
Godsamme, krijg gewoon zin om verder te kijken dan episode 1 door deze comments, maar straks als ik weer nuchter ben waarschijnlijk niet. Nare serie, bij deze.
Vandaar dat zo ook zo aardig zijn tegen de kinderen, ze weten wat ze te wachten staat. Eigenlijk best ontroerendquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef Fukushima het volgende:
gaaf met die humanoid aliens en dat die skitters ook geharnassed zijn, die zullen wel op een andere planeet geharvest zijn.
al met al één van de betere afleveringen
Die gozerd dacht: "Kut, ik heb die andere blonde nog niet geneukt"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:23 schreef dapluiz het volgende:
Ze waren Karen 3 weken gewoon compleet vergeten en nu ze haar zien moeten ze der gelijk bevrijden, komen ze snel mee
Die skitters zijn gewoon huisdier hondjes voor de humanoids.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Mirel het volgende:
Kogels maken, yeah right. Maar kogels maken (een groepje verzetsstrijders in een school heeft toch niet de mogelijkheden om kogels te maken, laat staan honderden voor de soldaten) die zwaarder zijn en daardoor ook beter penetreren is imo vergezocht.
Dat de aliens perse zulke kut tech gebruiken is wel vreemd maar ik heb het gevoel dat de schrijvers daar iets mee gaan doen. Een mogelijke theorie kan zijn is dat de skitters en mechs niet high level tech mogen hebben van de mogelijke hogere bazen in de alien hiërarchie.
Toch blijf ik kijken want het is gewoon ontzettend vermakelijk. Die nieuwe aliens zijn tof en die harnas binnen de skitters is interessant. Ik vond die oude vrouw wel hartstikke zielig en ik kreeg gemengde gevoelens toen Tom tegen haar loog om zo haar te gebruiken tegen de Skitters.
Vorige keer had je dat met die familie die weg wilde gaan en dat die vader doktermevrouw Moon Bloodgood bedreigde en medicijnen jatten. Dat soort dingen vind ik hardstikke interessant. Verassend goed ook itt tot skateboardende jongetjes, religieuze 'je moet hoop hebben' meisjes en vlaggen die je in elke shot voorbij ziet komen. Snap niet dat dezelfde mensen dit allemaal doen
Joh...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Mirel het volgende:
Dat de aliens perse zulke kut tech gebruiken is wel vreemd maar ik heb het gevoel dat de schrijvers daar iets mee gaan doen.
Dat vind ik allemaal prima en een tof idee voor in een film of serie itt tot de machtige alien conquerors die je altijd ziet. Maar tot nu toe is dit nog speculatie van de fans. Ik hóóp dat ze deze richting op gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef DappereDodo77 het volgende:
De aliens zijn "big on recycling", wat wel zal betekenen dat ze weinig resources hebben. Het is ook best wel een eindje rijden naar dit zonnestelsel, dus daar zit best wat in.
Laat een kleine zelfvoorzienende bezettingsmacht achter om te doen wat er moet gebeuren, en ga met de hoofdmacht verder. Opzich wel geloofwaardig.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wat ik dan weer minder vond was het optreden van Weaver, dat vond ik vrij slecht gedaan door de acteur, kwam iig niet over.
En gewoon je hele battleplan onthullen terwijl dat mannetje in dezelfde kamer zit te tekenenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:14 schreef pberends het volgende:
Hoe ongeloofwaardig is het trouwens dat ze dat negerjong maar vrij laten rondlopen. Had hem op zijn minst flink ondervraagd over de aliens etc. Dan hadden ze 'm tenminste kunnen opsluiten ofzo. Maar nee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
desalniettemin, met de jus fantasie en ongeloofwaardigheid er over heen is het gewoon een vermakelijke serie om te kijken en hoop ik echt dat het eind anders is dan ik hier in de spoiler plempte
lolwut
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:52 schreef BrandX het volgende:
mijn idee over het eindeOh gatver. Daar had ik nog niet over nagedacht maar klinkt wel passend bij de verhaallijn eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
desalniettemin, met de jus fantasie en ongeloofwaardigheid er over heen is het gewoon een vermakelijke serie om te kijken en hoop ik echt dat het eind anders is dan ik hier in de spoiler plempte![]()
Ja, dat was ook al zo geniaal domquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En gewoon je hele battleplan onthullen terwijl dat mannetje in dezelfde kamer zit te tekenen![]()
Ja, heel interessant dat die skitters ook geharnast zijn, maar ontleed 'm dan meteen verder - kijken welke wezens het eerst waren. Maar nee hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
En als je een alien vangt en doodt, dan ga je toch niet zolang wachten met het lichaam te ontleden, maargoed tegenover de eerdere plotwendingen is dit nog wel verteren
Een NSB'er zielig vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Mirel het volgende:
Toch blijf ik kijken want het is gewoon ontzettend vermakelijk. Die nieuwe aliens zijn tof en die harnas binnen de skitters is interessant. Ik vond die oude vrouw wel hartstikke zielig en ik kreeg gemengde gevoelens toen Tom tegen haar loog om zo haar te gebruiken tegen de Skitters.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
vond het ook best een vermakelijke aflevering
alleen is dat verhaaltje van weaver niet echt geloofwaardig gebracht. Hoe die ook weer tot zinnen komt en dan meteen tot actie over gaat
En dat die boze neger vrij rondloopt, constant zeikt dat de aliens beter zijn dan de mens en ze vervolgens het volledige plan uitleggen waar hij toevallig bij in de buurt is.
En als je een alien vangt en doodt, dan ga je toch niet zolang wachten met het lichaam te ontleden, maargoed tegenover de eerdere plotwendingen is dit nog wel verteren
Ik dacht eerst eigenlijk,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, heel interessant dat die skitters ook geharnast zijn, maar ontleed 'm dan meteen verder - kijken welke wezens het eerst waren. Maar nee hoor.
Humanoids zeiden ze al.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:15 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dus wie wil een gok doen naar hoe ze die lang benige beesten gaan noemen?
Sommige mensen lezen nu eenmaal graag wat ze willen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:12 schreef Mirel het volgende:
Ik lees trouwens juist op Amerikaanse forums alleen maar negatieve reacties over de serie hoor.
Goed opgelet ja, is maar 10 keer gezegd ofzoquote:
Precies, het zijn allemaal shapeshifters uit een parallel universum!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:50 schreef DJKoster het volgende:
Nina Sharp, het is allemaal de schuld van Massive Dynamic!!
Weer een vermakelijke aflevering.
Volgende zomer bedoel je?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
oh yeah! Lekker emo en shizzle, en dat negerjoch,echt... waarom dat stekelvarken hem niet 'verraadt' snap ik ook niet..
Maar toch wel zin in volgende wee
Jup, in de zomer van 2012 gaat het verder.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef Abbelsap het volgende:
Dubbelaflevering was gisteravond toch?
ik vond juist het einde het meest voorspellendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef Bisamrat het volgende:
Vond de season finale erg tegenvallen. Special effects waren om te huilen (die paar die er waren) en verder erg onrealistisch (als dat al kan in deze serie). Verder was het allemaal wel erg voorspelbaar, behalve het einde dan.
EP8 beloofde wel veel goedsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef DaBuzzzzz het volgende:
En toch ga je weer kijken teringlijer!
Vooruit of achteruit, dat zijn er toch tweequote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:37 schreef Drebbelman het volgende:
Leuke quote van Weaver: "We got two choices, retreat or keep going!" Ben ik de enige die bleef wachten wat de tweede keus was?
Tegen die tijd denk ik dat ik deze serie al weer lang vergeten benquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:
een jaar seasons break....Wot DE Fuk??
jahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ervan uit dat iemand dit topic wel weer omhoog schopt
pberends, ongetwijfeldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ervan uit dat iemand dit topic wel weer omhoog schopt
Daarom is het ook jammer dat ze die dode skitter niet verder onderzochten. Wat zat er onder dat skitterharnas? Een andere aliensoort? Maar nee hoor, nobody gives a fuck.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef tass het volgende:
Dat meisje wat Rick opving dat gaf gelijk antwoord op de vraag. De kinderen worden dus skitters. Zo zullen de humanoids wel elke planeet leegroven van kinderen denk ik.
Ik dacht dat die mechbullets zo sterk waren ze dat met 10 kogels wel zo'n Mech konden neerknallen. Maar in tegenstelling tot dat hadden ze bijna al hun honderden kogels verbruiktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:37 schreef Drebbelman het volgende:
Wel hilarisch hoe ze bij de school allemaal massaal hun ammo leegschoten op de eerste de beste mech die z'n snufferd liet zien.
Een aantal afleveringen eerder hadden ze toch ook een Mech opgeblazen met 2 handgranaten, toen Weaver zo emo deed bij zijn oude huis?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht dat die mechbullets zo sterk waren ze dat met 10 kogels wel zo'n Mech konden neerknallen. Maar in tegenstelling tot dat hadden ze bijna al hun honderden kogels verbruikt. Nee goed spul zeg.
Had dan een handgranaat gebruikt voor die Mech, dat was misschien efficiënter.
ze hadden een paar goede bommen (qua sterkte) maar weaver had opdracht gegeven er meer te maken waarvoor ze springstof (of wat dan ook wat de bom doet ontploffen) moesten opsplitsen over meer bommen --> dus minder effectieve bommen die niet sterk genoeg meer zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:36 schreef Drebbelman het volgende:
En waarom waren op het eind de gemaakte bommen ineens 'no good?' Heb ik iets gemist?
Das een andere serie, die met Anna.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Daarom is het ook jammer dat ze die dode skitter niet verder onderzochten. Wat zat er onder dat skitterharnas? Een andere aliensoort? Maar nee hoor, nobody gives a fuck.
Op basis van opmerkingen als hij zit nog midden in het "proces", die jongen die tegen het plafond zat enz, ga ik er vanuit dat die harnassen bedoeld zijn om andere te transformeren in skitters en niet alleen te controleren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Das een andere serie, die met Anna.
Skitters zijn gewoon minder intelligente wezens die de echte aliens (die met die lange poten) als slaaf ingezet hebben bij een eerdere invasie, het harnas past niet op de rug maar moet ingebracht worden...
De aliens hebben gedacht dat de mensen ook maar simpele wezens waren en zijn nu geschrokken van de resiliance en het vernuft en creativiteit.....Hell ze gaan een fanpage op Faceboek voor Tom maken!
Als je dat harnas lang genoeg om hebt dan muteer je in een skitter zo lijkt het ja..dat zag je ook aan dat blonde meisje dat naar die rebelse negert kwam..paar eps terug zag ze er normaal uit en nu was ze helemaal groen en leek het alsof ze aan het rotten was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Op basis van opmerkingen als hij zit nog midden in het "proces", die jongen die tegen het plafond zat enz, ga ik er vanuit dat die harnassen bedoeld zijn om andere te transformeren in skitters en niet alleen te controleren.
Toch vraag ik mij af waarom ze niet in ieder geval een vermoeden hadden. Het is toch niet dat ze niet wisten dat mensen in staat zijn tot het werken met radiogolven en het bewerken van metaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Das een andere serie, die met Anna.
Skitters zijn gewoon minder intelligente wezens die de echte aliens (die met die lange poten) als slaaf ingezet hebben bij een eerdere invasie, het harnas past niet op de rug maar moet ingebracht worden...
De aliens hebben gedacht dat de mensen ook maar simpele wezens waren en zijn nu geschrokken van de resiliance en het vernuft en creativiteit.....Hell ze gaan een fanpage op Faceboek voor Tom maken!
Das allemaal leuk, maar zat er een ander mens of een andere alien in dat dode skitter-pak?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dat harnas lang genoeg om hebt dan muteer je in een skitter zo lijkt het ja..dat zag je ook aan dat blonde meisje dat naar die rebelse negert kwam..paar eps terug zag ze er normaal uit en nu was ze helemaal groen en leek het alsof ze aan het rotten was.
Een andere alien. Misschien worden mensen wel een ander hybride-ding, daar kunnen we alleen maar over speculeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Das allemaal leuk, maar zat er een ander mens of een andere alien in dat dode skitter-pak?
Je wilt dan toch zo snel mogelijk weten wat voor aliens? Zet het mes erin!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een andere alien. Misschien worden mensen wel een ander hybride-ding, daar kunnen we alleen maar over speculeren.
Tijd-management is niet het sterkste punt van deze groep. Toen ze ineens moesten evacueren dankzij die negert namen ze ook alle tijd van de wereld, totdat ze op het einde ineens moesten gaan rennen. Allemaal erg plausibel dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Je wilt dan toch zo snel mogelijk weten wat voor aliens? Zet het mes erin!
Die doc vecht toch niet mee; ze heeft dagen de tijd gehad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd-management is niet het sterkste punt van deze groep. Toen ze ineens moesten evacueren dankzij die negert namen ze ook alle tijd van de wereld, totdat ze op het einde ineens moesten gaan rennen. Allemaal erg plausibel dus.
die ligt de hele dag te vingeren, denkend aan Tomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Die doc vecht toch niet mee; ze heeft dagen de tijd gehad.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die ligt de hele dag te vingeren, denkend aan Tom
wow inderdaad, de makers denken dus wel degelijk na over bepaalde zaken. Alleen niet over dingen als normale gesprekken en logische denkwijzenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dat harnas lang genoeg om hebt dan muteer je in een skitter zo lijkt het ja..dat zag je ook aan dat blonde meisje dat naar die rebelse negert kwam..paar eps terug zag ze er normaal uit en nu was ze helemaal groen en leek het alsof ze aan het rotten was.
Pope is wel top natuurlijk, hij kan koken, vechten, kogels maken, bommen installeren. etc. Eigenlijk is het de ideale man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:43 schreef planethugo het volgende:
en ex-gevangene zijn niet te vertrouwen, maar kunnen wel goed koken en als bonus ook baanbrekende kogels maken in een oud schoollokaal zonder voorzieningen
Bij die alien moest ik even denken: "Daar heb je flipper, flipper"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Symer het volgende:
De special effects waren ook weer top-notch. Climax in het donker natuurlijk zodat je geen details in het ruimteschip hoeft te tekenen en als even later die lelijke dolfijnenkop de achtergrond op gaat staan te vullen teken je er gewoon een gigantische lens-flare overheen. Lekker subtiel allemaal.
Mwoah, zoals deze serie zich ontwikkeld gaat S2 waarschijnlijk over een boekenclubje in de jaren 30. Logica is ten slotte niet van belang.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dat negerjong had ook gewoon de kogel moeten krijgen bij z'n ontsnapping en Ben had al 3 weken eerder aan de bel moeten hangen over het gedrag van die Rick/Mike/Neger......Ratteling about humans survival kun je een verrader gewoon missen als kiespijn. Was die toren opblazen ook gelukt en hadden de aliens ook alsnog willen praten vanwege het verzet, maar was de verhaallijn iets geloofwaardiger....
Volgens mij is het een expiriment en gaat het in SE2 wat doordachter van start
Failing Skiesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Mwoah, zoals deze serie zich ontwikkeld gaat S2 waarschijnlijk over een boekenclubje in de jaren 30. Logica is ten slotte niet van belang.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Symer het volgende:
En dan telkens die exact dezelfde establising shots van die school elke keer als daar zich een scène gaat afspelen van een groepje mensen die doelloos over dat pleintje heen en weer lopen
Give this man a sigar!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:36 schreef GalaxyMan het volgende:
aardige serie
maar had toch liever verder gekeken naar Stargate Universe of Stargate Atlantis
betere acteurs
betere special Effects
Beter verhaal ( maar goed die kan hier ook nog veranderen )
maar dat is mijn persoonlijke mening
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:55 schreef SteveBudin het volgende:
Dat stukje ook waar Sarah Carter tegen dat kind zegt dat ze wel op hem zal letten als hij op haar let. Dat doet hij toch wel hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
triggerhappy
sgu is gewoon gecanceld niks on hold gewoon einde oefeningquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Give this man a sigar!
Je had het niet beter kunnen zeggen. Ik baal als een stekker dat Stargate Universe on hold is gezet.
alleen on hold?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Give this man a sigar!
Je had het niet beter kunnen zeggen. Ik baal als een stekker dat Stargate Universe on hold is gezet.
SGU is gecanceldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen on hold?
Ik ben niet begonnen met kijken omdat ik geen zin heb in zo'n korte serie..
en Atlantisdat was zó baas
'Elkaars rug coveren' is toch meer een uitdrukking dan dat het letterlijk bedoeld is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef pberends het volgende:
![]()
. Wat is het nut van elkaars rug coveren als de mechs overduideljik gegroepeerd van 1 kant kwamen?
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
'Elkaars rug coveren' is toch meer een uitdrukking dan dat het letterlijk bedoeld is?
Ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
'Elkaars rug coveren' is toch meer een uitdrukking dan dat het letterlijk bedoeld is?
Was de laatste aflevering de eerste waarin ze in een hemd-shirtje liep? Het was me nog niet opgevallen dat beide armen vol zaten met velle kleurtjes... tot ze bij die muur d'r jas uit trok...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:55 schreef SteveBudin het volgende:
Dat stukje ook waar Sarah Carter tegen dat kind zegt dat ze wel op hem zal letten als hij op haar let. Dat doet hij toch wel hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
triggerhappy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |