Dat vind ik allemaal prima en een tof idee voor in een film of serie itt tot de machtige alien conquerors die je altijd ziet. Maar tot nu toe is dit nog speculatie van de fans. Ik hóóp dat ze deze richting op gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef DappereDodo77 het volgende:
De aliens zijn "big on recycling", wat wel zal betekenen dat ze weinig resources hebben. Het is ook best wel een eindje rijden naar dit zonnestelsel, dus daar zit best wat in.
Laat een kleine zelfvoorzienende bezettingsmacht achter om te doen wat er moet gebeuren, en ga met de hoofdmacht verder. Opzich wel geloofwaardig.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wat ik dan weer minder vond was het optreden van Weaver, dat vond ik vrij slecht gedaan door de acteur, kwam iig niet over.
En gewoon je hele battleplan onthullen terwijl dat mannetje in dezelfde kamer zit te tekenenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:14 schreef pberends het volgende:
Hoe ongeloofwaardig is het trouwens dat ze dat negerjong maar vrij laten rondlopen. Had hem op zijn minst flink ondervraagd over de aliens etc. Dan hadden ze 'm tenminste kunnen opsluiten ofzo. Maar nee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
desalniettemin, met de jus fantasie en ongeloofwaardigheid er over heen is het gewoon een vermakelijke serie om te kijken en hoop ik echt dat het eind anders is dan ik hier in de spoiler plempte
lolwut
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:52 schreef BrandX het volgende:
mijn idee over het eindeOh gatver. Daar had ik nog niet over nagedacht maar klinkt wel passend bij de verhaallijn eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
desalniettemin, met de jus fantasie en ongeloofwaardigheid er over heen is het gewoon een vermakelijke serie om te kijken en hoop ik echt dat het eind anders is dan ik hier in de spoiler plempte![]()
Ja, dat was ook al zo geniaal domquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En gewoon je hele battleplan onthullen terwijl dat mannetje in dezelfde kamer zit te tekenen![]()
Ja, heel interessant dat die skitters ook geharnast zijn, maar ontleed 'm dan meteen verder - kijken welke wezens het eerst waren. Maar nee hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
En als je een alien vangt en doodt, dan ga je toch niet zolang wachten met het lichaam te ontleden, maargoed tegenover de eerdere plotwendingen is dit nog wel verteren
Een NSB'er zielig vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Mirel het volgende:
Toch blijf ik kijken want het is gewoon ontzettend vermakelijk. Die nieuwe aliens zijn tof en die harnas binnen de skitters is interessant. Ik vond die oude vrouw wel hartstikke zielig en ik kreeg gemengde gevoelens toen Tom tegen haar loog om zo haar te gebruiken tegen de Skitters.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
vond het ook best een vermakelijke aflevering
alleen is dat verhaaltje van weaver niet echt geloofwaardig gebracht. Hoe die ook weer tot zinnen komt en dan meteen tot actie over gaat
En dat die boze neger vrij rondloopt, constant zeikt dat de aliens beter zijn dan de mens en ze vervolgens het volledige plan uitleggen waar hij toevallig bij in de buurt is.
En als je een alien vangt en doodt, dan ga je toch niet zolang wachten met het lichaam te ontleden, maargoed tegenover de eerdere plotwendingen is dit nog wel verteren
Ik dacht eerst eigenlijk,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, heel interessant dat die skitters ook geharnast zijn, maar ontleed 'm dan meteen verder - kijken welke wezens het eerst waren. Maar nee hoor.
Humanoids zeiden ze al.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:15 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dus wie wil een gok doen naar hoe ze die lang benige beesten gaan noemen?
Sommige mensen lezen nu eenmaal graag wat ze willen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:12 schreef Mirel het volgende:
Ik lees trouwens juist op Amerikaanse forums alleen maar negatieve reacties over de serie hoor.
Goed opgelet ja, is maar 10 keer gezegd ofzoquote:
Precies, het zijn allemaal shapeshifters uit een parallel universum!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:50 schreef DJKoster het volgende:
Nina Sharp, het is allemaal de schuld van Massive Dynamic!!
Weer een vermakelijke aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |