gisteren ook de 5de gekeken en weer vaak met een

gezicht
de cast is toch wel bedroevend. Moon Bloodgood speelt slecht, evenals captain weaver die daarnaast ook nogeens irritant en cliche 'ik ben overal tegen' is. Die zoon van Noah Wyle is ook al niet beter en afgelopen aflevering zelfs bedroevend slecht, lijkt wel een kloon van die irritante zoon uit V. Die dokter die nu dood is was ook al niet overtuigend. Eigenlijk kan ik alleen Noah Wyle zelf uitstaan. Die acteert ook gewoon aardig.
Daarnaast zit het ook vol met plotholes, die skitters merken niet dat er een kind bijloopt waar ze geen controle over hebben. Als ie eenmaal uitgeschakeld is (en iedereen binnen is terwijl er duidelijk verteld werd dat er maar één iemand ongezien naar binnen kon, maar opeens zegt iemand uit het niets en koelbloedig: ik weet 'een andere' ingang! dat had men blijkbaar vantevoren niet kunnen doorspreken) en ze moeten de kinderen letterlijk meeslepen stopt de scene en zijn ze alweer terug in de school terwijl er duidelijk overal van die dingen rondlopen
en zo zijn er per aflevering tal voorbeelden aan te halen. En dan heb ik het nog nieteens over de dramakant van de serie die me geen hol boeit. Maar op de een of andere manier blijf ik toch kijken. Het Prison Break en Jericho effect