Pope is wel top natuurlijk, hij kan koken, vechten, kogels maken, bommen installeren. etc. Eigenlijk is het de ideale man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:43 schreef planethugo het volgende:
en ex-gevangene zijn niet te vertrouwen, maar kunnen wel goed koken en als bonus ook baanbrekende kogels maken in een oud schoollokaal zonder voorzieningen
Bij die alien moest ik even denken: "Daar heb je flipper, flipper"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Symer het volgende:
De special effects waren ook weer top-notch. Climax in het donker natuurlijk zodat je geen details in het ruimteschip hoeft te tekenen en als even later die lelijke dolfijnenkop de achtergrond op gaat staan te vullen teken je er gewoon een gigantische lens-flare overheen. Lekker subtiel allemaal.
Mwoah, zoals deze serie zich ontwikkeld gaat S2 waarschijnlijk over een boekenclubje in de jaren 30. Logica is ten slotte niet van belang.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dat negerjong had ook gewoon de kogel moeten krijgen bij z'n ontsnapping en Ben had al 3 weken eerder aan de bel moeten hangen over het gedrag van die Rick/Mike/Neger......Ratteling about humans survival kun je een verrader gewoon missen als kiespijn. Was die toren opblazen ook gelukt en hadden de aliens ook alsnog willen praten vanwege het verzet, maar was de verhaallijn iets geloofwaardiger....
Volgens mij is het een expiriment en gaat het in SE2 wat doordachter van start
Failing Skiesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Mwoah, zoals deze serie zich ontwikkeld gaat S2 waarschijnlijk over een boekenclubje in de jaren 30. Logica is ten slotte niet van belang.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Symer het volgende:
En dan telkens die exact dezelfde establising shots van die school elke keer als daar zich een scène gaat afspelen van een groepje mensen die doelloos over dat pleintje heen en weer lopen
Give this man a sigar!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:36 schreef GalaxyMan het volgende:
aardige serie
maar had toch liever verder gekeken naar Stargate Universe of Stargate Atlantis
betere acteurs
betere special Effects
Beter verhaal ( maar goed die kan hier ook nog veranderen )
maar dat is mijn persoonlijke mening
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:55 schreef SteveBudin het volgende:
Dat stukje ook waar Sarah Carter tegen dat kind zegt dat ze wel op hem zal letten als hij op haar let. Dat doet hij toch wel hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
triggerhappy
sgu is gewoon gecanceld niks on hold gewoon einde oefeningquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Give this man a sigar!
Je had het niet beter kunnen zeggen. Ik baal als een stekker dat Stargate Universe on hold is gezet.
alleen on hold?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Give this man a sigar!
Je had het niet beter kunnen zeggen. Ik baal als een stekker dat Stargate Universe on hold is gezet.
SGU is gecanceldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen on hold?
Ik ben niet begonnen met kijken omdat ik geen zin heb in zo'n korte serie..
en Atlantisdat was zó baas
'Elkaars rug coveren' is toch meer een uitdrukking dan dat het letterlijk bedoeld is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef pberends het volgende:
![]()
. Wat is het nut van elkaars rug coveren als de mechs overduideljik gegroepeerd van 1 kant kwamen?
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
'Elkaars rug coveren' is toch meer een uitdrukking dan dat het letterlijk bedoeld is?
Ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
'Elkaars rug coveren' is toch meer een uitdrukking dan dat het letterlijk bedoeld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |