Tegen die tijd denk ik dat ik deze serie al weer lang vergeten benquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:
een jaar seasons break....Wot DE Fuk??
jahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ervan uit dat iemand dit topic wel weer omhoog schopt
pberends, ongetwijfeldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ervan uit dat iemand dit topic wel weer omhoog schopt
Daarom is het ook jammer dat ze die dode skitter niet verder onderzochten. Wat zat er onder dat skitterharnas? Een andere aliensoort? Maar nee hoor, nobody gives a fuck.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef tass het volgende:
Dat meisje wat Rick opving dat gaf gelijk antwoord op de vraag. De kinderen worden dus skitters. Zo zullen de humanoids wel elke planeet leegroven van kinderen denk ik.
Ik dacht dat die mechbullets zo sterk waren ze dat met 10 kogels wel zo'n Mech konden neerknallen. Maar in tegenstelling tot dat hadden ze bijna al hun honderden kogels verbruiktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:37 schreef Drebbelman het volgende:
Wel hilarisch hoe ze bij de school allemaal massaal hun ammo leegschoten op de eerste de beste mech die z'n snufferd liet zien.
Een aantal afleveringen eerder hadden ze toch ook een Mech opgeblazen met 2 handgranaten, toen Weaver zo emo deed bij zijn oude huis?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht dat die mechbullets zo sterk waren ze dat met 10 kogels wel zo'n Mech konden neerknallen. Maar in tegenstelling tot dat hadden ze bijna al hun honderden kogels verbruikt. Nee goed spul zeg.
Had dan een handgranaat gebruikt voor die Mech, dat was misschien efficiënter.
ze hadden een paar goede bommen (qua sterkte) maar weaver had opdracht gegeven er meer te maken waarvoor ze springstof (of wat dan ook wat de bom doet ontploffen) moesten opsplitsen over meer bommen --> dus minder effectieve bommen die niet sterk genoeg meer zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:36 schreef Drebbelman het volgende:
En waarom waren op het eind de gemaakte bommen ineens 'no good?' Heb ik iets gemist?
Das een andere serie, die met Anna.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Daarom is het ook jammer dat ze die dode skitter niet verder onderzochten. Wat zat er onder dat skitterharnas? Een andere aliensoort? Maar nee hoor, nobody gives a fuck.
Op basis van opmerkingen als hij zit nog midden in het "proces", die jongen die tegen het plafond zat enz, ga ik er vanuit dat die harnassen bedoeld zijn om andere te transformeren in skitters en niet alleen te controleren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Das een andere serie, die met Anna.
Skitters zijn gewoon minder intelligente wezens die de echte aliens (die met die lange poten) als slaaf ingezet hebben bij een eerdere invasie, het harnas past niet op de rug maar moet ingebracht worden...
De aliens hebben gedacht dat de mensen ook maar simpele wezens waren en zijn nu geschrokken van de resiliance en het vernuft en creativiteit.....Hell ze gaan een fanpage op Faceboek voor Tom maken!
Als je dat harnas lang genoeg om hebt dan muteer je in een skitter zo lijkt het ja..dat zag je ook aan dat blonde meisje dat naar die rebelse negert kwam..paar eps terug zag ze er normaal uit en nu was ze helemaal groen en leek het alsof ze aan het rotten was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Op basis van opmerkingen als hij zit nog midden in het "proces", die jongen die tegen het plafond zat enz, ga ik er vanuit dat die harnassen bedoeld zijn om andere te transformeren in skitters en niet alleen te controleren.
Toch vraag ik mij af waarom ze niet in ieder geval een vermoeden hadden. Het is toch niet dat ze niet wisten dat mensen in staat zijn tot het werken met radiogolven en het bewerken van metaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Das een andere serie, die met Anna.
Skitters zijn gewoon minder intelligente wezens die de echte aliens (die met die lange poten) als slaaf ingezet hebben bij een eerdere invasie, het harnas past niet op de rug maar moet ingebracht worden...
De aliens hebben gedacht dat de mensen ook maar simpele wezens waren en zijn nu geschrokken van de resiliance en het vernuft en creativiteit.....Hell ze gaan een fanpage op Faceboek voor Tom maken!
Das allemaal leuk, maar zat er een ander mens of een andere alien in dat dode skitter-pak?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dat harnas lang genoeg om hebt dan muteer je in een skitter zo lijkt het ja..dat zag je ook aan dat blonde meisje dat naar die rebelse negert kwam..paar eps terug zag ze er normaal uit en nu was ze helemaal groen en leek het alsof ze aan het rotten was.
Een andere alien. Misschien worden mensen wel een ander hybride-ding, daar kunnen we alleen maar over speculeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Das allemaal leuk, maar zat er een ander mens of een andere alien in dat dode skitter-pak?
Je wilt dan toch zo snel mogelijk weten wat voor aliens? Zet het mes erin!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een andere alien. Misschien worden mensen wel een ander hybride-ding, daar kunnen we alleen maar over speculeren.
Tijd-management is niet het sterkste punt van deze groep. Toen ze ineens moesten evacueren dankzij die negert namen ze ook alle tijd van de wereld, totdat ze op het einde ineens moesten gaan rennen. Allemaal erg plausibel dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Je wilt dan toch zo snel mogelijk weten wat voor aliens? Zet het mes erin!
Die doc vecht toch niet mee; ze heeft dagen de tijd gehad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd-management is niet het sterkste punt van deze groep. Toen ze ineens moesten evacueren dankzij die negert namen ze ook alle tijd van de wereld, totdat ze op het einde ineens moesten gaan rennen. Allemaal erg plausibel dus.
die ligt de hele dag te vingeren, denkend aan Tomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Die doc vecht toch niet mee; ze heeft dagen de tijd gehad.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die ligt de hele dag te vingeren, denkend aan Tom
wow inderdaad, de makers denken dus wel degelijk na over bepaalde zaken. Alleen niet over dingen als normale gesprekken en logische denkwijzenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dat harnas lang genoeg om hebt dan muteer je in een skitter zo lijkt het ja..dat zag je ook aan dat blonde meisje dat naar die rebelse negert kwam..paar eps terug zag ze er normaal uit en nu was ze helemaal groen en leek het alsof ze aan het rotten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |