abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:11:22 #251
104871 remlof
Europees federalist
pi_100542286
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:
een jaar seasons break....Wot DE Fuk??
Tegen die tijd denk ik dat ik deze serie al weer lang vergeten ben :')
pi_100542305
ik ga ervan uit dat iemand dit topic wel weer omhoog schopt *)
Ja doei.
  Boks-Chick woensdag 10 augustus 2011 @ 10:17:10 #253
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100542452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
jah :') dat hoop ik dan maar. En als dat niet gebeurt zal ik waarschijnlijk over een jaartje of twee-drie een gedachteflits krijgen van: "hoe heette die ook al weer, iets met skies ofzo oh ja, ik weet het weer oh eens kijken of die ooit nog eens is verder gegaan oh verrek naja maar eens een keertje downloaden bla bla bla bla bla"

_O-
lolwut
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:42:44 #254
28033 Pek
je moet wat
pi_100543137
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
pberends, ongetwijfeld :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_100543909
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef tass het volgende:
Dat meisje wat Rick opving dat gaf gelijk antwoord op de vraag. De kinderen worden dus skitters. Zo zullen de humanoids wel elke planeet leegroven van kinderen denk ik.
Daarom is het ook jammer dat ze die dode skitter niet verder onderzochten. Wat zat er onder dat skitterharnas? Een andere aliensoort? Maar nee hoor, nobody gives a fuck.
pi_100544041
ook genoten, wat een goed script heeft deze serie. Je zit constant op het puntje van je stoel en de dramatische kant is ook echt overtuigend....

vooral ook dat de aliens onder de indruk zijn van het verzet. Sjonge jonge ze kunnen een radiofrequentie storen. Kan niet zeggen dat de aliens heel actief achter weaver en co aanzitten gedurende seizoen 1. Af en toe een verdwaalde robot of een 'gevaarlijke' missie en meer zagen we ze niet.

Het plot gaat meer over weaver die nukkig is en noah wyle steeds dwarsligt en de kids van iedereen die gered moeten worden of overlopers zijn. Die boze neger heeft trouwens ook 'alles' verteld. Wat dat ook moge zijn. Vervolgens laten de skitters hem ook voor wat het is terwijl zo een overloper best handig kan zijn tegen dit 'overweldigende' verzet.

nu maar op zoek naar een gelijkwaardige serie :P
pi_100544197
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 08:37 schreef Drebbelman het volgende:
Wel hilarisch hoe ze bij de school allemaal massaal hun ammo leegschoten op de eerste de beste mech die z'n snufferd liet zien.
Ik dacht dat die mechbullets zo sterk waren ze dat met 10 kogels wel zo'n Mech konden neerknallen. Maar in tegenstelling tot dat hadden ze bijna al hun honderden kogels verbruikt :'). Nee goed spul zeg.

Had dan een handgranaat gebruikt voor die Mech, dat was misschien efficiënter.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:25:57 #258
271791 Abbelsap
Wil je ook een beetje?
pi_100544616
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik dacht dat die mechbullets zo sterk waren ze dat met 10 kogels wel zo'n Mech konden neerknallen. Maar in tegenstelling tot dat hadden ze bijna al hun honderden kogels verbruikt :'). Nee goed spul zeg.

Had dan een handgranaat gebruikt voor die Mech, dat was misschien efficiënter.
Een aantal afleveringen eerder hadden ze toch ook een Mech opgeblazen met 2 handgranaten, toen Weaver zo emo deed bij zijn oude huis?
Lekke, lekker, LEKKERRR!
pi_100544970
En waarom waren op het eind de gemaakte bommen ineens 'no good?' Heb ik iets gemist?
In the coolest little capital of the world
  Boks-Chick woensdag 10 augustus 2011 @ 11:39:03 #260
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100545048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:36 schreef Drebbelman het volgende:
En waarom waren op het eind de gemaakte bommen ineens 'no good?' Heb ik iets gemist?
ze hadden een paar goede bommen (qua sterkte) maar weaver had opdracht gegeven er meer te maken waarvoor ze springstof (of wat dan ook wat de bom doet ontploffen) moesten opsplitsen over meer bommen --> dus minder effectieve bommen die niet sterk genoeg meer zijn.

zoiets geloof ik.

ach het script rammelt aan alle kanten, veel zwakke punten, maar het is een vermakelijke serie om naar te kijken :Y
Niet te veel bij willen nadenken dus.
lolwut
  woensdag 10 augustus 2011 @ 22:54:49 #261
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_100572462
quote:
13s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Daarom is het ook jammer dat ze die dode skitter niet verder onderzochten. Wat zat er onder dat skitterharnas? Een andere aliensoort? Maar nee hoor, nobody gives a fuck.
Das een andere serie, die met Anna.

Skitters zijn gewoon minder intelligente wezens die de echte aliens (die met die lange poten) als slaaf ingezet hebben bij een eerdere invasie, het harnas past niet op de rug maar moet ingebracht worden... :)

De aliens hebben gedacht dat de mensen ook maar simpele wezens waren en zijn nu geschrokken van de resiliance en het vernuft en creativiteit.....Hell ze gaan een fanpage op Faceboek voor Tom maken!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_100572576
Zo, hij is wel goed met een raketwerper _O_ :')
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:00:06 #263
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_100572749
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Skitters zijn gewoon minder intelligente wezens die de echte aliens (die met die lange poten) als slaaf ingezet hebben bij een eerdere invasie, het harnas past niet op de rug maar moet ingebracht worden... :)

De aliens hebben gedacht dat de mensen ook maar simpele wezens waren en zijn nu geschrokken van de resiliance en het vernuft en creativiteit.....Hell ze gaan een fanpage op Faceboek voor Tom maken!
Op basis van opmerkingen als hij zit nog midden in het "proces", die jongen die tegen het plafond zat enz, ga ik er vanuit dat die harnassen bedoeld zijn om andere te transformeren in skitters en niet alleen te controleren.
pi_100572891
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef Tweek het volgende:

[..]

Op basis van opmerkingen als hij zit nog midden in het "proces", die jongen die tegen het plafond zat enz, ga ik er vanuit dat die harnassen bedoeld zijn om andere te transformeren in skitters en niet alleen te controleren.
Als je dat harnas lang genoeg om hebt dan muteer je in een skitter zo lijkt het ja..dat zag je ook aan dat blonde meisje dat naar die rebelse negert kwam..paar eps terug zag ze er normaal uit en nu was ze helemaal groen en leek het alsof ze aan het rotten was.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:09:48 #265
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_100573238
tru tru tru
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_100573488
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Toch vraag ik mij af waarom ze niet in ieder geval een vermoeden hadden. Het is toch niet dat ze niet wisten dat mensen in staat zijn tot het werken met radiogolven en het bewerken van metaal.
pi_100574096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als je dat harnas lang genoeg om hebt dan muteer je in een skitter zo lijkt het ja..dat zag je ook aan dat blonde meisje dat naar die rebelse negert kwam..paar eps terug zag ze er normaal uit en nu was ze helemaal groen en leek het alsof ze aan het rotten was.
Das allemaal leuk, maar zat er een ander mens of een andere alien in dat dode skitter-pak?
pi_100574299
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Das allemaal leuk, maar zat er een ander mens of een andere alien in dat dode skitter-pak?
Een andere alien. Misschien worden mensen wel een ander hybride-ding, daar kunnen we alleen maar over speculeren.

Op dit moment ben ik met mijn huisgenoot meer aan het speculeren over de oudste zoon van Tom: Is het wel of niet Novak Djokovic?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100574343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Een andere alien. Misschien worden mensen wel een ander hybride-ding, daar kunnen we alleen maar over speculeren.
Je wilt dan toch zo snel mogelijk weten wat voor aliens? Zet het mes erin!
pi_100574415
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Je wilt dan toch zo snel mogelijk weten wat voor aliens? Zet het mes erin!
Tijd-management is niet het sterkste punt van deze groep. Toen ze ineens moesten evacueren dankzij die negert namen ze ook alle tijd van de wereld, totdat ze op het einde ineens moesten gaan rennen. Allemaal erg plausibel dus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_100574468
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tijd-management is niet het sterkste punt van deze groep. Toen ze ineens moesten evacueren dankzij die negert namen ze ook alle tijd van de wereld, totdat ze op het einde ineens moesten gaan rennen. Allemaal erg plausibel dus.
Die doc vecht toch niet mee; ze heeft dagen de tijd gehad.
pi_100574491
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Die doc vecht toch niet mee; ze heeft dagen de tijd gehad.
die ligt de hele dag te vingeren, denkend aan Tom
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_100574522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

die ligt de hele dag te vingeren, denkend aan Tom
_O- :').

Ik heb die "chemie" tussen hen totaal niet door gehad. Goede acteurs.
pi_100574579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wow inderdaad, de makers denken dus wel degelijk na over bepaalde zaken. Alleen niet over dingen als normale gesprekken en logische denkwijzen
pi_100587663
Ik vind het wel knap dat iedereen blijft kijken omdat we collectief hopen op een spectaculaire ontwikkeling. De serie is ook hardstikke leerzaam. Zo weet ik nu dat je een ruimteschip neer kan halen met een RPG, wat best knap is omdat die dingen een vrij beperkt bereik hebben :D. En je moet een verrader gewoon vrij rond laten lopen zodat hij de boel kan verraden.

Bonusobservatie. Alle negers in de serie gaan dood of ze zijn fout :D.
Get it and Bet it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')