Dat doen zoveel mensen in TV, dus wen er maar aan. Of wil je soms vechten met me?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:24 schreef maurisioo het volgende:
Fuck eens op triest te spammen. Niks beters te doen?
Betekent nog niet dat jij dat hier ook moet gaan doen. En ja, ik wil wel eens vechten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat doen zoveel mensen in TV, dus wen er maar aan. Of wil je soms vechten met me?
Ja hahaha, ze zijn die blonde vriendin van die zoon totaal vergeten... nobody seems to give a fuck.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:25 schreef Drebbelman het volgende:
Weer een hele aflevering zonder een enkel verwijzing naar Karen. Die techniek lijken ze wel bij The Event afgekeken te hebben: als we haar gewoon negeren dan vergeten de kijkers vast dat ze ooit bestaan heeft.
Het is toch onverklaarbaar dat in een serie waarin familie en relaties belangrijker lijken te zijn dan welke andere ellende dan ook, een van de hoofdrolspelers een vurige relatie met een blonde chica van het ene op het andere moment kan vergeten.
Wat een onzin zeg, het afkraken is juist het leuke van Falling Skies. Dat maakt deze topicreeks nu al cult. Ik denk ook niet dat er anders veel zinnigs te zeggen valt over de serie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:02 schreef FoXje het volgende:
Ik vind het gezeik in dit topic te ver gaan en dat verpest het voor mij een beetje.
Dan ga je maar naar KLB Falling Skies topic, maar andere mensen willen graag wel normaal over deze serie discussieren. Ik heb daar nu helemaal geen zin in, in dit topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, het afkraken is juist het leuke van Falling Skies. Dat maakt deze topicreeks nu al cult. Ik denk ook niet dat er anders veel zinnigs te zeggen valt over de serie.
Dat schrap je dit topic uit je MyAT. Het is natuurlijk van de zotte dat je geen kritiek mag hebben op tv-programma's omdat sommigen daar schijnbaar aan storen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar KLB Falling Skies topic, maar andere mensen willen graag wel normaal over deze serie discussieren. Ik heb daar nu helemaal geen zin in, in dit topic.
ChickenManquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:47 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Een serie krijgt wat het verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |