Ja, dan moet je die negatieve commentaren lezen!quote:
Dit seizoen duurt nog maar 3 weken. Dat ga ik sowieso wel volhouden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:44 schreef _Flea_ het volgende:
Ik twijfel nog wat ik ga doen. Of doorkijken of afhaken. Denk het eerste zolang er nog geen goeie nieuwe series zijn.
Dat is waar. En of de aliens een biologisch virus hebben losgelaten om alle personages achterlijk te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:46 schreef T_Fuff het volgende:
Doorkijken sowieso, je wilt toch wel weten waarom ze die kinderen ijzer laten halen
Ah dat moet einde gewoon zijn! Nu heb je alles verklapt dus stop ik denk ik maar met kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:14 schreef Thory het volgende:
[..]
Dat is waar. En of de aliens een biologisch virus hebben losgelaten om alle personages achterlijk te maken.
Hier nog eentje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:08 schreef FL_Freak het volgende:
Aflevering 6 erg voorspelbaar...
Mja toch blijf ik kijken
3 weken? Nou dat kijken we dan nog wel. Helaas is het er nog niet beter op geworden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit seizoen duurt nog maar 3 weken. Dat ga ik sowieso wel volhouden.
True true.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef pberends het volgende:
Toch een postieve noot; Sarah Carter...
[ afbeelding ]
Net begonnen aan het kijken maar in de intro zit er teminste eenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
Lag het aan mij of hebben we deze episode niet eens een alien gezien?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:26 schreef SteveBudin het volgende:
Klopt het dat het al renewed is voor een 2e seizoen?
Captain Weaver was een held he, die hielp onverwacht met de bevalling!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:17 schreef planethugo het volgende:
gisteren gekeken en eigenlijk zat het weer vol met van die momenten waarvan je denkt: had dat nu niet beter gekund? Met als dieptepunt de zoon van noah wyle die op het eind zo happy op hem af komt na de ze-nuw-slopende shoot-out 'daddy!'
die bevallig is ook maar tijdvulling. Dat moet waarschijnlijk weereens verduidelijken hoe moeilijk het is in die wereld![]()
en hoe kunnen die aliens de wereld overgenomen hebben als ze nieteens zelf een paar kinderen kunnen ontvoeren maar daar een vage deal met een militair voor nodig hebben
ja ik werd echt emotioneel toen ie zei dat zijn kind op die manier bevallen was en dat hij moest helpenquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Captain Weaver was een held he, die hielp onverwacht met de bevalling!
En dat ie niet wist hoe de ingreep heetquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja ik werd echt emotioneel toen ie zei dat zijn kind op die manier bevallen was en dat hij moest helpen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Captain Weaver was een held he, die hielp onverwacht met de bevalling!
En ze doen ook alles aan om die oudste zoon van Noah Wyle z'n ontvoerde vriendin te laten vergeten. Is hij een paar uur op dat andere kamp, zit er alweer een sletje om z'n nek.
Dat gebeurt wel vaker bij voorjaar/zomerseries, hoor. Game of Thrones was ook maar 10 afleveringen (al was dat wel van iets hogere kwaliteit dan ditquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hilarisch
Maar, srsly, seizoenen van 9 afleveringen?
Deze serie heeft geen zak met Spielberg te maken..alleen zijn naam hangt eronder..quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
Wat een but serie is dit toch...blij dat ik Deadwood en Game of Thrones nog heb als vermaak deze druilerige zomer voordat Sziget begint. Spielberg is zijn niveau al een paar jaar kwijt, tijd voor het bejaardentehuis.
Contradictio in terminusquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze serie heeft geen zak met Spielberg te maken..alleen zijn naam hangt eronder..
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Een producent heeft qua uitvoering nog wel wat in de pap te brokkelen en als Spielberg het resultaat in de rawcut zou bekijken, waar ik zeker van ben dan zou hij echt wel verbeter punten aangeven, mits hij natuurlijk laks is en alleen voor het geld gaat. Feit blijft dat iedereen de serie aan zijn naam verbindt en dat is niet gunstig in dit geval.quote:
Tuurlijk, maar dit begint meer te lijken op janken om het janken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Want in een TV topic mogen alleen maar positieve posts gepost worden? Lijkt me dat ook de mensen die minder 'tevreden' zijn hun mening mogen uiten.
Ach. Ik vind het al een verademing om eens een serie te zien die niet volledig voor een blue screen is opgenomen. Buiten dat verwacht ik dat de laatste afleveringen nog best wel eens voor een verrassing kunnen zorgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, ik vind 't ook crapmaar daarom ook zo vermakelijk om te kijken. Het is zó slecht dat 't weer grappig wordt
Ik snap niet dat iemand met zoveel geld z'n goede naam aan een serie verbind.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een producent heeft qua uitvoering nog wel wat in de pap te brokkelen en als Spielberg het resultaat in de rawcut zou bekijken, waar ik zeker van ben dan zou hij echt wel verbeter punten aangeven, mits hij natuurlijk laks is en alleen voor het geld gaat. Feit blijft dat iedereen de serie aan zijn naam verbindt en dat is niet gunstig in dit geval.
Nee, de kritiek is juist hilarisch. Ik moet vaak om Falling Skies lachen, en om de kritiek lig ik helemaal in een deuk. Ga zo door iedereen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:38 schreef Son-Goku het volgende:
Kritiek op de serie is 1 ding, maar mijn god, 3/4 deel van dit topic is alleen maar gezeik,geklaag en gejammer
Kunnen de zeikerds niet een topic in KLB openen en de mensen die er nog normaal over willen praten in dit topic laten?
Heb je het nu over Falling Skies zelf?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:25 schreef Xessive het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit begint meer te lijken op janken om het janken.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je het nu over Falling Skies zelf?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, ik vind 't ook crapmaar daarom ook zo vermakelijk om te kijken. Het is zó slecht dat 't weer grappig wordt
Dat is het nu net, het is niet zó slecht, want ik kan er nog niet om lachenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hé. Kappen hè! Door jou zit ik nu al weken naar deze zooi te kijken. Laat me dan in ieder geval in de waan, dat het geen complete tijdsverspilling was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je het nu over Falling Skies zelf?
Twee grote voordelen van Falling Skies:quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:47 schreef Xessive het volgende:
[..]
Hé. Kappen hè! Door jou zit ik nu al weken naar deze zooi te kijken. Laat me dan in ieder geval in de waan, dat het geen complete tijdsverspilling was.
Wat jij vindt van de commentaren doet er niet toe. Men mag hier gewoon kritiek uiten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef FoXje het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat het gezeik op de serie te ver gaat hier. Als je het dan echt zo erg vindt, waarom kijk je dan. Waarom verspil je je er energie aan. Ik vind Glee echt zo kut, maar ik zit ook niet iedere dag in het Glee topic te klagen.
Je kunt ook in 1 post je mening geven en niet alles volspammen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat jij vindt van de commentaren doet er niet toe. Men mag hier gewoon kritiek uiten.
Als je weerwoord wil bieden dan geef je een inhoudelijk reactie op de negatieve commentaren, en ga niet lopen zeuren over dat er kritieken zijn.
Kan, maar dat hoeft niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je kunt ook in 1 post je mening geven en niet alles volspammen.
oe dan heb je nog een ultra spannende aflevering voor de boeg. Hier niet verder lezen want dat haalt de spanning er natuurlijk vanaf!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:54 schreef Kw4Kje het volgende:
Ep 6 gezien, ben benieuwd hoe het verder gaat met die nsber. Zo te zien is hij niet te grazen genomen door die skitters, zou ook niet kunnen want dan slaat dat hele verhaal over die kinderen ook nergens op, dan vraag ik me toch af waarom je dan in hemelsnaam een deal maakt met die beesten. '' He gozer zou je voor mij even een paar kinderen kunnen leveren, krijg van mij 100 euro '' ''Maar natuurlijk, komt eraan ''!
Ja, dat zijn ze gewoon vergeten. Ben benieuwd naar die grote onthulling die eraan komt, ik denk dat de skitters mensen zijn ofzo waarbij het harnas zo gegroeid is dat ze niet menselijk meer zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef dapluiz het volgende:
Die blonde zit nog steeds bij de skitters toch ? Die is ook nog steeds iedereen vergeten in de serie ..
Daar dacht ik ook al aan. Een aantal afleveringen terug zag je onze noah een confrontatie hebben met een skitter en je zag die emotie van de skitter....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:59 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze gewoon vergeten. Ben benieuwd naar die grote onthulling die eraan komt, ik denk dat de skitters mensen zijn ofzo waarbij het harnas zo gegroeid is dat ze niet menselijk meer zijn.
Ik hoop niet dat we een emotionele reünie-scène gaan krijgen als ze terugkomt, aangezien niemand nog aan haar denkt zou dat erg geforceerd zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef dapluiz het volgende:
Die blonde zit nog steeds bij de skitters toch ? Die is ook nog steeds iedereen vergeten in de serie ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |