abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2011 @ 09:26:41 #276
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_100587718
En andere niet-blanken (Dai) raken op z'n minst zwaargewond... Verdacht!
pi_100588093
:D

en ex-gevangene zijn niet te vertrouwen, maar kunnen wel goed koken en als bonus ook baanbrekende kogels maken in een oud schoollokaal zonder voorzieningen
pi_100588443
Ik ga NU kijken :D

Met iets minder dan een spectaculaire, randje-van-m'n-stoel, 40-minuten-durende climax waar ik na de laatste scène tot tranen toe geroerd ben door de emotionele pay-off en de kennis dat ik een jaar moet wachten om te zien hoe het verder gaat, maar toch ook dankbaar voor het inspirerende verhaal waar de volgende generatie het nog over gaat hebben *ADEM*,

neem ik geen genoegen.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 11:29:27 #279
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_100591394
Dat negerjong had ook gewoon de kogel moeten krijgen bij z'n ontsnapping en Ben had al 3 weken eerder aan de bel moeten hangen over het gedrag van die Rick/Mike/Neger......Ratteling about humans survival kun je een verrader gewoon missen als kiespijn. Was die toren opblazen ook gelukt en hadden de aliens ook alsnog willen praten vanwege het verzet, maar was de verhaallijn iets geloofwaardiger....

Volgens mij is het een expiriment en gaat het in SE2 wat doordachter van start
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_100591809
Wat een laag niveau zeg. Een finale moet de culminatie van je verhaallijn zijn en moet het beste uit je serie naar boven halen. Je hebt er doorgaans wat meer budget voor, de beste regisseur die je hebt wordt erop gezet, de schrijvers zijn het hele seizoen met dit huzarenstukje bezig en waar resulteert dat allemaal in? Vrij weinig.

De timing en editing rommelt aan alle kanten, voorbeelden: scène met de mechs natuurlijk (They're running away! The mechs, what are they doing? Running away. The mechs, they're running away? Did you see them run away?), maar ook de herhaalde dialogen over Ben die wil helpen (eerst bij de mechs, later om op pad te gaan, in beide gevallen komen dezelfde voor- en tegenargumenten weer langs).

De special effects waren ook weer top-notch. Climax in het donker natuurlijk zodat je geen details in het ruimteschip hoeft te tekenen en als even later die lelijke dolfijnenkop de achtergrond op gaat staan te vullen teken je er gewoon een gigantische lens-flare overheen. Lekker subtiel allemaal.

En dan telkens die exact dezelfde establising shots van die school elke keer als daar zich een scène gaat afspelen van een groepje mensen die doelloos over dat pleintje heen en weer lopen :N

Hoe langer ik dit aan het typen ben, hoe kleiner de details worden die ik van amateuristisch niveau vind. Ik heb een tijdje met amusante verbazing zitten kijken naar wat de makers nu weer fout gaan doen, maar nu laat ik het maar voor wat is.

Veel plezier gewenst voor iedereen die door blijft kijken :W
pi_100594917
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:43 schreef planethugo het volgende:
:D

en ex-gevangene zijn niet te vertrouwen, maar kunnen wel goed koken en als bonus ook baanbrekende kogels maken in een oud schoollokaal zonder voorzieningen
Pope is wel top natuurlijk, hij kan koken, vechten, kogels maken, bommen installeren. etc. Eigenlijk is het de ideale man.
pi_100594980
quote:
9s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Symer het volgende:
De special effects waren ook weer top-notch. Climax in het donker natuurlijk zodat je geen details in het ruimteschip hoeft te tekenen en als even later die lelijke dolfijnenkop de achtergrond op gaat staan te vullen teken je er gewoon een gigantische lens-flare overheen. Lekker subtiel allemaal.
Bij die alien moest ik even denken: "Daar heb je flipper, flipper"
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:20:22 #283
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_100596062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dat negerjong had ook gewoon de kogel moeten krijgen bij z'n ontsnapping en Ben had al 3 weken eerder aan de bel moeten hangen over het gedrag van die Rick/Mike/Neger......Ratteling about humans survival kun je een verrader gewoon missen als kiespijn. Was die toren opblazen ook gelukt en hadden de aliens ook alsnog willen praten vanwege het verzet, maar was de verhaallijn iets geloofwaardiger....

Volgens mij is het een expiriment en gaat het in SE2 wat doordachter van start
Mwoah, zoals deze serie zich ontwikkeld gaat S2 waarschijnlijk over een boekenclubje in de jaren 30. Logica is ten slotte niet van belang.
pi_100602616
Ze hadden Chuck Norris moeten casten voor Pope ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100606551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Mwoah, zoals deze serie zich ontwikkeld gaat S2 waarschijnlijk over een boekenclubje in de jaren 30. Logica is ten slotte niet van belang.
Failing Skies :D.
pi_100622696
quote:
9s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Symer het volgende:
En dan telkens die exact dezelfde establising shots van die school elke keer als daar zich een scène gaat afspelen van een groepje mensen die doelloos over dat pleintje heen en weer lopen :N
_O_

Wat heb ik me daar aan zitten ergeren zeg :'(
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:47:41 #287
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_100626864
Die blik van dat kleine kutventje als hij zegt "the mechs they are running away from us" :')...
pi_100628162
aardige serie
maar had toch liever verder gekeken naar Stargate Universe of Stargate Atlantis
betere acteurs
betere special Effects
Beter verhaal ( maar goed die kan hier ook nog veranderen )
maar dat is mijn persoonlijke mening
  Boks-Chick vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:51:42 #289
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100631463
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:36 schreef GalaxyMan het volgende:
aardige serie
maar had toch liever verder gekeken naar Stargate Universe of Stargate Atlantis
betere acteurs
betere special Effects
Beter verhaal ( maar goed die kan hier ook nog veranderen )
maar dat is mijn persoonlijke mening
Give this man a sigar!
Je had het niet beter kunnen zeggen. Ik baal als een stekker dat Stargate Universe on hold is gezet.
lolwut
pi_100631509
Dat stukje ook waar Sarah Carter tegen dat kind zegt dat ze wel op hem zal letten als hij op haar let. Dat doet hij toch wel hoor :') :')

triggerhappy :D
Get it and Bet it
pi_100633531
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:55 schreef SteveBudin het volgende:
Dat stukje ook waar Sarah Carter tegen dat kind zegt dat ze wel op hem zal letten als hij op haar let. Dat doet hij toch wel hoor :') :')
[ afbeelding ]
triggerhappy :D
:') _O-. Wat is het nut van elkaars rug coveren als de mechs overduideljik gegroepeerd van 1 kant kwamen? 8)7

Maar dat jochie had waarschijnlijk een flinke boner tijdens de scene.

"Hoi, neuken? That's Dutch for covering your back"
  FOK!fotograaf vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:29:47 #292
151126 angel008
pi_100645400
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:51 schreef BrandX het volgende:

[..]

Give this man a sigar!
Je had het niet beter kunnen zeggen. Ik baal als een stekker dat Stargate Universe on hold is gezet.
sgu is gewoon gecanceld niks on hold gewoon einde oefening :+
pi_100645446
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:51 schreef BrandX het volgende:

[..]

Give this man a sigar!
alleen on hold?

Ik ben niet begonnen met kijken omdat ik geen zin heb in zo'n korte serie..

en Atlantis _O_ dat was zó baas O+
Ja doei.
pi_100647947
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

alleen on hold?

Ik ben niet begonnen met kijken omdat ik geen zin heb in zo'n korte serie..

en Atlantis _O_ dat was zó baas O+
SGU is gecanceld ;(
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_100652475
Viel me trouwens ook op dat ze achter wat autobanden, doorzichtige pallets en wat ander schroot stonden en dat de kogels van die mechs daar nieteens doorheen kwamen. Zulke dingen geeft de onnozelheid van de makers aan.

Mensen die echt denken dat S2 opeens beter wordt kunnen die illusie door zulke dingen maar beter uit hun hoofd zetten.
pi_100656619
Het is sowieso dom dat een kogel van "speciaal metaal" wel door een harnas van een mech heenkomt wanneer je er maar 1 gebruikt en niet wanneer je er minstens 10 gebruikt.

Hadden ze aardig wat ammo op kunnen besparen...
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:26:16 #297
6941 APK
Factual, I think.
pi_100658063
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef pberends het volgende:

:') _O-. Wat is het nut van elkaars rug coveren als de mechs overduideljik gegroepeerd van 1 kant kwamen? 8)7
'Elkaars rug coveren' is toch meer een uitdrukking dan dat het letterlijk bedoeld is?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_100658304
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef APK het volgende:

[..]

'Elkaars rug coveren' is toch meer een uitdrukking dan dat het letterlijk bedoeld is?
Inderdaad :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:35:37 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_100658467
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef Tim86 het volgende:

Inderdaad :')
Ik ga nu even jouw rug krabben. w/
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_100671774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef APK het volgende:

[..]

Oh :').
Wat was het voor nut dan dat ze elkaar coverden dan? Ik snap het punt niet. De serie is dus nog slechter dan gedacht :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')