abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100243927
De aliens zijn "big on recycling", wat wel zal betekenen dat ze weinig resources hebben. Het is ook best wel een eindje rijden naar dit zonnestelsel, dus daar zit best wat in.

Laat een kleine zelfvoorzienende bezettingsmacht achter om te doen wat er moet gebeuren, en ga met de hoofdmacht verder. Opzich wel geloofwaardig.

Wat ik dan weer minder vond was het optreden van Weaver, dat vond ik vrij slecht gedaan door de acteur, kwam iig niet over.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 20:36:43 #202
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100245140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef DappereDodo77 het volgende:
De aliens zijn "big on recycling", wat wel zal betekenen dat ze weinig resources hebben. Het is ook best wel een eindje rijden naar dit zonnestelsel, dus daar zit best wat in.

Laat een kleine zelfvoorzienende bezettingsmacht achter om te doen wat er moet gebeuren, en ga met de hoofdmacht verder. Opzich wel geloofwaardig.
Dat vind ik allemaal prima en een tof idee voor in een film of serie itt tot de machtige alien conquerors die je altijd ziet. Maar tot nu toe is dit nog speculatie van de fans. Ik hóóp dat ze deze richting op gaan.
When all else fails, you always have delusion.
pi_100245434
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wat ik dan weer minder vond was het optreden van Weaver, dat vond ik vrij slecht gedaan door de acteur, kwam iig niet over.

Captain Weaver :').
pi_100254445
Zowaar een niet onaardige aflevering.

Moet wel zeggen dat ik vind dat die Pope de serie minder maakt. De chef-kok die alien tech reverse enigeneered terwijl hij de juiste ratio's voor krachtige bommen neerpent en en passant een eigen kogelfabriekje begint zaagt flink aan de poten onder de toch al licht wankele geloofwaardigheid van Falling Skies.
pi_100254638
Hehe, eindelijk een episode die me de hele tijd kon boeien.
Die nieuwe aliens zien er wel cool uit. Benieuwd naar de season finale!
pi_100306456
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:14 schreef pberends het volgende:
Hoe ongeloofwaardig is het trouwens dat ze dat negerjong maar vrij laten rondlopen. Had hem op zijn minst flink ondervraagd over de aliens etc. Dan hadden ze 'm tenminste kunnen opsluiten ofzo :'). Maar nee hoor.
En gewoon je hele battleplan onthullen terwijl dat mannetje in dezelfde kamer zit te tekenen _O- :')
Get it and Bet it
  Boks-Chick donderdag 4 augustus 2011 @ 10:52:03 #207
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100306653
mijn idee over het einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- :')

desalniettemin, met de jus fantasie en ongeloofwaardigheid er over heen is het gewoon een vermakelijke serie om te kijken en hoop ik echt dat het eind anders is dan ik hier in de spoiler plempte :')
lolwut
pi_100307356
quote:
19s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:52 schreef BrandX het volgende:
mijn idee over het einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- :')

desalniettemin, met de jus fantasie en ongeloofwaardigheid er over heen is het gewoon een vermakelijke serie om te kijken en hoop ik echt dat het eind anders is dan ik hier in de spoiler plempte :')
Oh gatver. Daar had ik nog niet over nagedacht maar klinkt wel passend bij de verhaallijn eigenlijk ;(
pi_100314164
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:44 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

En gewoon je hele battleplan onthullen terwijl dat mannetje in dezelfde kamer zit te tekenen _O- :')
Ja, dat was ook al zo geniaal dom _O-.
pi_100314974
vond het ook best een vermakelijke aflevering :)
alleen is dat verhaaltje van weaver niet echt geloofwaardig gebracht. Hoe die ook weer tot zinnen komt en dan meteen tot actie over gaat :D

En dat die boze neger vrij rondloopt, constant zeikt dat de aliens beter zijn dan de mens en ze vervolgens het volledige plan uitleggen waar hij toevallig bij in de buurt is.

En als je een alien vangt en doodt, dan ga je toch niet zolang wachten met het lichaam te ontleden, maargoed tegenover de eerdere plotwendingen is dit nog wel verteren
pi_100317036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
En als je een alien vangt en doodt, dan ga je toch niet zolang wachten met het lichaam te ontleden, maargoed tegenover de eerdere plotwendingen is dit nog wel verteren
Ja, heel interessant dat die skitters ook geharnast zijn, maar ontleed 'm dan meteen verder - kijken welke wezens het eerst waren. Maar nee hoor.
pi_100317085
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Mirel het volgende:
Toch blijf ik kijken want het is gewoon ontzettend vermakelijk. Die nieuwe aliens zijn tof en die harnas binnen de skitters is interessant. Ik vond die oude vrouw wel hartstikke zielig en ik kreeg gemengde gevoelens toen Tom tegen haar loog om zo haar te gebruiken tegen de Skitters.
Een NSB'er zielig vinden :D.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 16:15:25 #213
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_100317578
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
vond het ook best een vermakelijke aflevering :)
alleen is dat verhaaltje van weaver niet echt geloofwaardig gebracht. Hoe die ook weer tot zinnen komt en dan meteen tot actie over gaat :D

En dat die boze neger vrij rondloopt, constant zeikt dat de aliens beter zijn dan de mens en ze vervolgens het volledige plan uitleggen waar hij toevallig bij in de buurt is.

Helemaal mee eens.

Ik had al mijn verdenkingen toen ze zich gingen af vragen waarom de Mech's niet op skitters leken.
Dus voor een oplettend mens was het een beetje een.. NEE! ECHT? moment.
Zeer teleurstellend.

Ik kijk deze serie via een Amerikaanse site en het valt me op hoe in de gloria de gemiddelde Amerikaan over deze serie is. En hoe negatief we er eigenlijk hier op reageren...
doet me toch de conclusie trekken dat Spielburg misschien heel specifiek de gemiddelde Amerikaan als doelgroep heeft genomen en het simpele, onrealistische, voorspelbare verhaal precies goed voor hun neer zet.

quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, heel interessant dat die skitters ook geharnast zijn, maar ontleed 'm dan meteen verder - kijken welke wezens het eerst waren. Maar nee hoor.
Ik dacht eerst eigenlijk,
dat Skitters echt Skitters waren voor het Harnassen.
Maar dat het harnas zo in hun zit, doet me dan weer twijfelen.
Wat het een slecht concept kan maken van een of andere student [of die gast die de Nai've or w /e heeft geconcept] of ze zijn inderdaad aangepast.

Dus wie wil een gok doen naar hoe ze die lang benige beesten gaan noemen?
pi_100317747
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:15 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Dus wie wil een gok doen naar hoe ze die lang benige beesten gaan noemen?
Humanoids zeiden ze al.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:10:26 #215
87680 Mirel
pi_100321254
quote:
6s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Een NSB'er zielig vinden :D.
Ze is zwakzinnig.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:12:20 #216
87680 Mirel
pi_100321302
Ik lees trouwens juist op Amerikaanse forums alleen maar negatieve reacties over de serie hoor. :{
pi_100325488
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:12 schreef Mirel het volgende:
Ik lees trouwens juist op Amerikaanse forums alleen maar negatieve reacties over de serie hoor. :{
Sommige mensen lezen nu eenmaal graag wat ze willen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_100325551
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Humanoids zeiden ze al.
Goed opgelet ja, is maar 10 keer gezegd ofzo :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100345107
Karen terughalen is ineens first priority. :')

Hoe dom denken de schrijvers eigenlijk dat de kijkers zijn ?!
In the coolest little capital of the world
pi_100345155
Misschien weten ze dat er suckers zijn voor 'hoe slechter hoe hilarischer hoe beter'? :+
Ja doei.
pi_100379988
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:50 schreef DJKoster het volgende:
Nina Sharp, het is allemaal de schuld van Massive Dynamic!!

Weer een vermakelijke aflevering. :)
Precies, het zijn allemaal shapeshifters uit een parallel universum!

Toffe aflevering wel, in ieder geval een stuk beter dan de voorgaande eps. Benieuwd hoe de twee afleveringen durende finale eruit komt te zien.
pi_100380263
Ik denk dat deze serie veel beter zou worden als John Nobel ook een rol zou krijgen.

Laten ze dan Joshua Jackson ook nog even een leuke rol geven. En ach, als ze dan toch bezig zijn, Anna Torv kan er ook best nog wel bij.

En dan noemen ze het: "Fringe Skies" <donker muziekje>

Ik denk dat ik dat wel leuk zou vinden.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:18:24 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_100380267
Whahaha, ik heb gewoon zin in die laatste dubbele aflevereing! _O-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_100456913
wat is die margaret toch sexy :9~
pi_100459297
oh yeah! Lekker emo en shizzle, en dat negerjoch, :') echt... waarom dat stekelvarken hem niet 'verraadt' snap ik ook niet..

Maar toch wel zin in volgende wee :9
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')